quote:
gezien je termijn zou ik denken dat het iets met je darmen is. Iets gegeten wat niet zo lekker is gevallen wellicht?
Die oordopjes gaan voor de zekerheid maar wel mee. Er zijn 9 1-persoonskamers en 9 2-persoonskamers bij ons in het ziekenhuis. Ik heb al wel gevraagd naar de mogelijkheden voor een 1-persoonskamer ivm mijn vermoeden elke 2 uur aan de bak te moeten. Lijkt me erg zwaar voor een andere moeder om dan ook elke 2 uur wakker te worden. En ik denk dat ik niet heel blij wordt van een andere baby die huilt wanneer ik een uur kan slapen, maar goed, daarvoor oordopjes

.
Ingee

maar lief dat je eraan denkt. Mijn kinderen kwamen in de kraamweek helemaal niet buiten, ze waren van bevaling tot zeker dag 8 lekker binnen. Ik ga eens even kijken naar die zakken. Onze mc heeft een mc voetenzak. dus daar is een doek op zich niet voor nodig.
Luna, voel je je grieperig? Anders: rennies!!
Kwakzor dat lijkt me geweldig, warme croissants!
Man heeft de halve tas al vol geknikkerd met kit kat, snickers en nuts volgens mij

Er zijn nog best veel moeders die dus geen beschuit met muisjes krijgen. Ik vind dat een beetje jammer als ik in het ziekenhuis op kraambezoek ga dat er dan geen beschuit met muisjes is. Dus neem ik het zelf mee, kan mijn bezoek het in ieder geval wel krijgen. Maar ik lig er vermoedelijk ook een dag of 3 a 4.
Dextro energy is dus druivensuiker. Ok, weer wat geleerd. Had ik wel klaarliggen bij mijn oudste maar vanwege de snelheid waarmee hij kwam totaal niet meer aan gedacht