In het begin moest ik ook niks van Robbie hebben, maar toch vind ik een paar nummers van hem best wel aardig.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Robbie niet zo'n fan van, maar deze is
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:45 schreef kawa4 het volgende:
goede avond allen![]()
het zuiden van Brabant luistert ook weer mee vanavond
Alaaf!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:45 schreef kawa4 het volgende:
goede avond allen![]()
Ik bedoelde vooral het duet met Kylie, ik mis er iets in.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
In het begin moest ik ook niks van Robbie hebben, maar toch vind ik een paar nummers van hem best wel aardig.
Gezelligquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:45 schreef kawa4 het volgende:
goede avond allen![]()
Ja het is wat moderner, wat luchtiger. Beetje meer smooth.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral het duet met Kylie, ik mis er iets in.
Voor zover ik heb begrepen moet je raden welke meme bij een bepaald liedje hoort.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:47 schreef kawa4 het volgende:
maaruh,
wat houdt dit in:
Know your Meme - interactieve quiz???
Het restaurant van Hotel Bakker toevallig?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Aanstaand weekend een appartement in het Oosten van het land geboekt om daar een restaurant te bezoeken wat op onze wishlist staat. Bel ik net op om te reserveren, hebben ze geen tafels meer beschikbaar...
Ik geloof niet dat ik het snapquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen moet je raden welke meme bij een bepaald liedje hoort.
Bummer, en geen andere restaurants in de buurt die nog op de wishlist staan?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Aanstaand weekend een appartement in het Oosten van het land geboekt om daar een restaurant te bezoeken wat op onze wishlist staat. Bel ik net op om te reserveren, hebben ze geen tafels meer beschikbaar...
Voor zover ik begrepen heb moet je raden wie het nummer heeft aangevraagd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:47 schreef ToT het volgende:
Voor zover ik heb begrepen moet je raden welke meme bij een bepaald liedje hoort.
aha, we zullen wel zien of het duidelijk word dan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:47 schreef ToT het volgende:
Voor zover ik heb begrepen moet je raden welke meme bij een bepaald liedje ho
Nee, Old Coopers Hall in Zenderen...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Het restaurant van Hotel Bakker toevallig?
Of De Roskam in Drempt?
Die 2 zijn behoorlijk bekend, met name Hotel Bakker.
Ik ga nu Duitsland in om een prakkie te eten, denk ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bummer, en geen andere restaurants in de buurt die nog op de wishlist staan?
picsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Enkele aanwezigen hier kunnen de mijne wel raden denk ik zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |