Eigen DNS-proxyquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:18 schreef Bladblaadje het volgende:
DNS service voor Netflix USA + andere kanalen zoals BBC, Crackle etc voor ¤10,- per jaar.
Eerste week gratis op proef.
Aanvraag via PM.
Yay!quote:Op woensdag 1 april 2015 10:28 schreef Nickske1912 het volgende:
Bates Motel seizoen 2 nu op Netflix, alsof mijn lijstje met dingen die ik nog wil zien nog niet lang genoeg is. ☺
Bloodline renewed voor S2 las ik. Nog niet aan toegekomen, maar klinkt veelbelovend.
en nieuwe kerstfilms niet te vergetenquote:Op woensdag 1 april 2015 10:28 schreef Nickske1912 het volgende:
Bates Motel seizoen 2 nu op Netflix, alsof mijn lijstje met dingen die ik nog wil zien nog niet lang genoeg is. ☺
Bloodline renewed voor S2 las ik. Nog niet aan toegekomen, maar klinkt veelbelovend.
Ze houden het niet bij maar ze kunnen wel zien waarvandaan je hebt lopen streamen. Mijn moeder heeft 1x met Netflix gebeld ivm abonnementsconflict oid en die gozer vroeg of ze naar de US of A was geweest omdat hij kon zien dat ik op de US Netflix zit.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:59 schreef portier het volgende:
Subvraag: Houdt Netflix bij in hoeverre je van land switcht?
ben je dan ook naar de USA geweest?quote:Op woensdag 1 april 2015 11:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ze houden het niet bij maar ze kunnen wel zien waarvandaan je hebt lopen streamen. Mijn moeder heeft 1x met Netflix gebeld ivm abonnementsconflict oid en die gozer vroeg of ze naar de US of A was geweest omdat hij kon zien dat ik op de US Netflix zit.
Ja in 2009 maar toen had ik nog geen Netflixquote:Op woensdag 1 april 2015 11:42 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ben je dan ook naar de USA geweest?
wel grappig dat Netflix kan zien wanneer je in de USA bent.quote:Op woensdag 1 april 2015 11:45 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja in 2009 maar toen had ik nog geen Netflix
Ik kijk via Hola (extensie in Chrome) USA netflix.
Altijd al de 10e geweest.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
wtf doen ze met Daredevil die zou vandaag toch in première gaan nu is het opeens de 10e.
Is dit het systeem? Wat een achterlijke en oubollige bedoening zeg, het is 2015 hoor. Je kunt een film toch ook in meedere bioscopen kijken? Of een liedje op verschillende radio stations horen? Waarom zou je dit nog in stand houden?quote:Op woensdag 1 april 2015 08:19 schreef Chewie het volgende:
Vind die klachten over dat bepaalde content wel in land 1 te zien is maar niet in land 2 wel grappig, zoals een paar reacties hierboven met "the Big bang theorie" . SBS/Veronica heeft de rechten hier en dat zenden ze hier ook een paar keer per dag uit, dan is het toch volstrekt logisch dat Netflix die rechten niet kan hebben.
Zou mooi zijn als Netflix hier ook meer aan kon bieden maar zolang tv zenders de rechten nog hebben en blijven kopen kun je niet alles verwachten van Netflix.
Ah goed om te weten, dank.quote:Op woensdag 1 april 2015 11:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ze houden het niet bij maar ze kunnen wel zien waarvandaan je hebt lopen streamen. Mijn moeder heeft 1x met Netflix gebeld ivm abonnementsconflict oid en die gozer vroeg of ze naar de US of A was geweest omdat hij kon zien dat ik op de US Netflix zit.
Bioscopen en radiostations betalen hier ook voor en helemaal vergelijkbaar met tv is dit natuurlijk niet. De reden dat producenten en zenders dit in stand houden is omdat dit het meeste geld oplevert, als een serie/film op verschillende zenders tegelijk uitgezonden word dan is de opbrengst lager, zenders leven van reclame inkomsten of mensen die lid worden vanwege een bepaald aanbod.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:57 schreef portier het volgende:
[..]
Is dit het systeem? Wat een achterlijke en oubollige bedoening zeg, het is 2015 hoor. Je kunt een film toch ook in meedere bioscopen kijken? Of een liedje op verschillende radio stations horen? Waarom zou je dit nog in stand houden?
Een film die in de US al in de bioscoop draait, hoeft in Nederland nog helemaal niet uitgebracht te zijn. Dus dan kan je de film ook nog niet zien.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:57 schreef portier het volgende:
[..]
Is dit het systeem? Wat een achterlijke en oubollige bedoening zeg, het is 2015 hoor. Je kunt een film toch ook in meedere bioscopen kijken? Of een liedje op verschillende radio stations horen? Waarom zou je dit nog in stand houden?
Wat met de huidige technieken en internetsnelheden raar genoemd kan worden. Het is niet alsof de mogelijkheid er niet is om films over de hele wereld tegelijkertijd uit te brengen.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Een film die in de US al in de bioscoop draait, hoeft in Nederland nog helemaal niet uitgebracht te zijn. Dus dan kan je de film ook nog niet zien.
Nederland heeft geloof ik een ander soort bioscooptraditie dan in de VS. Zij hebben hun zomerse blockbusters, hier is dat minder. Hier gaan juist in de kerstvakantie veel mensen naar de bioscoop en dan ook andere soort films.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat met de huidige technieken en internetsnelheden raar genoemd kan worden. Het is niet alsof de mogelijkheid er niet is om films over de hele wereld tegelijkertijd uit te brengen.
Da's hier wel hetzelfde hoor; de blockbusters worden wereldwijd tegelijk uitgebracht in de twee grote periodes: de "zomer" (maart t/m september ongeveer, dus ruim begrip) en de holidays (november-januari).quote:Op woensdag 1 april 2015 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nederland heeft geloof ik een ander soort bioscooptraditie dan in de VS. Zij hebben hun zomerse blockbusters, hier is dat minder. Hier gaan juist in de kerstvakantie veel mensen naar de bioscoop en dan ook andere soort films.
Dacht ik hoor
Radiozenders leven ook van reclame-inkomsten, nog wel meer dan TV zenders aangezien radio vrij ontvangbaar is, waarom is dit niet vergelijkbaar?quote:Op woensdag 1 april 2015 15:04 schreef Chewie het volgende:
[..]
Bioscopen en radiostations betalen hier ook voor en helemaal vergelijkbaar met tv is dit natuurlijk niet. De reden dat producenten en zenders dit in stand houden is omdat dit het meeste geld oplevert, als een serie/film op verschillende zenders tegelijk uitgezonden word dan is de opbrengst lager, zenders leven van reclame inkomsten of mensen die lid worden vanwege een bepaald aanbod.
Ja, maar waarom?quote:Op woensdag 1 april 2015 15:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Een film die in de US al in de bioscoop draait, hoeft in Nederland nog helemaal niet uitgebracht te zijn. Dus dan kan je de film ook nog niet zien.
Andersom kan het ook: House of Cards is in Frankrijk niet op Netflix te zien, omdat het daar al verkocht was aan een tv-zender voordat Netflix in het land actief was.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:04 schreef Chewie het volgende:
HoC is ook niet op Ned,RTL of SBS te zien, de reden is logisch aangezien dat niet gunstig zou zijn voor Netflix.
quote:Op woensdag 1 april 2015 15:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Voor de minder grote titels wordt vaak per regio de meest geschikte periode gekozen om zo'n film uit te brengen. Factoren als nasynchronisatie, of beschikbaarheid van cast/crew voor een perstour zouden dan leidend kunnen zijn, of concurrentie van andere titels.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:25 schreef KingRadler het volgende:
mooi voorbeeld was Big Hero 6 toen die film in Nederland in de bioscoop kwam.
kwam de Blu-ray in Amerika uit
Omdat je niet voor een bepaalde artiest of nummer naar een zender luistert.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:29 schreef portier het volgende:
[..]
Radiozenders leven ook van reclame-inkomsten, nog wel meer dan TV zenders aangezien radio vrij ontvangbaar is, waarom is dit niet vergelijkbaar?
Geen idee wat ze precies betalen, wel betalen ze voor de content en om deze exclusief uit te mogen zenden (voor een bepaalde periode), zo werken de traditionele zenders maar ook Netflix.quote:Bovendien is het meest waardeloze bij-effect hiervan ook nog eens dat TV zender zoveel geld uitgeven aan een serie dat ze die eindeloos moeten herhalen. Wat meer spreiding zou wat dat betreft voor iedereen goed zijn wmb. Als ik niet iedere dag naar de zoveelste herhaling van sitcom X en film IV zou hoeven kijken zou ik ook geen Netflix nodig hebben. Ik vraag me oprecht af of zo het meest aan een serie verdiend wordt.
Sterker nog, de zenders betalen pas op het moment dat de content ook daadwerkelijk uitgezonden wordt.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:33 schreef Chewie het volgende:
[..]
Omdat je niet voor een bepaalde artiest of nummer naar een zender luistert.
[..]
Geen idee wat ze precies betalen, wel betalen ze voor de content en om deze exclusief uit te mogen zenden (voor een bepaalde periode), zo werken de traditionele zenders maar ook Netflix.
Jawel hoor. Radiozenders richten zich met een specifieke afspeellijst op bepaalde doelgroepen. Zo richt Jazz FM zich op jazzluisteraars. En 3FM zich op top40 luisteraars. Net als RTL7 zich richt op mannen. En Net5 op vrouwen.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:33 schreef Chewie het volgende:
[..]
Omdat je niet voor een bepaalde artiest of nummer naar een zender luistert.
Ja? Volgens mij kopen ze de rechten voor een bepaalde periode, hoevaak ze dan een serie of film dan uitzenden doet er niet zoveel toe. Vandaar dat je ook vaak een paar keer per jaar dezelfde film voorbij ziet komen (groundhog day was zo'n titel maar die zie je niet meer dus zullen die rechten wel verlopen zijn)quote:Op woensdag 1 april 2015 15:36 schreef Blik het volgende:
[..]
Sterker nog, de zenders betalen pas op het moment dat de content ook daadwerkelijk uitgezonden wordt.
Ja afspeellijst maar niet een bepaalde artiest of nummer.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:37 schreef portier het volgende:
[..]
Jawel hoor. Radiozenders richten zich met een specifieke afspeellijst op bepaalde doelgroepen. Zo richt Jazz FM zich op jazzluisteraars. En 3FM zich op top40 luisteraars. Net als RTL7 zich richt op mannen. En Net5 op vrouwen.
Net zoals een TV zender een programmering heeft van meerdere films en series.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja afspeellijst maar niet een bepaalde artiest of nummer.
Nope, je neemt een pakket af van bijvoorbeeld Warner Brothers voor een jaar. Daarin zitten bepaalde films die je kunt uitzenden. De betaling vind achteraf pas plaats. Misschien was Groundhog Day een film met als recht dat je die vaker in 1 jaar mocht uitzenden, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja? Volgens mij kopen ze de rechten voor een bepaalde periode, hoevaak ze dan een serie of film dan uitzenden doet er niet zoveel toe. Vandaar dat je ook vaak een paar keer per jaar dezelfde film voorbij ziet komen (groundhog day was zo'n titel maar die zie je niet meer dus zullen die rechten wel verlopen zijn)
Ja en dan hebben ze die films en series het alleen recht voor een bepaalde periode. Bij muziek werkt dat niet zo. Als jazz fm een nummer van AC/DC uit wil zenden kan dat gewoon maar dan betalen ze er wel voor. Muziek heeft nou eenmaal een andere rechtenstructuur dan series en films.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:42 schreef portier het volgende:
[..]
Net zoals een TV zender een programmering heeft van meerdere films en series.
Juist, en dat vind ik achterlijk.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja en dan hebben ze die films en series het alleen recht voor een bepaalde periode. Bij muziek werkt dat niet zo. Als jazz fm een nummer van AC/DC uit wil zenden kan dat gewoon maar dan betalen ze er wel voor. Muziek heeft nou eenmaal een andere rechtenstructuur dan series en films.
Volgens deze bron is dat niet zo, wellicht dat het in Duitsland anders werktquote:Op woensdag 1 april 2015 15:43 schreef Blik het volgende:
[..]
Nope, je neemt een pakket af van bijvoorbeeld Warner Brothers voor een jaar. Daarin zitten bepaalde films die je kunt uitzenden. De betaling vind achteraf pas plaats. Misschien was Groundhog Day een film met als recht dat je die vaker in 1 jaar mocht uitzenden, dat weet ik niet.
Dat mag maar gezien het verdienmodel van de commerciele zenders vind ik het wel logisch vanuit hun standpunt gezien.quote:
Dank je.quote:
Ik niet. Ik denk dat zenders veel te veel betalen voor die exclusiviteit, waar consumenten helemaal niet op zitten te wachten, om vervolgens vast te zitten aan een serie/film die continu uitgezonden moet worden omdat ze daar nou eenmaal al veel te veel voor betaald hebben, waar consumenten ook niet op zitten te wachten.quote:maar gezien het verdienmodel van de commerciele zenders vind ik het wel logisch vanuit hun standpunt gezien.
Dat ze het uit blijven zenden is omdat dit nu eenmaal goedkoper is dan steeds weer nieuwe content te kopen of te maken (je ziet de endless repeat eigenlijk ook bijna alleen op de bijkanalen zoals Veronica, RTL 5/7, net 5). Blijkbaar vinden ze zelf niet dat er te veel voor betalen anders zouden ze het niet doen en blijkbaar verdienen ze er ook voldoende aan door verkoop reclame zendtijd, dan heb je liever exclusiviteit aangezien je een stuk minder reclame zendtijd verkoopt als je directe concurrent dezelfde film of serie uitzend.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:58 schreef portier het volgende:
Ik niet. Ik denk dat zenders veel te veel betalen voor die exclusiviteit, waar consumenten helemaal niet op zitten te wachten, om vervolgens vast te zitten aan een serie/film die continu uitgezonden moet worden omdat ze daar nou eenmaal al veel te veel voor betaald hebben, waar consumenten ook niet op zitten te wachten.
Er staat nergens dat er een betaling heeft plaatsgevonden voor het pakket. Je kunt ook impliceren dat het totale pakket 50 miljoen waard is, indien alles ook daadwerkelijk uitgezonden wordt. De daadwerkelijke betaling vind echt pas plaats als de film ook daadwerkelijk is uitgezondenquote:Op woensdag 1 april 2015 15:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Volgens deze bron is dat niet zo, wellicht dat het in Duitsland anders werkt
http://www.tv-visie.nl/ni(...)oor-filmpakket_5939/
Er staat dat ze 50 miljoen betalen of ze dat voor of achteraf doen maakt niet uit. Akkoord voor 50 miljoen is 50 miljoenquote:Op woensdag 1 april 2015 16:03 schreef Blik het volgende:
[..]
Er staat nergens dat er een betaling heeft plaatsgevonden voor het pakket. Je kunt ook impliceren dat het totale pakket 50 miljoen waard is, indien alles ook daadwerkelijk uitgezonden wordt. De daadwerkelijke betaling vind echt pas plaats als de film ook daadwerkelijk is uitgezonden
Prima, geloof je me lekker niet. Ik zal tegen mijn collega's bij SBS zeggen dat we iets doen wat heel vreemd is in de markt...quote:Op woensdag 1 april 2015 16:06 schreef Chewie het volgende:
[..]
Er staat dat ze 50 miljoen betalen of ze dat voor of achteraf doen maakt niet uit. Akkoord voor 50 miljoen is 50 miljoen
Als jij een huis koopt van 2 ton dan betaal je ook niet achteraf en ook niet minder omdat je de schuur niet gebruikt.
waar heb je dat vandaan?quote:Op woensdag 1 april 2015 15:54 schreef KingRadler het volgende:
er zijn plannen voor een Europese Netflix hoop dat dat doorgaat.
Akkoord is akkoordquote:Op woensdag 1 april 2015 16:08 schreef Blik het volgende:
[..]
Prima, geloof je me lekker niet. Ik zal tegen mijn collega's bij SBS zeggen dat we iets doen wat heel vreemd is in de markt...
Er staat nergens dat ze betalen, er staat dat de deal 50 miljoen waard is. Dat zijn 2 compleet andere dingen
Als jij een akkoord sluit voor de prijs van een huis ga je achteraf ook niet minder betalen als je de schuur niet gebruikt. Kan best dat het achteraf betaald word maar het akkoord is 50 miljoenquote:De grootste commerciële televisiegroep van Duitsland, RTL, heeft via de Tele-München groep een akkoord gesloten van 50 miljoen euro met de Amerikaanse gigant Warner Bros.
Lijkt me ook wat vreemd en volgens mij benadeel je dan ook lokale netflix concurenten zoals Videoland.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:12 schreef perro. het volgende:
[..]
waar heb je dat vandaan?
lijkt me dat ze die huidige copyrightstructuur nog niet zomaar veranderd hebben.
Als jij denkt dat een tv-zender een film-pakket afneemt en daarmee dan dus ook voor on-interessante films voor hun doelgroep gaat betalen heb je dat echt verkeerd. In de regel is het zo dat er een pakket gekocht wordt met een bepaalde media-waarde (in dit geval 50 miljoen), en je betaald achteraf als je een film uitzend uit dat pakket. Wellicht dat er je ook nog vooraf een soort van basis-fee betaald voor dat pakket, maar in de regel is dat niet zoquote:Op woensdag 1 april 2015 16:13 schreef Chewie het volgende:
[..]
Akkoord is akkoord
Dit staat er dus
[..]
Als jij een akkoord sluit voor de prijs van een huis ga je achteraf ook niet minder betalen als je de schuur niet gebruikt. Kan best dat het achteraf betaald word maar het akkoord is 50 miljoen
volgens mij niet want dan zou videoland natuurlijk met dezelfde copyrightstructuur te maken hebben en kunnen ze dus ook contracten sluiten over content.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:16 schreef Chewie het volgende:
[..]
Lijkt me ook wat vreemd en volgens mij benadeel je dan ook lokale netflix concurenten zoals Videoland.
Zou het wel prettig vinden maar het lijkt me, op dit moment, praktisch onuitvoerbaar.
ik zal bron bij zoeken.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:12 schreef perro. het volgende:
[..]
waar heb je dat vandaan?
lijkt me dat ze die huidige copyrightstructuur nog niet zomaar veranderd hebben.
de intro aan het begin van de aflevering ja? dat lijkt me sterkquote:Op woensdag 1 april 2015 15:05 schreef brojo het volgende:
Begonnen met Bloodline.
De intro aan het begin van elke nieuwe aflevering
myprime is dan wel weer een topperquote:Op woensdag 1 april 2015 17:42 schreef SunChaser het volgende:
dat videoland unlimited keek vandaag voor de gein is het aanbod, dat is om te lachen zo slecht, jeweet wel, die 1 euro dvds die bij de blokker liggen of slechter
Probeer het eens op je laptop/computer?quote:Op woensdag 1 april 2015 19:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
ver gemaakt. De app op mij iPad doet het wel, maar wanneer ik een serie wil openen op mn tv geeft hij de fout code aip701
Op mijn ipad met de app speelt hij wel alles af!quote:Op woensdag 1 april 2015 20:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Probeer het eens op je laptop/computer?
Ik zeg laptop/computer. Als in: controleer daar of je een 2de stream kunt afspelenquote:Op woensdag 1 april 2015 20:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Op mijn ipad met de app speelt hij wel alles af!
0,01 cent is iets anders dan 1 cent.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ben je nu serieus? Ze hebben dat toch zelf bedacht, het bedrag.
Aangezien het wel op d'r tablet werkt, lijkt me dat dit niet het issue is.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
0,01 cent is iets anders dan 1 cent.
quote:Op woensdag 1 april 2015 20:08 schreef Etcetera het volgende:
Aangezien het wel op d'r tablet werkt, lijkt me dat dit niet het issue is.
Het zal de datum zijn zekerquote:
Nee, het is net zoiets als twee keer de helftquote:
Je hebt gelijk.. Sorry. Komt omdat ik wat gefrustreerd ben omdat ik me er zo op had verheugd vanavond!quote:Op woensdag 1 april 2015 20:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, het is net zoiets als twee keer de helft.
Kan helaas het betreffende topic niet zo snel vinden.
Heb ik op dit moment helaas niet bij de hand..quote:Op woensdag 1 april 2015 20:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zeg laptop/computer. Als in: controleer daar of je een 2de stream kunt afspelen
En check dit https://help.netflix.com/nl/node/13815
Kan ik me voorstellen. Is je Blu-ray wel compatible? Kan je verder helaas niet helpen, kijk zelf via AppleTV.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Je hebt gelijk.. Sorry. Komt omdat ik wat gefrustreerd ben omdat ik me er zo op had verheugd vanavond!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Field Full of Secrets – 2014 AL 1:22 uur – ♫ Engels – CC Duits/Engels/Frans/Nederlands
Twee vrienden stappen een graancirkel in. Op de een heeft dit weinig effect. De ander besluit een UFO te bouwen met de hulp van een excentrieke transseksuele uitvinder.
Anatomy of a Love Seen – 2014 12 1:20 uur – ♫ Engels – CC Duits/Engels/Frans/Nederlands
Tijdens de opnames van een lesbische liefdesscène vallen twee actrices voor elkaar en beginnen een relatie die hun liefde brengt, in al haar pijnlijke glorie.
Dinosaur 13 – 2014 AL 1:34 uur – ♫ Engels – CC Frans/Nederlands
Documentairemaker Todd Miller doet verslag van de juridische strijd die volgde op de historische ontdekking van de eerste complete Tyrannosaurus Rex in 1990.
Frozen – 2010 16 1:33 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Drie vrienden gaan skiën en halen de bediener van de stoeltjeslift over hen nog één keer omhoog te laten gaan voor de lift dichtgaat, maar dan zitten ze vast in de lucht.
Ghost Rider: Spirit of Vengeance – 2012 12 1:35 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Als de duivel de wereld wil veroveren door het lichaam van een 10-jarige jongen over te nemen, moet Johnny Blaze hem redden als de vuurspuwende superheld Ghost Rider.
Houdini (seizoen 1) – 2014 12 – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Deze miniserie gaat over de vermaarde prestaties en het complexe leven van Harry Houdini, die de wereld in de ban hield met zijn levensgevaarlijke ontsnappingen.
I Will Follow – 2010 AL 1:19 uur – ♫ Engels – CC Duits/Engels/Frans/Nederlands
Maye is diepbedroefd als haar tante overlijdt en vertrekt uit ‘t huis dat ze deelden. Ze moet omgaan met d’r verdriet en vindt troost in de goedheid van andere rouwenden.
Kingdom of the Oceans (seizoen 1) – 2011 9 – ♫ Frans – CC Nederlands
Deze serie verkent de wereldzeeën en onderzoekt de grote verscheidenheid aan zeedieren en -planten en de adaptieve strategieën die organismen gebruiken om te overleven.
Makeover The – 2013 AL 1:36 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Als een ambitieuze politica toevallig een bierbezorger uit een arbeidersgezin ontmoet, besluit ze dat ze een kandidaat-congreslid van hem kan maken.
No Country for Old Men – 2007 16 2:02 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Tijdens de jacht stuit Llewelyn Moss op een drugsdeal die is misgelopen. Hij ontsnapt met 2 miljoen dollar cash, maar een psychotische huurmoordenaar is hem op het spoor.
One Missed Call – 2003 16 1:52 uur – ♫ Japans – CC Nederlands
Mobiele telefoons voorspellen de dood van hun eigenaars. Eén voor één krijgen de vrienden van Yumi een voicemail van zichzelf uit de toekomst op hun mobiele telefoons.
Rosemary’s Baby (seizoen 1) – 2014 16 – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Als een jong stel naar Parijs verhuist, vinden ze een ogenschijnlijk perfect appartement, maar al snel ontdekken ze dat er iets niet in de haak is.
TEDTalks: Animal Voices (seizoen 1) – 2015 AL – ♫ Engels – CC Engels/Frans/Nederlands
Kruip in het hoofd van dieren om hun gedrag en geestelijke gezondheid beter te begrijpen, evenals de impact die mensen hebben op hun welzijn.
Ward The – 2011 16 1:28 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
In deze huiveringwekkende thriller van John Carpenter wordt een jonge vrouw naar een psychiatrische inrichting gestuurd met ‘n verleden dat net zo duister is als ‘t hare.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Maar videoland (en ook RTL NL, SBS) is niet geïnteresseerd in de rechten voor heel Europa, dat is het probleem als je het Europees wil regelenquote:Op woensdag 1 april 2015 16:20 schreef perro. het volgende:
[..]
volgens mij niet want dan zou videoland natuurlijk met dezelfde copyrightstructuur te maken hebben en kunnen ze dus ook contracten sluiten over content.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allies – 2014 1:33 uur – ♫ English – CC English
As World War II heats up, an American captain leads a squad of British commandos on a treacherous mission behind enemy lines.
Ask Me Anything – 2014 1:38 uur – ♫ English – CC English
On a yearlong break between high school and college, a teenager writes an anonymous but highly revealing blog chronicling her sex life.
Common – 2014 1:33 uur – ♫ English – CC English
When a man fatally stabs an acquaintance, a respectable teenager reports the murder to the police -- and unexpectedly faces serious charges himself.
Crazy Ones - Season 1 The – 2013 – ♫ English – CC English
Comedy icon Robin Williams returns to television in this raucous sitcom about an advertising wizard and his eccentric family and staff.
Houses October Built The – 2014 1:31 uur – ♫ English – CC English
Five friends hit the road to find the best gimmicky Halloween haunted house, but soon a terrifyingly real evil begins to hound their steps.
Louie - Season 4 – 2010-2014 – ♫ English – CC English
Louis C.K. plays a fictional version of himself in this series that follows the comedian through the lows of being an awkward single dad in New York.
Love the One You're With – 2014 2:31 uur – ♫ English – CC English
The talented and ambitious Wright sisters pursue their careers with passion -- but find that it could cost each of them the love of their lives.
monica – 2014 1:43 uur – ♫ English – CC English
A woman decides to work for a short time as an exotic dancer to help pay her father's medical bills, but the easy money and lifestyle seduce her.
Pet Pals in Windland – 2014 1:21 uur – ♫ English – CC English
Eggy, his best friend Top Hat and their pet pals get ready for a party in their magical village, but the dastardly Crow Witch tries to spoil the fun.
Red vs. Blue - Season 2 – 2003-2008 – ♫ English – CC English
This parody of first-person shooter games, military life and science-fiction films centers on a civil war fought in the middle of a desolate canyon.
Red vs. Blue - Season Red vs. Blue: The Blood Gulch Chronicles: The First Five Seasons – 2003-2008 – ♫ English – CC English
This parody of first-person shooter games, military life and science-fiction films centers on a civil war fought in the middle of a desolate canyon.
Wolfcop – 2014 1:18 uur – ♫ English – CC English
After being transformed into a werewolf, a boozy cop uses his new powers to tangle with devil worshipers, shape-shifters and other minions of evil.When the student is ready, the teacher will appear.
Neequote:Op woensdag 1 april 2015 21:09 schreef delano.888 het volgende:
Kunnen we ergens zien hoe lang Netflix rechten heeft gekocht per serie/film? Zodat ik zeker weet dat ik bijvoorbeeld Breaking Bad af kan kijken waar ik nu midden in zit (en niet heel snel kijk)
Leuk als je de verkeerde film aanzet voor kinderen...quote:
Eindelijk!quote:Op woensdag 1 april 2015 21:07 schreef Aether het volgende:
Louie - Season 4 – 2010-2014 – ♫ English – CC English
Louis C.K. plays a fictional version of himself in this series that follows the comedian through the lows of being an awkward single dad in New York.
Videoland Unlimited heeft wel een baggeraanbod ja, maar wij hebben en netflix en videoland, omdat we niet kunnen kiezen. Mijn moeder vindt Videoland leuker omdat daar een beetje haar Nederlandse series staan en ik kijk weer meer naar Netflix.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:42 schreef SunChaser het volgende:
dat videoland unlimited keek vandaag voor de gein is het aanbod, dat is om te lachen zo slecht, jeweet wel, die 1 euro dvds die bij de blokker liggen of slechter
je hebt ook nog on demand zoals NPO waar je alles kan terug kijken.quote:Op donderdag 2 april 2015 08:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Videoland Unlimited heeft wel een baggeraanbod ja, maar wij hebben en netflix en videoland, omdat we niet kunnen kiezen. Mijn moeder vindt Videoland leuker omdat daar een beetje haar Nederlandse series staan en ik kijk weer meer naar Netflix.
Niet alles meer sinds NLZietquote:Op donderdag 2 april 2015 09:12 schreef KingRadler het volgende:
[..]
je hebt ook nog on demand zoals NPO waar je alles kan terug kijken.
via het AD 2 maanden videoland voor niks gehad maar heb er geen enkele keer iets op gekeken, behalve wat het aanbod was. Zetten ze een app in de PS3 store, installeer je hem en krijg je alleen een scherm: De videoland app is binnenkort beschikbaarquote:Op woensdag 1 april 2015 17:42 schreef SunChaser het volgende:
Nice, had 2 weken geleden nog gezocht of die erop stond. Mooi om te kijken na Bloodlinequote:Op donderdag 2 april 2015 09:47 schreef Nickske1912 het volgende:
Ah, The Blacklist! Wederom een serie voor op mijn alsmaar groeiende to watch-lijst.
Zou met dat hele exclusiviteitsverhaal in het achterhoofd dat kunnen betekenen dat als RTL geen enkele film van het pakket uitzendt zo gratis kan voorkomen dat andere zenders die films wel uit kunnen zenden? Of gaat die exclusiviteit hier dan weer niet op?quote:Op woensdag 1 april 2015 16:19 schreef Blik het volgende:
[..]
Als jij denkt dat een tv-zender een film-pakket afneemt en daarmee dan dus ook voor on-interessante films voor hun doelgroep gaat betalen heb je dat echt verkeerd. In de regel is het zo dat er een pakket gekocht wordt met een bepaalde media-waarde (in dit geval 50 miljoen), en je betaald achteraf als je een film uitzend uit dat pakket. Wellicht dat er je ook nog vooraf een soort van basis-fee betaald voor dat pakket, maar in de regel is dat niet zo
Het werkt in principe hetzelfde als de radio, die betalen ook niet voor de muziek die betalen voor ieder liedje dat uitgezonden wordt royalties.
Ja dat kan. Maar ik weet dus niet in hoeverre je niet een basis-fee moet betalen voor een pakket. Maar de hoofdmoot van het geld wordt pas betaald nadat een film is uitgezonden op tvquote:Op donderdag 2 april 2015 10:43 schreef portier het volgende:
[..]
Zou met dat hele exclusiviteitsverhaal in het achterhoofd dat kunnen betekenen dat als RTL geen enkele film van het pakket uitzendt zo gratis kan voorkomen dat andere zenders die films wel uit kunnen zenden? Of gaat die exclusiviteit hier dan weer niet op?
In principe wel. Kan zijn dat de zender wacht tot de juiste uitzendtijd vrij komt op een bepaalde dag, hangt allemaal af van wanneer de doelgroep kijkt en wat er op andere zenders te zien is.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:44 schreef Breuls het volgende:
Werkt dat ook zo met series? Want ik vraag me af waarom bijvoorbeeld the Flash zo lang op de plank blijft liggen bij een zekere Nederlandse partij.
Zou toch zeer onlogisch zijn als alles achteraf betaald zou worden, daar hebben de producenten/studio's helemaal niks aan. De deal die RTL Duitsland had was dus gewoon 50 miljoen voor het hele pakket, gezien de vele zenders en doelgroepen onder de RTL groep is dat ook een vrij normale deal. Zie je bij RTL NL ook, topfilms naar RTL 4, actie/jongeren doelgroep naar RTL 5 en de overige meuk wat in zo'n pakket zit naar RTL 7 en 8. Bij de deal die RTL Duitsland sloot met Warner word ook overal gesproken over 50 miljoen voor het totale pakket, nergens over nog achteraf betalen enz zou ook niet logisch zijn aangezien je dan niet kunt stellen dat de deal 50 miljoen is , dan zou het lager/gelijk/hoger uit kunnen vallen afhankelijk van of ze de films uitzenden en hoe vaak.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:36 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja dat kan. Maar ik weet dus niet in hoeverre je niet een basis-fee moet betalen voor een pakket. Maar de hoofdmoot van het geld wordt pas betaald nadat een film is uitgezonden op tv
Blijf jij maar lekker met je bord voor je kop rondlopen. Hoe ik het schets is gewoon de manier hoe het werkt, niet op een andere manier.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:20 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zou toch zeer onlogisch zijn als alles achteraf betaald zou worden, daar hebben de producenten/studio's helemaal niks aan. De deal die RTL Duitsland had was dus gewoon 50 miljoen voor het hele pakket, gezien de vele zenders en doelgroepen onder de RTL groep is dat ook een vrij normale deal. Zie je bij RTL NL ook, topfilms naar RTL 4, actie/jongeren doelgroep naar RTL 5 en de overige meuk wat in zo'n pakket zit naar RTL 7 en 8. Bij de deal die RTL Duitsland sloot met Warner word ook overal gesproken over 50 miljoen voor het totale pakket, nergens over nog achteraf betalen enz zou ook niet logisch zijn aangezien je dan niet kunt stellen dat de deal 50 miljoen is , dan zou het lager/gelijk/hoger uit kunnen vallen afhankelijk van of ze de films uitzenden en hoe vaak.
Achteraf betalen per uitzending voor een abonnee zender als HBO en Film1 (en netflix) lijkt me ook onlogisch.
Andere deals waar je een basisfee voor de tijdsduur van het contract betaald en achteraf voor het uitzenden kan ook, waarbij de eerste keer uitzenden het duurste is en de herhalingen steeds goedkoper en wellicht is dat voor een partij als SBS met een veel kleiner budget een logischer keuze.
quote:Op donderdag 2 april 2015 13:07 schreef Blik het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker met je bord voor je kop rondlopen. Hoe ik het schets is gewoon de manier hoe het werkt, niet op een andere manier.
Ik geloof dat hij al eens heeft benadrukt dat hij zelf de bron is.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:11 schreef Chewie het volgende:
[..]Tot nu toe ben ik de enige geweest die met een bron mijn mening onderbouw, jij roeptoetert alleen maar wat en je verhaal is zo onlogisch als wat.
Jouw bron spreekt over een deal ter waarde van 50 miljoen. Bijzonder high-level zonder enige melding van betalingen what-so-ever. Het is hetzelfde als dat er vaak wordt gezegd dat er een honkballer wordt overgenomen met een deal ter waarde van 100 miljoen, 5 jaar lang 20 miljoen. Die honkballer krijgt dat salaris ook alleen maar per seizoen dat dat contract loopt. Als die na 2 jaar weg is heeft die toch echt maar 40 miljoen ontvangen en geen 100 miljoen.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:11 schreef Chewie het volgende:
[..]Tot nu toe ben ik de enige geweest die met een bron mijn mening onderbouw, jij roeptoetert alleen maar wat en je verhaal is zo onlogisch als wat.
quote:Op donderdag 2 april 2015 13:18 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij al eens heeft benadrukt dat hij zelf de bron is.
Een akkoord zelfs en dan is 50 miljoen, 50 miljoen er staat namelijk letterlijk "een akkoord gesloten ter waarde van 50 miljoen, dat is dan niet 10 miljoen nu en wellicht nog 40 miljoen later.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:29 schreef Blik het volgende:
[..]
Jouw bron spreekt over een deal ter waarde van 50 miljoen. Bijzonder high-level zonder enige melding van betalingen what-so-ever. Het is hetzelfde als dat er vaak wordt gezegd dat er een honkballer wordt overgenomen met een deal ter waarde van 100 miljoen, 5 jaar lang 20 miljoen. Die honkballer krijgt dat salaris ook alleen maar per seizoen dat dat contract loopt. Als die na 2 jaar weg is heeft die toch echt maar 40 miljoen ontvangen en geen 100 miljoen.
Ja leuk voor je maar ik heb nog geen enkel argument gezien waarom het alleen op de manier zou gaan zoals jij stelt, het zou zelfs onlogisch zijn geredeneerd vanuit de studio's. Het is wel mogelijk met een laag basistarief om zo een bepaalde periode af te kopen en achteraf te betalen per uitzending (die lager word bij herhaling) maar dat studio's series en films gratis voor een bepaalde tijd onder brengen bij een netwerk zonder dat daar gegarandeerde inkomsten tegenover staan, immers volgens jouw (on)logica krijgen de studio's pas betaald als het uitgezonden word, zou een vreemde business strategie zijn.quote:En de bron, ik werk voor een media-bedrijf met o.a. meerdere televisiezenders in binnen en buitenland.
Ik heb geen zin in een welles-nietes spelletje op basis van een heleboel aannames vanuit jouw kant. Ik zou je onze accounts payables data kunnen opsturen als bron, maar dan denk ik dat ik heel snel mijn baan kwijt ben. Daarbij zei ik al dat er best een (lage) basisfee als retainer kan worden betaald. Maar het overgrote merendeel van de inkomsten voor een distributiemaatschappij komen pas na het daadwerkelijk uitzenden van een film en/of serie.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
Een akkoord zelfs en dan is 50 miljoen, 50 miljoen er staat namelijk letterlijk "een akkoord gesloten ter waarde van 50 miljoen, dat is dan niet 10 miljoen nu en wellicht nog 40 miljoen later.
[..]
Ja leuk voor je maar ik heb nog geen enkel argument gezien waarom het alleen op de manier zou gaan zoals jij stelt, het zou zelfs onlogisch zijn geredeneerd vanuit de studio's. Het is wel mogelijk met een laag basistarief om zo een bepaalde periode af te kopen en achteraf te betalen per uitzending (die lager word bij herhaling) maar dat studio's series en films gratis voor een bepaalde tijd onder brengen bij een netwerk zonder dat daar gegarandeerde inkomsten tegenover staan, immers volgens jouw (on)logica krijgen de studio's pas betaald als het uitgezonden word, zou een vreemde business strategie zijn.
Voor een abonneezenders als Film1 en HBO zou deze constructie helemaal vreemd zijn aangezien ze films en series (aangekocht dan) maar een paar maanden veel uitzenden en deze dan ook nog eens on demand aanbieden, die zullen toch eerder een vast bedrag voor die paar maanden betalen.
Ah een nieuwsbericht is nu opeens een aanname?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:11 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in een welles-nietes spelletje op basis van een heleboel aannames vanuit jouw kant.
Jouw interpretatie van het nieuwsbericht is één grote aanname, en je durft het nog als één grote waarheid te verkopen. Zelfs als iemand zegt die notabene in de branche werkt jouw vertelt dat het niet klopt blijf je koppigquote:Op donderdag 2 april 2015 15:30 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ah een nieuwsbericht is nu opeens een aanname?
quote:MAJOR CONSUMER ELECTRONICS MANUFACTURERS ADD NETFLIX BUTTON TO REMOTE CONTROLS ACROSS EUROPE
Tuning Into Netflix As Easy As Pushing A Button
Amsterdam, April 1, 2015 – Beginning this month Smart TVs, Blu-ray players and set top-boxes from several major brands sold across Europe will come with a remote control that has a dedicated button to tune into Netflix, the world’s leading Internet TV service.
This is the first time that consumer electronics makers are shipping devices with a Netflix button across Europe. A button that gives direct access to Netflix has been common on remote controls for smart TVs and Blu-ray players in the United States for years.
“The new Netflix button on remotes in Europe makes watching Netflix as easy as changing the channel on traditional TV, allowing viewers to enjoy our great programming much quicker,” said Bill Holmes, head of business development for Netflix.
Consumers in Europe will find the new Netflix button on remote controls that come with devices from Panasonic, Philips, Sony, Toshiba and Vestel. The remote controls will be included with 2015 as well as some 2014 model year products.
The dedicated Netflix buttons on remote controls are part of a broader effort at Netflix to work with consumer electronics manufacturers to build televisions and other devices for a superior Internet TV experience. Other aspects of the work include improving smart TV performance, easier menu navigation and new features such as faster playback start and resume.
Over the last seven years, Netflix engineers have worked with makers of Internet-ready televisions, game consoles, set-top boxes and mobile devices to test their products and ensure consumers get a great Netflix experience right out of the box. This culminated in the launch of the Netflix Recommended TV program in January at the Consumer Electronics Show.
quote:Op donderdag 2 april 2015 16:40 schreef Aether het volgende:
[..]
Bestaat al een paar jaar in Amerika.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
Die kregen we gisteren ook als persbericht binnen. Mooi genegeerd.quote:
Bob's burgersquote:Op donderdag 2 april 2015 19:37 schreef Aether het volgende:
USA update
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Bob's Burgers - Season 4 – 2011-2013 – ♫ English – CC English
This animated series centers on Bob Belcher and his ragtag clan of burger-flippers, who are desperate to get their greasy spoon off the ground.
Buying & Selling - Season 2 – 2012-2013 – ♫ English – CC English
The Property Brothers, Jonathan and Drew Scott, team up to help homeowners get ready to sell their homes and purchase new ones.
M*A*S*H – 1972-1982 – ♫ English – CC English
This beloved show inspired by Robert Altman's Oscar-winning Korean War satire follows a mobile Army surgical hospital tasked with tending the wounded.
Monarch of the Glen - Series 7 – 2000-2005 – ♫ English – CC English
Summoned back to his Scottish Highlands home, a young London restaurateur assumes the role of Laird to restore his eccentric family's fortunes.
Top Gear - Series 21 – 2011-2014 – ♫ English – CC English
Jeremy Clarkson and his crew of car lovers test the limits of luxury vehicles in this hit show that also features celebrities racing on a test track.
quote:NETFLIX ANNOUNCES NEW ORIGINAL SERIES MONTAUK WRITTEN AND DIRECTED BY THE DUFFER BROTHERS
Beverly Hills, Calif., April 2, 2015 – Netflix, the world’s leading internet TV network, has ordered Montauk, a new drama series written and directed by Matt Duffer and Ross Duffer (Wayward Pines, Hidden). Eight one-hour long episodes of the series will premiere exclusively across all Netflix territories in 2016.
In the series, set in 1980 Montauk, Long Island, a young boy vanishes into thin air. As friends, family, and local police search for answers, they are drawn into an extraordinary mystery involving top secret government experiments, terrifying supernatural forces, and one very strange little girl. Montauk is a love letter to the 80s classics that captivated a generation.
quote:Netflix has ordered the sketch comedy show With Bob and David
Netflix has ordered the sketch comedy show, With Bob and David, 4-half-hour episodes and one 60-minute “making-of” special from Bob Odenkirk (Better Call Saul) and David Cross (Arrested Development).
After being dishonorably discharged from the Navy Seals, Bob and David are back serving our country the way they do best, making sketch comedy. Four half-hours of brand new comedy featuring all new characters, all new scenes, and most importantly, all new wigs.
Odenkirk and Cross are writing and starring in the series, and also serve as executive producers along with Marc Provissiero, Naomi Odenkirk,Tim Sarkes, Dave Kneebone Tim Heidecker, and Eric Wareheim.
With Bob and David is an original Netflix Production. Abso Lutely Productions is providing production services.
Jaaaa, 19 april de eerste toch? Olé!!quote:Op donderdag 2 april 2015 20:09 schreef Breuls het volgende:
Orphan Black is een nieuwe Netflix exclusive: afleveringen van seizoen 3 zijn de dag na uitzending in de VS beschikbaar.
Niceeeeequote:Op donderdag 2 april 2015 20:09 schreef Breuls het volgende:
Orphan Black is een nieuwe Netflix exclusive: afleveringen van seizoen 3 zijn de dag na uitzending in de VS beschikbaar.
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:09 schreef Breuls het volgende:
Ik jompel mee!quote:Op donderdag 2 april 2015 20:09 schreef Breuls het volgende:
je doet watquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:30 schreef Aether het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Jompels
ah oud, dat verklaart n hoopquote:Op donderdag 2 april 2015 21:30 schreef Aether het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Jompels
Yup:quote:Op donderdag 2 april 2015 20:43 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Jaaaa, 19 april de eerste toch? Olé!!
twitter:NetflixNL twitterde op donderdag 02-04-2015 om 19:27:06"One, of a Kind." Orphan Black S3 kijk je vanaf 19 april, de dag na de uitzending in de VS, exclusief op #NetflixNL http://t.co/KKDFSVSN8C reageer retweet
April Fools.quote:Op vrijdag 3 april 2015 02:54 schreef Impressme het volgende:
Maar er is zoveel meer wat ik wil kijken, walking dead nieuw seizoen (hoorde dat seizoen 6 door Stephen King wordt geschreven)
quote:
quote:'House of Cards' Renewed by Netflix for Season 4
Ik moet effe The Blacklist en House of Cards afkijken en dan ga ik er ook aan beginnenquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Fantastisch. Hopelijk in het paasweekend afkijken.
Schat in dat ik zaterdagavond 11 april klaar ben.quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:00 schreef Breuls het volgende:
En jullie moeten ook allemaal tijd vrijmaken voor Daredevil, over een week. Topserie.
Absoluut. Orphan Black is een erg leuke serie!quote:Op donderdag 2 april 2015 22:51 schreef CherryLips het volgende:
Leuke serie ja? Kan ik die ook toevoegen aan de steeds langer wordende leeslijst? Ik zit nog in de gratis maand maar denk wel dat ik hem verleng. Vooral nu m'n zus ontdekt heeft dat Once upon a Time er ook op staat en ze het laatste seizoen nog niet had gezienik krijg klappen als ze die nog niet heeft afgekeken. En downton abbey en american horror story wilde ze ook nog zien en ze is geen binger dus dit gaat wel een jaar duren denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral erg relaxt. Deze 12 afleveringen hadden wat betreft verhaallijn in 3 afleveringen gekund. Maar ja, the keys, mooie vrouwen, etc, dat kijkt wel lekker weg!quote:
Kijklijst bedoelde ik natuurlijkquote:Op vrijdag 3 april 2015 09:13 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Absoluut. Orphan Black is een erg leuke serie!
Ah, dat vind ik juist heel vervelend. Beetje Breaking Bad achtig qua tempo dus?quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:06 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Vooral erg relaxt. Deze 12 afleveringen hadden wat betreft verhaallijn in 3 afleveringen gekund. Maar ja, the keys, mooie vrouwen, etc, dat kijkt wel lekker weg!
Dat had ik met True Detective, vast allemaal hartstikke mooi enzo, maar mijn hemel wat een tempo.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:07 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ah, dat vind ik juist heel vervelend. Beetje Breaking Bad achtig qua tempo dus?
Dat trek ik niet.
Breaking Bad heb ik niet gekeken, dus daar kan ik niets over zeggen. Normaal gesproken ervaar ik traag tempo als vervelend, maar gek genoeg bleef ik wel trek in de afleveringen houden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:07 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ah, dat vind ik juist heel vervelend. Beetje Breaking Bad achtig qua tempo dus?
Dat trek ik niet.
Oke. Ik geef het een kansquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:13 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Breaking Bad heb ik niet gekeken, dus daar kan ik niets over zeggen. Normaal gesproken ervaar ik traag tempo als vervelend, maar gek genoeg bleef ik wel trek in de afleveringen houden.
Wat vooral heel sterk aan Bloodline is, is dat het zeer realistisch is. Het wordt nergens echt aangedikt, overdreven of onrealistisch. Je hebt af en toe meer het idee naar echt een documantaire over een familie te kijken, dan naar een serie dat zichzelf te bewijzen heeft.
Ik raad hem derhalve wel echt aan.
Mijn lijst : 0quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:13 schreef Aether het volgende:
Poll: Jouw 'Mijn lijst' grootte (aantal films)
Ik had ‘gebruik alleen zoekfunctie’ moeten toevoegen...quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mijn lijst : 0
Ik gebruik dat ding niet..
Dat geeft zoveel mooie ruimte voor verdieping. En voor echte aandacht voor de vorm, en hoe het eruit ziet.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik met True Detective, vast allemaal hartstikke mooi enzo, maar mijn hemel wat een tempo.
Ik denk ook dat het relevant is om te weten wat mensen doen als ze iets gezien hebben; ik haal films eraf na kijken, maar sommige series laat ik staan omdat er nog nieuwe seizoenen komen. Ik heb nu 41 titels, maar er hebben er in totaal misschien wel 150 op gestaan, af en aan.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:13 schreef Aether het volgende:
• < 50
• < 100
• < 200
• >= 200
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik vind de zoekfunctie op de tv-app kut, dus ik zoek meestal op de website, gooi het op mijn lijst en pluk het dan op de tv van de lijst.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:15 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik had ‘gebruik alleen zoekfunctie’ moeten toevoegen...
idem, gaat megatraag. Zoek meestal op het werk op de laptop wat op en voeg het toe aan mijn lijst. Staan nu 57 dingen op. Van mij mag netflix overigens wel de films die ik gekeken heb automatisch van mijn lijst afhalen. Series zijn een ander verhaalquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:18 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vind de zoekfunctie op de tv-app kut, dus ik zoek meestal op de website, gooi het op mijn lijst en pluk het dan op de tv van de lijst.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:00 schreef Breuls het volgende:
En jullie moeten ook allemaal tijd vrijmaken voor Daredevil, over een week. Topserie.
Klinkt goed. En zit klaar.quote:There naturally looms the possibility that something could go horribly wrong quality-wise in the final eight episodes of Daredevil’s first season, but the first five lay down such an epically gripping and shocking foundation that it’s truly hard to imagine things taking a negative turn. It’s smart, entertaining, and has moments so shocking that you’ll have to repress screams. Suffice it to say, Marvel and Netflix have another big winner on their respective plates.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mijn lijst : 0
Ik gebruik dat ding niet..
De Zweedse variant wel ja. Die is nog een tijd op de VPRO geweest.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:42 schreef Nammie het volgende:
Iemand de serie Real humans al eens gekeken?
De beste serie die ik in tijden heb gezien (tenminste dit eerste seizoen dan)!quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:39 schreef SherlockHolmes het volgende:
Breaking bad is erg goed, maar beetje teveel gehyped. Het is zeer goede televisie maar heeft ook z'n zwakke punten, en is zeker niet waar veel mensen het voor uitmaken (beste serie ooit).
Welke serie vind jij dan de beste ooit?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:39 schreef SherlockHolmes het volgende:
Breaking bad is erg goed, maar beetje teveel gehyped. Het is zeer goede televisie maar heeft ook z'n zwakke punten, en is zeker niet waar veel mensen het voor uitmaken (beste serie ooit).
Breaking bad te traag vindenquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:36 schreef Forbry het volgende:
[..]
De beste serie die ik in tijden heb gezien (tenminste dit eerste seizoen dan)!![]()
In mijn ogen allesbehalve "relaxt" zoals F-Bravo schrijft (en hoewel er zeker mooie vrouwen in meespelen, is het bepaald geen serie die daarom draait), maar juist heel intens! Iedere aflevering gebeurt er eigenlijk best veel, maar dat is op het psychologische/sociale vlak en op een hele subtiele manier. Erg character-driven dus en daar moet je van houden. Verder vond ik het -ondanks dat er qua echte actie in een hoop afleveringen inderdaad niet zo veel gebeurt- super spannend en wat F-Bravo net ook schreef: de serie komt vooral ook erg geloofwaardig/realistisch over (het verhaal is sowieso al wel realistisch/geloofwaardig, maar het uitstekende acteerwerk "adds to that").
Deze "reviewer" is minstens zo enthousiast als ik (mogelijk zelfs nóg enthousiaster), maar geeft ondertussen ook wel goed aan wat je er níet van kan/moet verwachten (zonder spoilers):
Ik vermoed dat mensen die Breaking Bad (los van "The Fly", wat ik overigens ook een goede aflevering vond) en/of True Detective te traag/saai vonden, deze beter kunnen laten liggen...
Tja, ik vind eigenlijk dat zo'n beetje élke serie ook wel zijn zwakke punten kent (misschien op de eerste seizoenen van Twin Peaks en Deadwood na). Bloodline (hoe enthousiast ik er ook over ben) vind ik ook niet 100% "flawless"quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:39 schreef SherlockHolmes het volgende:
Precies, de tijd nemen is (juist heel) goed, rekken niet! Maar ja, mensen die alleen op actie zitten te wachten, zullen de rest al snel als "rekken" bestempelen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Juist heerlijk dat Breaking Bad de tijd neemt zolang het maar geen rekken is zo als bij actie series zo als Arrow.
Ja, dat dus!quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:16 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat geeft zoveel mooie ruimte voor verdieping. En voor echte aandacht voor de vorm, en hoe het eruit ziet.
Bij Breaking Bad en Soul heb je gewoon heerlijke rustige scenes waar het acteer werk goed is en men de tijd neemt voor de sfeer met de omgevingen en achtergrond muziek. Bij Arrow is het vaak een herhaling van zetten om het verhaal langer te maken dat noem ik wel rekken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:55 schreef Forbry het volgende:
[..]
Precies, de tijd nemen is (juist heel) goed, rekken niet! Maar ja, mensen die alleen op actie zitten te wachten, zullen de rest al snel als "rekken" bestempelen?
Tof, weer een serie erbij die ik niet meer hoef te downloaden!quote:Op donderdag 2 april 2015 20:09 schreef Breuls het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Sin City A Dame to Kill for beschikbaar in Canada.
Ik geloof je op je woord, heb (nog) niks van Arrow gezien (spreekt me ook niet zo aan).quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij Breaking Bad en Soul heb je gewoon heerlijke rustige scenes waar het acteer werk goed is en men de tijd neemt voor de sfeer met de omgevingen en achtergrond muziek. Bij Arrow is het vaak een herhaling van zetten om het verhaal langer te maken dat noem ik wel rekken.
Hmmm, klinkt idd wel goed...quote:
Dat had ik ook met Breaking Bad. Prima laatste seizoenen, maar de eerste drie, waarin dat helemaal tot stand komt en het eigenlijk nog best kleinschalig is, vond ik veel beter. Eigenlijk was voor mij de serie ook gewoon af na seizoen vier.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:50 schreef Forbry het volgende:
[..]
Tja, ik vind eigenlijk dat zo'n beetje élke serie ook wel zijn zwakke punten kent (misschien op de eerste seizoenen van Twin Peaks en Deadwood na). Bloodline (hoe enthousiast ik er ook over ben) vind ik ook niet 100% "flawless"![]()
In tegenstelling tot wat een meerderheid lijkt te zijn, vond ik Breaking Bad naarmate de seizoenen vorderden minder sterk worden (maar nog steeds wel erg goed/leuk). Wat dat aangaat ben ik nu ook erg te spreken over Better Call Saul, die serie doet me weer aan de eerste seizoenen van Breaking Bad denken.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
De beste serie ooit is sowieso Danger 5 natuurlijk.
[ afbeelding ]
Matige poll-opties.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:13 schreef Aether het volgende:
• < 50
• < 100
• < 200
• >= 200
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Helemaal eens met de quote. Dat komt uit een review, neem ik aan? (De embargo's voor Daredevil verliepen gisteren, dus je kunt ze vanaf nu overal tegenkomen -- komend paasweekend op FOK! bijvoorbeeld.)quote:
Yeah, jij bent geloof ik mijn eerste (openlijke) medestander op FOK! op dit punt...quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat had ik ook met Breaking Bad. Prima laatste seizoenen, maar de eerste drie, waarin dat helemaal tot stand komt en het eigenlijk nog best kleinschalig is, vond ik veel beter. Eigenlijk was voor mij de serie ook gewoon af na seizoen vier.
BTW: Tweede seizoen Bloodline is bevestigd
OK. Thnx voor je korte review Forby.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:36 schreef Forbry het volgende:
[..]
De beste serie die ik in tijden heb gezien (tenminste dit eerste seizoen dan)!![]()
In mijn ogen allesbehalve "relaxt" zoals F-Bravo schrijft (en hoewel er zeker mooie vrouwen in meespelen, is het bepaald geen serie die daarom draait), maar juist heel intens! Iedere aflevering gebeurt er eigenlijk best veel, maar dat is op het psychologische/sociale vlak en op een hele subtiele manier. Erg character-driven dus en daar moet je van houden. Verder vond ik het -ondanks dat er qua echte actie in een hoop afleveringen inderdaad niet zo veel gebeurt- super spannend en wat F-Bravo net ook schreef: de serie komt vooral ook erg geloofwaardig/realistisch over (het verhaal is sowieso al wel realistisch/geloofwaardig, maar het uitstekende acteerwerk "adds to that").
Deze "reviewer" is minstens zo enthousiast als ik (mogelijk zelfs nóg enthousiaster), maar geeft ondertussen ook wel goed aan wat je er níet van kan/moet verwachten (zonder spoilers):
Ik vermoed dat mensen die Breaking Bad (los van "The Fly", wat ik overigens ook een goede aflevering vond) en/of True Detective te traag/saai vonden, deze beter kunnen laten liggen...
Leuke shows.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik vind zelf Twin Peaks, The Wire, maar vooral Mad Men beter dan Breaking Bad, als TOTAALPAKKET, want de laatste 2 seizoenen van BB waren fenomenaal, de eerste 3 vond ik beetje te Amerikaans, veel clichés etc. Mad Men echter, vind ik elk seizoen steeds beter.
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:40 schreef KingRadler het volgende:
iemand al plannen om Daredevil helemaal achter elkaar te kijken.
Ik heb een aantal series al meerdere keren bekeken en het zal niet de laatste keer zijn...quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat gezegd is Twin Peaks de enige serie die ik zo nog een keer zou kijken. Rest heeft een herkijkwaarde van 0,0. Dat zegt ook wel wat natuurlijk.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:29 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
OK. Thnx voor je korte review Forby.
Haha ik vind het leuk hoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:49 schreef Forbry het volgende:
[..]Moest een beetje lachen om dat "korte"... pas (af)gekeken en ben geloof ik nog een beetje te enthousiast, dan krijg je dat
Ik vond The Wire bij de tweede keer kijken nog beter dan bij de eerste keer.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuke shows.
Ik vind het lastig om een "beste serie ooit" te kiezen omdat het toch een beetje appels met peren vergelijken is.
Dat gezegd is Twin Peaks de enige serie die ik zo nog een keer zou kijken. Rest heeft een herkijkwaarde van 0,0. Dat zegt ook wel wat natuurlijk.
Weekend staat al maanden geblokt in agenda. Vrijdag 18.00 uur los, zondagavond moet het wel af zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:40 schreef KingRadler het volgende:
iemand al plannen om Daredevil helemaal achter elkaar te kijken.
Ehm, 'helemaal los' betekent dat je zaterdag om 07.00 uur klaar bent.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:36 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Weekend staat al maanden geblokt in agenda. Vrijdag 18.00 uur los, zondagavond moet het wel af zijn.
quote:
Wanneer ik een top X lijstje opstel zet ik Twin Peaks meestal bovenaan, maar vind het eigenlijk ook appels met peren vergelijken. De grootste toppers vond ik tot nu toe: Twin Peaks dus, Breaking Bad, Fargo, True Detective (al vond ik het einde wel tegenvallen), Deadwood (eerste seizoen), Spartacus, Battlestar Gallactica (ben over die serie niet ónverdeeld enthousiast, maar met terugwerkende kracht kwam ik tot het besef die serie al met al toch wel heel bijzonder te hebben gevonden), Carnivale, Downton Abbey, Sherlock, Black Mirror, Game of Thrones, sinds kort dus Bloodline en ik acht de kans zeer groot dat Better Call Saul ook bij dit rijtje gaat horen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuke shows.
Ik vind het lastig om een "beste serie ooit" te kiezen omdat het toch een beetje appels met peren vergelijken is.
Ik wou dat het kon, maar een seizoen in één weekend bingen vind ik al bijzonder op zich. Dat lukt eigenlijk bijna nooit :quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:37 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ehm, 'helemaal los' betekent dat je zaterdag om 07.00 uur klaar bent.
idd, ben dan wel van plan om het eens helemaal te gaan kijken. Vroeger vaak losse afleveringen op tv maar das alweer zo lang geleden...quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:29 schreef KingRadler het volgende:
zou mooi zijn als the X-Files op Netflix kan komen
Mad Men het eerste seizoen gezien, en daar gebeurd echt letterlijk 0,0quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik vind zelf Twin Peaks, The Wire, maar vooral Mad Men beter dan Breaking Bad, als TOTAALPAKKET, want de laatste 2 seizoenen van BB waren fenomenaal, de eerste 3 vond ik beetje te Amerikaans, veel clichés etc. Mad Men echter, vind ik elk seizoen steeds beter.
Ik totaal niet. Waardeloze films en series, niks bijzondersquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:04 schreef KingRadler het volgende:
heb echt het gevoel dat Netflix na elke maand steeds beter word.
Black Mirrorquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:54 schreef Forbry het volgende:
[..]
[..]
Wanneer ik een top X lijstje opstel zet ik Twin Peaks meestal bovenaan, maar vind het eigenlijk ook appels met peren vergelijken. De grootste toppers vond ik tot nu toe: Twin Peaks dus, Breaking Bad, Fargo, True Detective (al vond ik het einde wel tegenvallen), Deadwood (eerste seizoen), Spartacus, Battlestar Gallactica (ben over die serie niet ónverdeeld enthousiast, maar met terugwerkende kracht kwam ik tot het besef die serie al met al toch wel heel bijzonder te hebben gevonden), Carnivale, Downton Abbey, Sherlock, Black Mirror, Game of Thrones, sinds kort dus Bloodline en ik acht de kans zeer groot dat Better Call Saul ook bij dit rijtje gaat horen.
Ik vind heel veel van die detective-series ook erg goed (Bron/Broen, Broadchurch, etc.) en een aantal komedies (Coupling UK, The Big Bang Theory), maar vind die vaak wel lastig te "ranken", die komen wat meer op één grote stapel terecht.
Ik geef doorgaans de voorkeur aan een nieuwe serie i.p.v. dat ik een serie ga herkijken, maar er zijn wel een aantal series die ik tweemaal heb gezien (waaronder Twin Peaks... wilde weten of ik het na al die jaren en als "volwassene" nog steeds zo'n goede serie vond).
Dan heb je niet goed gekeken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mad Men het eerste seizoen gezien, en daar gebeurd echt letterlijk 0,0
Eerste seizoen heb ik gezien en was echt top (al moet je er wel voor gaan zitten), maar hoorde dat het erna minder werdquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Black MirrorBaas
Maar weinig mensen hier die die serie kennen gek genoeg
Op de één of andere manier geniet deze serie niet zo veel bekendheid nee, lijkt het. Dat terwijl het een serie is die juist zo heel goed aansluit bij onze huidige tijd.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Black MirrorBaas
Maar weinig mensen hier die die serie kennen gek genoeg
Mwah, alle episodes staan op zichzelf en ik vond dat er in elk seizoen sterkere en minder sterke waren. De allerbeste vond ik wel in seizoen 1 zitten, maar de overige 2 van dat seizoen vond ik niet per se beter dan die in seizoen 2. De één na beste vond ik trouwens de "kerst special" (met Jon Hamm, Don Draper van Mad Men, als één van de twee hoofdpersonages) en dat is juist de (tot nu toe) laatste aflevering.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:29 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Eerste seizoen heb ik gezien en was echt top (al moet je er wel voor gaan zitten), maar hoorde dat het erna minder werdMoet de rest zelf nog bekijken. Charlie Brooker
Uit mijn hoofd, ja.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:59 schreef Copycat het volgende:
Staat die kerstspecial met Hamm al ergens op Netflix?
De laatste keer dat ik keek niet, maar dat was rond de tijd dat die uitkwam al (december/januari... ik heb die aflevering gedownload)...quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:59 schreef Copycat het volgende:
Staat die kerstspecial met Hamm al ergens op Netflix?
Ik heb daar onlangs voor het eerst één aflevering van gezien en het heeft voor mij (nog) niet dat "vasthoudende", waardoor ik vooralsnog prio aan andere series geef, maar ik vond het op zich (al) erg goed en er gebeurde wat mij betreft (al) genoeg.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Even tussendoor (maar wel relevant, want staat ook op Netflix) maar: Jij bent ook een David Mitchell fan, toch? Ik kijk echt zo uit naar het laatste (quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:55 schreef Copycat het volgende:
Charlie Brooker is een held. Op het scherpst van de snede. Met Black Mirror en met (Weekly) Wipe.
Ah, karakterontwikkeling = soap gejankquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee er gebeurde echt niks op wat soap gejank na
Niks mis met karakterontwikkeling als het verhaal ook nog ergens naar toe werkt.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah, karakterontwikkeling = soap gejank
En dan komen we weer uit bij dat je niet goed gekeken hebt.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis met karakterontwikkeling als het verhaal ook nog ergens naar toe werkt.
Maar het verhaal ging nergens naar toe, dan heeft die karakterontwikkeling ook weinig waarde
Dan sprak het verhaal me gewoon niet aan. Totaal geen spanning erin verder.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En dan komen we weer uit bij dat je niet goed gekeken hebt.
Dat kan altijd natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan sprak het verhaal me gewoon niet aan. Totaal geen spanning erin verder.
Die serie staat godverdomme óók al op mijn "nog te kijken (proberen)"-lijst godverdomme.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:15 schreef Caland het volgende:
James Spader in the blacklist. Godverdomme wat een baas godverdomme.
Me too!quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:04 schreef KingRadler het volgende:
heb echt het gevoel dat Netflix na elke maand steeds beter word.
Daar zijn ze nu toch mee bezig? Staat op IMDb iig op 2015. En David en Victoria krijgen een kindje? Leuk!quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:04 schreef Arn0 het volgende:
Even tussendoor (maar wel relevant, want staat ook op Netflix) maar: Jij bent ook een David Mitchell fan, toch? Ik kijk echt zo uit naar het laatste () Peep Show seizoen, heb het gevoel dat ik al een eeuw zit te wachten. en nu Michell vader wordt, zal hij nog wel minder op TV verschijnen
quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, komt in november dit jaar uit normaal gezien. Einde van een tijdperkquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zijn ze nu toch mee bezig? Staat op IMDb iig op 2015. En David en Victoria krijgen een kindje? Leuk!
Ik heb het geprobeerd, maar ik kon het niet aanzienquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
De beste serie ooit is sowieso Danger 5 natuurlijk.
[ afbeelding ]
Je hebt gevoel voor humor of je hebt 't niet.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar ik kon het niet aanzien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flip or Flop - Season 1 – 2013 – ♫ English – CC English
Spouses Tarek and Christina enter the high-stakes world of "house flipping": buying and renovating homes, then selling them for, hopefully, a profit.
Good Eats Collection - Season Good Eats: Collection – 2008-2005 – ♫ English – CC English
Pop culture, comedy, and plain good eating: Host Alton Brown explores the origins of ingredients and presents food in fine and funny ways.
Life Partners – 2014 1:32 uur – ♫ English – CC English
Paige, a type-A lawyer, and Sasha, a carefree musician, are best friends until a man enters the picture. Are the women growing up or growing apart?
Moto 6: The Movie – 2014 1:02 uur – ♫ English – CC English
Motocross's top riders, including Jimmy Decotis, Kris Foster and Luke Renzland, seek out challenging runs in eye-popping locales around the globe.
Off Limits Collection - Collection 2 – 2011 – ♫ English – CC English
Explorer and history buff Don Wildman ventures to the forbidden and hidden spaces of America to unearth truths of our past and secrets to our future.
Sheik The – 2014 1:35 uur – ♫ English – CC English
Interviews with family, friends and fellow wrestlers illuminate this portrait of Khosrow Vaziri, the iconic villain known as The Iron Sheik.
Sinbad: The Fifth Voyage – 2014 1:18 uur – ♫ English – CC English
When an evil sorcerer captures the sultan's first-born daughter, the fearless sailor Sinbad must traverse a hostile wasteland to bring her back.
Vanilla Ice Goes Amish - Season 1 – 2013 – ♫ English – CC English
Rock star-home improvement expert Vanilla Ice travels deep into the largest Amish settlement in America to learn the lost art of handcraftsmanship.When the student is ready, the teacher will appear.
Staat in ieder geval op de V.S. versie.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:29 schreef KingRadler het volgende:
zou mooi zijn als the X-Files op Netflix kan komen
Ik heb er precies 500 op staan, helaas kun je niet meer, dat zou het een stuk makkelijker maken. Zijn dingetjes die ik ooit best zou willen zien, en als ze binnenkort van Netflix afgaan, kijk ik ze sowieso. In je lijst kun je dat makkelijk zien, dan staat er 'beschikbaar tot xx-xx-xxxx.'quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:15 schreef Aether het volgende:
Poll: Jouw 'Mijn lijst' grootte
• < 50
• < 100
• < 200
• >= 200
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ga je ze dan elke keer alle 500 af ofzo?quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:15 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik heb er precies 500 op staan, helaas kun je niet meer, dat zou het een stuk makkelijker maken. Zijn dingetjes die ik ooit best zou willen zien, en als ze binnenkort van Netflix afgaan, kijk ik ze sowieso. In je lijst kun je dat makkelijk zien, dan staat er 'beschikbaar tot xx-xx-xxxx.'
Nee, waarom?quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ga je ze dan elke keer alle 500 af ofzo?
Ik vond het zo tegenvallen. Maar het boek staat ook in mijn ultieme top drie. En mijn sig.quote:Op zaterdag 4 april 2015 09:20 schreef Mystikvm het volgende:
Cloud Atlas is echt een goede film. Misschien maar weer eens kijken
niet in Nederland NLquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:11 schreef Jester65 het volgende:
[..]
Staat in ieder geval op de V.S. versie.
Better Call Saulquote:
bedoel niet dit....quote:Op zaterdag 4 april 2015 10:47 schreef Breuls het volgende:
[..]
Better Call Saul
Orphan Black
Orange is the New Black
Hemlock Grove
Bloodline
Marco Polo
Unbreakable Kimmy Schmidt
BoJack Horseman
Sense8
Between
Dat vind je niet genoeg origineel materiaal?
kijk wel uit naar nieuwe X filesquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:22 schreef Breuls het volgende:
Omdat ze denken dat het publiek dat wel kan waarderen. En ja, ze spelen er natuurlijk deels mee op zeker, maar het is niet alleen maar lui recyclewerk.
Goal! 2 is ook wel leukquote:Op zaterdag 4 april 2015 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooie film Goal! Britse films zijn ze vaak wel goed in United is ook een topper.
Beetje outdated, of niet?quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:41 schreef speknek het volgende:
Grappig, had net de oude twin peaks aangezet. Nog nooit gezien en al jaaaren op de to do list.
Volgens mij is de X-files al een keer op netflix geweest.quote:
Ik dacht dat de derde was gecanceld?quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goal! 2 is ook wel leuk
De derde daarentegen
Nee maar die gingen op een hele andere tour. Waar de eerste twee gewoon serieuze films waren werd de derde opeens een vreemde komedie met allemaal komedianten en een hele andere sfeerquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik dacht dat de derde was gecanceld?
geld was opquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar die gingen op een hele andere tour. Waar de eerste twee gewoon serieuze films waren werd de derde opeens een vreemde komedie met allemaal komedianten en een hele andere sfeer. Terwijl de tweede film ook nog eindigde met een cliffhanger. Heel raar allemaal
In deel 3 hebben opeens andere gasten een hoofdrol en de hoofdrolspeler uit de eerste twee alleen een suf bijrolletjequote:Op zaterdag 4 april 2015 19:23 schreef JayHovah het volgende:
Goal was toch een drieluik?
Deel 1 van de sloppenwijken naar een profclub
Deel 2 van Newcastle United naar Real Madrid
Deel 3 naar het WK met Mexico
Ik vond dat heel erg meevallen toen ik TP een paar jaar geleden opnieuw keek. Ergens zie/merk je op zich wel dat het al een oudere serie is, maar niet op een storende manier. Ik vond de serie zelfs nóg leuker/beter dan wat er mij na al die jaren nog van was bijgebleven (en dat was al heel positief)quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Beetje outdated, of niet?
Ik heb het zelf ook nooit gezien indertijd, maar mijn vrouw is er nog steeds lovend over...
Goed om te weten, dat wordt maar weer downloaden dan.quote:Op zondag 5 april 2015 11:29 schreef Chrizs het volgende:
Dat word geen S2 van broadchurch op Netflix
http://www.mediacourant.n(...)g-voor-neus-netflix/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Circle The – 2014 1:41 uur – ♫ German – CC English
A naïve teacher and a transvestite cabaret artist fall in love but face social and legal victimization in the intolerant climate of 1950s Zurich.
Cutthroat Kitchen - Season 2 – 2013 – ♫ English – CC English
Four competing chefs are handed $25,000 and can use the money to either help themselves or sabotage their rivals. Just how far will they go to win?
Delta Farce – 2007 1:29 uur – ♫ English – CC English
Three guys board an Iraq-bound plane, but the fact that they land in Mexico doesn't stop them from "liberating" what they believe is the Middle East.
Quiet Ones The – 2014 1:38 uur – ♫ English – CC English
In this shocking tale based on true events, charismatic Professor Coupland and a few of his brightest students set out to summon a poltergeist.
Starry Eyes – 2014 1:35 uur – ♫ English – CC English/Spanish
Aspiring actress Sarah Walker lands a leading role in a movie. As production gets underway, she finds that the price of stardom may be her very soul.
Wooly Boys – 2001 1:39 uur – ♫ English – CC English
Grizzled North Dakota rancher Stoney heads to the big city to see his daughter and winds up bonding with Charles, the grandson he never knew.When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op zondag 5 april 2015 11:29 schreef Chrizs het volgende:
Mja, dat betekent dus downloaden, want ik ga echt geen streaming abonnement op videoland nemenquote:
Mag ik vragen waarom? Veel content komt toch overeen ?quote:
Mijn moeder wilde graag Videoland en ik graag Netflix, zodoende.quote:Op zondag 5 april 2015 15:17 schreef chansadres het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom? Veel content komt toch overeen ?
Twee ook gezien gister was minder dan een. Dat nieuwe broertje is tantoo vervelend en die kerel zelf is opeens een lul.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In deel 3 hebben opeens andere gasten een hoofdrol en de hoofdrolspeler uit de eerste twee alleen een suf bijrolletje
Verhaallijnen die nog losse eindjes hadden worden ook totaal geskipt
Eckte fans hebben het allang gezienquote:Op zondag 5 april 2015 11:29 schreef Chrizs het volgende:
Ben Mendelsohnquote:Op zondag 5 april 2015 13:20 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Killing Them Softly – 2012 16 1:37 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Als een stelletje boeven het pokerspel van de maffia dwarsboomt, maakt de maffia daar korte metten mee.
Deel 2 is nog wel aardig verder, wel stuk minder dan deel 1 jaquote:Op zondag 5 april 2015 15:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Twee ook gezien gister was minder dan een. Dat nieuwe broertje is tantoo vervelend en die kerel zelf is opeens een lul.
Nou, dat dus. Videolandquote:Op zondag 5 april 2015 14:02 schreef kwakz0r het volgende:
Mja, dat betekent dus downloaden, want ik ga echt geen streaming abonnement op videoland nemen
Damn... ik had deze niet gedownload omdat ik netjes de release afwachtte op Netflix. Daar ga je met je goede gedragquote:Op zondag 5 april 2015 11:29 schreef Chrizs het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ace of Cakes Collection - Season 1 – 2010 – ♫ English – CC English
Duff Goldman and his rock 'n' roll crew use power tools to shape cakes, from a tall, tilted Dr. Seuss-like wedding cake to a replica of Wrigley Field.
Chaos – 2005 1:46 uur – ♫ English – CC English
When a gang of bank robbers takes dozens of hostages during a heist, a suspended Seattle cop is brought back to the police force to negotiate.
Charlie Bartlett – 2007 1:36 uur – ♫ English – CC English
This comedy follows the exploits of an unpopular high schooler who finds a novel way to fit in with his classmates: pretending to be a psychiatrist.
Death Squad – 2014 1:29 uur – ♫ English – CC English
In the year 2047, a rebel operative embarks on a mission to collect incriminating evidence against the brutal, totalitarian central government.
Death in Paradise - Season 1 – 2011-2013 – ♫ English – CC English
Scotland Yard Detective Inspector Richard Poole is sent to the Caribbean island of Sainte Marie to solve a fellow policeman's murder.
Devil's Rejects The – 2005 1:50 uur
A Texas sheriff seeks vengeance against his brother's creepy murderers in this Western-flavored sequel to Rob Zombie's bloody House of 1,000 Corpses.
Disturbing Behavior – 1998 1:23 uur – ♫ English – CC English
A high schooler learns that a conspiracy is afoot -- orchestrated by the guidance counselor -- to turn agitators and misfits into robotic conformists.
Frankenstein – 2004 1:27 uur – ♫ English – CC English
In present-day America, a detective's search for a killer leads her to Dr. Frankenstein, his creation and why they're still alive 200 years later.
Frankie & Alice – 2010 1:41 uur – ♫ English – CC English
A multiple personality disorder pits a woman's organic self -- an African American -- against her white, racist alter ego in this indie thriller.
Hitler and the Nazis - Season 1 – 2011 – ♫ English – CC English
This documentary series chronicles each phase of Adolf Hitler's regime, from his rise to the fall of Berlin, as seen through the eyes of survivors.
Salvation Army – 2013 1:25 uur – ♫ French – CC English
A Moroccan writer directs this big-screen adaptation of his own semi-autobiographical novel, telling a complex story of sexual awakening.When the student is ready, the teacher will appear.
ja, als licentie afloopt staat dat aangeven bij de Info van de serie/film meestal maand/maanden van tevoren als ie afloopt.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:09 schreef delano.888 het volgende:
Kunnen we ergens zien hoe lang Netflix rechten heeft gekocht per serie/film? Zodat ik zeker weet dat ik bijvoorbeeld Breaking Bad af kan kijken waar ik nu midden in zit (en niet heel snel kijk)
Wordt alleen maar beter, beste show op Netflixquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:46 schreef Spaulding het volgende:
Begonnen met Mad Men, erg tof tot zover.
Vreemd, staat niet tussen nieuwe releases maar wel via zoekquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Boyhood sinds gisteren beschikbaar in Canada.
Onlangs toegevoegd > Nieuwe releasesquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vreemd, staat niet tussen nieuwe releases maar wel via zoek
quote:NETFLIX TO RELEASE SPECIAL CORRESPONDENTS
An Original Comedy Film Written and Directed by Ricky Gervais and Starring Eric Bana
Beverly Hills, Ca., April 6, 2015–Special Correspondents, a new original feature film written and directed by Ricky Gervais and starring Eric Bana (Deliver Us From Evil, Lone Survivor) and Gervais (Muppets Most Wanted, Derek), will debut worldwide on Netflix next year.
With Special Correspondents, as with The Office & Extras, Gervais has written a hilarious, modern comedy in which Bana plays a struggling New York based radio journalist, whose arrogance and decadent lifestyle has hindered his career. With his job on the line he fakes front line war reports from the comfort of his hideout above a Spanish restaurant in the heart of Manhattan.
[...]
Ik heb al één aflevering gezien en die vond ik niet "verslavend", maar wel al "bovengemiddeld" goed/vermakelijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:33 schreef RedFever007 het volgende:
Ik ben net begonnen met Mad Man en vind het een topserie tot op heden. Maar je moet er wel van houden
Ik vraag mij eigenlijk af wat er precies onder "bingen" wordt verstaan. Bij ons wordt er in de meeste gevallen maar één aflevering per keer/dag gekeken eigenlijk. Bij echt verslavende series (zoals wij dat bij Bloodline hadden) zijn dat er maximaal twee/drie per dag/keer (ook in de weekenden nooit meer dan dat en dan is 3 afleveringen echt héél uitzonderlijk, in verreweg de meeste gevallen houden we het dus bij 1 of 2 afleveringen... dat lijkt mij geen "bingen"?).quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:53 schreef KingRadler het volgende:
wat is je favoriete drank/eten als je gaat binge?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |