abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 maart 2015 @ 11:56:19 #276
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151219181
Vanavond begin ik aan het laatste, en kortste, seizoen van 30 Rock. Ik zal ze gaan missen, Liz Lemon en consorten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_151221327
_O_ Bloodline, nogmaals _O_
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_151225566
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 12:57 schreef SherlockHolmes het volgende:
_O_ Bloodline, nogmaals _O_
Vanavond de allerlaatste aflevering kijken als het goed is. In huize Forbry in tijden niet zo snel een serie er doorheen gejast als deze... als het einde niet teleurstelt het beste wat we in tijden hebben gezien :Y (al hadden we eerder een begin gemaakt met Better Call Saul en die serie vonden we allebei tot nu toe ook heel erg goed... heeft (vooralsnog) alleen niet dat "verslavende" van deze serie).
Tails tell tales
  dinsdag 31 maart 2015 @ 14:51:23 #279
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_151225650
weet iemand of je series of films op Netflix, 2 keer mag kijken ?
pi_151225685
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:51 schreef KingRadler het volgende:
Waarom niet?
Tap tap tap
pi_151225722
quote:
Ja, geen probleem.
Al kijk je steeds dezelfde vijf minuten van een bepaalde film.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 15:23:11 #282
62913 Blik
The one and Only!
pi_151227074
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:49 schreef Forbry het volgende:

[..]

heeft (vooralsnog) alleen niet dat "verslavende" van deze serie).
Kan ook niet echt omdat er maar aflevering per week beschikbaar komt, ik heb iedere week wel dat gevoel van "laat die volgende aflevering maar komen".

Maar ik vind Bloodline ook top, kijkt lekker weg, lekker mysterieus. Moet nog 3 afleveringen
pi_151227529
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 15:23 schreef Blik het volgende:

[..]

Kan ook niet echt omdat er maar aflevering per week beschikbaar komt, ik heb iedere week wel dat gevoel van "laat die volgende aflevering maar komen".

Maar ik vind Bloodline ook top, kijkt lekker weg, lekker mysterieus. Moet nog 3 afleveringen
Nee, dat klopt helemaal (en bij Bloodline stond alles er wel in één keer op), maar ik heb zelf bij BCS ook bij iedere nieuwe aflevering niet zoiets van "ik kan echt niet wachten!" Een paar dagen/weken later kijken vind ik ook wel prima, hoe goed/leuk ik het op zich ook vind... vandaar ook dat we BCS ff helemaal "on hold" hebben gezet vanwege Bloodline).
Tails tell tales
  dinsdag 31 maart 2015 @ 15:59:33 #284
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_151228537
Het aanbod verschilt dus per land enzo. Dus als je de proxy op Duitsland zet kan je bijvoorbeeld The Big Bang Theory kijken, wat in NL weer niet kan. Maar in Duitsland is het laatste seizoen van Dexter niet beschikbaar, wat in NL weer wel te zien is. En in NL zie ik door de NL draken van films en cabaretuitvoeringen ook het bos niet meer qua aanbod.

Is er een site waar je in één oogopslag kan zien wat het totale aanbod op Netflix is, gecombineerd van alle landen? Dus dat ik dingen als bovenstaande meteen kan zien?
Alleen voor populaire shows en films is ook okay natuurlijk. Ik hoef niet per sé te zien dat de lokale Roué Verveer een show op Netflix heeft staan.

Subvraag: Houdt Netflix bij in hoeverre je van land switcht?
Subklacht: Het aanbod van Netflix.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_151228974
quote:
5s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 15:59 schreef portier het volgende:
Is er een site waar je in één oogopslag kan zien wat het totale aanbod op Netflix is, gecombineerd van alle landen? Dus dat ik dingen als bovenstaande meteen kan zien?
Nee, niet gecombineerd (voorzover ik weet).
Je kunt http://usa.istreamguide.com proberen.
quote:
Ik denk dat ze wel bijhouden wat je wanneer vanaf welke locatie kijkt.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 16:15:23 #286
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_151229036
quote:
nee man, is streng verboden
  dinsdag 31 maart 2015 @ 21:10:52 #287
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_151239982
Bloodline :')

Aan begonnen, maar nee. Dit gaat hem voor mij helemaal niet worden.
Tics van je petten.
pi_151244114

Atari: Game Over – 2014 AL 1:06 uur – ♫ Engels
CC Deens/Duits/Engels/Fins/Frans/Italiaans/Nederlands/Noors/Portugees/Spaans/Zweeds
Over de ondergang van gamingreus Atari en de claims dat hun grootste flop, “ET” in 1982, werd geheim gehouden door de cartridges ervan te begraven in de woestijn.

Devil’s Backbone Texas – 2014 16 1:27 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Een filmmaker keert terug naar de wildernis waar zijn vader onder mysterieuze omstandigheden stierf om uit te zoeken welk kwaad verantwoordelijk was voor diens dood.

I’ll Be Home for Christmas – 1998 6 1:26 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Een verwende student die op weg naar huis is voor Kerstmis strandt in de woestijn zonder auto en zonder geld. Hij leert een en ander bij over de ware betekenis van het kerstseizoen.

Residue – 2015 16 – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Nadat een vreemde explosie enorme ravage aanricht in een grote stad in de toekomst, krijgen acht overlevenden te maken met de nasleep en de paranormale effecten.

Swearnet: The Movie – 2014 16 1:51 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Na het missen van een deal met een tv-netwerk lanceren de Trailer Park Boys hun eigen internetserie, maar al snel onstaan er allerlei conflicten.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 22:26:53 #289
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_151244199
Hoera! Game over ga ik zeker kijken!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator dinsdag 31 maart 2015 @ 22:31:42 #290
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_151244512
Mooi moment ook om een kerstfilm online te zetten. :+
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Donald Duck held dinsdag 31 maart 2015 @ 22:47:31 #291
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_151245428
quote:
5s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 15:59 schreef portier het volgende:
Natuurlijk. Per sessie wordt exact vastgelegd vanaf welk IP (en daarmee land) het komt. Je kunt dit zien in Recent Account Access,
Netflix ziet echt wel dat je gebruikt maakt van een dienst om van locatie te wisselen. Ze zouden het met gemak kunnen blokkeren en dat zou volledig conform de voorwaarden zijn. Maar omwille van klantbehoud staan ze het (vooralsnog) gewoon toe.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_151247057
Bloodline afgekeken. M.b.t. het einde:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enorm genoten van deze serie... spannend, emotioneel, subtiel en bovenal: intens... Wat mij/ons betreft een absolute aanrader! _O_

Edit: binnenkort dan weer verder met Better Call Saul! Netflix! *O*

[ Bericht 9% gewijzigd door Forbry op 31-03-2015 23:32:08 ]
Tails tell tales
pi_151251841
quote:
Snel zal het inderdaad niet gebeuren, zeker niet zolang je in elk land meerdere partijen hebt die rechten van films en series kunnen opkopen. Op dit moment is de enige oplossing eigen producties en rechten wereldwijd opkopen van onafhankelijke producenten.

Vind die klachten over dat bepaalde content wel in land 1 te zien is maar niet in land 2 wel grappig, zoals een paar reacties hierboven met "the Big bang theorie" . SBS/Veronica heeft de rechten hier en dat zenden ze hier ook een paar keer per dag uit, dan is het toch volstrekt logisch dat Netflix die rechten niet kan hebben.

Zou mooi zijn als Netflix hier ook meer aan kon bieden maar zolang tv zenders de rechten nog hebben en blijven kopen kun je niet alles verwachten van Netflix.
  woensdag 1 april 2015 @ 08:24:30 #295
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_151251916
Ja potverdorie jongens, het is 1 april.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_151251986
quote:
masha en de beer, plonsters, de kleine prinses en monsters en co. zijn al heel vaak gekeken hier.
Ik merk dat ik aan de liedjes kan herkennen welke aflevering er op staat :(
pi_151252241
Kon gisteravond ineens geen connectie meer krijgen met Netflix Australië....
En dat was klote want ik zat midden in een film... ;(
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151252267
Nog 2 afleveringen van Bloodline.. Het wordt er niet minder op in ieder geval :Y
pi_151252599
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 23:24 schreef Forbry het volgende:
Bloodline afgekeken. M.b.t. het einde:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enorm genoten van deze serie... spannend, emotioneel, subtiel en bovenal: intens... Wat mij/ons betreft een absolute aanrader! _O_

Edit: binnenkort dan weer verder met Better Call Saul! Netflix! *O*
Kan ik mij volledig in vinden! Vanavond de laatste twee afleveringen, dit is echt een aanrader. _O_
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_151253853
MAJOR CONSUMER ELECTRONICS MANUFACTURERS ADD NETFLIX BUTTON TO REMOTE CONTROLS ACROSS EUROPE

Tuning Into Netflix As Easy As Pushing A Button

Amsterdam, April 1, 2015 – Beginning this month Smart TVs, Blu-ray players and set top-boxes from several major brands sold across Europe will come with a remote control that has a dedicated button to tune into Netflix, the world’s leading Internet TV service.

https://pr.netflix.com/WebClient/getNewsSummary.do?newsId=2055
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')