Heb geen dubbelglas boven. Dus ik denk dat maar eens aanschaffenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:52 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Bij mij is dat niet alleen voor de vakantie zo. Heb zo'n idee dat ik chronisch verkouden ben geworden ofzo![]()
Ag, de wat vollere vrouwen van deze wereld zijn ook best geliefd bij een groot mannelijk publiek.quote:
En vooral niet langer dan een week aan de otrivin gaan. Volgens mij maakt dat je hele slijmvlies kapot.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb geen dubbelglas boven. Dus ik denk dat maar eens aanschaffen
Je mag het niet eens langer dan een week aan één stuk door gebruikenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:46 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
En vooral niet langer dan een week aan de otrivin gaan. Volgens mij maakt dat je hele slijmvlies kapot.
wehequote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:46 schreef missbehavin het volgende:
En echt hoor CL, volgens mij dik je het teveel aan
Ik denk het, de buikpijn staat me nog het meeste bij. Oh man, wat was dat verschrikkelijk.quote:
O, ik heb het veel langer gebruikt. Zie je, daar heb je het al;)quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag het niet eens langer dan een week aan één stuk door gebruiken
Ik gooi er nog maar even een boterhammetje inquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk het, de buikpijn staat me nog het meeste bij. Oh man, wat was dat verschrikkelijk.
Mensen die bijsluiters niet lezenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:48 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
O, ik heb het veel langer gebruikt. Zie je, daar heb je het al;)
Nee, maar ik moet uitkijken dat ik geen Sonja Silva word ofzo.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:48 schreef HeatWave het volgende:
CL is idd echt niet moddervet oid hoor.
Wie?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet uitkijken dat ik geen Sonja Silva word ofzo.
Huh?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet uitkijken dat ik geen Sonja Silva word ofzo.
Wat is dat nou weer voor kerelquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:55 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben ook 'voller' (
) dan een jaar of 3 terug. Zegt lief. Verdomme.
Moet hij zeggen met z'n dikke pensquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:55 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben ook 'voller' (
) dan een jaar of 3 terug. Zegt lief. Verdomme.
Zegt me echt helemaal nietsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SHO / [Whatever gate #11] Sonja Silva: niemand weet... dat we getrouwd zijn!
Ze was ten tijde van TMF wel mooi.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zegt me echt helemaal niets.
En dat hou ik graag zo denk ik.
Ah, TMF, dat verklaart wel veelquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze was ten tijde van TMF wel mooi.
Daar zou ik me eerder druk maken om haar mentale gesteldheidquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SHO / [Whatever gate #11] Sonja Silva: niemand weet... dat we getrouwd zijn!
Ja, MTV was beterquote:
quote:
Ja nee, ik vroeg er wel naar hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor kerel
Dumpen die handel!
Allemaal kutquote:
Overgevoelig.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin dat een gemeen topic te vinden maar blijkbaar ben ik overgevoelig ofzo
Dan had ie moeten liegenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zei ik ook al.
[..]
Ja nee, ik vroeg er wel naar hoor
Groot gelijk, doe ik ook. Amsterdamse osseworstquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik gooi er nog maar even een boterhammetje in
Nee! Als ie dat doet ben ik binnen no time moddervet natuurlijkquote:
Nee dat van dat kolven had iemand op FB gezet die wel vaker dingen over kolven en moederschap erop zet, dat zoek ik echt niet zelf opquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Overgevoelig.
Dingen over kolven opzoeken.
Ben je zwanger?
Gemeen van/tegen wie?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin dat een gemeen topic te vinden maar blijkbaar ben ik overgevoelig ofzo
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Allemaal kut. Al was MTV toen idd nog Mtv ipv mTV
.
Ik ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:55 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben ook 'voller' (
) dan een jaar of 3 terug.
Staan op PPquote:
Amsterdamquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Groot gelijk, doe ik ook. Amsterdamse osseworst
Ik weet natuurlijk niet hoe vol jij al was om mee te beginnen hequote:
Ik maak me nog steeds zorgen om dat andere deelquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat van dat kolven had iemand op FB gezet die wel vaker dingen over kolven en moederschap erop zet, dat zoek ik echt niet zelf op
Overgevoelig ben ik altijd al geweest.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik maak me nog steeds zorgen om dat andere deel
Beetje neurotisch dat welquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Overgevoelig ben ik altijd al geweest.
Dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe vol jij al was om mee te beginnen he
Pukkelpop.quote:
Sowieso... festivalsquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pukkelpop.
Te veel keus
[..]
Sowieso... festivals
Kon ook nog iddquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pukkelpop.
Te veel keus
[..]
Sowieso... festivals
Dik wijfquote:
Gaan wij het ooit nog wel eens ergens over eens zijn?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kon ook nog idd.
Festivals zijn cool.
Neequote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gaan wij het ooit nog wel eens ergens over eens zijn?
Lekker makkelijk welquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:05 schreef MissMSX het volgende:
Oew, nu ben ik helemaal in Faith No More-sferen
Zie, ligt niet aan mijquote:
Oh jee, aardbevingsgevaarquote:
Pas maar op dat ik je niet opeetquote:
Zo ook nog maar een echt ouwetje er tegenaan gooienquote:
Ja, preciesquote:
Je kunt me beter als tandenstoker gebruikenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik je niet opeet
Ik schud mijn vetjes speciaal voor jouquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo ook nog maar een echt ouwetje er tegenaan gooien
Chuck
Lijkt me kutmuziek. Ik klik nietquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik schud mijn vetjes speciaal voor jou
Antwerpse folklorequote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lijkt me kutmuziek. Ik klik niet
quote:
Echt wel, het was best een leuke dame om te zien.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:14 schreef HarveySpecter het volgende:
Dit is pas eng
http://www.telegraaf.nl/p(...)_uitgemergeld__.html
Sorry, geen plekquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:24 schreef missbehavin het volgende:
Grmbl.. volgende maand congres in A'dam, zijn ze vergeten mijn kamer te boeken. Zit ik in een kuttig hotel terwijl de rest lekker in het Kras zit.
hahaha nee, laten we dat maar niet doenquote:
kutstreekquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:24 schreef missbehavin het volgende:
Grmbl.. volgende maand congres in A'dam, zijn ze vergeten mijn kamer te boeken. Zit ik in een kuttig hotel terwijl de rest lekker in het Kras zit.
Lijkt me ook niet heel verstandig neequote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
hahaha nee, laten we dat maar niet doen
Damn, zonde...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:14 schreef HarveySpecter het volgende:
Dit is pas eng
http://www.telegraaf.nl/p(...)_uitgemergeld__.html
Ja, het hele event is dus vooral daar, dus extra lullig. Enige voordeel is dat ik van de rest af zitquote:
Waar zit jij dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, het hele event is dus vooral daar, dus extra lullig. Enige voordeel is dat ik van de rest af zit
Delta Hotel ofzoquote:
Dat zit op 2 min lopen ofzoquote:
Van het kras bedoel je? Ja dat weet ik, not the point.quote:
Nee, het blijft wel lullig, maar het is niet dat je de halve stad door moet. Maar is idd wel een kuthotel vergeleken met Kras.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Van het kras bedoel je? Ja dat weet ik, not the point.
Dat laatste dusquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het blijft wel lullig, maar het is niet dat je de halve stad door moet. Maar is idd wel een kuthotel vergeleken met Kras.
Daarom doen ze het ook denk ikquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat laatste dusOh well, mijn laatste grote event voor ze, dus fuck it.
Werk je nog steeds bij die zak hooi?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:27 schreef missbehavin het volgende:
En het is ons congres heIk ben gewoon onzichtbaar
Yep.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Werk je nog steeds bij die zak hooi?
2 nachten, dus ik zal het ws wel overleven.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom doen ze het ook denk ik.
Hoelang zit je er?
Ik ben zelf ook nooit zo veeleisend qua slaapplek, als het goed is ben ik er toch nauwelijks, slapen, douchen, weg...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit nooit in hotels met sterren. Mijn hotels hebben meestal doodskoppen
Ik zou toch een lijntje met de buitenwereld proberen te houdenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
2 nachten, dus ik zal het ws wel overleven.
Hahaha, nee het is allesbehalve een nicht.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie bij hem altijd die kastnicht van Bridget Jones voor me
[ afbeelding ]
Maar wel zo'n lul volgens mijquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha, nee het is allesbehalve een nicht.
M'n hotel in NY was uitgeroepen tot het slechtste hotel van de VSquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook nooit zo veeleisend qua slaapplek, als het goed is ben ik er toch nauwelijks, slapen, douchen, weg...
Ik zal proberen te fokken af en toe. En als je te lang niks hoort, moet je HW maar op expeditie sturenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou toch een lijntje met de buitenwereld proberen te houden
Bridgetquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie bij hem altijd die kastnicht van Bridget Jones voor me
[ afbeelding ]
quote:
Dat moet lukken dan jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
2 nachten, dus ik zal het ws wel overleven.
Hotel Philadelphia, kan niet missenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n hotel in NY was uitgeroepen tot het slechtste hotel van de VSMaar het was ook het goedkoopste met een heel goede ligging en het viel reuze mee. Misschien dat we net zo'n semi-gerenoveerde kamer hadden, want alleen de badkamer viel een beetje uit elkaar. Maar we hadden heerlijke bedden (al durfde ik er niet onder te kijken, maar dat doe ik thuis ook nooit) en een flatscreen-tv en een grote kast (hoewel daar een bijzonder luchtje hing dus daar zetten we onze stinkschoenen 's nachts neer) en een werkende airco en warm water uit de douche. En de wc trok door! En op wat schimmel op het douchegordijn na viel het reuze mee. Er zijn mensen die viezer wonen
Het verbaast me weer niksquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n hotel in NY was uitgeroepen tot het slechtste hotel van de VSMaar het was ook het goedkoopste met een heel goede ligging en het viel reuze mee. Misschien dat we net zo'n semi-gerenoveerde kamer hadden, want alleen de badkamer viel een beetje uit elkaar. Maar we hadden heerlijke bedden (al durfde ik er niet onder te kijken, maar dat doe ik thuis ook nooit) en een flatscreen-tv en een grote kast (hoewel daar een bijzonder luchtje hing dus daar zetten we onze stinkschoenen 's nachts neer) en een werkende airco en warm water uit de douche. En de wc trok door! En op wat schimmel op het douchegordijn na viel het reuze mee. Er zijn mensen die viezer wonen
Hotel Carterquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hotel Philadelphia, kan niet missen.
Volgens mij weet jij hem prima zelf te vindenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal proberen te fokken af en toe. En als je te lang niks hoort, moet je HW maar op expeditie sturen
Dat valt reuze meequote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij hem prima zelf te vinden
Checkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:39 schreef missbehavin het volgende:
Het probleem is eigenlijk vooral dat ik stiekem élk hotel smerig vind. Vloerbedekking waar god weet wie heeft gelopenBedden waar god weet wie in heeft gelegen
![]()
Liefst neem ik mijn eigen deken en kussen mee
Ik neem weleens een eigen kussensloop mee, maar in NY hadden ze die zowaar vervangenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:39 schreef missbehavin het volgende:
Het probleem is eigenlijk vooral dat ik stiekem élk hotel smerig vind. Vloerbedekking waar god weet wie heeft gelopenBedden waar god weet wie in heeft gelegen
![]()
Liefst neem ik mijn eigen deken en kussen mee
Ow, klonk echt als Phil, zo'n bekend hotel, iedereen lijkt er wel eens geweest te zijn.quote:
Is dat niet Pennsylvania?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, klonk echt als Phil, zo'n bekend hotel, iedereen lijkt er wel eens geweest te zijn.
Ik vond het echt 100% meevallen eigenlijk, ok de plinten waren een beetje stuk, barstje in de meubels etc, maar verder niet echt ranzig ofzo...
Weet niet of ik nu iets moet zeggen of beter van nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Het tocht hier maar ik heb alle tochtstrips dichtgedaanVoel de koude lucht zo langs m'n benen gaan.
Doe maarquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Weet niet of ik nu iets moet zeggen of beter van niet
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Weet niet of ik nu iets moet zeggen of beter van niet
TS is echt aidsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was onze tweede keus, maar Carter had een betere ligging aan Times Square
Zo viezig!quote:
quote:
Iets over geestenquote:
Zeiltje mee?quote:
Alles in plastic overtrekken!quote:
Ik zat in Brazilië 1 nacht in Hotel Ritter, wat best goed zou moeten zijn. Maar ik zag tijdens een nachtelijk wc bezoek toch echt een kakkerlak lopen. Bij het uitchecken toch even gemeld en volgend jaar neem ik toch echt een ander hotel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hotel Philadelphia, kan niet missen.
TS is echt de plek waar je niet komt als New Yorkers, klein beetje vergelijkbaar met dat ik niet op het Damrak ga eten/slapenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zover zijn we nu ookJe steeds door die drukke mensenmassa heen moeten worstelen
Ach, dat kan altijd gebeuren. In Amsterdam in die oude panden is het ook heel lastig om het kakkerlak vrij te houden somsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zat in Brazilië 1 nacht in Hotel Ritter, wat best goed zou moeten zijn. Maar ik zag tijdens een nachtelijk wc bezoek toch echt een kakkerlak lopen. Bij het uitchecken toch even gemeld en volgend jaar neem ik toch echt een ander hotel.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dat kan altijd gebeuren. In Amsterdam in die oude panden is het ook heel lastig om het kakkerlak vrij te houden soms.
Ik ben toch ook toeristquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
TS is echt de plek waar je niet komt als New Yorkers, klein beetje vergelijkbaar met dat ik niet op het Damrak ga eten/slapen.
Toeristenfuik, kan er niets anders van maken popjequote:
Ik zat in Orlando in een vrij mooi hotel. Ook kakkerlak op de badkamer. Valt soms weinig aan te doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zat in Brazilië 1 nacht in Hotel Ritter, wat best goed zou moeten zijn. Maar ik zag tijdens een nachtelijk wc bezoek toch echt een kakkerlak lopen. Bij het uitchecken toch even gemeld en volgend jaar neem ik toch echt een ander hotel.
True, maar dan nog hoef je je niet als de standaard toerist te gedragenquote:
Is goed! Hoewel we wb eten wel strak gepland zitten, da's eigenlijk het hele congres, drinken, vreten, wat haargedoe, meer drinken, meer vretenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toeristenfuik, kan er niets anders van maken popje.
Als je uit eten wil, zonder je collega's, ga niet in de buurt eten maar vraag mij iets.
Klinkt goed, chaperonne nodig?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is goed! Hoewel we wb eten wel strak gepland zitten, da's eigenlijk het hele congres, drinken, vreten, wat haargedoe, meer drinken, meer vreten
Klopt, in de zomer in Brazilie zijn ze ook overal te vinden. Maar als hotel zijnde zou ik dan toch ergens zo'n val/vergifpoeder in de kamers zetten tussen boekingen in.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dat kan altijd gebeuren. In Amsterdam in die oude panden is het ook heel lastig om het kakkerlak vrij te houden soms.
Maar het is wel goed bereikbaar met het OV en er zijn veel restaurants en ontbijtzaakjes enzo, daar keken we ook naar. Vanaf daar kon je veel bezienswaardigheden snel bereiken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar dan nog hoef je je niet als de standaard toerist te gedragen. TS is ook gewoon niets aan, even leuk als herkenning uit alle films, maar verder is het niets..
MSG ook, metro voor de deurquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het is wel goed bereikbaar met het OV en er zijn veel restaurants en ontbijtzaakjes enzo, daar keken we ook naar. Vanaf daar kon je veel bezienswaardigheden snel bereiken.
Als je 1 kakkerlak hebt gezien, zijn er waarschijnlijk al duizenden. In die grote panden... Het hele blok is dan al verloren, daar kom je niet met wat poeder vanaf. Net zoals met muizen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopt, in de zomer in Brazilie zijn ze ook overal te vinden. Maar als hotel zijnde zou ik dan toch ergens zo'n val/vergifpoeder in de kamers zetten tussen boekingen in.
Dat weten we nu ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MSG ook, metro voor de deur.
En daar in de buurt is het een stuk minder toeristisch als je even een zijstaat in duikt.
Ook dat jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat weten we nu ookNiet zozeer minder toeristisch, maar vooral rustiger.
Ja dat kunnen we wel hequote:
Sja, swamp country, vochtig als de pest, houten huize, you do the mathquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:56 schreef CherryLips het volgende:
New Orleans was helemaal bezaaid met kakkerlakkenDat hele park zat onder.
We waren op een namiddag verdwaald, nou ja, vanuit de metro de verkeerde kant op gelopen, en toen kwamen we ergens in the village terecht, geloof ik. Mooie huizen, brede straten, weinig verkeer. We hebben daar ergens bij een Italiaan gegeten, normale Europese porties, je kon lekker op het terras zittenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat ja.
Al is het nergens echt rustig in NY.
Ach, ik ben er wel aan gewend in Brazilie, ik had alleen beter verwacht van een hotel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Trouwens, m'n ouders hebben ooit ook een kakkerlakkenplaag gehad in de zaakIk had die beesten nog nooit gezien tot ik er in Rome eentje zag lopen. Dacht dat het een muis was
En dan ging er nog iemand op stampen ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, swamp country, vochtig als de pest, houten huize, you do the math.
Verdwalen in NY, met die straatindeling? Echt heel erg knapquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We waren op een namiddag verdwaald, nou ja, vanuit de metro de verkeerde kant op gelopen, en toen kwamen we ergens in the village terecht, geloof ik. Mooie huizen, brede straten, weinig verkeer. We hebben daar ergens bij een Italiaan gegeten, normale Europese porties, je kon lekker op het terras zitten
En overal de eitjes mee naar toe nemen onder je schoen, slimquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan ging er nog iemand op stampen ookCrunch en flots, klodder mayonaise
Het loopt allemaal wel heel logisch, maar je moet wel weten welke kant je op moet. Wij liepen zo te ouwehoeren dat we pas na een paar straten doorhadden dat het opliep ipv afliepquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verdwalen in NY, met die straatindeling? Echt heel erg knap.
#vrouwquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verdwalen in NY, met die straatindeling? Echt heel erg knap.
Nogmaals, knapquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het loopt allemaal wel heel logisch, maar je moet wel weten welke kant je op moet. Wij liepen zo te ouwehoeren dat we pas na een paar straten doorhadden dat het opliep ipv afliep
Ja dat zei de tourguide ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En overal de eitjes mee naar toe nemen onder je schoen, slim.
Waarom weten mensen nooit iets?quote:
Ik ben in New Orleans ook verdwaald, maar daar heeft die oude binnenstad nog iets Europees. Later was ik op zoek naar St Peter Street en stond ik in Peter Street. Godverquote:
Ja, daar snap ik het nog wel hoor, maar NY is echt zo simpel opgezetquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben in New Orleans ook verdwaald, maar daar heeft die oude binnenstad nog iets Europees. Later was ik op zoek naar St Peter Street en stond ik in Peter Street. Godver
Dat snap ik dus ook niet, al die locals in brazilie slaan ze dood met hun havaianas. Je zou toch denken dat juist zij moeten weten dat dat niet de juiste methode isquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En overal de eitjes mee naar toe nemen onder je schoen, slim.
Idd, KILL IT WITH FIRE!!!!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet, al die locals in brazilie slaan ze dood met hun havaianas. Je zou toch denken dat juist zij moeten weten dat dat niet de juiste methode is
Deo spray plus aansteker, werkt idd prima!quote:
*crackle*quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Deo spray plus aansteker, werkt idd prima!
Ja, ik ben ook geen fan van de beestjesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Zat ik op een muurtje aan het park, en hoor ik allemaal geritsel achter me. Kijk ik om, zie ik daar tientallen kakkerlakken lopenBleken ze ook naast me op het muurtje te lopen en tegen het muurtje aan, naast m'n benen. Ik vloog er zowat vanaf
Enige oplossingquote:
Ik zeg nooit iets vunzigsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik zat weer vunziger te denken.
Of gewoon veilig thuisblijven!quote:
Sowieso altijd de veiligere optie natuurlijkquote:
Ik ben voor meeste beestjes niet bang maar kakkerlakken vind ik maar niks. Terwijl ze eigenlijk geen reet doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook geen fan van de beestjes.
Het is geen angst idd, wel afkeerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben voor meeste beestjes niet bang maar kakkerlakken vind ik maar niks. Terwijl ze eigenlijk geen reet doen.
De rode vuurmieren waarmee ik kennis heb gemaakt waren toch een stuk heftiger, pff wat doen die krengen pijn.
Cool hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:14 schreef Cue_ het volgende:
Mijn piano wordt vanmiddag gebracht
Eig nu al, maar dat was mij niet verteld, dus ben niet thuis. Dus komen ze vanmiddag nog een keertje langs
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Cool hoor.
Ik wil ook nog een instrument, meer decoratief, maar dat zal wel een gitaar worden.
Haha dat lijkt me dan wel de meest logische keuzequote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Cool hoor.
Ik wil ook nog een instrument, meer decoratief, maar dat zal wel een gitaar worden.
Ja, zoiets idd. nog geen type gezien dat ik echt mooi vond EN kon betalenquote:
Ja, de kans dat ik er op ga spelen is niet zo heel groot, dus het hoeft ook geen hele goeie te zijn, als hij het maar doet en er leuk uitziet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha dat lijkt me dan wel de meest logische keuze(en een stuk goedkoper)
Heb me gister opgegeven voor lessen, dus hopelijk daar binnenkort ook bericht over
Zodat anderen erop kunnen spelenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:19 schreef HeatWave het volgende:
Ja, de kans dat ik er op ga spelen is niet zo heel groot, dus het hoeft ook geen hele goeie te zijn, als hij het maar doet en er leuk uitziet.
Wat voor soort muziek wil je leren spelen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha dat lijkt me dan wel de meest logische keuze(en een stuk goedkoper)
Heb me gister opgegeven voor lessen, dus hopelijk daar binnenkort ook bericht over
Ook dat, en ik wil wel een paar accoorden kunnen natuurlijk.quote:
Ja mijn voeten werden flink te pakken genomen door die beestjes.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is geen angst idd, wel afkeer. Maar idd, ze doen verder geen kwaad.
Ja, dat zijn echt bitches.
Vind ik een lastige eigquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:20 schreef MissMSX het volgende:
Wat voor soort muziek wil je leren spelen?
Dat hoort er allemaal bij daar natuurlijk, je moet wel lijden voor je zonquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja mijn voeten werden flink te pakken genomen door die beestjes.
Paardenvliegen zijn ook zo naar, die kunnen goed bijten.
"Het is een nacht" is zo aan te lerenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat, en ik wil wel een paar accoorden kunnen natuurlijk.
Ja,maar dat is een boutplaatquote:
Type Andre Rieuquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind ik een lastige eig![]()
Van mij hoeft niet dat super klassieke, maar een paar in die richting zou wel gaaf zijn
Maar ook gewoon wat melodieuze zaken die lekker in het oor klinken.
Weet het dus nog niet
Zoiets?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat, en ik wil wel een paar accoorden kunnen natuurlijk.
Yep, Brazilie is niet veel anders dan Australie qua beesten die je maar al te graag te grazen willen nemen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hoort er allemaal bij daar natuurlijk, je moet wel lijden voor je zon.
Pachelbel doet het ook altijd goedquote:
Spinnenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep, Brazilie is niet veel anders dan Australie qua beesten die je maar al te graag te grazen willen nemen.
Pachelbel's Canon in Dquote:
Zal eens luisterenquote:
I don't do YTquote:
Nee, je kan daar op alle manieren dood die je maar wilquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep, Brazilie is niet veel anders dan Australie qua beesten die je maar al te graag te grazen willen nemen.
Precies. Kent iedereenquote:
Als ik zie wat Air in een jaar geleerd heeft (from scratch), dan is terug naar de basis echt geen rampquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal eens luisteren
Denk dat ik toch weer eerst terug moet naar de basis, maar dat is een tweede
Ik snap de lol niet van een spin of schorpioen als huisdier willen. Je kan er niks mee behalve eten geven.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:26 schreef CherryLips het volgende:
En dan toch een vogelspin willen hebben
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je kan daar op alle manieren dood die je maar wil.
Ik had dat soort beestenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik snap de lol niet van een spin of schorpioen als huisdier willen. Je kan er niks mee behalve eten geven.
[..]
Nou ja, alleen eten geven kan ook leuk zijn. Een bak piranha's en een kippenpoot lijkt me best leuk voor een keertjequote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had dat soort beesten.
Ik vond er ook niet zoveel aan, je zag ze ook vaak niet, maar ja.
Moet je ze eerst ontzettend uithongeren.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou ja, alleen eten geven kan ook leuk zijn. Een bak piranha's en een kippenpoot lijkt me best leuk voor een keertje
We hebben een keer GEEN storingen!, Dit is echt letterlijk "snel, bel de krant!"quote:Treinen volgens dienstregeling ondanks storm
UTRECHT -
Het treinverkeer heeft dinsdagochtend maar weinig overlast door de harde wind. Tot nu toe zijn nergens in het land berichten over omgewaaide bomen op het spoor. Alles verloopt goed, meldden de Nederlandse Spoorwegen.
Ow dat vind ik ook zeker niet, ben ik ook alleen maar blij meequote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik zie wat Air in een jaar geleerd heeft (from scratch), dan is terug naar de basis echt geen ramp
Slang was wel grappig, in het begin, na een tijdje heb je dat ook wel gezienquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou ja, alleen eten geven kan ook leuk zijn. Een bak piranha's en een kippenpoot lijkt me best leuk voor een keertje
Dat zou ik dan weer zielig vindenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet je ze eerst ontzettend uithongeren.
Gezien de enorme overlast die het weg- en luchtverkeer ondergaat, is dat inderdaad wel iets wat even gemeld kan worden. Veel mensen zullen toch (onterecht) invullen dat het dan bij de NS wel helemaal kut moet zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:37 schreef HeatWave het volgende:
.
[..]
We hebben een keer GEEN storingen!, Dit is echt letterlijk "snel, bel de krant!".
Ik snap het wel hoor, maar ik vind het toch een beetje apart overkomen, iets melden dat gewoon altijd zo zou moeten zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gezien de enorme overlast die het weg- en luchtverkeer ondergaat, is dat inderdaad wel iets wat even gemeld kan worden. Veel mensen zullen toch (onterecht) invullen dat het dan bij de NS wel helemaal kut moet zijn.
Overigens in Duitsland wel van alles mis op het spoor.
Over een jaartje wil ik jullie wel een duet horen spelenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dat vind ik ook zeker niet, ben ik ook alleen maar blij mee![]()
(anders heeft het ook weinig zin om te gaan lessen vind ik)
Is het ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, maar ik vind het toch een beetje apart overkomen, iets melden dat gewoon altijd zo zou moeten zijn.
Dat kan natuurlijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is het ook
Maar ik denk dat ze elke dag een actueel bericht naar de pers sturen, en dat de pers het nu een keer afdrukt
Had je te maken met een verkeersregelaar die gewoon z'n werk deed of met een laffe hond die een hard werkende man een klap probeert te geven?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:49 schreef MissMSX het volgende:
Ik was altijd nogal verontwaardigd over dit soort dingen, tot ik laatst zelf te maken had met zo'n vent. M'n handen jeukten. Wat een lul.
http://www.telegraaf.nl/t(...)keersregelaar__.html
Op de enorme files na danquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk.
Oh well, fijn dat het land een keer niet instort bij een heel klein beetje "extreem" weer.
True, maar daar heb ik nooit zo'n last van gelukkig.quote:
Dat eerste. Maar hij had het inschattingsvermogen van een aapquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Had je te maken met een verkeersregelaar die gewoon z'n werk deed of met een laffe hond die een hard werkende man een klap probeert te geven?
Whaha dacht t niet, ik speel niet voor publiekquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Over een jaartje wil ik jullie wel een duet horen spelen
Publiek is een groot woord voor m'n uppiequote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Whaha dacht t niet, ik speel niet voor publiek
Satesaus? Gewoon pindakaas met wat melk toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:28 schreef Belsezar het volgende:
Vanavond patat oorlog!
Eens Wijko magnetron satesaus proberen, geen zin in gedoe met kokend water
Die is echt prima te doenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:28 schreef Belsezar het volgende:
Vanavond patat oorlog!
Eens Wijko magnetron satesaus proberen, geen zin in gedoe met kokend water
Ieeuw, dat lijkt me niks.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Satesaus? Gewoon pindakaas met wat melk toch?
Dat denk ik ook. Ik had al de geconcentreerde vorm van Wijko geprobeerd en die was lekker! Nu wat meer voor gemak gaan en de simpele variant proberen. Wel fijn dat ze een mini uitvoering hebben, niet gelijk zo'n mega pot saus voor 1 persoon.quote:
Idd, die kleine bakjes zijn echt prima, zit toch meer in dan je denkt ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ieeuw, dat lijkt me niks.
En je vergeet nog een flinke lik sambal
[..]
Dat denk ik ook. Ik had al de geconcentreerde vorm van Wijko geprobeerd en die was lekker! Nu wat meer voor gemak gaan en de simpele variant proberen. Wel fijn dat ze een mini uitvoering hebben, niet gelijk zo'n mega pot saus voor 1 persoon.
Ik eet zelden satesaus, maar die van pindakaas is de enige die ik te vreten vindquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ieeuw, dat lijkt me niks.
En je vergeet nog een flinke lik sambal
[..]
Dat denk ik ook. Ik had al de geconcentreerde vorm van Wijko geprobeerd en die was lekker! Nu wat meer voor gemak gaan en de simpele variant proberen. Wel fijn dat ze een mini uitvoering hebben, niet gelijk zo'n mega pot saus voor 1 persoon.
Dat viel mij ook op, die mini geconcentreerde leverde bijna een halve liter saus op.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, die kleine bakjes zijn echt prima, zit toch meer in dan je denkt ook.
Enorm duur, maar zo handig.
Ja, eenpersoons is duurder, maar vaak toch nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op, die mini geconcentreerde leverde bijna een halve liter saus op.
En ja duurder maar anders gooi ik zo'n grote pot halverwege toch weg omdat hij al te lang open is. Ik denk dat het dan qua prijs niet ver uit elkaar ligt.
Een oude vriend deed het vroeger 50 - 50 sambal en sate. En zweten dat hij deed op elke bbq. Ik wil niet weten hoe de dag erna op de wc was voor hemquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik eet zelden satesaus, maar die van pindakaas is de enige die ik te vreten vind
En naar gelieve sambal. Uiteraard
Oe, vroeger had je Beast van Calve, die was zo lekker bij een bbqquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:47 schreef HarveySpecter het volgende:
Geef mij maar Samba saus![]()
[ afbeelding ]
![]()
Die is ook lekker idd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:47 schreef HarveySpecter het volgende:
Geef mij maar Samba saus![]()
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een oude vriend deed het vroeger 50 - 50 sambal en sate. En zweten dat hij deed op elke bbq. Ik wil niet weten hoe de dag erna op de wc was voor hem
Waarschijnlijk zo'n zware shag roker. Die proeven toch niets meer.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als hij dat vaker deed dan waren al z'n zenuwen misschien al wel weggebrand
Er zijn mensen die met hun reet roken?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:20 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zo'n zware shag roker. Die proeven toch niets meer.
Er zijn ook mensen die vuurpijlen de lucht in schieten via hun anus. Dus ja, waarom niet?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er zijn mensen die met hun reet roken?
Ik ga dit snel uit mijn gedachten bannenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:23 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die vuurpijlen de lucht in schieten via hun anus. Dus ja, waarom niet?
Sorry, maar dat gaat echt niet meer lukken haha.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga dit snel uit mijn gedachten bannen
Komt omdat het tocht in je huis.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik kap met die huisdieren hoor, nu ligt er weer een cavia voor pampus
Mag mijn kat een weekje komen logeren?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik kap met die huisdieren hoor, nu ligt er weer een cavia voor pampus
Hij is niet verkouden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:36 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Komt omdat het tocht in je huis.
Hij weegt (nog) 1600 gram. Krijgt ie dat op?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mag mijn kat een weekje komen logeren?
Als alles bij jou kassiewijlen gaat...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij weegt (nog) 1600 gram. Krijgt ie dat op?
quote:
En aangezien je vanochtend de tocht langs je benen voelde, dacht ik zo.......quote:Cavia's binnen houden
Een cavia kan zonder problemen het hele jaar door binnenshuis worden gehouden. Zo heeft u een goed contact met het dier en wort hij veel tammer. Een cavia is een echt gezelligheidsdier en zal regelmatig van zich laten horen met aanstekelijk gepiep. Wanneer een cavia altijd in een (kleinere) binnen kooi zit, moet u hem minstens een keer per dag een rondje door de kamer laten lopen.
Waar moet je op letten bij de plek van een cavia hok binnen?
U kunt de cavia kooi het beste op de juiste plek zetten, hieronder staan een paar tips.
- Een lichte plek, bij voorkeur in de buurt van een raam zodat de cavia naar buiten kunnen kijken.
- Niet in de volle zon achter glas, minimaal een goede schaduwplek in het hok.
- Niet naast de verwarming in de winter.
- Niet op een tochtige plek, cavia's kunnen heel slecht tegen tocht.
- Een relatief rustige plek waar niet teveel doorloop is, bijvoorbeeld in een hoek tegen de muur.
Een caviakooi binnen kan dus op vele plekken staan, als je bovenstaande adviezen maar in de gaten houdt. Een gang is over het algemeen geen goede plek, aangezien daar veel tocht is, veel langs het hok wordt gelopen en over het algemeen te donker en kil is.
Ja hij was gewoon niet goed wijs, stukje stokbrood was laagje sate en dan laagje sambalquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als hij dat vaker deed dan waren al z'n zenuwen misschien al wel weggebrand
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als alles bij jou kassiewijlen gaat...
Hij staat niet op de tocht, maar bedankt voor het opzoekenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:46 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
[..]
En aangezien je vanochtend de tocht langs je benen voelde, dacht ik zo.......
Ik heb nog niets gekeken van dit seizoen, kan nu weer lekker in 1 keer door.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:58 schreef Belsezar het volgende:
De cliffhanger van the walking dead was weer
En dan komt er ook nog een spin-off van de zomer
Ik zal niks verklappen maar als je halverwege bent en het wat saai gaat vinden, hou volquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gekeken van dit seizoen, kan nu weer lekker in 1 keer door.
Oh, dat is elk seizoen zo toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zal niks verklappen maar als je halverwege bent en het wat saai gaat vinden, hou vol
quote:
quote:
Ik til opzich niet zo zwaar aan spoilers hoor hoorquote:
Ok, een heel klein spoilertje:quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik til opzich niet zo zwaar aan spoilers hoor hoor. Liever niet, maar ga geen moord en brand schreeuwen. Als je iets niet wil weten moet je offline blijven
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En meer ga ik absoluut niet vertellen, de verrassingen zijn te leuk
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, een heel klein spoilertje:BLOEDBAK!!! DAT WOU IK HELEMAAL NIET WETEN NOG!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En meer ga ik absoluut niet vertellen, de verrassingen zijn te leuk!111111111!!!1
.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Godverdomme, had ik toch naar Miss B moeten luisterenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
BLOEDBAK!!! DAT WOU IK HELEMAAL NIET WETEN NOG!!!!111111111!!!1
.
Neuh, dat sowieso nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Godverdomme, had ik toch naar Miss B moeten luisteren
Pas op he, ze is binnenkort op loopafstand van jequote:
Ja, dus? Die komt mij echt niet opzoeken hoor, veels te linkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Pas op he, ze is binnenkort op loopafstand van je
Oh ja, ik ben zó bangquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus? Die komt mij echt niet opzoeken hoor, veels te link.
Nee, voor beiden veels te link bedoel ikquote:
Ja huuh, voor je het weet zitten we weer aan de drank en steakquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, voor beiden veels te link bedoel ik.
Mutual assured destruction. Westen vs oosten, heeft jarenlang prima gewerktquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, voor beiden veels te link bedoel ik.
Precies, dat is voor niemand leukquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja huuh, voor je het weet zitten we weer aan de drank en steak
Ja, maar ze is nu niet meer single, dus niet zo'n goed planquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mutual assured destruction. Westen vs oosten, heeft jarenlang prima gewerkt
Ja ok, dus je kan idd zeggen wat je wilt zonder vreesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ze is nu niet meer single, dus niet zo'n goed plan.
Dat deed ik geloof ik al een tijdje hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ok, dus je kan idd zeggen wat je wilt zonder vrees
Jij lefgozert!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat deed ik geloof ik al een tijdje hoor.
Zo rol ikquote:
Oooooooookeeeeeeeeequote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:30 schreef Belsezar het volgende:
Fucking hell![]()
http://www.hetvondelpark.net/Vondelnieuws/DeStuntVanDeIceman
Dat hij niet goed wijs is met zijn ijs zwemmen ok, maar dan zoiets doenquote:
Wijntje?quote:
ja, dat met dat ijs is gewoon zijn werk zeg maarquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat hij niet goed wijs is met zijn ijs zwemmen ok, maar dan zoiets doen
[..]
Wijntje?
Je zal er maar langslopen met je kids tijdens een leuke wandeling in het Vondelparkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat met dat ijs is gewoon zijn werk zeg maar.
Die zijn wel wat gewend denk ikquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je zal er maar langslopen met je kids tijdens een leuke wandeling in het Vondelpark
Een naakte man met bloed en stront dat uit zijn kont stroomt loopt het meertje uit in het park?quote:
Is niets ergers dan de meeste kunst in het stedelijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een naakte man met bloed en stront dat uit zijn kont stroomt loopt het meertje uit in het park?
Die kids keken zeker op hun derde al naar saw en cannibal holocaust
Good to know, mijn neefje komt misschien dit jaar naar Nederland vanuit Brazilie. Daar gaan we dus niet heenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is niets ergers dan de meeste kunst in het stedelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |