Yup:quote:Op donderdag 2 april 2015 20:43 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Jaaaa, 19 april de eerste toch? Olé!!
twitter:NetflixNL twitterde op donderdag 02-04-2015 om 19:27:06"One, of a Kind." Orphan Black S3 kijk je vanaf 19 april, de dag na de uitzending in de VS, exclusief op #NetflixNL http://t.co/KKDFSVSN8C reageer retweet
April Fools.quote:Op vrijdag 3 april 2015 02:54 schreef Impressme het volgende:
Maar er is zoveel meer wat ik wil kijken, walking dead nieuw seizoen (hoorde dat seizoen 6 door Stephen King wordt geschreven)
quote:
quote:'House of Cards' Renewed by Netflix for Season 4
Ik moet effe The Blacklist en House of Cards afkijken en dan ga ik er ook aan beginnenquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Fantastisch. Hopelijk in het paasweekend afkijken.
Schat in dat ik zaterdagavond 11 april klaar ben.quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:00 schreef Breuls het volgende:
En jullie moeten ook allemaal tijd vrijmaken voor Daredevil, over een week. Topserie.
Absoluut. Orphan Black is een erg leuke serie!quote:Op donderdag 2 april 2015 22:51 schreef CherryLips het volgende:
Leuke serie ja? Kan ik die ook toevoegen aan de steeds langer wordende leeslijst? Ik zit nog in de gratis maand maar denk wel dat ik hem verleng. Vooral nu m'n zus ontdekt heeft dat Once upon a Time er ook op staat en ze het laatste seizoen nog niet had gezienik krijg klappen als ze die nog niet heeft afgekeken. En downton abbey en american horror story wilde ze ook nog zien en ze is geen binger dus dit gaat wel een jaar duren denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral erg relaxt. Deze 12 afleveringen hadden wat betreft verhaallijn in 3 afleveringen gekund. Maar ja, the keys, mooie vrouwen, etc, dat kijkt wel lekker weg!quote:
Kijklijst bedoelde ik natuurlijkquote:Op vrijdag 3 april 2015 09:13 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Absoluut. Orphan Black is een erg leuke serie!
Ah, dat vind ik juist heel vervelend. Beetje Breaking Bad achtig qua tempo dus?quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:06 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Vooral erg relaxt. Deze 12 afleveringen hadden wat betreft verhaallijn in 3 afleveringen gekund. Maar ja, the keys, mooie vrouwen, etc, dat kijkt wel lekker weg!
Dat had ik met True Detective, vast allemaal hartstikke mooi enzo, maar mijn hemel wat een tempo.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:07 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ah, dat vind ik juist heel vervelend. Beetje Breaking Bad achtig qua tempo dus?
Dat trek ik niet.
Breaking Bad heb ik niet gekeken, dus daar kan ik niets over zeggen. Normaal gesproken ervaar ik traag tempo als vervelend, maar gek genoeg bleef ik wel trek in de afleveringen houden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:07 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ah, dat vind ik juist heel vervelend. Beetje Breaking Bad achtig qua tempo dus?
Dat trek ik niet.
Oke. Ik geef het een kansquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:13 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Breaking Bad heb ik niet gekeken, dus daar kan ik niets over zeggen. Normaal gesproken ervaar ik traag tempo als vervelend, maar gek genoeg bleef ik wel trek in de afleveringen houden.
Wat vooral heel sterk aan Bloodline is, is dat het zeer realistisch is. Het wordt nergens echt aangedikt, overdreven of onrealistisch. Je hebt af en toe meer het idee naar echt een documantaire over een familie te kijken, dan naar een serie dat zichzelf te bewijzen heeft.
Ik raad hem derhalve wel echt aan.
Mijn lijst : 0quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:13 schreef Aether het volgende:
Poll: Jouw 'Mijn lijst' grootte (aantal films)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |