Vanavond de allerlaatste aflevering kijken als het goed is. In huize Forbry in tijden niet zo snel een serie er doorheen gejast als deze... als het einde niet teleurstelt het beste wat we in tijden hebben gezienquote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:51 schreef KingRadler het volgende:
weet iemand of je series of films op Netflix, 2 keer mag kijken ?
Ja, geen probleem.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:51 schreef KingRadler het volgende:
Kan ook niet echt omdat er maar aflevering per week beschikbaar komt, ik heb iedere week wel dat gevoel van "laat die volgende aflevering maar komen".quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:49 schreef Forbry het volgende:
[..]
heeft (vooralsnog) alleen niet dat "verslavende" van deze serie).
Nee, dat klopt helemaal (en bij Bloodline stond alles er wel in één keer op), maar ik heb zelf bij BCS ook bij iedere nieuwe aflevering niet zoiets van "ik kan echt niet wachten!" Een paar dagen/weken later kijken vind ik ook wel prima, hoe goed/leuk ik het op zich ook vind... vandaar ook dat we BCS ff helemaal "on hold" hebben gezet vanwege Bloodline).quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:23 schreef Blik het volgende:
[..]
Kan ook niet echt omdat er maar aflevering per week beschikbaar komt, ik heb iedere week wel dat gevoel van "laat die volgende aflevering maar komen".
Maar ik vind Bloodline ook top, kijkt lekker weg, lekker mysterieus. Moet nog 3 afleveringen
Nee, niet gecombineerd (voorzover ik weet).quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:59 schreef portier het volgende:
Is er een site waar je in één oogopslag kan zien wat het totale aanbod op Netflix is, gecombineerd van alle landen? Dus dat ik dingen als bovenstaande meteen kan zien?
Ik denk dat ze wel bijhouden wat je wanneer vanaf welke locatie kijkt.quote:Subvraag: Houdt Netflix bij in hoeverre je van land switcht?
nee man, is streng verbodenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:51 schreef KingRadler het volgende:
Natuurlijk. Per sessie wordt exact vastgelegd vanaf welk IP (en daarmee land) het komt. Je kunt dit zien in Recent Account Access,quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:59 schreef portier het volgende:
Subvraag: Houdt Netflix bij in hoeverre je van land switcht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enorm genoten van deze serie... spannend, emotioneel, subtiel en bovenal: intens... Wat mij/ons betreft een absolute aanrader!
Edit: binnenkort dan weer verder met Better Call Saul! Netflix!
[ Bericht 9% gewijzigd door Forbry op 31-03-2015 23:32:08 ]Tails tell tales
Snel zal het inderdaad niet gebeuren, zeker niet zolang je in elk land meerdere partijen hebt die rechten van films en series kunnen opkopen. Op dit moment is de enige oplossing eigen producties en rechten wereldwijd opkopen van onafhankelijke producenten.quote:Op woensdag 1 april 2015 07:21 schreef Jee2701 het volgende:
Netflix wants to break down US, UK and other restrictions and make content the same all around the world
zou leuk zijn, maar zie het niet snel gebeuren...
masha en de beer, plonsters, de kleine prinses en monsters en co. zijn al heel vaak gekeken hier.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:51 schreef KingRadler het volgende:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:24 schreef Forbry het volgende:
Bloodline afgekeken. M.b.t. het einde:Kan ik mij volledig in vinden! Vanavond de laatste twee afleveringen, dit is echt een aanrader.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enorm genoten van deze serie... spannend, emotioneel, subtiel en bovenal: intens... Wat mij/ons betreft een absolute aanrader!
Edit: binnenkort dan weer verder met Better Call Saul! Netflix!![]()
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |