Ik had Trojan Horse aangevraagd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:13 schreef MadMaster het volgende:
Wat Luv betreft is dat zijn keuze, de rest had ik aangevraagd.
Maar wel fijn dat hij zich zo met mijn keuze vereenzelvigd...
Tesla Girls had ik met de andere 7 stuks tegelijk aangevraagd, meer mocht niet...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had Trojan Horse aangevraagd.![]()
OMD trouwens ook.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn z'n broers er ook?
[ afbeelding ]
Ik heb ze eeuwen geleden in Ahoy gezien, tussen allemaal gillende meiden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die zijn er niet. Paar jaar geleden wel live gezien in de HMH...
Vind ik overigen een mindere van OMDquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tesla Girls had ik met de andere 7 stuks tegelijk aangevraagd, meer mocht niet...
Toen was ik nog een kleine ukquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ze eeuwen geleden in Ahoy gezien, tussen allemaal gillende meiden.
Die vond ik beter...
Wij zijn allemaal Lutherianen dus maak je maar geen zorgenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zeg, nodig je ze nou uit om bij mij te komen tasten?
*kijkt om zich heen en ziet dat ze de enige aanwezige vrouw is
Helaas stond Electricity niet tussen de keuzes...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Vind ik overigen een mindere van OMD
Maar evengoed leuk
Ik claim Showaddywaddy, Elton John & Kiki Dee en Centerfold voordat jij weer met de eer gaat strijken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:20 schreef MadMaster het volgende:
Hierna Love To Hate You.
Voordat KT die ook weer claimt...
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:20 schreef MadMaster het volgende:
Hierna Love To Hate You.
Voordat KT die ook weer claimt...
Nee, die zijn inderdad niet van mij, mijn serie van 8 was toen vol.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik claim Showaddywaddy, Elton John & Kiki Dee en Centerfold voordat jij weer met de eer gaat strijken.
enola gay staat altijd op mijn lijstjequote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas stond Electricity niet tussen de keuzes...
Goed nummer, maar die hoor je al zo vaak...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
enola gay staat altijd op mijn lijstje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |