Als het wel maden zijn bedoeld om te eten zou ik daar echt geen enkele moeite mee hebben.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
De mannen wonnen omdat de vrouwen hun lepel niet recht konden houden en eentje alles weer had uitgekotst. De mannen vraten het gewoon door.

GTA heb ik nog niet, die moet ik ergens op de kop tikken. Wel twee Fifa's, Call of Duty drie delen en nog tien andere games of zo.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oh nice, GTA spelen?
Spotify is ook uit voor de ps3, playstation lijkt ps3 nog net zoveel te ondersteunen als ps4..

GTA is wel echt de shit. Zit standaard in m'n ps3. Gewoon lekker na college met een getunede racecar over de heuvels scheuren, lekker off-road, proberen zoveel mogelijk herten onder te rijden, genieten van de muziek.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
GTA heb ik nog niet, die moet ik ergens op de kop tikken. Wel twee Fifa's, Call of Duty drie delen en nog tien andere games of zo.
Zin in.

Waarom angst?quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:37 schreef nadiyaa het volgende:
Ik heb serieus een angst ontwikkeld voor Rechtsgeschiedenis. Oh wat ben ik blij als ik dat vak achter de rug heb.

quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:37 schreef nadiyaa het volgende:
Ik heb serieus een angst ontwikkeld voor Rechtsgeschiedenis. Oh wat ben ik blij als ik dat vak achter de rug heb.

Waarom?! Rechtsgeschiedenisquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:37 schreef nadiyaa het volgende:
 Wat mis ik dat vak zeg.
 Wat mis ik dat vak zeg. 

Je kunt ook overdrijven zeg.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:23 schreef Blistering het volgende:
[..]
Waarom?! RechtsgeschiedenisWat mis ik dat vak zeg.
Misschien binnenkort weer eens een hoofdstukje doorlezen. Genieten geblazen.

Ik vind het oprecht zeer interessant en ik overweeg dan ook het kernvak te gaan volgen komend jaar.quote:

Zo is dat! Erg interessant.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:23 schreef Blistering het volgende:
[..]

Prima maar dat populistische gebral van 'binnenkort weer eens een hoofdstukje doorlezen, genieten geblazen' vind ik nietsquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:08 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht zeer interessant en ik overweeg dan ook het kernvak te gaan volgen komend jaar.

Deze man weetquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:23 schreef Blistering het volgende:
[..]

Wat een populistisch gebral zeg, kun je dat niet voor je houden?quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:39 schreef Boterbartje het volgende:
Nu gaan we van de parametrische statistiek naar de niet-parametrische statistiek! Spannend!

quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:40 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wat een populistisch gebral zeg, kun je dat niet voor je houden?

Zijn het ook, maar daarom topbeesten. Altijd maar doorgaan, zelfs al zijn ze doodop. Die kennen echt geen rem en willen altijd maar werken.quote:

Chinezen ook, maakt het nog niet altijd topbeesten?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zijn het ook, maar daarom topbeesten. Altijd maar doorgaan, zelfs al zijn ze doodop. Die kennen echt geen rem en willen altijd maar werken.

quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Chinezen ook, maakt het nog niet altijd topbeesten?

Chinezen weten honden wel goed klaar te maken.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Chinezen ook, maakt het nog niet altijd topbeesten?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |