ik kende vroeger iemand die het zonder voelen serieus goed kon inschattenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Cupmaat!
Ik kan het stripje ff niet vinden, maar was van Rode Oortjes; iemand bij Wedden Dat, die dus de cupmaat blind op de tast kon raden.
10 paar tieten verder zegt Jos Brink: "Helaas, u had er geen enkele goed!"
- "Geeft niet, ik heb de avond van m'n leven gehad!"
Oh ik ook wel. Mij boeit de cupmaat echt geen enkele fuck.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kende vroeger iemand die het zonder voelen serieus goed kon inschatten
Die werkte bij een lingeriezaak?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
niet te vinden. Op hun site staat dat hij alleen voor Android is en via google play moet aangeschaftquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, bij iTunes appstore.
Maar die heb je vast al, anders kan je TuneIn ook niet geïnstalleerd hebben...
Nee, je moet kijken bij 'alleen voor iPhone'.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
niet te vinden. Op hun site staat dat hij alleen voor Android is en via google play moet aangeschaft
Ik kan meestal de letter goed raden, de cijfer soms 10 ernaastquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zeg, nodig je ze nou uit om bij mij te komen tasten?quote:
downloaden lukte niet, maar ik ga het binnenkort opnieuw proberenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, je moet kijken bij 'alleen voor iPhone'.
Is geen specifieke iPad app, maar werkt wel...
Zijn z'n broers er ook?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:10 schreef Spezza19 het volgende:
James Taylor
Gewoon op de foto met mensen tijdens de pauze
Wat een muzikant!!
De aanhouder en zo...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
downloaden lukte niet, maar ik ga het binnenkort opnieuw proberen
ik ben fanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:10 schreef Spezza19 het volgende:
James Taylor
Gewoon op de foto met mensen tijdens de pauze
Wat een muzikant!!
Wat Luv betreft is dat zijn keuze, de rest had ik aangevraagd.quote:
Niemand die dat ziet...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik voer gewoon mijn naam in bij het verzoekje, kunnen er ook geen mensen mee aan de haal gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |