abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151324443
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 11:50 schreef Forbry het volgende:

[..]

Tja, ik vind eigenlijk dat zo'n beetje élke serie ook wel zijn zwakke punten kent (misschien op de eerste seizoenen van Twin Peaks en Deadwood na). Bloodline (hoe enthousiast ik er ook over ben) vind ik ook niet 100% "flawless" :N

In tegenstelling tot wat een meerderheid lijkt te zijn, vond ik Breaking Bad naarmate de seizoenen vorderden minder sterk worden (maar nog steeds wel erg goed/leuk). Wat dat aangaat ben ik nu ook erg te spreken over Better Call Saul, die serie doet me weer aan de eerste seizoenen van Breaking Bad denken. O+
Dat had ik ook met Breaking Bad. Prima laatste seizoenen, maar de eerste drie, waarin dat helemaal tot stand komt en het eigenlijk nog best kleinschalig is, vond ik veel beter. Eigenlijk was voor mij de serie ook gewoon af na seizoen vier.

BTW: Tweede seizoen Bloodline is bevestigd *O*
pi_151324462
Ik vind zelf Twin Peaks, The Wire, maar vooral Mad Men beter dan Breaking Bad, als TOTAALPAKKET, want de laatste 2 seizoenen van BB waren fenomenaal, de eerste 3 vond ik beetje te Amerikaans, veel clichés etc. Mad Men echter, vind ik elk seizoen steeds beter.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_151324472
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 april 2015 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
De beste serie ooit is sowieso Danger 5 natuurlijk.

[ afbeelding ]
:D
  vrijdag 3 april 2015 @ 12:21:34 #179
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_151324619
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 april 2015 10:13 schreef Aether het volgende:
Poll: Jouw 'Mijn lijst' grootte (aantal films)
< 50
< 100
< 200
>= 200
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Matige poll-opties.
  Admin vrijdag 3 april 2015 @ 12:24:06 #180
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151324700
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 11:07 schreef speknek het volgende:

[..]

[..]

Klinkt goed. En zit klaar.
Helemaal eens met de quote. Dat komt uit een review, neem ik aan? (De embargo's voor Daredevil verliepen gisteren, dus je kunt ze vanaf nu overal tegenkomen -- komend paasweekend op FOK! bijvoorbeeld.)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_151324793
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 12:15 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat had ik ook met Breaking Bad. Prima laatste seizoenen, maar de eerste drie, waarin dat helemaal tot stand komt en het eigenlijk nog best kleinschalig is, vond ik veel beter. Eigenlijk was voor mij de serie ook gewoon af na seizoen vier.

BTW: Tweede seizoen Bloodline is bevestigd *O*
Yeah, jij bent geloof ik mijn eerste (openlijke) medestander op FOK! op dit punt... :P *O* O+

Klopt... ik zie jou wel in het Bloodline-topic verschijnen als je alle afleveringen van dit eerste seizoen gezien hebt ;)
Tails tell tales
pi_151324839
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 11:36 schreef Forbry het volgende:

[..]

De beste serie die ik in tijden heb gezien (tenminste dit eerste seizoen dan)! :Y

In mijn ogen allesbehalve "relaxt" zoals F-Bravo schrijft (en hoewel er zeker mooie vrouwen in meespelen, is het bepaald geen serie die daarom draait), maar juist heel intens! Iedere aflevering gebeurt er eigenlijk best veel, maar dat is op het psychologische/sociale vlak en op een hele subtiele manier. Erg character-driven dus en daar moet je van houden. Verder vond ik het -ondanks dat er qua echte actie in een hoop afleveringen inderdaad niet zo veel gebeurt- super spannend en wat F-Bravo net ook schreef: de serie komt vooral ook erg geloofwaardig/realistisch over (het verhaal is sowieso al wel realistisch/geloofwaardig, maar het uitstekende acteerwerk "adds to that").

Deze "reviewer" is minstens zo enthousiast als ik (mogelijk zelfs nóg enthousiaster :') ), maar geeft ondertussen ook wel goed aan wat je er níet van kan/moet verwachten (zonder spoilers):

Ik vermoed dat mensen die Breaking Bad (los van "The Fly", wat ik overigens ook een goede aflevering vond) en/of True Detective te traag/saai vonden, deze beter kunnen laten liggen...
OK. Thnx voor je korte review Forby.
  vrijdag 3 april 2015 @ 12:40:18 #183
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_151325163
iemand al plannen om Daredevil helemaal achter elkaar te kijken. :)
pi_151325272
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 12:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik vind zelf Twin Peaks, The Wire, maar vooral Mad Men beter dan Breaking Bad, als TOTAALPAKKET, want de laatste 2 seizoenen van BB waren fenomenaal, de eerste 3 vond ik beetje te Amerikaans, veel clichés etc. Mad Men echter, vind ik elk seizoen steeds beter.
Leuke shows.

Ik vind het lastig om een "beste serie ooit" te kiezen omdat het toch een beetje appels met peren vergelijken is.

Dat gezegd is Twin Peaks de enige serie die ik zo nog een keer zou kijken. Rest heeft een herkijkwaarde van 0,0. Dat zegt ook wel wat natuurlijk.
  vrijdag 3 april 2015 @ 12:45:06 #185
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_151325331
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 12:40 schreef KingRadler het volgende:
Natuurlijk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat gezegd is Twin Peaks de enige serie die ik zo nog een keer zou kijken. Rest heeft een herkijkwaarde van 0,0. Dat zegt ook wel wat natuurlijk.
Ik heb een aantal series al meerdere keren bekeken en het zal niet de laatste keer zijn... :o
Ja ik heb tijd teveel blijkbaar. :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151325483
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 12:29 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

OK. Thnx voor je korte review Forby.
^O^ Moest een beetje lachen om dat "korte"... pas (af)gekeken en ben geloof ik nog een beetje te enthousiast, dan krijg je dat :@
Tails tell tales
pi_151325948
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 12:49 schreef Forbry het volgende:

[..]

^O^ Moest een beetje lachen om dat "korte"... pas (af)gekeken en ben geloof ik nog een beetje te enthousiast, dan krijg je dat :@
Haha ik vind het leuk hoor ;)
pi_151326581
quote:

[..]

Leuke shows.

Ik vind het lastig om een "beste serie ooit" te kiezen omdat het toch een beetje appels met peren vergelijken is.

Ik vond The Wire bij de tweede keer kijken nog beter dan bij de eerste keer.
Ik vond het nadeel van Breaking Bad dat het stukken ongeloofwaardiger is dan bijvoorbeeld The Wire, The Sopranos, Deadwood, Boardwalk Empire en Band of Brothers.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  vrijdag 3 april 2015 @ 13:29:31 #189
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_151326785
zou mooi zijn als the X-Files op Netflix kan komen :)
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 3 april 2015 @ 13:36:10 #190
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_151326981
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 12:40 schreef KingRadler het volgende:
Weekend staat al maanden geblokt in agenda. Vrijdag 18.00 uur los, zondagavond moet het wel af zijn.
  Admin vrijdag 3 april 2015 @ 13:37:51 #191
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151327037
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 13:36 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Weekend staat al maanden geblokt in agenda. Vrijdag 18.00 uur los, zondagavond moet het wel af zijn.
Ehm, 'helemaal los' betekent dat je zaterdag om 07.00 uur klaar bent. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_151327505
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 13:05 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Haha ik vind het leuk hoor ;)
:)

quote:

[..]

Leuke shows.

Wanneer ik een top X lijstje opstel zet ik Twin Peaks meestal bovenaan, maar vind het eigenlijk ook appels met peren vergelijken. De grootste toppers vond ik tot nu toe: Twin Peaks dus, Breaking Bad, Fargo, True Detective (al vond ik het einde wel tegenvallen), Deadwood (eerste seizoen), Spartacus, Battlestar Gallactica (ben over die serie niet ónverdeeld enthousiast, maar met terugwerkende kracht kwam ik tot het besef die serie al met al toch wel heel bijzonder te hebben gevonden), Carnivale, Downton Abbey, Sherlock, Black Mirror, Game of Thrones, sinds kort dus Bloodline en ik acht de kans zeer groot dat Better Call Saul ook bij dit rijtje gaat horen.

Ik vind heel veel van die detective-series ook erg goed (Bron/Broen, Broadchurch, etc.) en een aantal komedies (Coupling UK, The Big Bang Theory), maar vind die vaak wel lastig te "ranken", die komen wat meer op één grote stapel terecht.

Ik geef doorgaans de voorkeur aan een nieuwe serie i.p.v. dat ik een serie ga herkijken, maar er zijn wel een aantal series die ik tweemaal heb gezien (waaronder Twin Peaks... wilde weten of ik het na al die jaren en als "volwassene" nog steeds zo'n goede serie vond).
Tails tell tales
  vrijdag 3 april 2015 @ 14:04:31 #193
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_151327775
heb echt het gevoel dat Netflix na elke maand steeds beter word :).
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 3 april 2015 @ 14:48:01 #194
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_151329173
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 13:37 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ehm, 'helemaal los' betekent dat je zaterdag om 07.00 uur klaar bent. ;)
Ik wou dat het kon, maar een seizoen in één weekend bingen vind ik al bijzonder op zich. Dat lukt eigenlijk bijna nooit :
  vrijdag 3 april 2015 @ 14:51:29 #195
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_151329276
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 13:29 schreef KingRadler het volgende:
zou mooi zijn als the X-Files op Netflix kan komen :)
idd, ben dan wel van plan om het eens helemaal te gaan kijken. Vroeger vaak losse afleveringen op tv maar das alweer zo lang geleden...
  vrijdag 3 april 2015 @ 14:57:21 #196
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_151329428
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 12:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
Mad Men het eerste seizoen gezien, en daar gebeurd echt letterlijk 0,0 :')
Oh.
pi_151329741
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 14:04 schreef KingRadler het volgende:
heb echt het gevoel dat Netflix na elke maand steeds beter word :).
Ik totaal niet. Waardeloze films en series, niks bijzonders
  vrijdag 3 april 2015 @ 15:10:14 #198
319979 Fok-it
All is well
pi_151329762
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 13:54 schreef Forbry het volgende:

[..]

:)

[..]

Wanneer ik een top X lijstje opstel zet ik Twin Peaks meestal bovenaan, maar vind het eigenlijk ook appels met peren vergelijken. De grootste toppers vond ik tot nu toe: Twin Peaks dus, Breaking Bad, Fargo, True Detective (al vond ik het einde wel tegenvallen), Deadwood (eerste seizoen), Spartacus, Battlestar Gallactica (ben over die serie niet ónverdeeld enthousiast, maar met terugwerkende kracht kwam ik tot het besef die serie al met al toch wel heel bijzonder te hebben gevonden), Carnivale, Downton Abbey, Sherlock, Black Mirror, Game of Thrones, sinds kort dus Bloodline en ik acht de kans zeer groot dat Better Call Saul ook bij dit rijtje gaat horen.

Ik vind heel veel van die detective-series ook erg goed (Bron/Broen, Broadchurch, etc.) en een aantal komedies (Coupling UK, The Big Bang Theory), maar vind die vaak wel lastig te "ranken", die komen wat meer op één grote stapel terecht.

Ik geef doorgaans de voorkeur aan een nieuwe serie i.p.v. dat ik een serie ga herkijken, maar er zijn wel een aantal series die ik tweemaal heb gezien (waaronder Twin Peaks... wilde weten of ik het na al die jaren en als "volwassene" nog steeds zo'n goede serie vond).
Black Mirror _O_ Baas
Maar weinig mensen hier die die serie kennen gek genoeg :P
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 3 april 2015 @ 15:21:31 #199
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_151330063
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Mad Men het eerste seizoen gezien, en daar gebeurd echt letterlijk 0,0 :')
Dan heb je niet goed gekeken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 3 april 2015 @ 15:29:25 #200
159761 Arn0
Abbey Road
pi_151330304
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 15:10 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Black Mirror _O_ Baas
Maar weinig mensen hier die die serie kennen gek genoeg :P
Eerste seizoen heb ik gezien en was echt top (al moet je er wel voor gaan zitten), maar hoorde dat het erna minder werd :P Moet de rest zelf nog bekijken. Charlie Brooker _O_
By hook or by crook, I'll be last in this book.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')