abonnement Unibet Coolblue
pi_151340169
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2015 20:44 schreef Blistering het volgende:

[..]

Het eerste jaar.
Toch! Ik twijfelde :P , maar leuk! Bevalt het?
  vrijdag 3 april 2015 @ 20:49:57 #127
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_151340275
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 20:47 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Toch! Ik twijfelde :P , maar leuk! Bevalt het?
Absoluut. Ik studeer aan de UU, en dat bevalt zeer goed.

Deze periode kernvakken Straf I en Internationaal Publiekrecht I. Volgende periode de kernvakken Goederenrecht I & Staats- en Bestuursrecht I. Ik heb er zin in _O_
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_151340301
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 20:47 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Zoals het een ekte student betaamt :D
Vorig jaar ook al :'), blijkbaar niets geleerd.
Geen referral hier.
pi_151340335
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 april 2015 20:49 schreef Blistering het volgende:

[..]

Absoluut. Ik studeer aan de UU, en dat bevalt zeer goed.

Deze periode kernvakken Straf I en Internationaal Publiekrecht I. Volgende periode de kernvakken Goederenrecht I & Staats- en Bestuursrecht I. Ik heb er zin in _O_
Leuk om te horen! Gewoon Nederlands recht? Utrecht is in ieder geval een erg leuke stad! :)

Lastige vakken, goederenrecht is èrg leuk en interessant! Vind ik dan.
pi_151340351
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 20:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Vorig jaar ook al :'), blijkbaar niets geleerd.
Twee weken van tevoren in turbostand aan de slag of niet soms?
mag het weten
pi_151340375
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 april 2015 20:51 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Twee weken van tevoren in turbostand aan de slag of niet soms?
De laatste 6000 woorden wel ja, ongelofelijk hoeveel bullshit je dan op papier krijgt.
Geen referral hier.
  vrijdag 3 april 2015 @ 20:53:02 #132
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_151340443