abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151263731
Zwangerschap en Geboorte!

2015

8 april: _Happy_ (verrassing!)

1 mei: Nikooos (papa) (meisje)
1 mei: pessie
2 mei: twist02 (meisje)
4 mei: Melliemuis (jongen)
7 mei: Vlindur (Jonkje)
10 mei: Klumsy (jongen)
14 mei: Selvaria
28 mei: -ik86- (jongen)

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat (meisje)
14 juni: Lijnloos (jongen)
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura (jongen)
7 juli: Krisvc (meisje)
*** 9 juli: L-E & fokking.fokker *** (meisje)
12 juli: kazy
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01 (meisje)
30 juli: Fuente (meisje)

6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen)
12 augustus: Ggirl (jongen)
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88

6 oktober: Limone
8 oktober: Skoap
14 oktober: Sara82
16 oktober: pinquit
21 oktober: JantinaGr
24 oktober: *** Cassandra87 en bartholomeus ***

4 november: Daui (tweeling)
6 november: silliegirl
23 november: Bloesem

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

----------------

Aanpassingen graag dmv quote / pm / dm!
Schudden voor gebruik
pi_151263825
oh oh Pessie, wat een draaikont! :o
  woensdag 1 april 2015 @ 15:24:54 #3
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_151264416
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:06 schreef Limone het volgende:
oh oh Pessie, wat een draaikont! :o
Ik sta er zelf ook van te kijken ja :') geluk bij en ongeluk dat het kindje zo klein is dat er ook ruimte zat is om terug te draaien. Het is gewoon lastig te begrijpen dat ik eerst een "de baby zit zo diep dat het vast ligt en echt niet terug komt" naar zien dat de voetjes tegen mmijn blaas aanliggen en het hoofd rechts in min buik. Schrikken zeg maar. Nou ja, kindje is klein, de kans is het grootst dat het gewoon zelf terug draait. We zien het vrijdag wel weer, dan ook afspraak met de gyn.

Stippel de man met de hamer is langs geweest? Toch te druk gehad?

En ik las van 2 mensen klachten in onderrug, heupen ed. Dit valt allemaal onder het bekken gebied. Wellicht voor de zekerheid even gaan? Voorkomen is betert dan genezen en wellicht kun je met de juiste houding al veel voorkomen.
pi_151265981
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:24 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik sta er zelf ook van te kijken ja :') geluk bij en ongeluk dat het kindje zo klein is dat er ook ruimte zat is om terug te draaien. Het is gewoon lastig te begrijpen dat ik eerst een "de baby zit zo diep dat het vast ligt en echt niet terug komt" naar zien dat de voetjes tegen mmijn blaas aanliggen en het hoofd rechts in min buik. Schrikken zeg maar. Nou ja, kindje is klein, de kans is het grootst dat het gewoon zelf terug draait. We zien het vrijdag wel weer, dan ook afspraak met de gyn.

Stippel de man met de hamer is langs geweest? Toch te druk gehad?

En ik las van 2 mensen klachten in onderrug, heupen ed. Dit valt allemaal onder het bekken gebied. Wellicht voor de zekerheid even gaan? Voorkomen is betert dan genezen en wellicht kun je met de juiste houding al veel voorkomen.
Ik slaap al 4 nachten extreem slecht.. ik denk dat dat er meer mee te maken heeft dan ons geklus in het weekend :9
Schudden voor gebruik
pi_151267372
Ik heb net mijn eerste (vroege) echo gehad en t hartje klopte O+ Wel een week teruggezet naar 5w4 :o Werd 't ineens een HELE prille echo.. Maar ik heb 'm gezien O+
pi_151267492
Wat goed dat er een hartje klopte, Bloesem! Hoever dacht je dat je was?

En Pessie, wat gek dat het kind weer uit je bekken is!

Hier heb ik vandaag een kutdag, ik heb het gevoel dat ik Atlas ben soms en onze wereld op m'n schouders moet dragen. De Duutser werkt op dit moment (hopelijk alleen de maand april nog) 80 uur per week, en ik 40-45. Daarnaast moet het huishouden gebeuren, soicale contacten onderhouden worden en een verhuizing naar een ander land geregeld worden. Dat komt allemaal op mij neer, en zeker gezien de verhuizing en de bijkomende onzekerheid (vinden we wel een appartement, kunnen we het wel betalen, etc. etc) die mijn producitiviteit op het werk ook beinvloeden, waardoor ik weer van mezelf baal. Dus, ik had even een breakdown. We werkten allebei vanuit thuis, dus er even goed over gepraat, daarna heb ik een uurtje geslapen, iets simpels voor het werk afgemaakt, en nu zit ik op de bank. Straks lekker eten koken en met een vriendin skypen en er hopelijk een beter einde van de dag van maken.

\liefdagboek...
  woensdag 1 april 2015 @ 16:54:11 #7
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151267602
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:51 schreef Jagärtrut het volgende:

Een week verder dan de week die ze terug gezet is ;)
pi_151267676
quote:
99s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:54 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Een week verder dan de week die ze terug gezet is ;)
dat stond er nog niet toen ik dat typte! :o
pi_151267688
Pessie, ik hoop dat je kleintje gewoon lekker terugdraait.

Jagär, ik heb weinig zinnigs te zeggen, maar wel een dikke knuf!

Bloesem, een knipper! Yay!

Hier Preggoproblems: Dat iemand zijn auto zo dicht naast jouw auto parkeert en je je auto niet meer in kan. }:|
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  woensdag 1 april 2015 @ 16:58:13 #10
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151267723
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:56 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

dat stond er nog niet toen ik dat typte! :o
Haha, dan was het een ninja-edit. Dat is heul niet eerlijk!! :P

Verder even je rust pakken vanavond. Het is allemaal al moeilijk zat :Y
pi_151268025
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:51 schreef Jagärtrut het volgende:

Hier heb ik vandaag een kutdag, ik heb het gevoel dat ik Atlas ben soms en onze wereld op m'n schouders moet dragen. De Duutser werkt op dit moment (hopelijk alleen de maand april nog) 80 uur per week, en ik 40-45. Daarnaast moet het huishouden gebeuren, soicale contacten onderhouden worden en een verhuizing naar een ander land geregeld worden. Dat komt allemaal op mij neer, en zeker gezien de verhuizing en de bijkomende onzekerheid (vinden we wel een appartement, kunnen we het wel betalen, etc. etc) die mijn producitiviteit op het werk ook beinvloeden, waardoor ik weer van mezelf baal. Dus, ik had even een breakdown. We werkten allebei vanuit thuis, dus er even goed over gepraat, daarna heb ik een uurtje geslapen, iets simpels voor het werk afgemaakt, en nu zit ik op de bank. Straks lekker eten koken en met een vriendin skypen en er hopelijk een beter einde van de dag van maken.

\liefdagboek...
Knuffel :* en effe :6 naar het huishouden
pi_151268404
Knipper voor Bloesem *O*

Kris: ik moest lachen sorry :@ ben je je auto uiteindelijk nog wel ingekomen toch?

Sillie klinkt alsof die ander het wel goed oppakt, dat is fijn! Hopelijk draait de baas ook nog bij! :*

Jagar: klinkt inderdaad wel heel druk! Ik zou het huishouden en die sociale contacten lekker even laten voor wat het is ;) zeker met die aanstaande verhuizing snappen mensen dat wel toch?

Pessie draaibaby :o hopelijk draait de kleine snel weer terug!

Nog 1 dag werken :o echt een heel bizarre gedachte!
  woensdag 1 april 2015 @ 17:41:11 #13
259886 pessie
pi_151268707
Blloesem *O* een hartje!

Jager, eens met daui ;) even de boel de boel laten. Hebben jullie contacten in Berlijn?

Kris, dat is frustrerend :*

Kind uit bekken komt denk ik omdat het zo klein is en mijn bekken zich flink verweekt heeft de afgelopen weken. Een andere verklaring kan ik niet bedenken. In het ziekenhuis hadden ze ook geen verklaring.

Stippel, slecht slapen is stom! Hier hielp het om het raam verder open te zetten, zal vastr en soort placebo zijn geweest :+ maar ik sliep dan wel weer wat meer.
  woensdag 1 april 2015 @ 17:42:25 #14
259886 pessie
pi_151268739
*O* voor morgen laatste dag voor twist! Weet je al hoe je je werk gaat invullen na je verlof?
pi_151269133
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:41 schreef pessie het volgende:
Blloesem *O* een hartje!

Jager, eens met daui ;) even de boel de boel laten. Hebben jullie contacten in Berlijn?

Kris, dat is frustrerend :*

Kind uit bekken komt denk ik omdat het zo klein is en mijn bekken zich flink verweekt heeft de afgelopen weken. Een andere verklaring kan ik niet bedenken. In het ziekenhuis hadden ze ook geen verklaring.

Stippel, slecht slapen is stom! Hier hielp het om het raam verder open te zetten, zal vastr en soort placebo zijn geweest :+ maar ik sliep dan wel weer wat meer.
Het raam staat hier zomer en winter gewoon open. Zelfs met de storm :D
Maar bedankt voor de tip :D
Schudden voor gebruik
  woensdag 1 april 2015 @ 18:14:21 #16
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151269567
5wk Hartje voor bloes! *O* O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_151269830
Een knipper voor Bloes! *O*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_151269936
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:42 schreef pessie het volgende:
*O* voor morgen laatste dag voor twist! Weet je al hoe je je werk gaat invullen na je verlof?
Werk nu fulltime, maar ik ga qua aanstelling terug naar 0,8fte en neem dan nog 1 dag per week osv op, dus ga per saldo 3 dagen werken :)
Dat kan ik 2 jaar volhouden, waarbij het eerste jaar mijn osv grotendeels doorbetaald wordt, de tweede termijn is onbetaald.

Er staan alleen behoorlijk wat veranderingen op stapel tijdens mijn verlof, die ook effect hebben op mijn functie en taken, dus het is wel heel erg de vraag wat ik aan ga treffen als ik terug kom in augustus. Maar dat is van latere zorg! ;)
pi_151270357
Afscheiding! :r
  woensdag 1 april 2015 @ 18:39:41 #20
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151270394
Flots flots :9~
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_151270476
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:38 schreef silliegirl het volgende:
Afscheiding! :r
hoort dat erbij? :+
Nog niet zoveel last gehad als vandaag, de boel was flink verkouden beneden..
  woensdag 1 april 2015 @ 18:51:41 #22
259886 pessie
pi_151270847
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:41 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

hoort dat erbij? :+
Nog niet zoveel last gehad als vandaag, de boel was flink verkouden beneden..
Verkouden _O-
pi_151271392
Yes, een hartje voor Bloes! Als het nog zo vroeg is, is het toch sowieso heel erg lastig om een goede termijn te geven?

Oh, en Twist, nog maar 1 dag! Wow! Heerlijk!

Ben zelf best een kuttekopwerkneemster hoor... Die zijn er ook! Ik heb mijn baas keiveel moeite laten doen om mijn uren van vorig jaar toch nog PLEAEAEASE half augustus tm half september op te mogen maken. (moet normaal echt voor 1 mei ofzo) En hem ook akkoord laten gaan met de hele maand januari vrij. ("Ja, anders hebben we straks wéér het probleem dat ik mijn uren niet op krijg, he...") En nu ga ik hem dus volgende week vertellen dat ik er half september tm begin januari lekker ook niet ben. Mhuahahaha! Lekker een half jaar vrij! *O*
Daar ben ik best hard in. Gaat hem niks aan dat ik toen al wist dat ik zwanger was, en dit allemaal mijn vooropgezette planneke was. Zal ik overigens ook met een strakke bek ontkennen als dat nodig is. })

Oh, en vandaag op de magische 12 wekengrens! *O* Mijn vriend leek het echt keigrappig om het op 1 april wereldkundig te maken. Maar ik wacht toch liever even tot na de combitest van morgen. Denk dat we met Pasen een plaatje met een kindersurprise ei op de whatsapp gooien ofzo. (nog ideeën, anyone? ) De mensen die dichterbij staan hebben we het al persoonlijk verteld trouwens....

[ Bericht 0% gewijzigd door Sara82 op 01-04-2015 19:11:47 ]
pi_151273480
Help ff, hoe heet zo'n checklist nou van wat je allemaal in huis moet hebben :? :?

Ik kom er echt niet op :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_151273535
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 19:06 schreef Sara82 het volgende:

Oh, en vandaag op de magische 12 wekengrens! *O* Mijn vriend leek het echt keigrappig om het op 1 april wereldkundig te maken. Maar ik wacht toch liever even tot na de combitest van morgen. Denk dat we met Pasen een plaatje met een kindersurprise ei op de whatsapp gooien ofzo. (nog ideeën, anyone? ) De mensen die dichterbij staan hebben we het al persoonlijk verteld trouwens....
Ik heb er 3 zien langskomen vandaag op mn facebook. de helft gelooft er niks van :P
pi_151273545
En hoera voor verse knippers en mijlpalen! *O* *O*
pi_151273583
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:00 schreef Vlindur het volgende:
Help ff, hoe heet zo'n checklist nou van wat je allemaal in huis moet hebben :? :?

Ik kom er echt niet op :')
Uitzet?
S. 2014
J. 2016
pi_151273612
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Uitzet?
Ja! Babyuitzet! *O* *O*

:*
pi_151273679
Het enige goede nieuws van vandaag: De Duutser heeft volgende week een sollicatatiegesprek! *O* *O* *O* *O* *O*
pi_151273925
Nog te kopen:

• Thermometer rectaal
• thermometer bad
• aankleedkussen
• babyolie
• luiers
• billendoekjes
• zoogcompressen

Dit moeten we nog. Valt mee :)

Vanmiddag waren mn ouders er. Mijn vader heeft me geholpen om een ledikant om te tovereb tot co-sleeper en dat is nu bijna klaar. Er moest nog wat voor de zijkanten worden gemaakt omdat we extra ruimte hebben naast het matras. Dat nemen ze nu mee naar huis en mn moeder gaat het netjes maken.

Ik ben nu helemaal naar de tering en verga van de pijn. Ik kom niet meer overeind behalve voor plassen en vanavond voor naar bed :P

Morgen 35 weken zwanger. Als het goed is gaan we dan de datum plannen! :o
Het is april. Deze maand komt ons derde kindje! :o *O* *O*
pi_151274067
Bloesem! Jeej een echo. Vroeg he (hadden wij ook). De volgende keer dat je n echo krijgt ziet t er weer zo anders uit.

Jager, ik wordt al moe van jullie wekelijkse bezigheden als ik t lees
  woensdag 1 april 2015 @ 20:25:49 #32
259886 pessie
pi_151274503
*O* jagar! Moet hij ervoor naar Berlijn? (Kan hij wellicht meteen een appartement zoeken O-) scheelt jou weer ;) )

Vlindur yes! Je bent er ook bijna :*
En kort lijstje nog :Y .
Heb jij nog advies in dingen die in een ziekenhuis tas moeten? Wat er bij mij in zit lijkt zo weinig :@
pi_151274581
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:25 schreef pessie het volgende:
*O* jagar! Moet hij ervoor naar Berlijn? (Kan hij wellicht meteen een appartement zoeken O-) scheelt jou weer ;) )

Heb jij nog advies in dingen die in een ziekenhuis tas moeten? Wat er bij mij in zit lijkt zo weinig :@
Ik ben vlinder niet maar.... druivensuiker
eten voor je man
N puzzelboekje oid
extra onderbroeken
extra shirt
S. 2014
J. 2016
pi_151274676
quote:

Oordopjes! Vergeet de rest, oordopjes zijn essentieel xD
:)
pi_151274697
Kleding voor de baby! Keihandig!
pi_151274746
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:30 schreef mignonne het volgende:

[..]

Goeie...
S. 2014
J. 2016
pi_151274793
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:24 schreef pessie het volgende:

[..]

Duimen dat -ie terugdraait! Een stuitbevalling is met zo'n kleintje nog wel te doen, toch? Of is dat sowieso geen optie?

Bah, vervelend zo'n dag Jagär :( Gelukkig geslapen en sollicitatiegesprek! *O* Ik ken iemand die in Berlijn woont en die heeft haar appartement gevonden via AirBnB. Dit wist je waarschijnlijk al en jullie hebben vast honderdmiljoen eigen vrienden in Berlijn, maar wilde het toch even zeggen. ;)

Gefeliciteerd Bloesem *O* Bijzonder, zo vroeg het hartje zien!
  woensdag 1 april 2015 @ 20:48:37 #38
259886 pessie
pi_151275385
quote:

[..]

:D ik zal morgen eens kijken bij de apotheek.
Kleertjes voor de baby heb ik al in 5-voud :')

Druivensuiker? Waarvoor is dat en waar koop je dat?

Wat betreft bevallen, ik ga er maar van uit dat baby terug draait. We kijken sowieso vrijdag, maandag en woensdag weer (voor navelstreng en volgende week weer groei). Voor hetzelfde geld ligt baby vrijdag weer goed. Volgens mij is bevallen bij overdwars niet echt mogelijk, maar goed, mijn gyn zie ik vrijdag weer, vraag dan wel hoe dit nou weer werkt, geen zin om hier wakker van te liggen.
Het voelt alleen zo stom, de boel lijkt een wat betere richting op te gaan en dan zie je dat je kind dwars ligt -O- .
pi_151275722
Dextro energy is druivensuiker, voor een beetje snelle energie..
S. 2014
J. 2016
pi_151275811
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:48 schreef pessie het volgende:

[..]

Wat betreft bevallen, ik ga er maar van uit dat baby terug draait. We kijken sowieso vrijdag, maandag en woensdag weer (voor navelstreng en volgende week weer groei). Voor hetzelfde geld ligt baby vrijdag weer goed. Volgens mij is bevallen bij overdwars niet echt mogelijk, maar goed, mijn gyn zie ik vrijdag weer, vraag dan wel hoe dit nou weer werkt, geen zin om hier wakker van te liggen.
Het voelt alleen zo stom, de boel lijkt een wat betere richting op te gaan en dan zie je dat je kind dwars ligt -O- .
He ja, is ook niet leuk. :*
pi_151275820
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:48 schreef pessie het volgende:

[..]

kun je gewoon bij drogist of supermarkt kopen. Bijvoorbeeld dextro energy maar er zijn ook huismerken, ook prima.

oh en een labello is ook wel eens fijn. Als je van het puffen droge lippen krijgt
pi_151275941
En een dikke zoen voor de dwarsligger. Dat is niet leuk. Dat kan idd niet vaginaal, maar kan wel evt nog gedraaid worden, ofwel naar hoofdligging of zelfs naar stuit als je gemotiveerd zou zijn om vaginaal van een stuit te bevallen en het kind niet naar hoofdligging kan. (En met een klein kind, en ook nog es je derde, zou ik de vaginale bevalling wel als uitgangspunt nemen, maar dzt is aan jou zelf natuurlijk)
pi_151275970
Ik heb dat allemaal niet nodig gehad. Ik heb nadat de teerling geworpen was wel een roze koek gegeten. :9
  woensdag 1 april 2015 @ 21:07:43 #44
259886 pessie
pi_151276289
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 21:00 schreef Limone het volgende:
Ik heb dat allemaal niet nodig gehad. Ik heb nadat de teerling geworpen was wel een roze koek gegeten. :9
Ik heb altijd zo'n enorme zin in beschuit met muisjes :Y) dat gaat wel mee, een bus beschuit en muisjes!

Mignonne dank je. Zou er wellicht iets mogelijk zijn als draaien en direct inleiden? Of is dat te zwaar voor de baby?

En het lichtpunt is wel: de baby voelt zich nog zo lekker dat het nog zo wil bewegen dat het uit min bekken komt en dwars gaat liggen. Alleen dat klein blijven is wel echt een punt van zorg. 8 weken geleden was baby perfect gemiddeld en nu echt heel klein.
pi_151276559
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 21:07 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik heb altijd zo'n enorme zin in beschuit met muisjes :Y) dat gaat wel mee, een bus beschuit en muisjes!

Mignonne dank je. Zou er wellicht iets mogelijk zijn als draaien en direct inleiden? Of is dat te zwaar voor de baby?

En het lichtpunt is wel: de baby voelt zich nog zo lekker dat het nog zo wil bewegen dat het uit min bekken komt en dwars gaat liggen. Alleen dat klein blijven is wel echt een punt van zorg. 8 weken geleden was baby perfect gemiddeld en nu echt heel klein.
beschuit met muisjes hebben ze in het ziekenhuis ook ;)
Draaien en direct inleiden kan zeker en gebeurt regelmatig bij dit soort situaties. Vooral ook wanneer er voldoende ontsluiting is om direct vliezen te breken. Dat vliezen breken zorgt er dan vaak voor dat baby goed blijft liggen omdat de ruimte afneemt.

vervelende situatie zit je in. Dus probleem is niet zozeer dat baby klein is, maar dat de groei flink afbuigt. Inleiden of een bevalling an sich is voor kleintjes wel wat heftiger dan voor grote baby's. Maar goed, het is niet je eerste, je bent al twee keer vrij vlot (toch?) Bevallen dus dat klinkt gunstig in die zin. Ik duim voor je dat het allemaal niet zover hoeft te komen.
pi_151277299
Voor in de tas:
- Extra omslagdoeken voor de baby (die van ons werd in 2 doeken + mijn trui ingepakt voor we de vrieskou in mochten)
- sportdrankjes voor partner, maar ook voor jezelf! Vermoeiend hoor, bevallen.
- Make-up. Oke, ik ben misschien ijdel, maar stel je moet wat langer blijven? Wel prettig met bezoek en op de foto's.

En voor thuis: 2 rectale thermometers. Je mag zelf ook! *O*
  woensdag 1 april 2015 @ 21:35:12 #47
259886 pessie
pi_151277301
Bij de eerste in 6 uur en de tweede in 12 uur :Y
Ze heeft wel verteld dat een spoedks zou kunnen, heb dus gisteren mijn ringen toch nog zelf afgekregen en weggelegd.
Probleem 2 is de bloeddruk.
Volgende week woensdag wil ze bekijken of ik inleidbaar zou zijn.

In ons ziekenhuis is beschuit met muisjes uitsluitend voor moeder en vader. Als de kinderen komen wil ik voor hun ook klaar hebben staan.

Nou ja, ik laat het maar bij m'n gyn. Vrijdag maar weer en nieuwe lijst vragen mee.
  woensdag 1 april 2015 @ 21:36:42 #48
259886 pessie
pi_151277358
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 21:35 schreef ingee het volgende:
Voor in de tas:
- Extra omslagdoeken voor de baby (die van ons werd in 2 doeken + mijn trui ingepakt voor we de vrieskou in mochten)
- sportdrankjes voor partner, maar ook voor jezelf! Vermoeiend hoor, bevallen.
- Make-up. Oke, ik ben misschien ijdel, maar stel je moet wat langer blijven? Wel prettig met bezoek en op de foto's.

En voor thuis: 2 rectale thermometers. Je mag zelf ook! *O*
:o ik heb nog helemaal geen omslagdoek voor de baby!
En make up had ik zelf ook bedacht :D mascara verbergt wel iets van de wallen :P
pi_151277552
Hema heeft nep lodger wrappers, prenatal ook, voor onder de 20 euro, ideaal voor in de maxi cosi, met gaten voor de gordels. Maar ik zou ze zeker goed inpakken. Pasgeborenen zijn nog niet zo goed in zichzelf op temperatuur houden.
pi_151278071
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 21:41 schreef ingee het volgende:
Hema heeft nep lodger wrappers, prenatal ook, voor onder de 20 euro, ideaal voor in de maxi cosi, met gaten voor de gordels. Maar ik zou ze zeker goed inpakken. Pasgeborenen zijn nog niet zo goed in zichzelf op temperatuur houden.
Ik denk dat pessie dat inmiddels wel weet. ;)
pi_151278360
Ja dat bedacht ik ook al.
pi_151278435
Ik heb dus heul geen beschuit met muisjes gehad in het ziekenhuis! De volgende dag wel, toen had ik mijn ouders dat laten mee nemen.

Ik had een handbagagekoffer gepakt voor het ziekenhuis. Een vak voor mijn spullen en een vak met spullen voor Frits en mijn man. Ideaal! Puntje bij paaltje liep mijn man met die trolley, een rugzak en mijn schoudertas het ziekenhuis want ik wilde toch graag mijn favoriete badjas en mijn lievelingspantoffels mee :')
pi_151278517
Waar ben jij geweest dan Cholula?

Dan weet ik waar ik niet wil bevallen de volgende keer.
Geen beschuit met muisjes! :(
pi_151278619
Wij kregen ook geen beschuit met muisjes. :') Vriend vindt dat nog steeds stom.
Wat het erger maakte is dat toen we weggingen er bij drie andere kamers wel een kar stond met beschuit met muisjes :P
pi_151278908
Ziekenhuis in Ede, maar ik moet bekennen dat ik ook niet echt bezig was met beschuit met muisjes.

Wat ik overigens wilde zeggen, ik had geen dextro mee en dat is prima gegaan. Mijn man heeft een tussenstop gemaakt in het winkeltje van het ziekenhuis om daar te halen waar hij zin in had. Ik had geen trek, dus ik heb ook niets gegeten. Lipbalsem is wel een dikke aanrader!
pi_151278943
Ik kreeg er 2 :D en brood met kaas O+
S. 2014
J. 2016
  woensdag 1 april 2015 @ 22:30:57 #57
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_151279601
Wij kregen ook geen beschuit met muisjes -O- de mensen die uit de verloskamers kwamen wel
pi_151279806
quote:

Poeh, goeie. Ik kom er morgen even op terug! Zit nu mobiel en dat is niet handig :) :*
pi_151279945
Wij kregen ook beschuit met muisjes en ze vroegen of we nog iets anders wilden eten. De koffie/theeautomaat stond gewoon op de gang en kon manlief zelf bedienen. Ik kreeg volgens mij een heel pak appelsap van ze :D
  woensdag 1 april 2015 @ 22:49:29 #60
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151280268
Oh, de warme croissantjes in t geboortehotel O+ wat werd ik daar gelukkig van. En een kan met ijswater O+ het was maar 1 nacht en een ochtend, maar toch O+
Kwak
pi_151281357
In het Flevoziekenhuis ook beschuit met muisjes (rond 23:00 uur of zo!) en brood! Ik had zo'n honger had de hele dag niks gegeten :')

En de zuster die mij afdroogde na het douchen. Ik ben haar nog steeds dankbaar :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_151281881
Wij kregen 4x beschuit met muisjes, voor mij, J en mijn ouders. Om 4u 's nachts :D
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_151282031
Oef, zo misselijk. Was zo blij dat ik daar na het 1e trimester vanaf was, blijkt het ook een veel voorkomende kwaal in het 3e... :'(

Dus nu maar weer aan de crackertjes. Blehhh.
pi_151282196
quote:

[..]

zodat je jezelf niet hoort gillen tijdens het bevallen? :D nee, serieus waar heb je die voor nodig? :?
pi_151282358
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 23:47 schreef lunapuella het volgende:
Oef, zo misselijk. Was zo blij dat ik daar na het 1e trimester vanaf was, blijkt het ook een veel voorkomende kwaal in het 3e... :'(

Dus nu maar weer aan de crackertjes. Blehhh.
Oh bah dat is naar.... Dacht je daar vanaf te zijn... Ik hoop niet dat ik het ook weer krijg -O-
pi_151284168
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 23:52 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

zodat je jezelf niet hoort gillen tijdens het bevallen? :D nee, serieus waar heb je die voor nodig? :?
Zodat je niet wakker wordt gehouden door andere moeders als je op zaal terecht komt denk ik?
pi_151284488
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 23:57 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Oh bah dat is naar.... Dacht je daar vanaf te zijn... Ik hoop niet dat ik het ook weer krijg -O-
Ik voel me nu ook algeheel miserabel dus ik 'hoop' dat het gewoon een griepje is en geen zwangerschapssymptoom.
pi_151284802
Wat een verademing om een positiebroek aan te hebben! O+
pi_151284852
Oeh goeie tips allemaal! :Y
Moet binnenkort toch ook echt aan de slag met die vluchttas denk ;)
vanmiddag nog een babyshower op m'n werk O+ en daarna maar eens een lijstje van te halen spullen maken

Gisteren infoavond van de vk praktijk gehad, was echt heel fijn! Concrete info en adviezen en veel ervaringsverhalen. Volgens mij is zelfs m'n man er al wat geruster op :)
pi_151284894
Die labello! Ik was blij dat ik dat mee had. En voor diegene met lang haar, neem n haar elastiek mee ofzo!
pi_151284901
Moet trouwens ook maar eens bedenken wat voor tas ik eigenlijk mee wil nemen :?
Als ik naga wat er allemaal in 'moet' (lees: wat ik tot nu toe al bedacht heb ;) ) moet dat een flinke tas zijn...
@Cholula: kan me opeens heel goed voorstellen hoe je man erbij liep ;)
pi_151284935
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 23:52 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Een ziekenhuis is heeeeel gehorig, en idd mocht je om welke reden ook met andere moeders op zaal komen zijn oordopjes heel prettig. Na mn bevalling heb ik ze niet meer gebruikt overigens.
S. 2014
J. 2016
pi_151285014
Even tussendoor, ik heb vanochtend steeds kramp, pal onder mijn navel, herkent iemand dit?
  donderdag 2 april 2015 @ 08:29:52 #74
259886 pessie
pi_151285242
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 08:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Even tussendoor, ik heb vanochtend steeds kramp, pal onder mijn navel, herkent iemand dit?
gezien je termijn zou ik denken dat het iets met je darmen is. Iets gegeten wat niet zo lekker is gevallen wellicht?

Die oordopjes gaan voor de zekerheid maar wel mee. Er zijn 9 1-persoonskamers en 9 2-persoonskamers bij ons in het ziekenhuis. Ik heb al wel gevraagd naar de mogelijkheden voor een 1-persoonskamer ivm mijn vermoeden elke 2 uur aan de bak te moeten. Lijkt me erg zwaar voor een andere moeder om dan ook elke 2 uur wakker te worden. En ik denk dat ik niet heel blij wordt van een andere baby die huilt wanneer ik een uur kan slapen, maar goed, daarvoor oordopjes ^O^ .

Ingee :D maar lief dat je eraan denkt. Mijn kinderen kwamen in de kraamweek helemaal niet buiten, ze waren van bevaling tot zeker dag 8 lekker binnen. Ik ga eens even kijken naar die zakken. Onze mc heeft een mc voetenzak. dus daar is een doek op zich niet voor nodig.

Luna, voel je je grieperig? Anders: rennies!!

Kwakzor dat lijkt me geweldig, warme croissants!

Man heeft de halve tas al vol geknikkerd met kit kat, snickers en nuts volgens mij :')

Er zijn nog best veel moeders die dus geen beschuit met muisjes krijgen. Ik vind dat een beetje jammer als ik in het ziekenhuis op kraambezoek ga dat er dan geen beschuit met muisjes is. Dus neem ik het zelf mee, kan mijn bezoek het in ieder geval wel krijgen. Maar ik lig er vermoedelijk ook een dag of 3 a 4.

Dextro energy is dus druivensuiker. Ok, weer wat geleerd. Had ik wel klaarliggen bij mijn oudste maar vanwege de snelheid waarmee hij kwam totaal niet meer aan gedacht :D
pi_151285384
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 08:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Klinkt inderdaad wel als een plek waar je darmen liggen. Ik heb ook veel last van krampen, maar het zijn bij mij echt wel m'n darmen (ik voel (en ben) me ook redelijk opgeblazen). Zit ook vooral in 't gebied onder m'n navel.
pi_151285421
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 08:42 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Klinkt inderdaad wel als een plek waar je darmen liggen. Ik heb ook veel last van krampen, maar het zijn bij mij echt wel m'n darmen (ik voel (en ben) me ook redelijk opgeblazen). Zit ook vooral in 't gebied onder m'n navel.
dan is de boel heel erg verschoven :o voelde mij darmen tot nu toe heel erg onderin /in het midden (dat waren écht mijn darmen want dat was gasvorming)
Geen idee wat ik gegeten heb dat verkeerd viel..
pi_151285475
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 08:29 schreef pessie het volgende:

[..]

gezien je termijn zou ik denken dat het iets met je darmen is. Iets gegeten wat niet zo lekker is gevallen wellicht?

Die oordopjes gaan voor de zekerheid maar wel mee. Er zijn 9 1-persoonskamers en 9 2-persoonskamers bij ons in het ziekenhuis. Ik heb al wel gevraagd naar de mogelijkheden voor een 1-persoonskamer ivm mijn vermoeden elke 2 uur aan de bak te moeten. Lijkt me erg zwaar voor een andere moeder om dan ook elke 2 uur wakker te worden. En ik denk dat ik niet heel blij wordt van een andere baby die huilt wanneer ik een uur kan slapen, maar goed, daarvoor oordopjes ^O^ .

Ingee :D maar lief dat je eraan denkt. Mijn kinderen kwamen in de kraamweek helemaal niet buiten, ze waren van bevaling tot zeker dag 8 lekker binnen. Ik ga eens even kijken naar die zakken. Onze mc heeft een mc voetenzak. dus daar is een doek op zich niet voor nodig.

Luna, voel je je grieperig? Anders: rennies!!

Kwakzor dat lijkt me geweldig, warme croissants!

Man heeft de halve tas al vol geknikkerd met kit kat, snickers en nuts volgens mij :')

Er zijn nog best veel moeders die dus geen beschuit met muisjes krijgen. Ik vind dat een beetje jammer als ik in het ziekenhuis op kraambezoek ga dat er dan geen beschuit met muisjes is. Dus neem ik het zelf mee, kan mijn bezoek het in ieder geval wel krijgen. Maar ik lig er vermoedelijk ook een dag of 3 a 4.

Dextro energy is dus druivensuiker. Ok, weer wat geleerd. Had ik wel klaarliggen bij mijn oudste maar vanwege de snelheid waarmee hij kwam totaal niet meer aan gedacht :D
Lang niet iedereen heeft die druivensuiker nodig hoor, en als je het niet hebt werkt een glaasje appelsap vaak ook heel prima. Het is alleen soms wel fijn voor de snelle energie om bij je te hebben. Geldt ook voor de partners trouwens :P

En oordopjes idd voor als je op zaal komt te liggen, ofwel voor je bevalling ofwel erna. Maar ik lees al dat dat bij jou dus heel netjes geregeld is, wat fijn!!

@LP, heb je ook andere klachten?
pi_151285491
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 07:47 schreef twist02 het volgende:
Moet trouwens ook maar eens bedenken wat voor tas ik eigenlijk mee wil nemen :?
Als ik naga wat er allemaal in 'moet' (lees: wat ik tot nu toe al bedacht heb ;) ) moet dat een flinke tas zijn...
@Cholula: kan me opeens heel goed voorstellen hoe je man erbij liep ;)
Ik heb (bijna) alles wat ik nodig had bij de HEMA besteld en opgehaald in de winkel. Dan krijg je een grote doos met spullen die je daar afrekent en dat scheelt een heleboel zoeken.
En echt pak zo'n trolley met wieltjes als je die hebt liggen voor je ziekenhuisspullen, is voor je vriend/man ook fijn, hoeft hij zich geen breuk te sjouwen!
pi_151285523
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 08:52 schreef Cholula het volgende:

[..]

Ik heb (bijna) alles wat ik nodig had bij de HEMA besteld en opgehaald in de winkel. Dan krijg je een grote doos met spullen die je daar afrekent en dat scheelt een heleboel zoeken.
En echt pak zo'n trolley met wieltjes als je die hebt liggen voor je ziekenhuisspullen, is voor je vriend/man ook fijn, hoeft hij zich geen breuk te sjouwen!
Ik krijg mijnes echt niet zo ver dat 'ie met een trolley gaat rijden. Die sjouwt zich liever een breuk :P .

Vluchttas op de uitzet-lijst, check.
Ik ben verder niet controle behoeftig ofzo, ik heb nu al een hele lijst van wat er in huis moet
komen :@ .
pi_151285563
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 08:54 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik krijg mijnes echt niet zo ver dat 'ie met een trolley gaat rijden. Die sjouwt zich liever een breuk :P .
Dikke kans dat ie ook jou nog, al weeën wegpuffend, in een rolstoel voort mag duwen, dan is iets met wieltjes wel handig :Y hij moet verder waarschijnlijk ook jouw handtas sjouwen, en veel mannen slepen de maxi-cosi ook mee naar boven terwijl dat ding wat mij betreft altijd prima tot na de bevalling in de auto kan blijven :D
pi_151285596
en das toch alleen maar goed? dat je een beetje een reëel beeld hebt van wat er allemaal gehaald moet worden? Ik vind dat niet zo shocking eigenlijk ;) Maar ik hou zelf ook wel van de lijstjes enzo :P
je wilt niet weten hoevaak ik al bij gezinnen ben geweest in een kraamweek en dat er dan ineens ergens nog een kruik bijgekocht moet worden omdat kind dat nodig heeft. Er staan toch echt 2 kruiken op de lijst...
pi_151285609
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 08:57 schreef mignonne het volgende:

[..]

Dikke kans dat ie ook jou nog, al weeën wegpuffend, in een rolstoel voort mag duwen, dan is iets met wieltjes wel handig :Y hij moet verder waarschijnlijk ook jouw handtas sjouwen, en veel mannen slepen de maxi-cosi ook mee naar boven terwijl dat ding wat mij betreft altijd prima tot na de bevalling in de auto kan blijven :D
Ik gok dat mijn vriend, als ik hem niet van te voren goed instrueer, tzt in paniek ("oh help!) mijn ouders optrommelt. In dat geval zou mijn vader dan heel kordaat met mij gaan lopen slepen (lees: me in een rolstoel parkeert en tegen het ziekenhuispersoneel commando's gaat lopen roepen ;)) en dat vriend met alle spullen achteraan komt. Gelukkig duurt dat nog even; kan ik vriend goed instrueren ;) .
pi_151285647
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 08:59 schreef mignonne het volgende:
en das toch alleen maar goed? dat je een beetje een reëel beeld hebt van wat er allemaal gehaald moet worden? Ik vind dat niet zo shocking eigenlijk ;) Maar ik hou zelf ook wel van de lijstjes enzo :P
je wilt niet weten hoevaak ik al bij gezinnen ben geweest in een kraamweek en dat er dan ineens ergens nog een kruik bijgekocht moet worden omdat kind dat nodig heeft. Er staan toch echt 2 kruiken op de lijst...
Nou, de lijst is ook vooral een beetje voor de toekomstige oma's. Mijn moeder shopt zich nu al een breuk en ik heb straks echt een overschot aan kleine rompers en mutsen. Als ze dan perse wil kopen kan ze beter gericht aan het shoppen, dan hebben we er allemaal wat aan :Y
pi_151285714
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:02 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Nou, de lijst is ook vooral een beetje voor de toekomstige oma's. Mijn moeder shopt zich nu al een breuk en ik heb straks echt een overschot aan kleine rompers en mutsen. Als ze dan perse wil kopen kan ze beter gericht aan het shoppen, dan hebben we er allemaal wat aan :Y
goedzo :Y
heb ik destijds ook gedaan. Mijn moeder kwam daar zelf mee. Ze vond een kammetje of badthermometer net zo leuk om te kopen, en ze dacht dat ik daar wellicht meer aan zou hebben. Goed gegokt.

Dus... had ik op een gegeven moment 52 hydrofielen :P
pi_151285731
Wij hebben idd braaf de maxi cosi in de auto laten staan.
pi_151285856
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 08:51 schreef mignonne het volgende:

[..]

@LP, heb je ook andere klachten?
Beetje verhoging (37,7), heb het afwisselend warm en koud, twee keer overgegeven, heel slecht geslapen en af en toe krampachtige buik/rugpijn. Wegens dat laatste ga ik zo de vk maar eens bellen denk ik...
pi_151285909
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:14 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Beetje verhoging (37,7), heb het afwisselend warm en koud, twee keer overgegeven, heel slecht geslapen en af en toe krampachtige buik/rugpijn. Wegens dat laatste ga ik zo de vk maar eens bellen denk ik...
doe dat maar ja :) klinkt idd als griepje maar liever even checken
  donderdag 2 april 2015 @ 09:28:46 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_151286066
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 08:10 schreef Fannetje het volgende:
Wij zijn gisteren om 15.47 de trotse ouders geworden van Tim.
*knip*
Fannetje hoe is het nu met jullie? Ik kon geen update vinden. Gaat het al beter met Tim?
pi_151286736
Met beschuit en muisjes hoef je bij mij niet aan te komen. Geef mij maar cake met muisjes ofzo. :P

Ik ben ook heel erg van het regelen, maar ben helemaal nog niet bezig met de lijstjes en ook niet met spulletjes en wat ik voor mezelf nodig heb, komt na volgende week wel denk ik, als we de magische grens van 12 weken hebben overschreden.

Mijn moeder was al wel op marktplaats en baby sites aan het kijken voor spulletjes, gewoon voor het leuk ze kon zichzelf niet bedwingen :D . Haar eerste kleinkind en eerste van haar kant van de familie, dus het is ook allemaal nieuw voor haar. "Wat is er veel tegenwoordig! En wat een prijzen!" :P

En ze begon al over voedingsbeha's waar ik wel veel van nodig heb ofzo... En ik heb verder geen idee waar ze het over heeft. :X

Daarentegen ben ik momenteel erg bezig met een erfelijkheidsonderzoek naar slechthorendheid die we willen laten uitvoeren, want ik ben sinds m'n geboorte slechthorend en we weten niet in hoeverre ons kind daarmee belast gaat zijn. 1 broer is ook slechthorend, maar mijn andere broer niet. En verder komt het niet voor in de familie. Ik vind het wel spannend, schijnt een traject te zijn van gemiddeld 3 maanden. Begin volgende week kunnen we al terecht.
  donderdag 2 april 2015 @ 10:05:27 #90
259886 pessie
pi_151286767
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:28 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Fannetje hoe is het nu met jullie? Ik kon geen update vinden. Gaat het al beter met Tim?
Ze zet op facebook regelmatig een update. Ik wil dat niet hier zo neerzetten. Ik denk alleen dat ze het wat te druk heeft om op Fok! te kijken.

Ik begreep dat MC in de auto laten staan juist af te raden was. In de auto is het vaak koud en wat vochtig en dat is dan niet prettig voor een pasgeboren baby om in te liggen.

52 hydrofielen _O- zoveel heb ik er zelfs niet nodig gehad bij mijn spuugbaby!

Ik had bij mijn eerste alles behalve de flanellen luiers, mijn vriendinnen zeiden dat die echt onzinnig waren om te hebben en ze ze nooit hadden gebruikt. Toen werd mijn baby geboren en het eerste wat de kraam vroeg "heb je ook flanellen luiers" :') die had ik dus wel bij nummer 2, waar ze niet nodig bleken ;). Maar alsnog, ze nemen wel meer vocht op dan de hydrofielen dus wel gebruikt bij het spugen ;)
  donderdag 2 april 2015 @ 10:10:25 #91
259886 pessie
pi_151286891
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:04 schreef JantinaGr het volgende:
Met beschuit en muisjes hoef je bij mij niet aan te komen. Geef mij maar cake met muisjes ofzo. :P

Ik ben ook heel erg van het regelen, maar ben helemaal nog niet bezig met de lijstjes en ook niet met spulletjes en wat ik voor mezelf nodig heb, komt na volgende week wel denk ik, als we de magische grens van 12 weken hebben overschreden.

Mijn moeder was al wel op marktplaats en baby sites aan het kijken voor spulletjes, gewoon voor het leuk ze kon zichzelf niet bedwingen :D . Haar eerste kleinkind en eerste van haar kant van de familie, dus het is ook allemaal nieuw voor haar. "Wat is er veel tegenwoordig! En wat een prijzen!" :P

En ze begon al over voedingsbeha's waar ik wel veel van nodig heb ofzo... En ik heb verder geen idee waar ze het over heeft. :X

Daarentegen ben ik momenteel erg bezig met een erfelijkheidsonderzoek naar slechthorendheid die we willen laten uitvoeren, want ik ben sinds m'n geboorte slechthorend en we weten niet in hoeverre ons kind daarmee belast gaat zijn. 1 broer is ook slechthorend, maar mijn andere broer niet. En verder komt het niet voor in de familie. Ik vind het wel spannend, schijnt een traject te zijn van gemiddeld 3 maanden. Begin volgende week kunnen we al terecht.
VoedingsBH
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een BH waar je de voorkant naar beneden kan den of opzij kan klappen zodat je borst er makkelijk uit kan voor het voeden van je baby.
Dus voor als je borstvoeding geeft.
  donderdag 2 april 2015 @ 10:24:29 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_151287198
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:05 schreef pessie het volgende:
Ze zet op facebook regelmatig een update. Ik wil dat niet hier zo neerzetten. Ik denk alleen dat ze het wat te druk heeft om op Fok! te kijken.
Logisch, er moet ook helemaal niks hoor, maar als lurker was ik nieuwsgierig hoe het met ze ging omdat het best zorgelijk klonk.
pi_151287216
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:05 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik begreep dat MC in de auto laten staan juist af te raden was. In de auto is het vaak koud en wat vochtig en dat is dan niet prettig voor een pasgeboren baby om in te liggen.

52 hydrofielen _O- zoveel heb ik er zelfs niet nodig gehad bij mijn spuugbaby!

Ik had bij mijn eerste alles behalve de flanellen luiers, mijn vriendinnen zeiden dat die echt onzinnig waren om te hebben en ze ze nooit hadden gebruikt. Toen werd mijn baby geboren en het eerste wat de kraam vroeg "heb je ook flanellen luiers" :') die had ik dus wel bij nummer 2, waar ze niet nodig bleken ;). Maar alsnog, ze nemen wel meer vocht op dan de hydrofielen dus wel gebruikt bij het spugen ;)
Ik had geen spuugbaby en kwam dus niet verder dan de eerste 10 ofzo. En dan gebruikte ik ze nog royaal :') :D
ik wisselde de stapeltjes in de mandjes soms wel es om, kwamen de onderste tenminste ook es aan de beurt :') :+
pi_151287226
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:24 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Logisch, er moet ook helemaal niks hoor, maar als lurker was ik nieuwsgierig hoe het met ze ging omdat het best zorgelijk klonk.
ik was ook benieuwd ja :Y even afwachten dan maar
  donderdag 2 april 2015 @ 10:29:13 #95
259886 pessie
pi_151287282
quote:

[..]

EDIT:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:25 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ik had geen spuugbaby en kwam dus niet verder dan de eerste 10 ofzo. En dan gebruikte ik ze nog royaal :') :D
ik wisselde de stapeltjes in de mandjes soms wel es om, kwamen de onderste tenminste ook es aan de beurt :') :+
:D Ik had wel eens de lade bijna leeg, na 3 dagen met 24 hydrofielen :P Maar meer pasten er toch niet in de wasmachine, dus konden ze mooi samen op 90 graden :7 goede preventie tegen spruw ;)
pi_151287309
quote:
+1 ik zat ook steeds te zoeken.
pi_151287413
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 08:29 schreef pessie het volgende:

[..]

Nee die van mij ook niet, behalve van het ziekenhuis naar huis, en dat was om 8u 's avonds met vrieskou en stevige wind. Wij hadden ook heel handig de vluchtkoffer al in de auto staan van te voren, dus ijskoude babypakjes en bevroren drankjes mee :'). En bij het naar huis gaan niks geleerd, weer op het laatste moment een ijskoude maxi cosi naar binnen gehaald.

Die voetenzakken snap ik nog niet blijkbaar. Als ik die dingen zie denk ik, zulke lange benen heeft m'n kind nog niet, maar ik begrijp dus dat je daar een heel kind in kan stoppen en niet alleen de onderkant?
pi_151287449
Oh my, die hoeveelheid hydrofielen haha! Ik heb er nu 10, ik weet dat men dat wat weinig vindt maar ik gebruik ze echt niet veel. (Dit is de goden verzoeken he, nu krijg ik een spuger ;( )

pessie, ik las nog een mooie bloeddruk, wat tof! Ik weet nog dat ik me altijd keistoer voelde als ik eens onder de 90 kwam, dat had ik dan toch mooi voor elkaar ofzo :7 :')

Vandaag ben ik 26 weken zwanger *O*
pi_151287535
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:37 schreef L-E het volgende:
Oh my, die hoeveelheid hydrofielen haha! Ik heb er nu 10, ik weet dat men dat wat weinig vindt maar ik gebruik ze echt niet veel. (Dit is de goden verzoeken he, nu krijg ik een spuger ;( )

pessie, ik las nog een mooie bloeddruk, wat tof! Ik weet nog dat ik me altijd keistoer voelde als ik eens onder de 90 kwam, dat had ik dan toch mooi voor elkaar ofzo :7 :')

Vandaag ben ik 26 weken zwanger *O*
achja, dan zijn ze zo bijgekocht toch? :D
Hema verkocht van die 6-pakken toen. Ik weet dat mijn moeder er ooit 2 gegeven had en ik wilde nog 1 pak bijhalen. Toen bleken zowel mn moeder, als mn oma, als ik zelf ineens een pak hydrofielen gekocht te hebben :') dan gaat het hard :D hoe ik aan de anderen kwam weet ik niet meer, volgens mij zaten die in een pakket kleertjes wat ik kocht.

Ik gebruik ze nu om mn haar mee te drogen, ideaal *O*
pi_151287633
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:25 schreef mignonne het volgende:

[..]

ja, anders is het wel zielig voor die onderop, dat ze niet aan de beurt komen..
pi_151287655
Oh, en vandaag 17 weken!

En, nog 18 dagen tot de echo...T komt in zicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')