lees dit maar eenschquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je kunt plaatjes blijven posten, maar daar wordt het niet duidelijker van
De vraag is welk muzieknummer daarbij hoort. Dat moet je dus gaan raden. Denk ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
je kunt plaatjes blijven posten, maar daar wordt het niet duidelijker van
Een mooie frisse, (tropische) fruitige whisky, licht kruidig met een middenlange afdronk...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb er geen verstand van, dus ik vertrouw op de kenner
Zal wel een van de verzoekjes shows geweest zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:58 schreef Kingstown het volgende:
Doet me aan een show met Muis denken....
ik denk dat hij hier juist de plaatjes wil zien, dus ik gok dat we weinig punten gaan scorenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De vraag is welk muzieknummer daarbij hoort. Dat moet je dus gaan raden. Denk ik.
wikipediaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:00 schreef kawa4 het volgende:
[..]
lees dit maar eensch
http://nl.wikipedia.org/wiki/Meme_%28memetica%29
dan moet het wel duidelijk worden
of niet
Top-100 van 1978 waar ik dat aanvroeg.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
Zal wel een van de verzoekjes shows geweest zijn.
Dat is meestal met de quizshows van Sint, maar hij heeft gewoon humor, dus leuk om te luisterenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik denk dat hij hier juist de plaatjes wil zien, dus ik gok dat we weinig punten gaan scoren
owwwquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het spel is nog niet begonnen man!!
Had er al zo'n vermoeden vanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Top-100 van 1978 waar ik dat aanvroeg.
Ik denk dat we als ouderen gediscrimineerd gaan worden...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik denk dat hij hier juist de plaatjes wil zien, dus ik gok dat we weinig punten gaan scoren
mag ik in jouw team? Oh nee, dan scoren we nog steeds geen puntenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat we als ouderen gediscrimineerd gaan worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |