Ik zou toch een lijntje met de buitenwereld proberen te houdenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
2 nachten, dus ik zal het ws wel overleven.
Hahaha, nee het is allesbehalve een nicht.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie bij hem altijd die kastnicht van Bridget Jones voor me
[ afbeelding ]
Maar wel zo'n lul volgens mijquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha, nee het is allesbehalve een nicht.
M'n hotel in NY was uitgeroepen tot het slechtste hotel van de VSquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook nooit zo veeleisend qua slaapplek, als het goed is ben ik er toch nauwelijks, slapen, douchen, weg...
Ik zal proberen te fokken af en toe. En als je te lang niks hoort, moet je HW maar op expeditie sturenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou toch een lijntje met de buitenwereld proberen te houden
Bridgetquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie bij hem altijd die kastnicht van Bridget Jones voor me
[ afbeelding ]
quote:
Dat moet lukken dan jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
2 nachten, dus ik zal het ws wel overleven.
Hotel Philadelphia, kan niet missenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n hotel in NY was uitgeroepen tot het slechtste hotel van de VSMaar het was ook het goedkoopste met een heel goede ligging en het viel reuze mee. Misschien dat we net zo'n semi-gerenoveerde kamer hadden, want alleen de badkamer viel een beetje uit elkaar. Maar we hadden heerlijke bedden (al durfde ik er niet onder te kijken, maar dat doe ik thuis ook nooit) en een flatscreen-tv en een grote kast (hoewel daar een bijzonder luchtje hing dus daar zetten we onze stinkschoenen 's nachts neer) en een werkende airco en warm water uit de douche. En de wc trok door! En op wat schimmel op het douchegordijn na viel het reuze mee. Er zijn mensen die viezer wonen
Het verbaast me weer niksquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n hotel in NY was uitgeroepen tot het slechtste hotel van de VSMaar het was ook het goedkoopste met een heel goede ligging en het viel reuze mee. Misschien dat we net zo'n semi-gerenoveerde kamer hadden, want alleen de badkamer viel een beetje uit elkaar. Maar we hadden heerlijke bedden (al durfde ik er niet onder te kijken, maar dat doe ik thuis ook nooit) en een flatscreen-tv en een grote kast (hoewel daar een bijzonder luchtje hing dus daar zetten we onze stinkschoenen 's nachts neer) en een werkende airco en warm water uit de douche. En de wc trok door! En op wat schimmel op het douchegordijn na viel het reuze mee. Er zijn mensen die viezer wonen
Hotel Carterquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hotel Philadelphia, kan niet missen.
Volgens mij weet jij hem prima zelf te vindenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal proberen te fokken af en toe. En als je te lang niks hoort, moet je HW maar op expeditie sturen
Dat valt reuze meequote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij hem prima zelf te vinden
Checkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:39 schreef missbehavin het volgende:
Het probleem is eigenlijk vooral dat ik stiekem élk hotel smerig vind. Vloerbedekking waar god weet wie heeft gelopenBedden waar god weet wie in heeft gelegen
![]()
Liefst neem ik mijn eigen deken en kussen mee
Ik neem weleens een eigen kussensloop mee, maar in NY hadden ze die zowaar vervangenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:39 schreef missbehavin het volgende:
Het probleem is eigenlijk vooral dat ik stiekem élk hotel smerig vind. Vloerbedekking waar god weet wie heeft gelopenBedden waar god weet wie in heeft gelegen
![]()
Liefst neem ik mijn eigen deken en kussen mee
Ow, klonk echt als Phil, zo'n bekend hotel, iedereen lijkt er wel eens geweest te zijn.quote:
Is dat niet Pennsylvania?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, klonk echt als Phil, zo'n bekend hotel, iedereen lijkt er wel eens geweest te zijn.
Ik vond het echt 100% meevallen eigenlijk, ok de plinten waren een beetje stuk, barstje in de meubels etc, maar verder niet echt ranzig ofzo...
Weet niet of ik nu iets moet zeggen of beter van nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Het tocht hier maar ik heb alle tochtstrips dichtgedaanVoel de koude lucht zo langs m'n benen gaan.
Doe maarquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Weet niet of ik nu iets moet zeggen of beter van niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |