Helaasquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas stond Electricity niet tussen de keuzes...
yes pleasequote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed nummer, maar die hoor je al zo vaak...
Bootlegje van ze hebben, eigen opname...?
Ik maak er wel MP3's van.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yes please
Wilde zo graag naar ze toe toen ze 2 jaar geleden in Tivoli waren, maar ik was ziek
doe maar een keer mp3, ik denk dat ik met FLAC niet veel kan op mijn laptop.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik maak er wel MP3's van.
Of wil je in FLAC formaat, zoals ik ze nu heb?
Jawel, maar MP3 is gangbaarder.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
doe maar een keer mp3, ik denk dat ik met FLAC niet veel kan op mijn laptop.
Ik heb nog nooit een request gedaan, dus ze zijn niet van mijquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:26 schreef Kingstown het volgende:
Ik ga net als DDM in het vervolg mijn naam erbij zetten.
Star Trekkin is niet van jou?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:30 schreef D. het volgende:
Ik heb nog nooit een request gedaan, dus ze zijn niet van mij
je had ze gewoon kunnen claimen hoor, schijnt mensen goed af te gaan De mijne had zo van jou kunnen zijn, ik weet alleen niet of hij nu nog komt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een request gedaan, dus ze zijn niet van mij
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:30 schreef MadMaster het volgende:
AUX1 bevolken!!!
Kom maar door met de memmen...
Ow, half uur later?
Oei, knokploeg nodig?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:34 schreef Symphonic het volgende:
ik ben bizar pissed off......
zo bizar pissed off....
Voor mij heeft het woord paardenkut vandaag een nieuwe dimensie gekregen...
Mijn paard gaat morgen naar een ander andres.. Mag ze 100 kilo![]()
![]()
aankomen
Nee hoorquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:34 schreef Symphonic het volgende:
ik ben bizar pissed off......
zo bizar pissed off....
Voor mij heeft het woord paardenkut vandaag een nieuwe dimensie gekregen...
Mijn paard gaat morgen naar een ander andres.. Mag ze 100 kilo![]()
![]()
aankomen
Klote zomertijd...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sint stond al sinds vanmiddag om om 22:00 te beginnen
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor
Vandaag de spullen weggehaald en een neuwe plek geregeld waar ze wel gewoon 16 kilo hooi per dag krijgt zoals het hoort en straks lekker op het gras...
Ze vond het een naaistreek dat ik daar weggeing..
als ik het niet doe ligt mijn paard eerdaags dood in de stal
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor
Vandaag de spullen weggehaald en een neuwe plek geregeld waar ze wel gewoon 16 kilo hooi per dag krijgt zoals het hoort en straks lekker op het gras...
echt wel:quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat mag sinds de verhuizing naar MUZ niet meer.
is het weer zover dat ze het over cup maten hebben?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hoi
*blij met vrouwelijke versterking is, kunnen ze ook bij jou gaan voelen
En Willy Selten zit vast...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is het weer zover dat ze het over cup maten hebben?
We moeten zo memmen raden...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is het weer zover dat ze het over cup maten hebben?
Ik kiijk niet naar genders, voor mij is elk mens een mensquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hoi
*blij met vrouwelijke versterking is, kunnen ze ook bij jou gaan voelen
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kiijk niet naar genders, voor mij is elk mens een mens
Da's heel normaal toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wilde net al vragen
[..]
Ze lazen meme en dachten weer aan memmen?
[ afbeelding ]
nopequote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Dan heb je na morgen dus gewoon helemaal niets meer met die paardenkut te maken
WTF is/zijn meme dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wilde net al vragen
[..]
Ze lazen meme en dachten weer aan memmen?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet alleen dat je de potloodtest doorstaat...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Enkele aanwezigen hier kunnen de mijne wel raden denk ik zo
* Mompelt iets over een E....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Mooi, volgende maand toch het nieuwe wedstrijdpaard?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nope
Wel sneu dat daarmee ook het wedstrijdpaard sneuvelt..
maar nieuw project is misschien nog wel toffer..
en wat het mooie is denk i: als ze met die start haalt ze die paardenjut gewoon nog een keer in
Robbie niet zo'n fan van, maar deze isquote:
In het begin moest ik ook niks van Robbie hebben, maar toch vind ik een paar nummers van hem best wel aardig.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Robbie niet zo'n fan van, maar deze is
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:45 schreef kawa4 het volgende:
goede avond allen![]()
het zuiden van Brabant luistert ook weer mee vanavond
Alaaf!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:45 schreef kawa4 het volgende:
goede avond allen![]()
Ik bedoelde vooral het duet met Kylie, ik mis er iets in.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
In het begin moest ik ook niks van Robbie hebben, maar toch vind ik een paar nummers van hem best wel aardig.
Gezelligquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:45 schreef kawa4 het volgende:
goede avond allen![]()
Ja het is wat moderner, wat luchtiger. Beetje meer smooth.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral het duet met Kylie, ik mis er iets in.
Voor zover ik heb begrepen moet je raden welke meme bij een bepaald liedje hoort.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:47 schreef kawa4 het volgende:
maaruh,
wat houdt dit in:
Know your Meme - interactieve quiz???
Het restaurant van Hotel Bakker toevallig?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Aanstaand weekend een appartement in het Oosten van het land geboekt om daar een restaurant te bezoeken wat op onze wishlist staat. Bel ik net op om te reserveren, hebben ze geen tafels meer beschikbaar...
Ik geloof niet dat ik het snapquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen moet je raden welke meme bij een bepaald liedje hoort.
Bummer, en geen andere restaurants in de buurt die nog op de wishlist staan?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Aanstaand weekend een appartement in het Oosten van het land geboekt om daar een restaurant te bezoeken wat op onze wishlist staat. Bel ik net op om te reserveren, hebben ze geen tafels meer beschikbaar...
Voor zover ik begrepen heb moet je raden wie het nummer heeft aangevraagd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:47 schreef ToT het volgende:
Voor zover ik heb begrepen moet je raden welke meme bij een bepaald liedje hoort.
aha, we zullen wel zien of het duidelijk word dan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:47 schreef ToT het volgende:
Voor zover ik heb begrepen moet je raden welke meme bij een bepaald liedje ho
Nee, Old Coopers Hall in Zenderen...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Het restaurant van Hotel Bakker toevallig?
Of De Roskam in Drempt?
Die 2 zijn behoorlijk bekend, met name Hotel Bakker.
Ik ga nu Duitsland in om een prakkie te eten, denk ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bummer, en geen andere restaurants in de buurt die nog op de wishlist staan?
picsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook gespeeld tijdens het concert dat ik je toe ga sturen...
mag ik een slokje?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga er een whisky bij nemen.
Die meme, whatever that is, wordt het toch niet, denk ik...
Ik geloof er ook niet zo inquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga er een whisky bij nemen.
Die meme, whatever that is, wordt het toch niet, denk ik...
nee daar hoor ik dan ook weer niet bij met mn 33 jaartjesquote:
ik ben zo blij dat we dat hier met z'n allen gewoon kunnen toegevenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie het plaatje, maar waar het van is of wat de grap is is mij onduidelijk
Dat bedoel ik, internetjeugd...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:55 schreef kawa4 het volgende:
[..]
nee daar hoor ik dan ook weer niet bij met mn 33 jaartjes![]()
kan ook niet zeggen dat we dat heul erg vinden
ik heb er geen verstand van, dus ik vertrouw op de kennerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ik heb een Littlemill uit 1989 ingeschonken...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi, volgende maand toch het nieuwe wedstrijdpaard?
Een andere:quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb er geen verstand van, dus ik vertrouw op de kenner
lees dit maar eenschquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je kunt plaatjes blijven posten, maar daar wordt het niet duidelijker van
De vraag is welk muzieknummer daarbij hoort. Dat moet je dus gaan raden. Denk ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
je kunt plaatjes blijven posten, maar daar wordt het niet duidelijker van
Een mooie frisse, (tropische) fruitige whisky, licht kruidig met een middenlange afdronk...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb er geen verstand van, dus ik vertrouw op de kenner
Zal wel een van de verzoekjes shows geweest zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:58 schreef Kingstown het volgende:
Doet me aan een show met Muis denken....
ik denk dat hij hier juist de plaatjes wil zien, dus ik gok dat we weinig punten gaan scorenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De vraag is welk muzieknummer daarbij hoort. Dat moet je dus gaan raden. Denk ik.
wikipediaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:00 schreef kawa4 het volgende:
[..]
lees dit maar eensch
http://nl.wikipedia.org/wiki/Meme_%28memetica%29
dan moet het wel duidelijk worden
of niet
Top-100 van 1978 waar ik dat aanvroeg.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
Zal wel een van de verzoekjes shows geweest zijn.
Dat is meestal met de quizshows van Sint, maar hij heeft gewoon humor, dus leuk om te luisterenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik denk dat hij hier juist de plaatjes wil zien, dus ik gok dat we weinig punten gaan scoren
owwwquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het spel is nog niet begonnen man!!
Had er al zo'n vermoeden vanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Top-100 van 1978 waar ik dat aanvroeg.
Ik denk dat we als ouderen gediscrimineerd gaan worden...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik denk dat hij hier juist de plaatjes wil zien, dus ik gok dat we weinig punten gaan scoren
mag ik in jouw team? Oh nee, dan scoren we nog steeds geen puntenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat we als ouderen gediscrimineerd gaan worden...
Geef je even een seintje als je wel begonnen bent?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het spel is nog niet begonnen man!!
Dit idd!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:04 schreef kawa4 het volgende:
[..]
die totaal niet leuke mega somer hit ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |