abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151253868

Wat is Netflix?
Netflix is een betaalde on-demand streamingdienst voor films en TV-series.
Dit zijn over het algemeen films en series van minimaal twee jaar oud.

Hoeveel kost het?
♦ € 7,99/mnd – op één apparaat in SD-kwaliteit kijken
♦ € 8,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
♦ € 11,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
De eerste maand is gratis.

Hoe kan ik betalen?
♦ Credit card
♦ iDEAL — je betaalt 1 cent om Netflix te machtigen maandelijks de abonnementsprijs af te schrijven
♦ iTunes (alleen mogelijk als het abonnement geopend is op een Apple TV)
♦ PayPal

Abonnementsduur
Een abonnement is per maand op te zeggen.

Overzicht en nieuwe films/series
Netflix Première data

Nederland
Flixfilms
Netflix Netherlands
Netflix-gids

Internationaal
USA iStream Guide
Can I Stream.it
InstantWatcher.com

Hoe is de kwaliteit?
Netflix biedt 1080p video en Dolby Digital 5.1 audio. De kwaliteit en resolutie hangen af van de gebruikte apparatuur (zie verderop) en de verbinding. Netflix gebruikt de Microsoft VC-1-codec en een bitrate tot 5 Mbit/s. Een lagere bitrate wordt automatisch gekozen, afhankelijk van de kwaliteit van de verbinding.
Een voorkeur kan worden ingesteld op: https://account.netflix.com/VideoQuality

Wat is Super HD?
Super HD is gelijk aan 1080p maar gebruikt tot 7 Mbit/s bandbreedte voor een scherper beeld. Niet alle apparatuur/besturingssystemen ondersteunen Super HD en daarnaast dient de provider dit te ondersteunen.

Problemen
Kan geen verbinding maken met Netflix
Frequent bufferen of laden tijdens streaming
Hoe schakel ik ondertiteling, captions en alternatieve audio in op mijn apparaat?
Netflix wordt langzaam geladen of heeft een slechte beeldkwaliteit

Welke apparaten zijn te gebruiken?
• TV - afhankelijk van merk/type
• Blu-ray-speler - afhankelijk van merk/type

• Amazon Kindle Fire
• Amazon Kindle Fire HD (720p)
Android 2.2+
Google Chromecast (1080p Super HD) (Android 2.3, iOS 6, Windows 7, Mac OS 10.7 of Chrome OS als afstandsbediening nodig)
Apple TV (720p/1080p, min. tweede generatie)
iPad, iPhone, iPod
• Linux d.m.v. Pipelight (Silverlight alternatief, niet ondersteund door Netflix)
- Ubuntu i.c.m. Google Chrome ondersteuning voor HTML5
• Mac OS X (Intel processor, OS X 10.4.8+, 1080p)
- Vanaf OS X 10.10 wordt HTML5 gebruikt en is Silverlight niet nodig
• PlayStation 3 (1080p Super HD)
• PlayStation 4 (1080p Super HD)
• Western Digital TV Live Plus [2010] (720p)
• Western Digital TV Live [2011 derde generatie] (1080p)
• Western Digital TV Play (1080p)
• Wii (480p)
• Wii U (1080p Super HD / ook via Gamepad)
• Windows (1080p Super HD via Windows 8 Netflix app, SilverLight noodzakelijk)
• Windows Phone (720p)
• XBOX 360 (720p)
• XBOX One (720p)

Beschikbaarheid
Met een Netflix-abonnement kun je alleen naar films en series kijken die aangeboden worden in het land waar je op dat moment bent. Met onderstaande diensten kun je via een omweg toch naar bijvoorbeeld de Amerikaanse of Britse Netflix kijken.

Netflix is momenteel beschikbaar in onderstaande landen.
Vanaf najaar 2015 zal Netflix beschikbaar zijn in Japan.

Buitenlandse Netflix-catalogus
Er zijn verschillende mogelijkheden om o.a. de Amerikaanse of Britse Netflix catalogus te kunnen kijken.
Niet alle diensten zijn in combinatie met alle apparaten en/of browsers te gebruiken.

Proxy
Proxy.LC ♦ US$ 10/mnd.

Proxy plug-in
Hola Unblock ♦ gratis
Media Hint ♦ US$ 3,95/mnd. - eerste week gratis
ProxMate ♦ gratis* (draait op donaties van gebruikers)
Zenmate ♦ gratis

VPN
CyberGhost ♦ gratis (3 uur), ¤ 4,99/mnd.
GoTrusted ♦ US$ 5,99/mnd.
Hide My Ass ♦ vanaf US$ 4,99/mnd.
JustFreeVPN ♦ gratis
StrongVPN ♦ US$ 7/mnd.

DNS-proxy
ProxyDNS ♦ US$ 3,90/mnd.
Unblock us ♦ CA$ 4,99/mnd. - eerste week gratis
Unblockmedia ♦ US$ 5/mnd.
Unlocater ♦ € 6,19/mnd - eerste week gratis
UnoDNS ♦ US$ 4,99/mnd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 12:18 schreef Bladblaadje het volgende:

DNS service voor Netflix USA + andere kanalen zoals BBC, Crackle etc voor ¤10,- per jaar.
Eerste week gratis op proef.
Aanvraag via PM.
Eigen DNS-proxy
Tunlr clone

[ Bericht 3% gewijzigd door Aether op 01-04-2015 14:15:08 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_151254499
Bates Motel seizoen 2 nu op Netflix, alsof mijn lijstje met dingen die ik nog wil zien nog niet lang genoeg is. ☺

Bloodline renewed voor S2 las ik. Nog niet aan toegekomen, maar klinkt veelbelovend.
pi_151254931
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 10:28 schreef Nickske1912 het volgende:
Bates Motel seizoen 2 nu op Netflix, alsof mijn lijstje met dingen die ik nog wil zien nog niet lang genoeg is. ☺

Bloodline renewed voor S2 las ik. Nog niet aan toegekomen, maar klinkt veelbelovend.
Yay!

Het lijstje hier wordt ook steeds langer, maar dat is alleen maar mooi, kunnen we voorlopig vooruit. :)

Eerst even castle seizoen 5 (op dvd) afkijken, dan house of cards s3 en dan wil ik toch wel erg graag bloodine proberen. Bates Motel komt daar dan weer achteraan. Genoeg voor de komende drie maanden op z'n minst. :)
pi_151255807
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 10:28 schreef Nickske1912 het volgende:

en nieuwe kerstfilms niet te vergeten :')
pi_151256534
quote:
5s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 15:59 schreef portier het volgende:

Subvraag: Houdt Netflix bij in hoeverre je van land switcht?

Ze houden het niet bij maar ze kunnen wel zien waarvandaan je hebt lopen streamen. Mijn moeder heeft 1x met Netflix gebeld ivm abonnementsconflict oid en die gozer vroeg of ze naar de US of A was geweest omdat hij kon zien dat ik op de US Netflix zit.
  woensdag 1 april 2015 @ 11:42:44 #6
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_151256954
quote:
2s.gif Op woensdag 1 april 2015 11:30 schreef Drankster het volgende:

[..]

Ze houden het niet bij maar ze kunnen wel zien waarvandaan je hebt lopen streamen. Mijn moeder heeft 1x met Netflix gebeld ivm abonnementsconflict oid en die gozer vroeg of ze naar de US of A was geweest omdat hij kon zien dat ik op de US Netflix zit.
ben je dan ook naar de USA geweest?
pi_151257029
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 11:42 schreef KingRadler het volgende:

[..]

ben je dan ook naar de USA geweest?
Ja in 2009 maar toen had ik nog geen Netflix ;)

Ik kijk via Hola (extensie in Chrome) USA netflix.
  woensdag 1 april 2015 @ 11:47:45 #8
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_151257114
quote:
2s.gif Op woensdag 1 april 2015 11:45 schreef Drankster het volgende:

[..]

Ja in 2009 maar toen had ik nog geen Netflix ;)

Ik kijk via Hola (extensie in Chrome) USA netflix.
wel grappig dat Netflix kan zien wanneer je in de USA bent.
  woensdag 1 april 2015 @ 11:49:43 #9
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_151257163
kan iemand de kaart in Topic updaten, sinds een week heeft Australië + Nieuw Zeeland ook Netflix.
  woensdag 1 april 2015 @ 12:13:43 #10
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_151257777
thnx ^O^
  woensdag 1 april 2015 @ 13:48:46 #11
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_151261136
wtf doen ze met Daredevil die zou vandaag toch in première gaan nu is het opeens de 10e.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_151261382
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
wtf doen ze met Daredevil die zou vandaag toch in première gaan nu is het opeens de 10e.
Altijd al de 10e geweest.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 1 april 2015 @ 14:04:04 #13
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_151261647
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:55 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Altijd al de 10e geweest.
Vandaag zou ook tof zijn geweest jammer dat het op de 10de is
  woensdag 1 april 2015 @ 14:57:29 #14
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_151263550
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 08:19 schreef Chewie het volgende:
Vind die klachten over dat bepaalde content wel in land 1 te zien is maar niet in land 2 wel grappig, zoals een paar reacties hierboven met "the Big bang theorie" . SBS/Veronica heeft de rechten hier en dat zenden ze hier ook een paar keer per dag uit, dan is het toch volstrekt logisch dat Netflix die rechten niet kan hebben.

Zou mooi zijn als Netflix hier ook meer aan kon bieden maar zolang tv zenders de rechten nog hebben en blijven kopen kun je niet alles verwachten van Netflix.
Is dit het systeem? Wat een achterlijke en oubollige bedoening zeg, het is 2015 hoor. Je kunt een film toch ook in meedere bioscopen kijken? Of een liedje op verschillende radio stations horen? Waarom zou je dit nog in stand houden?

quote:
2s.gif Op woensdag 1 april 2015 11:30 schreef Drankster het volgende:

[..]

Ah goed om te weten, dank.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  woensdag 1 april 2015 @ 15:00:05 #15
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_151263636
sommige films worden zelfs in België eerder in de bioscoop gebracht dan Nederland.
pi_151263775
quote:
4s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:57 schreef portier het volgende:

[..]

Is dit het systeem? Wat een achterlijke en oubollige bedoening zeg, het is 2015 hoor. Je kunt een film toch ook in meedere bioscopen kijken? Of een liedje op verschillende radio stations horen? Waarom zou je dit nog in stand houden?

Bioscopen en radiostations betalen hier ook voor en helemaal vergelijkbaar met tv is dit natuurlijk niet. De reden dat producenten en zenders dit in stand houden is omdat dit het meeste geld oplevert, als een serie/film op verschillende zenders tegelijk uitgezonden word dan is de opbrengst lager, zenders leven van reclame inkomsten of mensen die lid worden vanwege een bepaald aanbod.

HoC is ook niet op Ned,RTL of SBS te zien, de reden is logisch aangezien dat niet gunstig zou zijn voor Netflix.
pi_151263800
Begonnen met Bloodline.
De intro aan het begin van elke nieuwe aflevering O+
  woensdag 1 april 2015 @ 15:09:55 #18
62913 Blik
The one and Only!
pi_151263931
quote:
4s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:57 schreef portier het volgende:

[..]

Een film die in de US al in de bioscoop draait, hoeft in Nederland nog helemaal niet uitgebracht te zijn. Dus dan kan je de film ook nog niet zien.
  Redactie Frontpage woensdag 1 april 2015 @ 15:24:11 #19
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_151264398
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:09 schreef Blik het volgende:

[..]

Een film die in de US al in de bioscoop draait, hoeft in Nederland nog helemaal niet uitgebracht te zijn. Dus dan kan je de film ook nog niet zien.
Wat met de huidige technieken en internetsnelheden raar genoemd kan worden. Het is niet alsof de mogelijkheid er niet is om films over de hele wereld tegelijkertijd uit te brengen.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 1 april 2015 @ 15:25:55 #20
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_151264447
mooi voorbeeld was Big Hero 6 toen die film in Nederland in de bioscoop kwam.
kwam de Blu-ray in Amerika uit :?
pi_151264481
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:24 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Wat met de huidige technieken en internetsnelheden raar genoemd kan worden. Het is niet alsof de mogelijkheid er niet is om films over de hele wereld tegelijkertijd uit te brengen.
Nederland heeft geloof ik een ander soort bioscooptraditie dan in de VS. Zij hebben hun zomerse blockbusters, hier is dat minder. Hier gaan juist in de kerstvakantie veel mensen naar de bioscoop en dan ook andere soort films.

Dacht ik hoor ;)
Tap tap tap
  Admin woensdag 1 april 2015 @ 15:29:02 #22
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151264551
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nederland heeft geloof ik een ander soort bioscooptraditie dan in de VS. Zij hebben hun zomerse blockbusters, hier is dat minder. Hier gaan juist in de kerstvakantie veel mensen naar de bioscoop en dan ook andere soort films.

Dacht ik hoor ;)
Da's hier wel hetzelfde hoor; de blockbusters worden wereldwijd tegelijk uitgebracht in de twee grote periodes: de "zomer" (maart t/m september ongeveer, dus ruim begrip) en de holidays (november-januari).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 1 april 2015 @ 15:29:38 #23
20641 portier
pi_151264567
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:04 schreef Chewie het volgende:

[..]

Bioscopen en radiostations betalen hier ook voor en helemaal vergelijkbaar met tv is dit natuurlijk niet. De reden dat producenten en zenders dit in stand houden is omdat dit het meeste geld oplevert, als een serie/film op verschillende zenders tegelijk uitgezonden word dan is de opbrengst lager, zenders leven van reclame inkomsten of mensen die lid worden vanwege een bepaald aanbod.
Radiozenders leven ook van reclame-inkomsten, nog wel meer dan TV zenders aangezien radio vrij ontvangbaar is, waarom is dit niet vergelijkbaar?
Bovendien is het meest waardeloze bij-effect hiervan ook nog eens dat TV zender zoveel geld uitgeven aan een serie dat ze die eindeloos moeten herhalen. Wat meer spreiding zou wat dat betreft voor iedereen goed zijn wmb. Als ik niet iedere dag naar de zoveelste herhaling van sitcom X en film IV zou hoeven kijken zou ik ook geen Netflix nodig hebben. Ik vraag me oprecht af of zo het meest aan een serie verdiend wordt.

quote:

[..]

Ja, maar waarom?
GEILE VROUWPERSONEN!
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  Admin woensdag 1 april 2015 @ 15:30:24 #24
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151264593
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:04 schreef Chewie het volgende:

HoC is ook niet op Ned,RTL of SBS te zien, de reden is logisch aangezien dat niet gunstig zou zijn voor Netflix.
Andersom kan het ook: House of Cards is in Frankrijk niet op Netflix te zien, omdat het daar al verkocht was aan een tv-zender voordat Netflix in het land actief was.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 1 april 2015 @ 15:32:00 #25
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151264651
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:25 schreef KingRadler het volgende:
mooi voorbeeld was Big Hero 6 toen die film in Nederland in de bioscoop kwam.
kwam de Blu-ray in Amerika uit :?
Voor de minder grote titels wordt vaak per regio de meest geschikte periode gekozen om zo'n film uit te brengen. Factoren als nasynchronisatie, of beschikbaarheid van cast/crew voor een perstour zouden dan leidend kunnen zijn, of concurrentie van andere titels.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_151264690
quote:
5s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:29 schreef portier het volgende:

[..]

Radiozenders leven ook van reclame-inkomsten, nog wel meer dan TV zenders aangezien radio vrij ontvangbaar is, waarom is dit niet vergelijkbaar?
Omdat je niet voor een bepaalde artiest of nummer naar een zender luistert.

quote:
Bovendien is het meest waardeloze bij-effect hiervan ook nog eens dat TV zender zoveel geld uitgeven aan een serie dat ze die eindeloos moeten herhalen. Wat meer spreiding zou wat dat betreft voor iedereen goed zijn wmb. Als ik niet iedere dag naar de zoveelste herhaling van sitcom X en film IV zou hoeven kijken zou ik ook geen Netflix nodig hebben. Ik vraag me oprecht af of zo het meest aan een serie verdiend wordt.
Geen idee wat ze precies betalen, wel betalen ze voor de content en om deze exclusief uit te mogen zenden (voor een bepaalde periode), zo werken de traditionele zenders maar ook Netflix.
  woensdag 1 april 2015 @ 15:36:22 #27
62913 Blik
The one and Only!
pi_151264794
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:33 schreef Chewie het volgende:

[..]

[..]

Geen idee wat ze precies betalen, wel betalen ze voor de content en om deze exclusief uit te mogen zenden (voor een bepaalde periode), zo werken de traditionele zenders maar ook Netflix.
Sterker nog, de zenders betalen pas op het moment dat de content ook daadwerkelijk uitgezonden wordt.
  woensdag 1 april 2015 @ 15:37:31 #28
20641 portier
pi_151264845
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:33 schreef Chewie het volgende:

[..]

Jawel hoor. Radiozenders richten zich met een specifieke afspeellijst op bepaalde doelgroepen. Zo richt Jazz FM zich op jazzluisteraars. En 3FM zich op top40 luisteraars. Net als RTL7 zich richt op mannen. En Net5 op vrouwen.
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_151264950
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:36 schreef Blik het volgende:

[..]

Sterker nog, de zenders betalen pas op het moment dat de content ook daadwerkelijk uitgezonden wordt.
Ja? Volgens mij kopen ze de rechten voor een bepaalde periode, hoevaak ze dan een serie of film dan uitzenden doet er niet zoveel toe. Vandaar dat je ook vaak een paar keer per jaar dezelfde film voorbij ziet komen (groundhog day was zo'n titel maar die zie je niet meer dus zullen die rechten wel verlopen zijn)
pi_151264970
quote:
7s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:37 schreef portier het volgende:

[..]

Jawel hoor. Radiozenders richten zich met een specifieke afspeellijst op bepaalde doelgroepen. Zo richt Jazz FM zich op jazzluisteraars. En 3FM zich op top40 luisteraars. Net als RTL7 zich richt op mannen. En Net5 op vrouwen.
Ja afspeellijst maar niet een bepaalde artiest of nummer.
  woensdag 1 april 2015 @ 15:42:56 #31
20641 portier
pi_151265024
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:40 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja afspeellijst maar niet een bepaalde artiest of nummer.
Net zoals een TV zender een programmering heeft van meerdere films en series.
GEILE VROUWPERSONEN!
  woensdag 1 april 2015 @ 15:43:16 #32
62913 Blik
The one and Only!
pi_151265038
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:40 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja? Volgens mij kopen ze de rechten voor een bepaalde periode, hoevaak ze dan een serie of film dan uitzenden doet er niet zoveel toe. Vandaar dat je ook vaak een paar keer per jaar dezelfde film voorbij ziet komen (groundhog day was zo'n titel maar die zie je niet meer dus zullen die rechten wel verlopen zijn)
Nope, je neemt een pakket af van bijvoorbeeld Warner Brothers voor een jaar. Daarin zitten bepaalde films die je kunt uitzenden. De betaling vind achteraf pas plaats. Misschien was Groundhog Day een film met als recht dat je die vaker in 1 jaar mocht uitzenden, dat weet ik niet.
pi_151265121
quote:
11s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:42 schreef portier het volgende:

[..]

Net zoals een TV zender een programmering heeft van meerdere films en series.
Ja en dan hebben ze die films en series het alleen recht voor een bepaalde periode. Bij muziek werkt dat niet zo. Als jazz fm een nummer van AC/DC uit wil zenden kan dat gewoon maar dan betalen ze er wel voor. Muziek heeft nou eenmaal een andere rechtenstructuur dan series en films.
  woensdag 1 april 2015 @ 15:46:34 #34
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_151265156
heb zelf ook nooit begrepen dat een serie als "Pretty Little Liars" geen enkele TV zender in Nederland was die interesse had in deze serie.

nu is het een Netflix Exclusive geworden in Nederland.
week na uitzending US komt die in Nederland uit.
  woensdag 1 april 2015 @ 15:46:59 #35
20641 portier
pi_151265170
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:45 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja en dan hebben ze die films en series het alleen recht voor een bepaalde periode. Bij muziek werkt dat niet zo. Als jazz fm een nummer van AC/DC uit wil zenden kan dat gewoon maar dan betalen ze er wel voor. Muziek heeft nou eenmaal een andere rechtenstructuur dan series en films.
Juist, en dat vind ik achterlijk.
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_151265192
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:43 schreef Blik het volgende:

[..]

Nope, je neemt een pakket af van bijvoorbeeld Warner Brothers voor een jaar. Daarin zitten bepaalde films die je kunt uitzenden. De betaling vind achteraf pas plaats. Misschien was Groundhog Day een film met als recht dat je die vaker in 1 jaar mocht uitzenden, dat weet ik niet.
Volgens deze bron is dat niet zo, wellicht dat het in Duitsland anders werkt

http://www.tv-visie.nl/ni(...)oor-filmpakket_5939/
pi_151265227
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:46 schreef portier het volgende:

[..]

Juist, en dat vind ik achterlijk.
Dat mag maar gezien het verdienmodel van de commerciele zenders vind ik het wel logisch vanuit hun standpunt gezien.
  woensdag 1 april 2015 @ 15:54:13 #38
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_151265425
er zijn plannen voor een Europese Netflix hoop dat dat doorgaat.
  woensdag 1 april 2015 @ 15:58:52 #39
20641 portier
pi_151265600
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:48 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat mag
Dank je.
quote:
maar gezien het verdienmodel van de commerciele zenders vind ik het wel logisch vanuit hun standpunt gezien.
Ik niet. Ik denk dat zenders veel te veel betalen voor die exclusiviteit, waar consumenten helemaal niet op zitten te wachten, om vervolgens vast te zitten aan een serie/film die continu uitgezonden moet worden omdat ze daar nou eenmaal al veel te veel voor betaald hebben, waar consumenten ook niet op zitten te wachten.
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_151265749
quote:
11s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:58 schreef portier het volgende:

Ik niet. Ik denk dat zenders veel te veel betalen voor die exclusiviteit, waar consumenten helemaal niet op zitten te wachten, om vervolgens vast te zitten aan een serie/film die continu uitgezonden moet worden omdat ze daar nou eenmaal al veel te veel voor betaald hebben, waar consumenten ook niet op zitten te wachten.
Dat ze het uit blijven zenden is omdat dit nu eenmaal goedkoper is dan steeds weer nieuwe content te kopen of te maken (je ziet de endless repeat eigenlijk ook bijna alleen op de bijkanalen zoals Veronica, RTL 5/7, net 5). Blijkbaar vinden ze zelf niet dat er te veel voor betalen anders zouden ze het niet doen en blijkbaar verdienen ze er ook voldoende aan door verkoop reclame zendtijd, dan heb je liever exclusiviteit aangezien je een stuk minder reclame zendtijd verkoopt als je directe concurrent dezelfde film of serie uitzend.
  woensdag 1 april 2015 @ 16:03:15 #41
62913 Blik
The one and Only!
pi_151265750
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:47 schreef Chewie het volgende:

[..]

Volgens deze bron is dat niet zo, wellicht dat het in Duitsland anders werkt

http://www.tv-visie.nl/ni(...)oor-filmpakket_5939/
Er staat nergens dat er een betaling heeft plaatsgevonden voor het pakket. Je kunt ook impliceren dat het totale pakket 50 miljoen waard is, indien alles ook daadwerkelijk uitgezonden wordt. De daadwerkelijke betaling vind echt pas plaats als de film ook daadwerkelijk is uitgezonden
pi_151265828
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:03 schreef Blik het volgende:

[..]

Er staat nergens dat er een betaling heeft plaatsgevonden voor het pakket. Je kunt ook impliceren dat het totale pakket 50 miljoen waard is, indien alles ook daadwerkelijk uitgezonden wordt. De daadwerkelijke betaling vind echt pas plaats als de film ook daadwerkelijk is uitgezonden
Er staat dat ze 50 miljoen betalen of ze dat voor of achteraf doen maakt niet uit. Akkoord voor 50 miljoen is 50 miljoen

Als jij een huis koopt van 2 ton dan betaal je ook niet achteraf en ook niet minder omdat je de schuur niet gebruikt.
  woensdag 1 april 2015 @ 16:08:45 #43
62913 Blik
The one and Only!
pi_151265892
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:06 schreef Chewie het volgende:

[..]

Er staat dat ze 50 miljoen betalen of ze dat voor of achteraf doen maakt niet uit. Akkoord voor 50 miljoen is 50 miljoen

Als jij een huis koopt van 2 ton dan betaal je ook niet achteraf en ook niet minder omdat je de schuur niet gebruikt.
Prima, geloof je me lekker niet. Ik zal tegen mijn collega's bij SBS zeggen dat we iets doen wat heel vreemd is in de markt...

Er staat nergens dat ze betalen, er staat dat de deal 50 miljoen waard is. Dat zijn 2 compleet andere dingen
pi_151266053
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:54 schreef KingRadler het volgende:
er zijn plannen voor een Europese Netflix hoop dat dat doorgaat.
waar heb je dat vandaan?
lijkt me dat ze die huidige copyrightstructuur nog niet zomaar veranderd hebben.
pi_151266097
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:08 schreef Blik het volgende:

[..]

Prima, geloof je me lekker niet. Ik zal tegen mijn collega's bij SBS zeggen dat we iets doen wat heel vreemd is in de markt...

Er staat nergens dat ze betalen, er staat dat de deal 50 miljoen waard is. Dat zijn 2 compleet andere dingen
Akkoord is akkoord

Dit staat er dus

quote:
De grootste commerciële televisiegroep van Duitsland, RTL, heeft via de Tele-München groep een akkoord gesloten van 50 miljoen euro met de Amerikaanse gigant Warner Bros.
Als jij een akkoord sluit voor de prijs van een huis ga je achteraf ook niet minder betalen als je de schuur niet gebruikt. Kan best dat het achteraf betaald word maar het akkoord is 50 miljoen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2015 16:15:08 ]
pi_151266204
quote:
19s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:12 schreef perro. het volgende:

[..]

waar heb je dat vandaan?
lijkt me dat ze die huidige copyrightstructuur nog niet zomaar veranderd hebben.
Lijkt me ook wat vreemd en volgens mij benadeel je dan ook lokale netflix concurenten zoals Videoland.

Zou het wel prettig vinden maar het lijkt me, op dit moment, praktisch onuitvoerbaar.
  woensdag 1 april 2015 @ 16:19:33 #47
62913 Blik
The one and Only!
pi_151266319
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:13 schreef Chewie het volgende:

[..]

Akkoord is akkoord

Dit staat er dus

[..]

Als jij een akkoord sluit voor de prijs van een huis ga je achteraf ook niet minder betalen als je de schuur niet gebruikt. Kan best dat het achteraf betaald word maar het akkoord is 50 miljoen
Als jij denkt dat een tv-zender een film-pakket afneemt en daarmee dan dus ook voor on-interessante films voor hun doelgroep gaat betalen heb je dat echt verkeerd. In de regel is het zo dat er een pakket gekocht wordt met een bepaalde media-waarde (in dit geval 50 miljoen), en je betaald achteraf als je een film uitzend uit dat pakket. Wellicht dat er je ook nog vooraf een soort van basis-fee betaald voor dat pakket, maar in de regel is dat niet zo

Het werkt in principe hetzelfde als de radio, die betalen ook niet voor de muziek die betalen voor ieder liedje dat uitgezonden wordt royalties.
pi_151266340
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:16 schreef Chewie het volgende:

[..]

Lijkt me ook wat vreemd en volgens mij benadeel je dan ook lokale netflix concurenten zoals Videoland.

Zou het wel prettig vinden maar het lijkt me, op dit moment, praktisch onuitvoerbaar.
volgens mij niet want dan zou videoland natuurlijk met dezelfde copyrightstructuur te maken hebben en kunnen ze dus ook contracten sluiten over content.
  woensdag 1 april 2015 @ 16:31:57 #49
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_151266855
quote:
19s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:12 schreef perro. het volgende:

[..]

waar heb je dat vandaan?
ik zal bron bij zoeken.
  woensdag 1 april 2015 @ 16:36:44 #50
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_151267021
Margrethe Vestager Europees Commissaris is onze redder in nood.

zij is voorstander voor een Europese Netflix.

Bron: http://goodereader.com/bl(...)etflix-similar-sites
  Admin woensdag 1 april 2015 @ 17:15:53 #51
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151268120
Ergens voorstander van zijn is niet hetzelfde als ergens plannen voor hebben.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_151268724
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:05 schreef brojo het volgende:
Begonnen met Bloodline.
De intro aan het begin van elke nieuwe aflevering O+
de intro aan het begin van de aflevering ja? dat lijkt me sterk :+
  Redactie Frontpage woensdag 1 april 2015 @ 17:42:28 #53
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_151268744
dat videoland unlimited keek vandaag voor de gein is het aanbod, dat is om te lachen zo slecht, jeweet wel, die 1 euro dvds die bij de blokker liggen of slechter
pi_151268901
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:42 schreef SunChaser het volgende:
dat videoland unlimited keek vandaag voor de gein is het aanbod, dat is om te lachen zo slecht, jeweet wel, die 1 euro dvds die bij de blokker liggen of slechter
myprime is dan wel weer een topper :')
pi_151272155
Ik heb me net aangemeld bij Netflix, account aangemaakt, 0,01 cent over gemaakt. De app op mij iPad doet het wel, maar wanneer ik een serie wil openen op mn tv geeft hij de fout code aip701 aan. Iemand een idee waar dat aan kan liggen? Heb abo van 8,99genomen zodat ik op twee apparaten kan kijken!

Zie jullie antwoord graag tegemoet :-)
  woensdag 1 april 2015 @ 19:29:14 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151272244
0.01 cent is 0,99 cent te weinig.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_151273438
quote:
7s.gif Op woensdag 1 april 2015 19:29 schreef Copycat het volgende:
0.01 cent is 0,99 cent te weinig.
Ben je nu serieus? Ze hebben dat toch zelf bedacht, het bedrag.
  Redactie Frontpage woensdag 1 april 2015 @ 20:04:49 #58
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_151273658
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 19:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
ver gemaakt. De app op mij iPad doet het wel, maar wanneer ik een serie wil openen op mn tv geeft hij de fout code aip701
Probeer het eens op je laptop/computer?
With four other people
And aliens
pi_151273682
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:04 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Probeer het eens op je laptop/computer?
Op mijn ipad met de app speelt hij wel alles af!
  Redactie Frontpage woensdag 1 april 2015 @ 20:06:15 #60
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_151273705
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Op mijn ipad met de app speelt hij wel alles af!
Ik zeg laptop/computer. Als in: controleer daar of je een 2de stream kunt afspelen :{
En check dit https://help.netflix.com/nl/node/13815
With four other people
And aliens
pi_151273708
Op mn tv wil ik het afspelen via een blurayspeler van Philips BDP2285.
  woensdag 1 april 2015 @ 20:07:21 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151273738
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 19:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:

Ben je nu serieus? Ze hebben dat toch zelf bedacht, het bedrag.
0,01 cent is iets anders dan 1 cent.
  Redactie Frontpage woensdag 1 april 2015 @ 20:08:11 #63
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_151273778
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

0,01 cent is iets anders dan 1 cent.
Aangezien het wel op d'r tablet werkt, lijkt me dat dit niet het issue is.
With four other people
And aliens
  woensdag 1 april 2015 @ 20:09:32 #64
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151273837
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:08 schreef Etcetera het volgende:

Aangezien het wel op d'r tablet werkt, lijkt me dat dit niet het issue is.
:+
  Redactie Frontpage woensdag 1 april 2015 @ 20:09:50 #65
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_151273854
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

:+
Het zal de datum zijn zeker :+
With four other people
And aliens
  woensdag 1 april 2015 @ 20:11:02 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151273906
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:09 schreef Etcetera het volgende:

Het zal de datum zijn zeker :+
Nee, het is net zoiets als twee keer de helft ;) .
Kan helaas het betreffende topic niet zo snel vinden.
pi_151274163
quote:
12s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, het is net zoiets als twee keer de helft ;) .
Kan helaas het betreffende topic niet zo snel vinden.
Je hebt gelijk.. Sorry. Komt omdat ik wat gefrustreerd ben omdat ik me er zo op had verheugd vanavond!
pi_151274202
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:06 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ik zeg laptop/computer. Als in: controleer daar of je een 2de stream kunt afspelen :{
En check dit https://help.netflix.com/nl/node/13815
Heb ik op dit moment helaas niet bij de hand..

Ben nu een software update aan het doen van de bluray speler. Eens kijken of dat iets brengt.
  woensdag 1 april 2015 @ 20:18:50 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151274226
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:

Je hebt gelijk.. Sorry. Komt omdat ik wat gefrustreerd ben omdat ik me er zo op had verheugd vanavond!
Kan ik me voorstellen. Is je Blu-ray wel compatible? Kan je verder helaas niet helpen, kijk zelf via AppleTV.
pi_151275447
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Field Full of Secrets – 2014 AL 1:22 uur – ♫ Engels – CC Duits/Engels/Frans/Nederlands
Twee vrienden stappen een graancirkel in. Op de een heeft dit weinig effect. De ander besluit een UFO te bouwen met de hulp van een excentrieke transseksuele uitvinder.

Anatomy of a Love Seen – 2014 12 1:20 uur – ♫ Engels – CC Duits/Engels/Frans/Nederlands
Tijdens de opnames van een lesbische liefdesscène vallen twee actrices voor elkaar en beginnen een relatie die hun liefde brengt, in al haar pijnlijke glorie.

Dinosaur 13 – 2014 AL 1:34 uur – ♫ Engels – CC Frans/Nederlands
Documentairemaker Todd Miller doet verslag van de juridische strijd die volgde op de historische ontdekking van de eerste complete Tyrannosaurus Rex in 1990.

Frozen – 2010 16 1:33 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Drie vrienden gaan skiën en halen de bediener van de stoeltjeslift over hen nog één keer omhoog te laten gaan voor de lift dichtgaat, maar dan zitten ze vast in de lucht.

Ghost Rider: Spirit of Vengeance – 2012 12 1:35 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Als de duivel de wereld wil veroveren door het lichaam van een 10-jarige jongen over te nemen, moet Johnny Blaze hem redden als de vuurspuwende superheld Ghost Rider.

Houdini (seizoen 1) – 2014 12 – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Deze miniserie gaat over de vermaarde prestaties en het complexe leven van Harry Houdini, die de wereld in de ban hield met zijn levensgevaarlijke ontsnappingen.

I Will Follow – 2010 AL 1:19 uur – ♫ Engels – CC Duits/Engels/Frans/Nederlands
Maye is diepbedroefd als haar tante overlijdt en vertrekt uit ‘t huis dat ze deelden. Ze moet omgaan met d’r verdriet en vindt troost in de goedheid van andere rouwenden.

Kingdom of the Oceans (seizoen 1) – 2011 9 – ♫ Frans – CC Nederlands
Deze serie verkent de wereldzeeën en onderzoekt de grote verscheidenheid aan zeedieren en -planten en de adaptieve strategieën die organismen gebruiken om te overleven.

Makeover The – 2013 AL 1:36 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Als een ambitieuze politica toevallig een bierbezorger uit een arbeidersgezin ontmoet, besluit ze dat ze een kandidaat-congreslid van hem kan maken.

No Country for Old Men – 2007 16 2:02 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Tijdens de jacht stuit Llewelyn Moss op een drugsdeal die is misgelopen. Hij ontsnapt met 2 miljoen dollar cash, maar een psychotische huurmoordenaar is hem op het spoor.

One Missed Call – 2003 16 1:52 uur – ♫ Japans – CC Nederlands
Mobiele telefoons voorspellen de dood van hun eigenaars. Eén voor één krijgen de vrienden van Yumi een voicemail van zichzelf uit de toekomst op hun mobiele telefoons.

Rosemary’s Baby (seizoen 1) – 2014 16 – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Als een jong stel naar Parijs verhuist, vinden ze een ogenschijnlijk perfect appartement, maar al snel ontdekken ze dat er iets niet in de haak is.

TEDTalks: Animal Voices (seizoen 1) – 2015 AL – ♫ Engels – CC Engels/Frans/Nederlands
Kruip in het hoofd van dieren om hun gedrag en geestelijke gezondheid beter te begrijpen, evenals de impact die mensen hebben op hun welzijn.

Ward The – 2011 16 1:28 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
In deze huiveringwekkende thriller van John Carpenter wordt een jonge vrouw naar een psychiatrische inrichting gestuurd met ‘n verleden dat net zo duister is als ‘t hare.
  woensdag 1 april 2015 @ 20:55:49 #71
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_151275738

Let it gooooooo
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_151275862
quote:
19s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:20 schreef perro. het volgende:

[..]

volgens mij niet want dan zou videoland natuurlijk met dezelfde copyrightstructuur te maken hebben en kunnen ze dus ook contracten sluiten over content.
Maar videoland (en ook RTL NL, SBS) is niet geïnteresseerd in de rechten voor heel Europa, dat is het probleem als je het Europees wil regelen
pi_151276290
USA update
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allies – 2014 1:33 uur – ♫ English – CC English
As World War II heats up, an American captain leads a squad of British commandos on a treacherous mission behind enemy lines.

Ask Me Anything – 2014 1:38 uur – ♫ English – CC English
On a yearlong break between high school and college, a teenager writes an anonymous but highly revealing blog chronicling her sex life.

Common – 2014 1:33 uur – ♫ English – CC English
When a man fatally stabs an acquaintance, a respectable teenager reports the murder to the police -- and unexpectedly faces serious charges himself.

Crazy Ones - Season 1 The – 2013 – ♫ English – CC English
Comedy icon Robin Williams returns to television in this raucous sitcom about an advertising wizard and his eccentric family and staff.

Houses October Built The – 2014 1:31 uur – ♫ English – CC English
Five friends hit the road to find the best gimmicky Halloween haunted house, but soon a terrifyingly real evil begins to hound their steps.

Louie - Season 4 – 2010-2014 – ♫ English – CC English
Louis C.K. plays a fictional version of himself in this series that follows the comedian through the lows of being an awkward single dad in New York.

Love the One You're With – 2014 2:31 uur – ♫ English – CC English
The talented and ambitious Wright sisters pursue their careers with passion -- but find that it could cost each of them the love of their lives.

monica – 2014 1:43 uur – ♫ English – CC English
A woman decides to work for a short time as an exotic dancer to help pay her father's medical bills, but the easy money and lifestyle seduce her.

Pet Pals in Windland – 2014 1:21 uur – ♫ English – CC English
Eggy, his best friend Top Hat and their pet pals get ready for a party in their magical village, but the dastardly Crow Witch tries to spoil the fun.

Red vs. Blue - Season 2 – 2003-2008 – ♫ English – CC English
This parody of first-person shooter games, military life and science-fiction films centers on a civil war fought in the middle of a desolate canyon.

Red vs. Blue - Season Red vs. Blue: The Blood Gulch Chronicles: The First Five Seasons – 2003-2008 – ♫ English – CC English
This parody of first-person shooter games, military life and science-fiction films centers on a civil war fought in the middle of a desolate canyon.

Wolfcop – 2014 1:18 uur – ♫ English – CC English
After being transformed into a werewolf, a boozy cop uses his new powers to tangle with devil worshipers, shape-shifters and other minions of evil.
pi_151276363
Kunnen we ergens zien hoe lang Netflix rechten heeft gekocht per serie/film? Zodat ik zeker weet dat ik bijvoorbeeld Breaking Bad af kan kijken waar ik nu midden in zit (en niet heel snel kijk)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 1 april 2015 @ 21:14:05 #75
134538 chansadres
Black & White
pi_151276520
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 21:09 schreef delano.888 het volgende:
Kunnen we ergens zien hoe lang Netflix rechten heeft gekocht per serie/film? Zodat ik zeker weet dat ik bijvoorbeeld Breaking Bad af kan kijken waar ik nu midden in zit (en niet heel snel kijk)
Nee
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_151276609
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]

Let it gooooooo
Leuk als je de verkeerde film aanzet voor kinderen...
pi_151283225
Passengers - 2008
Netflix-Aussie en netflix-kiwi kickte in vandaag. Toch altijd leuk om te kijken wat ze dan daar voorgeschoteld krijgen. En op netflix-kiwi deze film gezien. Beetje bekend verhaal, maar nu met de passagiers van een neergestort vliegtuig. Moest wel denken aan Germanwings toch.

imdb: 5,9
ik: 7,0
I´m back.
pi_151283570
Seizoen 4 van Bob's Burgers staat er ook op. O+.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 2 april 2015 @ 01:36:15 #79
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_151284003
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]

Let it gooooooo
_O-
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 2 april 2015 @ 01:36:44 #80
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_151284007
Niet zo'n heel goede film ook

(Niet de Elsa variant O+ Die is leuk)
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_151285395

Blacklist The (seizoen 1) – 2013 16 – ♫ Duits/Engels/Frans/Portugees/Spaans
CC Deens/Duits/Engels/Fins/Frans/Nederlands/Noors/Portugees/Spaans/Zweeds
Een briljante voortvluchtige biedt aan om de FBI te helpen om andere slechteriken te pakken, maar alleen als de nieuwe profiler Elizabeth nauw met hem samenwerkt.

Payback – 1999 16 1:41 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Hij wordt omgelegd voor de buit door zijn vrouw en ex-partner… of dat denken ze. Maanden later staat hij weer voor hun neus…

Real Steel – 2011 9 2:07 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Een ex-bokser die nu promotor is heeft het financieel zwaar. Hij bouwt samen met zijn vervreemde zoon een oude robot om tot mededinger naar de wereldtitel in robotboksen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Aether op 02-04-2015 09:50:26 ]
pi_151285404
quote:
7s.gif Op woensdag 1 april 2015 21:07 schreef Aether het volgende:

Louie - Season 4 – 2010-2014 – ♫ English – CC English
Louis C.K. plays a fictional version of himself in this series that follows the comedian through the lows of being an awkward single dad in New York.
Eindelijk!
pi_151285452
quote:
Videoland Unlimited heeft wel een baggeraanbod ja, maar wij hebben en netflix en videoland, omdat we niet kunnen kiezen. Mijn moeder vindt Videoland leuker omdat daar een beetje haar Nederlandse series staan en ik kijk weer meer naar Netflix.
(she/her)
  donderdag 2 april 2015 @ 09:12:56 #84
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_151285826
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 08:49 schreef Fylax het volgende:

[..]

Videoland Unlimited heeft wel een baggeraanbod ja, maar wij hebben en netflix en videoland, omdat we niet kunnen kiezen. Mijn moeder vindt Videoland leuker omdat daar een beetje haar Nederlandse series staan en ik kijk weer meer naar Netflix.
je hebt ook nog on demand zoals NPO waar je alles kan terug kijken.
pi_151286233
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:12 schreef KingRadler het volgende:

[..]

je hebt ook nog on demand zoals NPO waar je alles kan terug kijken.
Niet alles meer sinds NLZiet
pi_151286406
Ah, The Blacklist! Wederom een serie voor op mijn alsmaar groeiende to watch-lijst.
pi_151286872
quote:
via het AD 2 maanden videoland voor niks gehad maar heb er geen enkele keer iets op gekeken, behalve wat het aanbod was. Zetten ze een app in de PS3 store, installeer je hem en krijg je alleen een scherm: De videoland app is binnenkort beschikbaar :')

Als die gewerkt had was ik vast een aan the blacklist begonnen om te kijken of het wat voorstelt, maar zie nu dat S1 nu ook op Netflix staat :D

Ik snap dat sowieso niet, als je zo een dienst begint dan zorg je toch dat je op zoveel mogelijk apparaten te bekijken bent. Blijkbaar is Videoland al een jaar bezig met een playstation app :')
  donderdag 2 april 2015 @ 10:20:06 #88
62913 Blik
The one and Only!
pi_151287097
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:47 schreef Nickske1912 het volgende:
Ah, The Blacklist! Wederom een serie voor op mijn alsmaar groeiende to watch-lijst.
Nice, had 2 weken geleden nog gezocht of die erop stond. Mooi om te kijken na Bloodline :)
  donderdag 2 april 2015 @ 10:27:29 #89
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_151287259
ben bang dat Videoland het niet gaat redden net als de Videotheken in Nederland
  donderdag 2 april 2015 @ 10:43:34 #90
20641 portier
pi_151287601
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:19 schreef Blik het volgende:

[..]

Als jij denkt dat een tv-zender een film-pakket afneemt en daarmee dan dus ook voor on-interessante films voor hun doelgroep gaat betalen heb je dat echt verkeerd. In de regel is het zo dat er een pakket gekocht wordt met een bepaalde media-waarde (in dit geval 50 miljoen), en je betaald achteraf als je een film uitzend uit dat pakket. Wellicht dat er je ook nog vooraf een soort van basis-fee betaald voor dat pakket, maar in de regel is dat niet zo

Het werkt in principe hetzelfde als de radio, die betalen ook niet voor de muziek die betalen voor ieder liedje dat uitgezonden wordt royalties.
Zou met dat hele exclusiviteitsverhaal in het achterhoofd dat kunnen betekenen dat als RTL geen enkele film van het pakket uitzendt zo gratis kan voorkomen dat andere zenders die films wel uit kunnen zenden? Of gaat die exclusiviteit hier dan weer niet op?
GEILE VROUWPERSONEN!
  donderdag 2 april 2015 @ 11:36:31 #91
62913 Blik
The one and Only!
pi_151288924
quote:
5s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:43 schreef portier het volgende:

[..]

Zou met dat hele exclusiviteitsverhaal in het achterhoofd dat kunnen betekenen dat als RTL geen enkele film van het pakket uitzendt zo gratis kan voorkomen dat andere zenders die films wel uit kunnen zenden? Of gaat die exclusiviteit hier dan weer niet op?
Ja dat kan. Maar ik weet dus niet in hoeverre je niet een basis-fee moet betalen voor een pakket. Maar de hoofdmoot van het geld wordt pas betaald nadat een film is uitgezonden op tv
  Admin donderdag 2 april 2015 @ 11:44:01 #92
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151289112
Werkt dat ook zo met series? Want ik vraag me af waarom bijvoorbeeld the Flash zo lang op de plank blijft liggen bij een zekere Nederlandse partij.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 2 april 2015 @ 11:46:22 #93
62913 Blik
The one and Only!
pi_151289175
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:44 schreef Breuls het volgende:
Werkt dat ook zo met series? Want ik vraag me af waarom bijvoorbeeld the Flash zo lang op de plank blijft liggen bij een zekere Nederlandse partij.
In principe wel. Kan zijn dat de zender wacht tot de juiste uitzendtijd vrij komt op een bepaalde dag, hangt allemaal af van wanneer de doelgroep kijkt en wat er op andere zenders te zien is.
  Admin donderdag 2 april 2015 @ 11:49:31 #94
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151289257
Ja, zoiets stelde ik me er wel bij voor. Maar ik vraag me af of die factoren echt zwaarder zijn dan de meerwaarde die je hebt als je meegaat met de Amerikaanse uitzendingen. Series als Arrow en Flash zijn bijvoorbeeld heel erg actief online en voor fans is daar geen landengrens: je ziet op Facebook van alles langskomen.

Als je op de Nederlandse uitzendingen moet wachten mis je, als fan, heel veel van de online beleving. Ook op fora enzo.

En al die online activiteit van de Amerikaanse zenders, is in principe free publicity voor je eigen uitzendingen. Inhaken, opblazen en promoten maar. Maar dat lijken ze dus niet te doen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_151290143
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:36 schreef Blik het volgende:

[..]

Ja dat kan. Maar ik weet dus niet in hoeverre je niet een basis-fee moet betalen voor een pakket. Maar de hoofdmoot van het geld wordt pas betaald nadat een film is uitgezonden op tv
Zou toch zeer onlogisch zijn als alles achteraf betaald zou worden, daar hebben de producenten/studio's helemaal niks aan. De deal die RTL Duitsland had was dus gewoon 50 miljoen voor het hele pakket, gezien de vele zenders en doelgroepen onder de RTL groep is dat ook een vrij normale deal. Zie je bij RTL NL ook, topfilms naar RTL 4, actie/jongeren doelgroep naar RTL 5 en de overige meuk wat in zo'n pakket zit naar RTL 7 en 8. Bij de deal die RTL Duitsland sloot met Warner word ook overal gesproken over 50 miljoen voor het totale pakket, nergens over nog achteraf betalen enz zou ook niet logisch zijn aangezien je dan niet kunt stellen dat de deal 50 miljoen is , dan zou het lager/gelijk/hoger uit kunnen vallen afhankelijk van of ze de films uitzenden en hoe vaak.

Achteraf betalen per uitzending voor een abonnee zender als HBO en Film1 (en netflix) lijkt me ook onlogisch.

Andere deals waar je een basisfee voor de tijdsduur van het contract betaald en achteraf voor het uitzenden kan ook, waarbij de eerste keer uitzenden het duurste is en de herhalingen steeds goedkoper en wellicht is dat voor een partij als SBS met een veel kleiner budget een logischer keuze.
  donderdag 2 april 2015 @ 13:07:59 #96
62913 Blik
The one and Only!
pi_151291701
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 12:20 schreef Chewie het volgende:

[..]

Zou toch zeer onlogisch zijn als alles achteraf betaald zou worden, daar hebben de producenten/studio's helemaal niks aan. De deal die RTL Duitsland had was dus gewoon 50 miljoen voor het hele pakket, gezien de vele zenders en doelgroepen onder de RTL groep is dat ook een vrij normale deal. Zie je bij RTL NL ook, topfilms naar RTL 4, actie/jongeren doelgroep naar RTL 5 en de overige meuk wat in zo'n pakket zit naar RTL 7 en 8. Bij de deal die RTL Duitsland sloot met Warner word ook overal gesproken over 50 miljoen voor het totale pakket, nergens over nog achteraf betalen enz zou ook niet logisch zijn aangezien je dan niet kunt stellen dat de deal 50 miljoen is , dan zou het lager/gelijk/hoger uit kunnen vallen afhankelijk van of ze de films uitzenden en hoe vaak.

Achteraf betalen per uitzending voor een abonnee zender als HBO en Film1 (en netflix) lijkt me ook onlogisch.

Andere deals waar je een basisfee voor de tijdsduur van het contract betaald en achteraf voor het uitzenden kan ook, waarbij de eerste keer uitzenden het duurste is en de herhalingen steeds goedkoper en wellicht is dat voor een partij als SBS met een veel kleiner budget een logischer keuze.
Blijf jij maar lekker met je bord voor je kop rondlopen. Hoe ik het schets is gewoon de manier hoe het werkt, niet op een andere manier.
pi_151291825
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 13:07 schreef Blik het volgende:

[..]

Blijf jij maar lekker met je bord voor je kop rondlopen. Hoe ik het schets is gewoon de manier hoe het werkt, niet op een andere manier.
:') Tot nu toe ben ik de enige geweest die met een bron mijn mening onderbouw, jij roeptoetert alleen maar wat en je verhaal is zo onlogisch als wat.
  Admin donderdag 2 april 2015 @ 13:18:53 #98
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151292047
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2015 13:11 schreef Chewie het volgende:

[..]

:') Tot nu toe ben ik de enige geweest die met een bron mijn mening onderbouw, jij roeptoetert alleen maar wat en je verhaal is zo onlogisch als wat.
Ik geloof dat hij al eens heeft benadrukt dat hij zelf de bron is. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 2 april 2015 @ 14:25:02 #99
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_151294183
heeft Netflix nog leuke rampen films over vliegtuigen?
  donderdag 2 april 2015 @ 14:29:40 #100
62913 Blik
The one and Only!
pi_151294376
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2015 13:11 schreef Chewie het volgende:

[..]

Jouw bron spreekt over een deal ter waarde van 50 miljoen. Bijzonder high-level zonder enige melding van betalingen what-so-ever. Het is hetzelfde als dat er vaak wordt gezegd dat er een honkballer wordt overgenomen met een deal ter waarde van 100 miljoen, 5 jaar lang 20 miljoen. Die honkballer krijgt dat salaris ook alleen maar per seizoen dat dat contract loopt. Als die na 2 jaar weg is heeft die toch echt maar 40 miljoen ontvangen en geen 100 miljoen.

En de bron, ik werk voor een media-bedrijf met o.a. meerdere televisiezenders in binnen en buitenland.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 13:18 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik geloof dat hij al eens heeft benadrukt dat hij zelf de bron is. ;)
;)
pi_151295553
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 14:29 schreef Blik het volgende:

[..]

Jouw bron spreekt over een deal ter waarde van 50 miljoen. Bijzonder high-level zonder enige melding van betalingen what-so-ever. Het is hetzelfde als dat er vaak wordt gezegd dat er een honkballer wordt overgenomen met een deal ter waarde van 100 miljoen, 5 jaar lang 20 miljoen. Die honkballer krijgt dat salaris ook alleen maar per seizoen dat dat contract loopt. Als die na 2 jaar weg is heeft die toch echt maar 40 miljoen ontvangen en geen 100 miljoen.
Een akkoord zelfs en dan is 50 miljoen, 50 miljoen er staat namelijk letterlijk "een akkoord gesloten ter waarde van 50 miljoen, dat is dan niet 10 miljoen nu en wellicht nog 40 miljoen later.

quote:
En de bron, ik werk voor een media-bedrijf met o.a. meerdere televisiezenders in binnen en buitenland.
Ja leuk voor je maar ik heb nog geen enkel argument gezien waarom het alleen op de manier zou gaan zoals jij stelt, het zou zelfs onlogisch zijn geredeneerd vanuit de studio's. Het is wel mogelijk met een laag basistarief om zo een bepaalde periode af te kopen en achteraf te betalen per uitzending (die lager word bij herhaling) maar dat studio's series en films gratis voor een bepaalde tijd onder brengen bij een netwerk zonder dat daar gegarandeerde inkomsten tegenover staan, immers volgens jouw (on)logica krijgen de studio's pas betaald als het uitgezonden word, zou een vreemde business strategie zijn.

Voor een abonneezenders als Film1 en HBO zou deze constructie helemaal vreemd zijn aangezien ze films en series (aangekocht dan) maar een paar maanden veel uitzenden en deze dan ook nog eens on demand aanbieden, die zullen toch eerder een vast bedrag voor die paar maanden betalen.
  donderdag 2 april 2015 @ 15:11:22 #102
62913 Blik
The one and Only!
pi_151295964
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:00 schreef Chewie het volgende:

[..]

Een akkoord zelfs en dan is 50 miljoen, 50 miljoen er staat namelijk letterlijk "een akkoord gesloten ter waarde van 50 miljoen, dat is dan niet 10 miljoen nu en wellicht nog 40 miljoen later.

[..]

Ja leuk voor je maar ik heb nog geen enkel argument gezien waarom het alleen op de manier zou gaan zoals jij stelt, het zou zelfs onlogisch zijn geredeneerd vanuit de studio's. Het is wel mogelijk met een laag basistarief om zo een bepaalde periode af te kopen en achteraf te betalen per uitzending (die lager word bij herhaling) maar dat studio's series en films gratis voor een bepaalde tijd onder brengen bij een netwerk zonder dat daar gegarandeerde inkomsten tegenover staan, immers volgens jouw (on)logica krijgen de studio's pas betaald als het uitgezonden word, zou een vreemde business strategie zijn.

Voor een abonneezenders als Film1 en HBO zou deze constructie helemaal vreemd zijn aangezien ze films en series (aangekocht dan) maar een paar maanden veel uitzenden en deze dan ook nog eens on demand aanbieden, die zullen toch eerder een vast bedrag voor die paar maanden betalen.
Ik heb geen zin in een welles-nietes spelletje op basis van een heleboel aannames vanuit jouw kant. Ik zou je onze accounts payables data kunnen opsturen als bron, maar dan denk ik dat ik heel snel mijn baan kwijt ben. Daarbij zei ik al dat er best een (lage) basisfee als retainer kan worden betaald. Maar het overgrote merendeel van de inkomsten voor een distributiemaatschappij komen pas na het daadwerkelijk uitzenden van een film en/of serie.
pi_151296570
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:11 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik heb geen zin in een welles-nietes spelletje op basis van een heleboel aannames vanuit jouw kant.
Ah een nieuwsbericht is nu opeens een aanname? :')

Hoe is het trouwens logisch dat een abonneezender als HBO of Film1 gaat betalen per uitzending voor de paar maanden dat ze de rechten hebben (ook on demand)
  donderdag 2 april 2015 @ 15:41:55 #104
62913 Blik
The one and Only!
pi_151296870
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:30 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ah een nieuwsbericht is nu opeens een aanname? :')
Jouw interpretatie van het nieuwsbericht is één grote aanname, en je durft het nog als één grote waarheid te verkopen. Zelfs als iemand zegt die notabene in de branche werkt jouw vertelt dat het niet klopt blijf je koppig
pi_151297005
Mag het weer over Netflix gaan? ;(
Tap tap tap
  donderdag 2 april 2015 @ 15:48:44 #106
62913 Blik
The one and Only!
pi_151297026
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Mag het weer over Netflix gaan? ;(
Laten we dat maar doen :)

Vanavond laatste 2 afleveringen van Bloodline kijken *O*
  Admin donderdag 2 april 2015 @ 16:08:11 #107
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151297575
Ja, Bloodline. Daar heb ik alleen de eerste paar van gezien, maar toen het beschikbaar kwam nog niet verder gekeken. Heb alleen het idee dat het niet zo goed werkt om 'zomaar' een aflevering op te zetten. Wil er echt even voor gaan zitten.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_151298359
quote:
MAJOR CONSUMER ELECTRONICS MANUFACTURERS ADD NETFLIX BUTTON TO REMOTE CONTROLS ACROSS EUROPE

Tuning Into Netflix As Easy As Pushing A Button

Amsterdam, April 1, 2015 – Beginning this month Smart TVs, Blu-ray players and set top-boxes from several major brands sold across Europe will come with a remote control that has a dedicated button to tune into Netflix, the world’s leading Internet TV service.

This is the first time that consumer electronics makers are shipping devices with a Netflix button across Europe. A button that gives direct access to Netflix has been common on remote controls for smart TVs and Blu-ray players in the United States for years.

“The new Netflix button on remotes in Europe makes watching Netflix as easy as changing the channel on traditional TV, allowing viewers to enjoy our great programming much quicker,” said Bill Holmes, head of business development for Netflix.

Consumers in Europe will find the new Netflix button on remote controls that come with devices from Panasonic, Philips, Sony, Toshiba and Vestel. The remote controls will be included with 2015 as well as some 2014 model year products.

The dedicated Netflix buttons on remote controls are part of a broader effort at Netflix to work with consumer electronics manufacturers to build televisions and other devices for a superior Internet TV experience. Other aspects of the work include improving smart TV performance, easier menu navigation and new features such as faster playback start and resume.

Over the last seven years, Netflix engineers have worked with makers of Internet-ready televisions, game consoles, set-top boxes and mobile devices to test their products and ensure consumers get a great Netflix experience right out of the box. This culminated in the launch of the Netflix Recommended TV program in January at the Consumer Electronics Show.
pi_151298422
Dat was op 1 april....
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_151298495
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 16:38 schreef Lief17 het volgende:
Dat was op 1 april....
Bestaat al een paar jaar in Amerika.

pi_151298532
quote:
7s.gif Op donderdag 2 april 2015 16:40 schreef Aether het volgende:

[..]

Bestaat al een paar jaar in Amerika.

[ afbeelding ]
^O^ ^O^
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_151303988
Komen ze lekker laat/vroeg mee ;(.

SPOILER
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
  Admin donderdag 2 april 2015 @ 19:32:01 #113
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151304103
quote:
7s.gif Op donderdag 2 april 2015 16:36 schreef Aether het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die kregen we gisteren ook als persbericht binnen. Mooi genegeerd. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_151304321
USA update

Bob's Burgers - Season 4 – 2011-2013 – ♫ English – CC English
This animated series centers on Bob Belcher and his ragtag clan of burger-flippers, who are desperate to get their greasy spoon off the ground.

Buying & Selling - Season 2 – 2012-2013 – ♫ English – CC English
The Property Brothers, Jonathan and Drew Scott, team up to help homeowners get ready to sell their homes and purchase new ones.

M*A*S*H – 1972-1982 – ♫ English – CC English
This beloved show inspired by Robert Altman's Oscar-winning Korean War satire follows a mobile Army surgical hospital tasked with tending the wounded.

Monarch of the Glen - Series 7 – 2000-2005 – ♫ English – CC English
Summoned back to his Scottish Highlands home, a young London restaurateur assumes the role of Laird to restore his eccentric family's fortunes.

Top Gear - Series 21 – 2011-2014 – ♫ English – CC English
Jeremy Clarkson and his crew of car lovers test the limits of luxury vehicles in this hit show that also features celebrities racing on a test track.
pi_151304629
quote:
7s.gif Op donderdag 2 april 2015 19:37 schreef Aether het volgende:
USA update

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Bob's Burgers - Season 4 – 2011-2013 – ♫ English – CC English
This animated series centers on Bob Belcher and his ragtag clan of burger-flippers, who are desperate to get their greasy spoon off the ground.

Buying & Selling - Season 2 – 2012-2013 – ♫ English – CC English
The Property Brothers, Jonathan and Drew Scott, team up to help homeowners get ready to sell their homes and purchase new ones.

M*A*S*H – 1972-1982 – ♫ English – CC English
This beloved show inspired by Robert Altman's Oscar-winning Korean War satire follows a mobile Army surgical hospital tasked with tending the wounded.

Monarch of the Glen - Series 7 – 2000-2005 – ♫ English – CC English
Summoned back to his Scottish Highlands home, a young London restaurateur assumes the role of Laird to restore his eccentric family's fortunes.

Top Gear - Series 21 – 2011-2014 – ♫ English – CC English
Jeremy Clarkson and his crew of car lovers test the limits of luxury vehicles in this hit show that also features celebrities racing on a test track.
Bob's burgers *O* Lekker kijken vanavond O+.
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
pi_151304639
quote:
NETFLIX ANNOUNCES NEW ORIGINAL SERIES MONTAUK WRITTEN AND DIRECTED BY THE DUFFER BROTHERS
Beverly Hills, Calif., April 2, 2015 – Netflix, the world’s leading internet TV network, has ordered Montauk, a new drama series written and directed by Matt Duffer and Ross Duffer (Wayward Pines, Hidden). Eight one-hour long episodes of the series will premiere exclusively across all Netflix territories in 2016.

In the series, set in 1980 Montauk, Long Island, a young boy vanishes into thin air. As friends, family, and local police search for answers, they are drawn into an extraordinary mystery involving top secret government experiments, terrifying supernatural forces, and one very strange little girl. Montauk is a love letter to the 80s classics that captivated a generation.
quote:
Netflix has ordered the sketch comedy show With Bob and David
Netflix has ordered the sketch comedy show, With Bob and David, 4-half-hour episodes and one 60-minute “making-of” special from Bob Odenkirk (Better Call Saul) and David Cross (Arrested Development).

After being dishonorably discharged from the Navy Seals, Bob and David are back serving our country the way they do best, making sketch comedy. Four half-hours of brand new comedy featuring all new characters, all new scenes, and most importantly, all new wigs.

Odenkirk and Cross are writing and starring in the series, and also serve as executive producers along with Marc Provissiero, Naomi Odenkirk,Tim Sarkes, Dave Kneebone Tim Heidecker, and Eric Wareheim.

With Bob and David is an original Netflix Production. Abso Lutely Productions is providing production services.
  Admin donderdag 2 april 2015 @ 20:09:25 #117
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151305632
Orphan Black is een nieuwe Netflix exclusive: afleveringen van seizoen 3 zijn de dag na uitzending in de VS beschikbaar.

*O*
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Moderator donderdag 2 april 2015 @ 20:43:12 #118
382129 crew  Donna
pi_151307325
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:09 schreef Breuls het volgende:
Orphan Black is een nieuwe Netflix exclusive: afleveringen van seizoen 3 zijn de dag na uitzending in de VS beschikbaar.

*O*
Jaaaa, 19 april de eerste toch? Olé!!
  donderdag 2 april 2015 @ 21:12:50 #119
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_151309167
quote:

*O*
Niceeeee
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_151309833
quote:

*O*
*O* *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_151310129
quote:

*O*
Ik jompel mee! *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151310276
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 21:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik jompel mee! *O*
je doet wat :@?
pi_151310373
pi_151310562
quote:
ah oud, dat verklaart n hoop :P
  Admin donderdag 2 april 2015 @ 21:59:51 #126
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151312290
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:43 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Jaaaa, 19 april de eerste toch? Olé!!
Yup:
NetflixNL twitterde op donderdag 02-04-2015 om 19:27:06 "One, of a Kind." Orphan Black S3 kijk je vanaf 19 april, de dag na de uitzending in de VS, exclusief op #NetflixNL http://t.co/KKDFSVSN8C reageer retweet
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Moderator donderdag 2 april 2015 @ 22:19:06 #127
382129 crew  Donna
pi_151313458
Echt heel blij mee!
pi_151314931
Leuke serie ja? Kan ik die ook toevoegen aan de steeds langer wordende leeslijst? Ik zit nog in de gratis maand maar denk wel dat ik hem verleng. Vooral nu m'n zus ontdekt heeft dat Once upon a Time er ook op staat en ze het laatste seizoen nog niet had gezien :') ik krijg klappen als ze die nog niet heeft afgekeken. En downton abbey en american horror story wilde ze ook nog zien en ze is geen binger dus dit gaat wel een jaar duren denk ik.
Tap tap tap
pi_151317555
Vanaf morgen dan maar S2 van Orphan Black even afkijken
  vrijdag 3 april 2015 @ 02:54:02 #130
433309 Impressme
Very funny
pi_151318937
Ik kan het niet meer bijhouden allemaal, zoveel leuke series en sommige dit en sommige dat. Help.

Bloodline bijna afgekeken en is een goeie serie, relaxed maar ook een soort spanning. Ik ben ook Lost aan het kijken tussendoor dus alleen en niet met kijkpartner. Ik kom tijd tekort.

Hemlock Grove afgekeken, zomer nieuw seizoen. _O_

Maar er is zoveel meer wat ik wil kijken, walking dead nieuw seizoen (hoorde dat seizoen 6 door Stephen King wordt geschreven ^O^ )

Under the dome duurt nog even helaas, Bates motel staat op mijn lijstje.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_151318989
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 april 2015 02:54 schreef Impressme het volgende:

Maar er is zoveel meer wat ik wil kijken, walking dead nieuw seizoen (hoorde dat seizoen 6 door Stephen King wordt geschreven ^O^ )

April Fools.
(she/her)
  vrijdag 3 april 2015 @ 03:18:29 #132
433309 Impressme
Very funny
pi_151318997
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 03:12 schreef Fylax het volgende:

[..]

April Fools.
-O-

Ik kijk er toch wel naar uit :)
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_151319259
Eindelijk :)

quote:
'House of Cards' Renewed by Netflix for Season 4
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_151319303
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 03:12 schreef Fylax het volgende:

[..]

April Fools.
O gelukkig, was al bang dat ik daar dan ook naar zou moeten kijken :')
Tap tap tap
pi_151319312
Hoe is bloodline eigenlijk?
pi_151319915
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 07:33 schreef HarveySpecter het volgende:
Fantastisch. Hopelijk in het paasweekend afkijken.
pi_151320005
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 april 2015 08:47 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Fantastisch. Hopelijk in het paasweekend afkijken.
Ik moet effe The Blacklist en House of Cards afkijken en dan ga ik er ook aan beginnen *O*
  Admin vrijdag 3 april 2015 @ 09:00:08 #138
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151320086
En jullie moeten ook allemaal tijd vrijmaken voor Daredevil, over een week. Topserie.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 3 april 2015 @ 09:01:46 #139
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_151320107
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 09:00 schreef Breuls het volgende:
En jullie moeten ook allemaal tijd vrijmaken voor Daredevil, over een week. Topserie.
Schat in dat ik zaterdagavond 11 april klaar ben.
  Moderator vrijdag 3 april 2015 @ 09:13:56 #140
382129 crew  Donna
pi_151320297
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:51 schreef CherryLips het volgende:
Leuke serie ja? Kan ik die ook toevoegen aan de steeds langer wordende leeslijst? Ik zit nog in de gratis maand maar denk wel dat ik hem verleng. Vooral nu m'n zus ontdekt heeft dat Once upon a Time er ook op staat en ze het laatste seizoen nog niet had gezien :') ik krijg klappen als ze die nog niet heeft afgekeken. En downton abbey en american horror story wilde ze ook nog zien en ze is geen binger dus dit gaat wel een jaar duren denk ik.
Absoluut. Orphan Black is een erg leuke serie!
  Admin vrijdag 3 april 2015 @ 09:16:51 #141
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151320349
Orphan Black is top. Het New York Times Magazine heeft niet voor niks een mega-artikel over de hoofdrolspeler. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_151321039
Wij zijn bijna klaar met HoC (nog drie afleveringen, heerlijk zondagavond bingen) en dan gaan wij ook aan bloodline beginnen. Ben enorm benieuwd. :)

Voor iedereen die HoC al heeft gezien:
SPOILER
pi_151321201
quote:
Vooral erg relaxt. Deze 12 afleveringen hadden wat betreft verhaallijn in 3 afleveringen gekund. Maar ja, the keys, mooie vrouwen, etc, dat kijkt wel lekker weg!
pi_151321223
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 09:13 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Absoluut. Orphan Black is een erg leuke serie!
Kijklijst bedoelde ik natuurlijk :@ Van lezen zal voorlopig niet zoveel komen denk ik.
Tap tap tap
pi_151321228
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 10:06 schreef F-Bravo het volgende:

[..]

Vooral erg relaxt. Deze 12 afleveringen hadden wat betreft verhaallijn in 3 afleveringen gekund. Maar ja, the keys, mooie vrouwen, etc, dat kijkt wel lekker weg!
Ah, dat vind ik juist heel vervelend. Beetje Breaking Bad achtig qua tempo dus?
Dat trek ik niet.
pi_151321241
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 10:07 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Dat trek ik niet.
Dat had ik met True Detective, vast allemaal hartstikke mooi enzo, maar mijn hemel wat een tempo.
Tap tap tap
pi_151321350
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 10:07 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Dat trek ik niet.
Breaking Bad heb ik niet gekeken, dus daar kan ik niets over zeggen. Normaal gesproken ervaar ik traag tempo als vervelend, maar gek genoeg bleef ik wel trek in de afleveringen houden.

Wat vooral heel sterk aan Bloodline is, is dat het zeer realistisch is. Het wordt nergens echt aangedikt, overdreven of onrealistisch. Je hebt af en toe meer het idee naar echt een documantaire over een familie te kijken, dan naar een serie dat zichzelf te bewijzen heeft.

Ik raad hem derhalve wel echt aan. ^O^
pi_151321366
Poll: Jouw 'Mijn lijst' grootte (aantal films)
< 50
< 100
< 200
>= 200
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_151321369
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 10:13 schreef F-Bravo het volgende:

[..]

Breaking Bad heb ik niet gekeken, dus daar kan ik niets over zeggen. Normaal gesproken ervaar ik traag tempo als vervelend, maar gek genoeg bleef ik wel trek in de afleveringen houden.

Wat vooral heel sterk aan Bloodline is, is dat het zeer realistisch is. Het wordt nergens echt aangedikt, overdreven of onrealistisch. Je hebt af en toe meer het idee naar echt een documantaire over een familie te kijken, dan naar een serie dat zichzelf te bewijzen heeft.

Ik raad hem derhalve wel echt aan. ^O^
Oke. Ik geef het een kans :9

Wat Breaking Bad betreft: In deze serie deden ze er bijvoorbeeld 47 minuten over om een vlieg dood te slaan.

Dan heb je een beetje een idee.
  vrijdag 3 april 2015 @ 10:14:22 #150
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_151321378
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 april 2015 10:13 schreef Aether het volgende:

Mijn lijst : 0

Ik gebruik dat ding niet..
pi_151321394
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 april 2015 10:14 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik had ‘gebruik alleen zoekfunctie’ moeten toevoegen...
pi_151321405
Poll: Jouw 'Mijn lijst' grootte
< 50
< 100
< 200
>= 200
Tussenstand:

Admin vrijdag 3 april 2015 @ 10:16:12 #153
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151321417
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 10:08 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat had ik met True Detective, vast allemaal hartstikke mooi enzo, maar mijn hemel wat een tempo.
Dat geeft zoveel mooie ruimte voor verdieping. En voor echte aandacht voor de vorm, en hoe het eruit ziet. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 3 april 2015 @ 10:16:42 #154
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_151321428
Sin City A Dame to Kill for beschikbaar in Canada.
  Admin vrijdag 3 april 2015 @ 10:17:30 #155
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151321446
quote:
< 50
< 100
< 200
>= 200
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat het relevant is om te weten wat mensen doen als ze iets gezien hebben; ik haal films eraf na kijken, maar sommige series laat ik staan omdat er nog nieuwe seizoenen komen. Ik heb nu 41 titels, maar er hebben er in totaal misschien wel 150 op gestaan, af en aan.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 3 april 2015 @ 10:18:12 #156
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151321459
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2015 10:15 schreef Aether het volgende:

[..]

Ik had ‘gebruik alleen zoekfunctie’ moeten toevoegen...
Ik vind de zoekfunctie op de tv-app kut, dus ik zoek meestal op de website, gooi het op mijn lijst en pluk het dan op de tv van de lijst.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_151321962
Iemand de serie Real humans al eens gekeken?
  vrijdag 3 april 2015 @ 10:51:32 #158
62913 Blik
The one and Only!
pi_151322109
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 10:18 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik vind de zoekfunctie op de tv-app kut, dus ik zoek meestal op de website, gooi het op mijn lijst en pluk het dan op de tv van de lijst.
idem, gaat megatraag. Zoek meestal op het werk op de laptop wat op en voeg het toe aan mijn lijst. Staan nu 57 dingen op. Van mij mag netflix overigens wel de films die ik gekeken heb automatisch van mijn lijst afhalen. Series zijn een ander verhaal
  vrijdag 3 april 2015 @ 11:01:41 #159
8369 speknek
Another day another slay
pi_151322318
Kwam er gisteren achter dat als je je smart tv gekoppeld hebt, je ook gewoon op je smartphone (en neem aan pc) iets kunt zoeken en dan op je tv af laten spelen. Zelfde als met Youtube. Da's ook wel handig.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 3 april 2015 @ 11:07:31 #160
8369 speknek
Another day another slay
pi_151322465
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 09:00 schreef Breuls het volgende:
quote:
There naturally looms the possibility that something could go horribly wrong quality-wise in the final eight episodes of Daredevil’s first season, but the first five lay down such an epically gripping and shocking foundation that it’s truly hard to imagine things taking a negative turn. It’s smart, entertaining, and has moments so shocking that you’ll have to repress screams. Suffice it to say, Marvel and Netflix have another big winner on their respective plates.
Klinkt goed. En zit klaar.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 3 april 2015 @ 11:14:20 #161
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_151322641
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 april 2015 10:14 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

vrijdag 3 april 2015 @ 11:15:30 #162
202348 Susi
Temple of Love
pi_151322677
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 10:42 schreef Nammie het volgende:
Iemand de serie Real humans al eens gekeken?
De Zweedse variant wel ja. Die is nog een tijd op de VPRO geweest.
pi_151323281
In de openingspost staat een fout. Bij de PS4 staat 1080p, wat klopt, maar bij de XBOX One staat 720p, terwijl deze ook in 1080p is.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_151323299
quote:
De beste serie die ik in tijden heb gezien (tenminste dit eerste seizoen dan)! :Y

In mijn ogen allesbehalve "relaxt" zoals F-Bravo schrijft (en hoewel er zeker mooie vrouwen in meespelen, is het bepaald geen serie die daarom draait), maar juist heel intens! Iedere aflevering gebeurt er eigenlijk best veel, maar dat is op het psychologische/sociale vlak en op een hele subtiele manier. Erg character-driven dus en daar moet je van houden. Verder vond ik het -ondanks dat er qua echte actie in een hoop afleveringen inderdaad niet zo veel gebeurt- super spannend en wat F-Bravo net ook schreef: de serie komt vooral ook erg geloofwaardig/realistisch over (het verhaal is sowieso al wel realistisch/geloofwaardig, maar het uitstekende acteerwerk "adds to that").

Deze "reviewer" is minstens zo enthousiast als ik (mogelijk zelfs nóg enthousiaster :') ), maar geeft ondertussen ook wel goed aan wat je er níet van kan/moet verwachten (zonder spoilers):

Ik vermoed dat mensen die Breaking Bad (los van "The Fly", wat ik overigens ook een goede aflevering vond) en/of True Detective te traag/saai vonden, deze beter kunnen laten liggen...
Tails tell tales
pi_151323379
Breaking bad is erg goed, maar beetje teveel gehyped. Het is zeer goede televisie maar heeft ook z'n zwakke punten, en is zeker niet waar veel mensen het voor uitmaken (beste serie ooit :') ).
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  vrijdag 3 april 2015 @ 11:41:34 #166
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_151323459
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 11:39 schreef SherlockHolmes het volgende:
Breaking bad is erg goed, maar beetje teveel gehyped. Het is zeer goede televisie maar heeft ook z'n zwakke punten, en is zeker niet waar veel mensen het voor uitmaken (beste serie ooit :') ).
  vrijdag 3 april 2015 @ 11:41:57 #167
159761 Arn0
Abbey Road
pi_151323469
quote:
Welke serie vind jij dan de beste ooit?
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_151323483
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 april 2015 11:41 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Welke serie vind jij dan de beste ooit?
Inb4

The wire
pi_151323518
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 11:36 schreef Forbry het volgende:

[..]

De beste serie die ik in tijden heb gezien (tenminste dit eerste seizoen dan)! :Y

In mijn ogen allesbehalve "relaxt" zoals F-Bravo schrijft (en hoewel er zeker mooie vrouwen in meespelen, is het bepaald geen serie die daarom draait), maar juist heel intens! Iedere aflevering gebeurt er eigenlijk best veel, maar dat is op het psychologische/sociale vlak en op een hele subtiele manier. Erg character-driven dus en daar moet je van houden. Verder vond ik het -ondanks dat er qua echte actie in een hoop afleveringen inderdaad niet zo veel gebeurt- super spannend en wat F-Bravo net ook schreef: de serie komt vooral ook erg geloofwaardig/realistisch over (het verhaal is sowieso al wel realistisch/geloofwaardig, maar het uitstekende acteerwerk "adds to that").

Deze "reviewer" is minstens zo enthousiast als ik (mogelijk zelfs nóg enthousiaster :') ), maar geeft ondertussen ook wel goed aan wat je er níet van kan/moet verwachten (zonder spoilers):

Ik vermoed dat mensen die Breaking Bad (los van "The Fly", wat ik overigens ook een goede aflevering vond) en/of True Detective te traag/saai vonden, deze beter kunnen laten liggen...
Breaking bad te traag vinden :')

Dan is alle hoop verloren.
pi_151323748
quote:
Tja, ik vind eigenlijk dat zo'n beetje élke serie ook wel zijn zwakke punten kent (misschien op de eerste seizoenen van Twin Peaks en Deadwood na). Bloodline (hoe enthousiast ik er ook over ben) vind ik ook niet 100% "flawless" :N

In tegenstelling tot wat een meerderheid lijkt te zijn, vond ik Breaking Bad naarmate de seizoenen vorderden minder sterk worden (maar nog steeds wel erg goed/leuk). Wat dat aangaat ben ik nu ook erg te spreken over Better Call Saul, die serie doet me weer aan de eerste seizoenen van Breaking Bad denken. O+
Tails tell tales
  vrijdag 3 april 2015 @ 11:52:26 #171
268260 Dr.Mikey
pi_151323803
Juist heerlijk dat Breaking Bad de tijd neemt zolang het maar geen rekken is zo als bij actie series zo als Arrow.
R.I.P DTS.
  vrijdag 3 april 2015 @ 11:53:14 #172
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_151323819
De beste serie ooit is sowieso Danger 5 natuurlijk.

pi_151323876
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 11:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Juist heerlijk dat Breaking Bad de tijd neemt zolang het maar geen rekken is zo als bij actie series zo als Arrow.
Precies, de tijd nemen is (juist heel) goed, rekken niet! Maar ja, mensen die alleen op actie zitten te wachten, zullen de rest al snel als "rekken" bestempelen?

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 10:16 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dat geeft zoveel mooie ruimte voor verdieping. En voor echte aandacht voor de vorm, en hoe het eruit ziet. :)
Ja, dat dus! ^O^

[ Bericht 35% gewijzigd door Forbry op 03-04-2015 12:00:54 ]
Tails tell tales
  vrijdag 3 april 2015 @ 12:01:33 #174
268260 Dr.Mikey
pi_151324048
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 11:55 schreef Forbry het volgende:

[..]

Precies, de tijd nemen is (juist heel) goed, rekken niet! Maar ja, mensen die alleen op actie zitten te wachten, zullen de rest al snel als "rekken" bestempelen?
Bij Breaking Bad en Soul heb je gewoon heerlijke rustige scenes waar het acteer werk goed is en men de tijd neemt voor de sfeer met de omgevingen en achtergrond muziek. Bij Arrow is het vaak een herhaling van zetten om het verhaal langer te maken dat noem ik wel rekken.
R.I.P DTS.
pi_151324389
quote:

*O*
Tof, weer een serie erbij die ik niet meer hoef te downloaden! _O_

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 10:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Sin City A Dame to Kill for beschikbaar in Canada.
:o Moest ik nog steeds kijken (terwijl ik deel 1 één van de beste films ooit vind)! Go Netflix! *O*

quote:
14s.gif Op vrijdag 3 april 2015 12:01 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Bij Breaking Bad en Soul heb je gewoon heerlijke rustige scenes waar het acteer werk goed is en men de tijd neemt voor de sfeer met de omgevingen en achtergrond muziek. Bij Arrow is het vaak een herhaling van zetten om het verhaal langer te maken dat noem ik wel rekken.
Ik geloof je op je woord, heb (nog) niks van Arrow gezien (spreekt me ook niet zo aan). :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 11:07 schreef speknek het volgende:

[..]

[..]

Hmmm, klinkt idd wel goed...
Tails tell tales
pi_151324443
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 11:50 schreef Forbry het volgende:

[..]

Tja, ik vind eigenlijk dat zo'n beetje élke serie ook wel zijn zwakke punten kent (misschien op de eerste seizoenen van Twin Peaks en Deadwood na). Bloodline (hoe enthousiast ik er ook over ben) vind ik ook niet 100% "flawless" :N

In tegenstelling tot wat een meerderheid lijkt te zijn, vond ik Breaking Bad naarmate de seizoenen vorderden minder sterk worden (maar nog steeds wel erg goed/leuk). Wat dat aangaat ben ik nu ook erg te spreken over Better Call Saul, die serie doet me weer aan de eerste seizoenen van Breaking Bad denken. O+
Dat had ik ook met Breaking Bad. Prima laatste seizoenen, maar de eerste drie, waarin dat helemaal tot stand komt en het eigenlijk nog best kleinschalig is, vond ik veel beter. Eigenlijk was voor mij de serie ook gewoon af na seizoen vier.

BTW: Tweede seizoen Bloodline is bevestigd *O*
pi_151324462
Ik vind zelf Twin Peaks, The Wire, maar vooral Mad Men beter dan Breaking Bad, als TOTAALPAKKET, want de laatste 2 seizoenen van BB waren fenomenaal, de eerste 3 vond ik beetje te Amerikaans, veel clichés etc. Mad Men echter, vind ik elk seizoen steeds beter.
-Don Draper
pi_151324472
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 april 2015 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:

[ afbeelding ]
:D
  vrijdag 3 april 2015 @ 12:21:34 #179
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_151324619
quote:
< 50
< 100
< 200
>= 200
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Matige poll-opties.
  Admin vrijdag 3 april 2015 @ 12:24:06 #180
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151324700
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 11:07 schreef speknek het volgende:

[..]

[..]

Helemaal eens met de quote. Dat komt uit een review, neem ik aan? (De embargo's voor Daredevil verliepen gisteren, dus je kunt ze vanaf nu overal tegenkomen -- komend paasweekend op FOK! bijvoorbeeld.)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_151324793
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 12:15 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat had ik ook met Breaking Bad. Prima laatste seizoenen, maar de eerste drie, waarin dat helemaal tot stand komt en het eigenlijk nog best kleinschalig is, vond ik veel beter. Eigenlijk was voor mij de serie ook gewoon af na seizoen vier.

BTW: Tweede seizoen Bloodline is bevestigd *O*
Yeah, jij bent geloof ik mijn eerste (openlijke) medestander op FOK! op dit punt... :P *O* O+

Klopt... ik zie jou wel in het Bloodline-topic verschijnen als je alle afleveringen van dit eerste seizoen gezien hebt ;)
Tails tell tales
pi_151324839
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 11:36 schreef Forbry het volgende:

[..]

OK. Thnx voor je korte review Forby.
  vrijdag 3 april 2015 @ 12:40:18 #183
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_151325163
iemand al plannen om Daredevil helemaal achter elkaar te kijken. :)
pi_151325272
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 12:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik vind zelf Twin Peaks, The Wire, maar vooral Mad Men beter dan Breaking Bad, als TOTAALPAKKET, want de laatste 2 seizoenen van BB waren fenomenaal, de eerste 3 vond ik beetje te Amerikaans, veel clichés etc. Mad Men echter, vind ik elk seizoen steeds beter.
Leuke shows.

Ik vind het lastig om een "beste serie ooit" te kiezen omdat het toch een beetje appels met peren vergelijken is.

Dat gezegd is Twin Peaks de enige serie die ik zo nog een keer zou kijken. Rest heeft een herkijkwaarde van 0,0. Dat zegt ook wel wat natuurlijk.
  vrijdag 3 april 2015 @ 12:45:06 #185
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_151325331
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 12:40 schreef KingRadler het volgende:
Natuurlijk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat gezegd is Twin Peaks de enige serie die ik zo nog een keer zou kijken. Rest heeft een herkijkwaarde van 0,0. Dat zegt ook wel wat natuurlijk.
Ik heb een aantal series al meerdere keren bekeken en het zal niet de laatste keer zijn... :o
Ja ik heb tijd teveel blijkbaar. :+
pi_151325483
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 12:29 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

OK. Thnx voor je korte review Forby.
^O^ Moest een beetje lachen om dat "korte"... pas (af)gekeken en ben geloof ik nog een beetje te enthousiast, dan krijg je dat :@
Tails tell tales
pi_151325948
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 12:49 schreef Forbry het volgende:

[..]

^O^ Moest een beetje lachen om dat "korte"... pas (af)gekeken en ben geloof ik nog een beetje te enthousiast, dan krijg je dat :@
Haha ik vind het leuk hoor ;)
pi_151326581
quote:

[..]

Leuke shows.

Ik vind het lastig om een "beste serie ooit" te kiezen omdat het toch een beetje appels met peren vergelijken is.

Ik vond The Wire bij de tweede keer kijken nog beter dan bij de eerste keer.
Ik vond het nadeel van Breaking Bad dat het stukken ongeloofwaardiger is dan bijvoorbeeld The Wire, The Sopranos, Deadwood, Boardwalk Empire en Band of Brothers.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  vrijdag 3 april 2015 @ 13:29:31 #189
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_151326785
zou mooi zijn als the X-Files op Netflix kan komen :)
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 3 april 2015 @ 13:36:10 #190
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_151326981
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 12:40 schreef KingRadler het volgende:
Weekend staat al maanden geblokt in agenda. Vrijdag 18.00 uur los, zondagavond moet het wel af zijn.
  Admin vrijdag 3 april 2015 @ 13:37:51 #191
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151327037
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 13:36 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Weekend staat al maanden geblokt in agenda. Vrijdag 18.00 uur los, zondagavond moet het wel af zijn.
Ehm, 'helemaal los' betekent dat je zaterdag om 07.00 uur klaar bent. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_151327505
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 13:05 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Haha ik vind het leuk hoor ;)
:)

quote:

[..]

Leuke shows.

Wanneer ik een top X lijstje opstel zet ik Twin Peaks meestal bovenaan, maar vind het eigenlijk ook appels met peren vergelijken. De grootste toppers vond ik tot nu toe: Twin Peaks dus, Breaking Bad, Fargo, True Detective (al vond ik het einde wel tegenvallen), Deadwood (eerste seizoen), Spartacus, Battlestar Gallactica (ben over die serie niet ónverdeeld enthousiast, maar met terugwerkende kracht kwam ik tot het besef die serie al met al toch wel heel bijzonder te hebben gevonden), Carnivale, Downton Abbey, Sherlock, Black Mirror, Game of Thrones, sinds kort dus Bloodline en ik acht de kans zeer groot dat Better Call Saul ook bij dit rijtje gaat horen.

Ik vind heel veel van die detective-series ook erg goed (Bron/Broen, Broadchurch, etc.) en een aantal komedies (Coupling UK, The Big Bang Theory), maar vind die vaak wel lastig te "ranken", die komen wat meer op één grote stapel terecht.

Ik geef doorgaans de voorkeur aan een nieuwe serie i.p.v. dat ik een serie ga herkijken, maar er zijn wel een aantal series die ik tweemaal heb gezien (waaronder Twin Peaks... wilde weten of ik het na al die jaren en als "volwassene" nog steeds zo'n goede serie vond).
Tails tell tales
  vrijdag 3 april 2015 @ 14:04:31 #193
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_151327775
heb echt het gevoel dat Netflix na elke maand steeds beter word :).
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 3 april 2015 @ 14:48:01 #194
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_151329173
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 13:37 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ehm, 'helemaal los' betekent dat je zaterdag om 07.00 uur klaar bent. ;)
Ik wou dat het kon, maar een seizoen in één weekend bingen vind ik al bijzonder op zich. Dat lukt eigenlijk bijna nooit :
  vrijdag 3 april 2015 @ 14:51:29 #195
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_151329276
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 13:29 schreef KingRadler het volgende:
idd, ben dan wel van plan om het eens helemaal te gaan kijken. Vroeger vaak losse afleveringen op tv maar das alweer zo lang geleden...
  vrijdag 3 april 2015 @ 14:57:21 #196
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_151329428
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 12:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
Mad Men het eerste seizoen gezien, en daar gebeurd echt letterlijk 0,0 :')
Oh.
pi_151329741
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 14:04 schreef KingRadler het volgende:
Ik totaal niet. Waardeloze films en series, niks bijzonders
  vrijdag 3 april 2015 @ 15:10:14 #198
319979 Fok-it
All is well
pi_151329762
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 13:54 schreef Forbry het volgende:

[..]

:)

[..]

Wanneer ik een top X lijstje opstel zet ik Twin Peaks meestal bovenaan, maar vind het eigenlijk ook appels met peren vergelijken. De grootste toppers vond ik tot nu toe: Twin Peaks dus, Breaking Bad, Fargo, True Detective (al vond ik het einde wel tegenvallen), Deadwood (eerste seizoen), Spartacus, Battlestar Gallactica (ben over die serie niet ónverdeeld enthousiast, maar met terugwerkende kracht kwam ik tot het besef die serie al met al toch wel heel bijzonder te hebben gevonden), Carnivale, Downton Abbey, Sherlock, Black Mirror, Game of Thrones, sinds kort dus Bloodline en ik acht de kans zeer groot dat Better Call Saul ook bij dit rijtje gaat horen.

Ik vind heel veel van die detective-series ook erg goed (Bron/Broen, Broadchurch, etc.) en een aantal komedies (Coupling UK, The Big Bang Theory), maar vind die vaak wel lastig te "ranken", die komen wat meer op één grote stapel terecht.

Ik geef doorgaans de voorkeur aan een nieuwe serie i.p.v. dat ik een serie ga herkijken, maar er zijn wel een aantal series die ik tweemaal heb gezien (waaronder Twin Peaks... wilde weten of ik het na al die jaren en als "volwassene" nog steeds zo'n goede serie vond).
Black Mirror _O_ Baas
Maar weinig mensen hier die die serie kennen gek genoeg :P
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 3 april 2015 @ 15:21:31 #199
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_151330063
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dan heb je niet goed gekeken.
  vrijdag 3 april 2015 @ 15:29:25 #200
159761 Arn0
Abbey Road
pi_151330304
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 15:10 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Black Mirror _O_ Baas
Eerste seizoen heb ik gezien en was echt top (al moet je er wel voor gaan zitten), maar hoorde dat het erna minder werd :P Moet de rest zelf nog bekijken. Charlie Brooker _O_
pi_151331003
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 15:10 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Black Mirror _O_ Baas
Op de één of andere manier geniet deze serie niet zo veel bekendheid nee, lijkt het. Dat terwijl het een serie is die juist zo heel goed aansluit bij onze huidige tijd.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 15:29 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Eerste seizoen heb ik gezien en was echt top (al moet je er wel voor gaan zitten), maar hoorde dat het erna minder werd :P Moet de rest zelf nog bekijken. Charlie Brooker _O_
Mwah, alle episodes staan op zichzelf en ik vond dat er in elk seizoen sterkere en minder sterke waren. De allerbeste vond ik wel in seizoen 1 zitten, maar de overige 2 van dat seizoen vond ik niet per se beter dan die in seizoen 2. De één na beste vond ik trouwens de "kerst special" (met Jon Hamm, Don Draper van Mad Men, als één van de twee hoofdpersonages) en dat is juist de (tot nu toe) laatste aflevering.
Tails tell tales
  vrijdag 3 april 2015 @ 15:55:59 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151331126
Charlie Brooker is een held. Op het scherpst van de snede. Met Black Mirror en met (Weekly) Wipe.
  vrijdag 3 april 2015 @ 15:56:29 #203
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_151331141
Ik moet S2 van Black Mirror nog kijken, bedankt voor de herinnering.

Vond de pilot (The National Anthem) nog wel het beste trouwens..
  vrijdag 3 april 2015 @ 15:59:12 #204
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151331238
Staat die kerstspecial met Hamm al ergens op Netflix?
  vrijdag 3 april 2015 @ 16:01:00 #205
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_151331283
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 april 2015 15:59 schreef Copycat het volgende:
Uit mijn hoofd, ja.

UK dan denk ik?
pi_151331287
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 april 2015 15:59 schreef Copycat het volgende:
De laatste keer dat ik keek niet, maar dat was rond de tijd dat die uitkwam al (december/januari... ik heb die aflevering gedownload)...

quote:

[..]

Ik heb daar onlangs voor het eerst één aflevering van gezien en het heeft voor mij (nog) niet dat "vasthoudende", waardoor ik vooralsnog prio aan andere series geef, maar ik vond het op zich (al) erg goed en er gebeurde wat mij betreft (al) genoeg.

[ Bericht 14% gewijzigd door Forbry op 03-04-2015 16:14:21 ]
Tails tell tales
  vrijdag 3 april 2015 @ 16:04:57 #207
159761 Arn0
Abbey Road
pi_151331415
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 april 2015 15:55 schreef Copycat het volgende:
Charlie Brooker is een held. Op het scherpst van de snede. Met Black Mirror en met (Weekly) Wipe.
Even tussendoor (maar wel relevant, want staat ook op Netflix) maar: Jij bent ook een David Mitchell fan, toch? Ik kijk echt zo uit naar het laatste ( ;( ) Peep Show seizoen, heb het gevoel dat ik al een eeuw zit te wachten. en nu Michell vader wordt, zal hij nog wel minder op TV verschijnen
  vrijdag 3 april 2015 @ 16:11:59 #208
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_151331606
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 15:21 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dan heb je niet goed gekeken.
Nee er gebeurde echt niks op wat soap gejank na
Oh.
  vrijdag 3 april 2015 @ 16:12:29 #209
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_151331618
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee er gebeurde echt niks op wat soap gejank na
Ah, karakterontwikkeling = soap gejank :')
  vrijdag 3 april 2015 @ 16:15:05 #210
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_151331678
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 16:12 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ah, karakterontwikkeling = soap gejank :')
Niks mis met karakterontwikkeling als het verhaal ook nog ergens naar toe werkt.

Maar het verhaal ging nergens naar toe, dan heeft die karakterontwikkeling ook weinig waarde
Oh.
  vrijdag 3 april 2015 @ 16:15:26 #211
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_151331691
James Spader in the blacklist. Godverdomme wat een baas godverdomme.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 3 april 2015 @ 16:16:38 #212
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_151331721
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Niks mis met karakterontwikkeling als het verhaal ook nog ergens naar toe werkt.

Maar het verhaal ging nergens naar toe, dan heeft die karakterontwikkeling ook weinig waarde
En dan komen we weer uit bij dat je niet goed gekeken hebt. :P
  vrijdag 3 april 2015 @ 16:17:41 #213
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_151331744
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 16:16 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En dan komen we weer uit bij dat je niet goed gekeken hebt. :P
Dan sprak het verhaal me gewoon niet aan. Totaal geen spanning erin verder.
Oh.
  vrijdag 3 april 2015 @ 16:18:45 #214
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_151331769
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dan sprak het verhaal me gewoon niet aan. Totaal geen spanning erin verder.
Dat kan altijd natuurlijk.
pi_151331816
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 16:15 schreef Caland het volgende:
James Spader in the blacklist. Godverdomme wat een baas godverdomme.
Die serie staat godverdomme óók al op mijn "nog te kijken (proberen)"-lijst godverdomme.

Edit (want post vandaag wel heel veel in dit topic :@ ):

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 14:04 schreef KingRadler het volgende:
Me too! :Y Vooral ook omdat het nu erg rap lijkt te gaan met de (veelal erg goede/leuke) originals/exclusives...

[ Bericht 23% gewijzigd door Forbry op 03-04-2015 16:37:10 ]
Tails tell tales
  vrijdag 3 april 2015 @ 16:42:19 #216
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151332460
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 16:04 schreef Arn0 het volgende:

Even tussendoor (maar wel relevant, want staat ook op Netflix) maar: Jij bent ook een David Mitchell fan, toch? Ik kijk echt zo uit naar het laatste ( ;( ) Peep Show seizoen, heb het gevoel dat ik al een eeuw zit te wachten. en nu Michell vader wordt, zal hij nog wel minder op TV verschijnen
Daar zijn ze nu toch mee bezig? Staat op IMDb iig op 2015. En David en Victoria krijgen een kindje? Leuk!
pi_151333902
quote:

[..]

_O-
-Don Draper
  vrijdag 3 april 2015 @ 18:13:16 #218
159761 Arn0
Abbey Road
pi_151334820
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 april 2015 16:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Daar zijn ze nu toch mee bezig? Staat op IMDb iig op 2015. En David en Victoria krijgen een kindje? Leuk!
Ja, komt in november dit jaar uit normaal gezien. Einde van een tijdperk :P
  vrijdag 3 april 2015 @ 18:24:58 #219
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_151335146
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 april 2015 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:

[ afbeelding ]
Ik heb het geprobeerd, maar ik kon het niet aanzien :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 3 april 2015 @ 18:36:02 #220
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_151335380
quote:
19s.gif Op vrijdag 3 april 2015 18:24 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb het geprobeerd, maar ik kon het niet aanzien :')
Je hebt gevoel voor humor of je hebt 't niet.
pi_151336378
USA update
SPOILER
Flip or Flop - Season 1 – 2013 – ♫ English – CC English
Spouses Tarek and Christina enter the high-stakes world of "house flipping": buying and renovating homes, then selling them for, hopefully, a profit.

Good Eats Collection - Season Good Eats: Collection – 2008-2005 – ♫ English – CC English
Pop culture, comedy, and plain good eating: Host Alton Brown explores the origins of ingredients and presents food in fine and funny ways.

Life Partners – 2014 1:32 uur – ♫ English – CC English
Paige, a type-A lawyer, and Sasha, a carefree musician, are best friends until a man enters the picture. Are the women growing up or growing apart?

Moto 6: The Movie – 2014 1:02 uur – ♫ English – CC English
Motocross's top riders, including Jimmy Decotis, Kris Foster and Luke Renzland, seek out challenging runs in eye-popping locales around the globe.

Off Limits Collection - Collection 2 – 2011 – ♫ English – CC English
Explorer and history buff Don Wildman ventures to the forbidden and hidden spaces of America to unearth truths of our past and secrets to our future.

Sheik The – 2014 1:35 uur – ♫ English – CC English
Interviews with family, friends and fellow wrestlers illuminate this portrait of Khosrow Vaziri, the iconic villain known as The Iron Sheik.

Sinbad: The Fifth Voyage – 2014 1:18 uur – ♫ English – CC English
When an evil sorcerer captures the sultan's first-born daughter, the fearless sailor Sinbad must traverse a hostile wasteland to bring her back.

Vanilla Ice Goes Amish - Season 1 – 2013 – ♫ English – CC English
Rock star-home improvement expert Vanilla Ice travels deep into the largest Amish settlement in America to learn the lost art of handcraftsmanship.
  vrijdag 3 april 2015 @ 21:11:39 #222
318507 Jester65
Stay frosty
pi_151341427
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 13:29 schreef KingRadler het volgende:
Staat in ieder geval op de V.S. versie.
  ESF Reporter vrijdag 3 april 2015 @ 22:03:53 #223
87554 Cee
Welluk?
pi_151343787
Vanilla Ice goes Amish, wtf. :D Het is je geraden dat ik dat ga kijken. :')
pi_151345373
Die show van Vanilla Ice is best leuk als je klusprogramma's leuk vind. En de verbouwingen die hij doet zijn best goed.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 3 april 2015 @ 23:15:53 #225
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_151346753
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2015 10:15 schreef Aether het volgende:
Poll: Jouw 'Mijn lijst' grootte
< 50
< 100
< 200
>= 200
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik heb er precies 500 op staan, helaas kun je niet meer, dat zou het een stuk makkelijker maken. Zijn dingetjes die ik ooit best zou willen zien, en als ze binnenkort van Netflix afgaan, kijk ik ze sowieso. In je lijst kun je dat makkelijk zien, dan staat er 'beschikbaar tot xx-xx-xxxx.'
pi_151348892
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 23:15 schreef Zelva het volgende:

[..]

Ik heb er precies 500 op staan, helaas kun je niet meer, dat zou het een stuk makkelijker maken. Zijn dingetjes die ik ooit best zou willen zien, en als ze binnenkort van Netflix afgaan, kijk ik ze sowieso. In je lijst kun je dat makkelijk zien, dan staat er 'beschikbaar tot xx-xx-xxxx.'
Ga je ze dan elke keer alle 500 af ofzo?

Ik heb denk ik 10-12 dingen in mijn lijst.
  zaterdag 4 april 2015 @ 01:38:08 #227
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_151350311
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2015 00:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ga je ze dan elke keer alle 500 af ofzo?
Nee, waarom?

Gewoon met ctrl-f zoeken naar 'bes' en je ziet ze zo.
  zaterdag 4 april 2015 @ 01:54:57 #228
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_151350466
Iemand hier die weet waarom ik op de tablet of telefoon niet kan zoeken op "genre" en dan "best beoordeeld" want volgens mij mis ik de helft van de films als ik op die manier naar het aanbod kijk.
pi_151351192
Okee, ben bij begin aflevering 8, dus 5 afleveringen Bloodline gebinged, begin er toch wel langzaam in te raken... eindelijk. Had het wel bijna opgegeven toch, na twee afleveringen...
I´m back.
pi_151352055

Cloud Atlas – 2012 16 2:51 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
In dit drama worden in zes schijnbaar opzichzelfstaande verhaallijnen de complexe verbanden bekeken die mensen van de ene op de andere generatie met elkaar gemeen hebben

Nfinity Champions League Cheerleading Event – 2014 AL – ♫ Engels – CC Duits/Engels/Frans/Nederlands
Deze professionele cheerleadingteams zijn de beste binnen hun sport. Ze worden gedreven door toewijding, opoffering en talent en wedijveren om de ultieme kampioenstitel.
pi_151352068
Cloud Atlas is echt een goede film. Misschien maar weer eens kijken :)
  zaterdag 4 april 2015 @ 09:31:15 #232
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151352152
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 09:20 schreef Mystikvm het volgende:
Cloud Atlas is echt een goede film. Misschien maar weer eens kijken :)
Ik vond het zo tegenvallen. Maar het boek staat ook in mijn ultieme top drie. En mijn sig.
  zaterdag 4 april 2015 @ 10:01:19 #233
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_151352433
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 21:11 schreef Jester65 het volgende:

[..]

Staat in ieder geval op de V.S. versie.
niet in Nederland NL
  zaterdag 4 april 2015 @ 10:05:29 #234
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_151352487
er komt ook een Spin off van Full House op Netflix.
alle series van vroeger komen weer terug, bedenk iets Origineels :(
  Admin zaterdag 4 april 2015 @ 10:47:15 #235
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151353037
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 10:05 schreef KingRadler het volgende:
bedenk iets Origineels :(
Better Call Saul
Orphan Black
Orange is the New Black
Hemlock Grove
Bloodline
Marco Polo
Unbreakable Kimmy Schmidt
BoJack Horseman
Sense8
Between

Dat vind je niet genoeg origineel materiaal? :?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_151353055
Voor mensen die daarin geïnteresseerd zijn, dit is trouwens de "rating" van Black Mirror per episode op IMDb (d.d. 4-4-2015, van hoog naar laag):

Seizoen/episode - Titel - Cijfer - (Aantal stemmen)

3.0 White Christmas 8.9 (2409)
1.3 The Entire History of You 8.5 (3189)
1.2 Fifteen Million Merits 8.2 (3657)
2.1 Be Right Back 8.2 (2512)
2.2 White Bear 8.2 (2197)
1.1 The National Anthem 8.1 (3640)
2.3 The Waldo Moment 7.2 (1632)

"Black Mirror" (2011)
Tails tell tales
  zaterdag 4 april 2015 @ 12:20:40 #237
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_151354539
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 10:47 schreef Breuls het volgende:

[..]

Better Call Saul
Orphan Black
Orange is the New Black
Hemlock Grove
Bloodline
Marco Polo
Unbreakable Kimmy Schmidt
BoJack Horseman
Sense8
Between

Dat vind je niet genoeg origineel materiaal? :?
bedoel niet dit....
waarom brengen ze allemaal oude series terug.
Hollywood speelt op zeker.
  Admin zaterdag 4 april 2015 @ 12:22:01 #238
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151354573
Omdat ze denken dat het publiek dat wel kan waarderen. En ja, ze spelen er natuurlijk deels mee op zeker, maar het is niet alleen maar lui recyclewerk. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 4 april 2015 @ 17:26:38 #239
268260 Dr.Mikey
pi_151362340
Mooie film Goal! Britse films zijn ze vaak wel goed in United is ook een topper.
R.I.P DTS.
  zaterdag 4 april 2015 @ 18:20:48 #240
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_151363860
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 12:22 schreef Breuls het volgende:
Omdat ze denken dat het publiek dat wel kan waarderen. En ja, ze spelen er natuurlijk deels mee op zeker, maar het is niet alleen maar lui recyclewerk. :)
kijk wel uit naar nieuwe X files :)
pi_151364050
Kijk uit naar de nieuwe Twin Peaks.. Hopen dat ie gelijk op Netflix komt
  zaterdag 4 april 2015 @ 18:41:38 #242
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_151364437
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooie film Goal! Britse films zijn ze vaak wel goed in United is ook een topper.
Goal! 2 is ook wel leuk

De derde daarentegen :')
Oh.
  zaterdag 4 april 2015 @ 18:41:50 #243
8369 speknek
Another day another slay
pi_151364443
Grappig, had net de oude twin peaks aangezet. Nog nooit gezien en al jaaaren op de to do list.
pi_151365050
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 18:41 schreef speknek het volgende:
Grappig, had net de oude twin peaks aangezet. Nog nooit gezien en al jaaaren op de to do list.
Beetje outdated, of niet?
Ik heb het zelf ook nooit gezien indertijd, maar mijn vrouw is er nog steeds lovend over...
I´m back.
pi_151365073
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2015 18:20 schreef KingRadler het volgende:

[..]

kijk wel uit naar nieuwe X files :)
Volgens mij is de X-files al een keer op netflix geweest.
Ik heb iig 1 aflevering gezien, was een beetje teleurstellend.
Auto's rijden met hun raam open, that stuff.
I´m back.
pi_151365266
Wat wel weer (matig) grappig is, is M*A*S*H 4077 op netflix USA: paar afleveringen, als je de serie in de jaren 70 hebt gezien en in een nostaligische bui bent, zijn goed te doen
Idem Quincy md. Dat is naar huidige maatstaven echter best wel bagger, maar in de jaren 70 wel aardig. Beroept zich erop de voorganger te zijn van de CSI franchise, maar dat is echt te veel eer imho.
Dan zijn Columbo en Morse (wat later: 1987 tot 2000), ook op netflix USA, aardiger.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 04-04-2015 19:12:31 ]
I´m back.
  zaterdag 4 april 2015 @ 19:13:19 #247
268260 Dr.Mikey
pi_151365479
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Goal! 2 is ook wel leuk

De derde daarentegen :')
Ik dacht dat de derde was gecanceld?
R.I.P DTS.
  zaterdag 4 april 2015 @ 19:14:25 #248
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_151365504
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 april 2015 19:13 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik dacht dat de derde was gecanceld?
Nee maar die gingen op een hele andere tour. Waar de eerste twee gewoon serieuze films waren werd de derde opeens een vreemde komedie met allemaal komedianten en een hele andere sfeer :'). Terwijl de tweede film ook nog eindigde met een cliffhanger. Heel raar allemaal
Oh.
  zaterdag 4 april 2015 @ 19:21:58 #249
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_151365742
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee maar die gingen op een hele andere tour. Waar de eerste twee gewoon serieuze films waren werd de derde opeens een vreemde komedie met allemaal komedianten en een hele andere sfeer :'). Terwijl de tweede film ook nog eindigde met een cliffhanger. Heel raar allemaal
geld was op
pi_151365804
Goal was toch een drieluik?
Deel 1 van de sloppenwijken naar een profclub
Deel 2 van Newcastle United naar Real Madrid
Deel 3 naar het WK met Mexico
  zaterdag 4 april 2015 @ 19:23:53 #251
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_151365812
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2015 19:21 schreef KingRadler het volgende:

[..]

geld was op
Maak dan niks
Oh.
  zaterdag 4 april 2015 @ 19:24:32 #252
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_151365839
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 19:23 schreef JayHovah het volgende:
Goal was toch een drieluik?
Deel 1 van de sloppenwijken naar een profclub
Deel 2 van Newcastle United naar Real Madrid
Deel 3 naar het WK met Mexico
In deel 3 hebben opeens andere gasten een hoofdrol en de hoofdrolspeler uit de eerste twee alleen een suf bijrolletje

Verhaallijnen die nog losse eindjes hadden worden ook totaal geskipt :')
Oh.
pi_151366866
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 19:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Beetje outdated, of niet?
Ik heb het zelf ook nooit gezien indertijd, maar mijn vrouw is er nog steeds lovend over...
Ik vond dat heel erg meevallen toen ik TP een paar jaar geleden opnieuw keek. Ergens zie/merk je op zich wel dat het al een oudere serie is, maar niet op een storende manier. Ik vond de serie zelfs nóg leuker/beter dan wat er mij na al die jaren nog van was bijgebleven (en dat was al heel positief) :Y

Wat mij betreft is het één van de beste series ooit, zo niet dé beste (als ik alle door mij bekeken series een plaats "móet" geven in een top (n) aller tijden).
Tails tell tales
  Redactie Frontpage zaterdag 4 april 2015 @ 22:10:13 #254
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_151372015
X men days of future past oo Canada
pi_151381185

Derek (seizoen 3 - speciale aflevering)
pi_151382213
Dat word geen S2 van broadchurch op Netflix
http://www.mediacourant.n(...)g-voor-neus-netflix/
pi_151382327
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 11:29 schreef Chrizs het volgende:
Goed om te weten, dat wordt maar weer downloaden dan.
  Moderator zondag 5 april 2015 @ 13:12:44 #258
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_151385044
In april komen oa deze films erbij:

5 april
Killing Them Softly

6 april
Knorretjes Grote Film

8 april
The Transporter

10 april
Kick-Ass 2

11 april
Quartet

13 april
Hannah Montana: The Movie

15 april
Eden Lake
Match Point
My Summer of Love
Last Night

17 april
The Purge

27 april
The Smurfs 2
Cars 2

30 april
Soul Surfer
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_151385080
Hanna Montana _O_
(she/her)
pi_151385211
Kick-Ass 2 _O_ ~O>
pi_151385283

Killing Them Softly – 2012 16 1:37 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Als een stelletje boeven het pokerspel van de maffia dwarsboomt, maakt de maffia daar korte metten mee.
pi_151385524
USA update
SPOILER
Circle The – 2014 1:41 uur – ♫ German – CC English
A naïve teacher and a transvestite cabaret artist fall in love but face social and legal victimization in the intolerant climate of 1950s Zurich.

Cutthroat Kitchen - Season 2 – 2013 – ♫ English – CC English
Four competing chefs are handed $25,000 and can use the money to either help themselves or sabotage their rivals. Just how far will they go to win?

Delta Farce – 2007 1:29 uur – ♫ English – CC English
Three guys board an Iraq-bound plane, but the fact that they land in Mexico doesn't stop them from "liberating" what they believe is the Middle East.

Quiet Ones The – 2014 1:38 uur – ♫ English – CC English
In this shocking tale based on true events, charismatic Professor Coupland and a few of his brightest students set out to summon a poltergeist.

Starry Eyes – 2014 1:35 uur – ♫ English – CC English/Spanish
Aspiring actress Sarah Walker lands a leading role in a movie. As production gets underway, she finds that the price of stardom may be her very soul.

Wooly Boys – 2001 1:39 uur – ♫ English – CC English
Grizzled North Dakota rancher Stoney heads to the big city to see his daughter and winds up bonding with Charles, the grandson he never knew.
  zondag 5 april 2015 @ 13:41:17 #263
64792 Mryc
play me one more song
pi_151385772
quote:
:'(
  zondag 5 april 2015 @ 14:02:54 #264
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151386315
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 13:41 schreef Mryc het volgende:

[..]

:'(
Mja, dat betekent dus downloaden, want ik ga echt geen streaming abonnement op videoland nemen :{w
Kwak
pi_151386352
Gelukkig heb ik Videoland en Netflix *O*
(she/her)
  zondag 5 april 2015 @ 15:17:53 #266
134538 chansadres
Black & White
pi_151388596
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 14:04 schreef Fylax het volgende:
Gelukkig heb ik Videoland en Netflix *O*
Mag ik vragen waarom? Veel content komt toch overeen ?
Steppin out tonight
pi_151388651
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 15:17 schreef chansadres het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom? Veel content komt toch overeen ?
Mijn moeder wilde graag Videoland en ik graag Netflix, zodoende.
(she/her)
  zondag 5 april 2015 @ 15:25:43 #268
268260 Dr.Mikey
pi_151388831
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

In deel 3 hebben opeens andere gasten een hoofdrol en de hoofdrolspeler uit de eerste twee alleen een suf bijrolletje

Verhaallijnen die nog losse eindjes hadden worden ook totaal geskipt :')
Twee ook gezien gister was minder dan een. Dat nieuwe broertje is tantoo vervelend en die kerel zelf is opeens een lul.
R.I.P DTS.
  Admin zondag 5 april 2015 @ 15:33:41 #269
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151389088
quote:
Eckte fans hebben het allang gezien })
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zondag 5 april 2015 @ 15:34:25 #270
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_151389109
quote:
7s.gif Op zondag 5 april 2015 13:20 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]

Killing Them Softly – 2012 16 1:37 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Als een stelletje boeven het pokerspel van de maffia dwarsboomt, maakt de maffia daar korte metten mee.
Ben Mendelsohn ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 5 april 2015 @ 15:37:13 #271
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_151389209
quote:
14s.gif Op zondag 5 april 2015 15:25 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Twee ook gezien gister was minder dan een. Dat nieuwe broertje is tantoo vervelend en die kerel zelf is opeens een lul.
Deel 2 is nog wel aardig verder, wel stuk minder dan deel 1 ja
Oh.
  zondag 5 april 2015 @ 22:00:40 #272
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_151402647
dus seizoen 3 komt dus ook niet op Netflix :(
pi_151408168
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 14:02 schreef kwakz0r het volgende:

Mja, dat betekent dus downloaden, want ik ga echt geen streaming abonnement op videoland nemen :{w
Nou, dat dus. Videoland :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151410467
quote:
Damn... ik had deze niet gedownload omdat ik netjes de release afwachtte op Netflix. Daar ga je met je goede gedrag :{w Klant is nog steeds de klos door stompzinnige concurrentieslagen tussen online videodiensten. Justified staat bijvoorbeeld exclusief op Amazon en nu dit weer :{w
pi_151411313
hmm...net lekker 4 seizoenen House gekeken, is dat alles helaas. Hoop dat de rest snel zal volgen..
I am a Koala who Stretches :P
pi_151411544
Maar eens een oude film met Jack Nicholson opgezet 'The Shining' .
Had hem nog nooit gezien, zeker de moeite waard.
Moet toch wat na HoC te hebben afgekeken, was begonnen aan The Walking Dead, maar dat laat ik maar voor wat het is, niet mijn ding.
  ESF Reporter maandag 6 april 2015 @ 10:10:26 #277
87554 Cee
Welluk?
pi_151411546
Ik zit nog vuistdiep in 30 Rock (halverwege 5e seizoen). *O* Het duurde even voordat ik het echt écht leuk begon te vinden maar halverwege seizoen 1 had ik het te pakken. O+
Aangezien het tweede deel van het laatste seizoen van Mad Men gisteravond is gestart in de VS net nog even de laatste aflevering van het eerste deel gekeken om m'n geheugen op te frissen. Handig, handig.
  maandag 6 april 2015 @ 14:04:49 #278
134538 chansadres
Black & White
pi_151416446
Gisteren mijn ouders geïntroduceerd met Netflix en ze zijn officieel verslaafd. ^O^
Steppin out tonight
  maandag 6 april 2015 @ 17:07:55 #279
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_151421940
Ben net begonnen met Bloodline. So far wel tof.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_151424606
USA update
SPOILER
Ace of Cakes Collection - Season 1 – 2010 – ♫ English – CC English
Duff Goldman and his rock 'n' roll crew use power tools to shape cakes, from a tall, tilted Dr. Seuss-like wedding cake to a replica of Wrigley Field.

Chaos – 2005 1:46 uur – ♫ English – CC English
When a gang of bank robbers takes dozens of hostages during a heist, a suspended Seattle cop is brought back to the police force to negotiate.

Charlie Bartlett – 2007 1:36 uur – ♫ English – CC English
This comedy follows the exploits of an unpopular high schooler who finds a novel way to fit in with his classmates: pretending to be a psychiatrist.

Death Squad – 2014 1:29 uur – ♫ English – CC English
In the year 2047, a rebel operative embarks on a mission to collect incriminating evidence against the brutal, totalitarian central government.

Death in Paradise - Season 1 – 2011-2013 – ♫ English – CC English
Scotland Yard Detective Inspector Richard Poole is sent to the Caribbean island of Sainte Marie to solve a fellow policeman's murder.

Devil's Rejects The – 2005 1:50 uur
A Texas sheriff seeks vengeance against his brother's creepy murderers in this Western-flavored sequel to Rob Zombie's bloody House of 1,000 Corpses.

Disturbing Behavior – 1998 1:23 uur – ♫ English – CC English
A high schooler learns that a conspiracy is afoot -- orchestrated by the guidance counselor -- to turn agitators and misfits into robotic conformists.

Frankenstein – 2004 1:27 uur – ♫ English – CC English
In present-day America, a detective's search for a killer leads her to Dr. Frankenstein, his creation and why they're still alive 200 years later.

Frankie & Alice – 2010 1:41 uur – ♫ English – CC English
A multiple personality disorder pits a woman's organic self -- an African American -- against her white, racist alter ego in this indie thriller.

Hitler and the Nazis - Season 1 – 2011 – ♫ English – CC English
This documentary series chronicles each phase of Adolf Hitler's regime, from his rise to the fall of Berlin, as seen through the eyes of survivors.

Salvation Army – 2013 1:25 uur – ♫ French – CC English
A Moroccan writer directs this big-screen adaptation of his own semi-autobiographical novel, telling a complex story of sexual awakening.
pi_151437554
Bloodline afgekeken.
Aardige serie, maar spastische cameravoering vond ik een beetje overdone, en het einde, nou ja... Moest op den duur wel lachen om Kevin steeds met zijn biertje. Volgens mij was dat wel een beetje een running gag van de makers. Of hij had een biertje in zijn hand of hij pakte er één uit een ijskast.
I´m back.
  dinsdag 7 april 2015 @ 07:56:11 #282
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_151440437
Blacklist gebinged de afgelopen dagen.
Hier en daar nogal onrealistisch maar wel erg vermakelijk!
  dinsdag 7 april 2015 @ 09:46:47 #283
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_151441970
Boyhood sinds gisteren beschikbaar in Canada.
  dinsdag 7 april 2015 @ 10:21:44 #284
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_151442661
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 21:09 schreef delano.888 het volgende:
ja, als licentie afloopt staat dat aangeven bij de Info van de serie/film meestal maand/maanden van tevoren als ie afloopt.
  dinsdag 7 april 2015 @ 10:22:36 #285
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_151442676
Kimmy O+
pi_151443142
Begonnen met Mad Men, erg tof tot zover :).
pi_151443155
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 10:46 schreef Spaulding het volgende:
Begonnen met Mad Men, erg tof tot zover :).
Wordt alleen maar beter, beste show op Netflix _O_
  Redactie Frontpage dinsdag 7 april 2015 @ 11:07:14 #288
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_151443562
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 09:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Boyhood sinds gisteren beschikbaar in Canada.
Vreemd, staat niet tussen nieuwe releases maar wel via zoek
  dinsdag 7 april 2015 @ 11:19:17 #289
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_151443821
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:07 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Vreemd, staat niet tussen nieuwe releases maar wel via zoek
Onlangs toegevoegd > Nieuwe releases
pi_151444721
quote:
NETFLIX TO RELEASE SPECIAL CORRESPONDENTS
An Original Comedy Film Written and Directed by Ricky Gervais and Starring Eric Bana

Beverly Hills, Ca., April 6, 2015–Special Correspondents, a new original feature film written and directed by Ricky Gervais and starring Eric Bana (Deliver Us From Evil, Lone Survivor) and Gervais (Muppets Most Wanted, Derek), will debut worldwide on Netflix next year.

With Special Correspondents, as with The Office & Extras, Gervais has written a hilarious, modern comedy in which Bana plays a struggling New York based radio journalist, whose arrogance and decadent lifestyle has hindered his career. With his job on the line he fakes front line war reports from the comfort of his hideout above a Spanish restaurant in the heart of Manhattan.

[...]
  dinsdag 7 april 2015 @ 13:15:24 #291
268260 Dr.Mikey
pi_151446655
Ik ben met Lost begonnen.
Leuk voor tijdens het wachten op oa Daredevil.
R.I.P DTS.
  dinsdag 7 april 2015 @ 14:14:57 #292
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_151448355
toch maar inkopen gaan doen voor Daredevil :)
pi_151448357
Was deze hier al voorbij gekomen?

De nieuwe original docu-serie ‪#‎ChefsTable‬ kijk je vanaf 26 april exclusief op Netflix.

Met een meidenkwartet
pi_151448960
Zin in Daredevil :9
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_151452178
Met Pasen (alleen) "Verschrikkelijke ikke 2" gekeken (was wat mij betreft nog leuker dan deel 1 _O_ O+ ).
Verder nu dan nog wat afleveringen van Better Call Saul voor de boeg en voor het (nog) luchtigere werk af en toe eens een aflevering van "New Girl".

Binnenkort begint Game of Thrones dan weer (niet op Netflix) en Orphan Black (wel op Netflix). Voor daarna(ast?) zit ik te twijfelen tussen Mad Men, Daredevil, Rectify, Broadchurch tweede seizoen (alleen de eerste twee te zien op Netlfix helaas) of misschien weer wat vaker een film (i.p.v. serie) kijken (dat doen wij echt nog maar nauwelijks, dat wij dit weekend Verschrikkelijke ikke hebben zitten kijken was eigenlijk al heel bijzonder).

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 07-04-2015 16:40:05 ]
Tails tell tales
  dinsdag 7 april 2015 @ 16:33:15 #296
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_151452386
Ik ben net begonnen met Mad Man en vind het een topserie tot op heden. Maar je moet er wel van houden :)
pi_151452542
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 16:33 schreef RedFever007 het volgende:
Ik ben net begonnen met Mad Man en vind het een topserie tot op heden. Maar je moet er wel van houden :)
Ik heb al één aflevering gezien en die vond ik niet "verslavend", maar wel al "bovengemiddeld" goed/vermakelijk :Y
(Het is alleen niet echt een serie voor meneer Forbry en ik vind het eigenlijk leuker om weer aan iets te beginnen wat wij béide leuk vinden... Game of Thrones, Orphan Black, etc. kijkt hij ook al niet).
Tails tell tales
  roze dinsdag 7 april 2015 @ 16:47:19 #298
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_151452850
Ik ben begonnen aan Nashville :D :@
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 7 april 2015 @ 16:49:06 #299
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_151452900
Orphan Black S3 :D kan niet wachten...
  dinsdag 7 april 2015 @ 16:53:58 #300
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_151453088
wat is je favoriete drank/eten als je gaat binge?
pi_151453455
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 16:53 schreef KingRadler het volgende:
wat is je favoriete drank/eten als je gaat binge?
Ik vraag mij eigenlijk af wat er precies onder "bingen" wordt verstaan. Bij ons wordt er in de meeste gevallen maar één aflevering per keer/dag gekeken eigenlijk. Bij echt verslavende series (zoals wij dat bij Bloodline hadden) zijn dat er maximaal twee/drie per dag/keer (ook in de weekenden nooit meer dan dat en dan is 3 afleveringen echt héél uitzonderlijk, in verreweg de meeste gevallen houden we het dus bij 1 of 2 afleveringen... dat lijkt mij geen "bingen"?).
Tails tell tales
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')