Ik zou toch een lijntje met de buitenwereld proberen te houdenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
2 nachten, dus ik zal het ws wel overleven.
Hahaha, nee het is allesbehalve een nicht.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie bij hem altijd die kastnicht van Bridget Jones voor me
[ afbeelding ]
Maar wel zo'n lul volgens mijquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha, nee het is allesbehalve een nicht.
M'n hotel in NY was uitgeroepen tot het slechtste hotel van de VSquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook nooit zo veeleisend qua slaapplek, als het goed is ben ik er toch nauwelijks, slapen, douchen, weg...
Ik zal proberen te fokken af en toe. En als je te lang niks hoort, moet je HW maar op expeditie sturenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou toch een lijntje met de buitenwereld proberen te houden
Bridgetquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie bij hem altijd die kastnicht van Bridget Jones voor me
[ afbeelding ]
quote:
Dat moet lukken dan jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
2 nachten, dus ik zal het ws wel overleven.
Hotel Philadelphia, kan niet missenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n hotel in NY was uitgeroepen tot het slechtste hotel van de VSMaar het was ook het goedkoopste met een heel goede ligging en het viel reuze mee. Misschien dat we net zo'n semi-gerenoveerde kamer hadden, want alleen de badkamer viel een beetje uit elkaar. Maar we hadden heerlijke bedden (al durfde ik er niet onder te kijken, maar dat doe ik thuis ook nooit) en een flatscreen-tv en een grote kast (hoewel daar een bijzonder luchtje hing dus daar zetten we onze stinkschoenen 's nachts neer) en een werkende airco en warm water uit de douche. En de wc trok door! En op wat schimmel op het douchegordijn na viel het reuze mee. Er zijn mensen die viezer wonen
Het verbaast me weer niksquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n hotel in NY was uitgeroepen tot het slechtste hotel van de VSMaar het was ook het goedkoopste met een heel goede ligging en het viel reuze mee. Misschien dat we net zo'n semi-gerenoveerde kamer hadden, want alleen de badkamer viel een beetje uit elkaar. Maar we hadden heerlijke bedden (al durfde ik er niet onder te kijken, maar dat doe ik thuis ook nooit) en een flatscreen-tv en een grote kast (hoewel daar een bijzonder luchtje hing dus daar zetten we onze stinkschoenen 's nachts neer) en een werkende airco en warm water uit de douche. En de wc trok door! En op wat schimmel op het douchegordijn na viel het reuze mee. Er zijn mensen die viezer wonen
Hotel Carterquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hotel Philadelphia, kan niet missen.
Volgens mij weet jij hem prima zelf te vindenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal proberen te fokken af en toe. En als je te lang niks hoort, moet je HW maar op expeditie sturen
Dat valt reuze meequote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij hem prima zelf te vinden
Checkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:39 schreef missbehavin het volgende:
Het probleem is eigenlijk vooral dat ik stiekem élk hotel smerig vind. Vloerbedekking waar god weet wie heeft gelopenBedden waar god weet wie in heeft gelegen
![]()
Liefst neem ik mijn eigen deken en kussen mee
Ik neem weleens een eigen kussensloop mee, maar in NY hadden ze die zowaar vervangenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:39 schreef missbehavin het volgende:
Het probleem is eigenlijk vooral dat ik stiekem élk hotel smerig vind. Vloerbedekking waar god weet wie heeft gelopenBedden waar god weet wie in heeft gelegen
![]()
Liefst neem ik mijn eigen deken en kussen mee
Ow, klonk echt als Phil, zo'n bekend hotel, iedereen lijkt er wel eens geweest te zijn.quote:
Is dat niet Pennsylvania?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, klonk echt als Phil, zo'n bekend hotel, iedereen lijkt er wel eens geweest te zijn.
Ik vond het echt 100% meevallen eigenlijk, ok de plinten waren een beetje stuk, barstje in de meubels etc, maar verder niet echt ranzig ofzo...
Weet niet of ik nu iets moet zeggen of beter van nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Het tocht hier maar ik heb alle tochtstrips dichtgedaanVoel de koude lucht zo langs m'n benen gaan.
Doe maarquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Weet niet of ik nu iets moet zeggen of beter van niet
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Weet niet of ik nu iets moet zeggen of beter van niet
TS is echt aidsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was onze tweede keus, maar Carter had een betere ligging aan Times Square
Zo viezig!quote:
quote:
Iets over geestenquote:
Zeiltje mee?quote:
Alles in plastic overtrekken!quote:
Ik zat in Brazilië 1 nacht in Hotel Ritter, wat best goed zou moeten zijn. Maar ik zag tijdens een nachtelijk wc bezoek toch echt een kakkerlak lopen. Bij het uitchecken toch even gemeld en volgend jaar neem ik toch echt een ander hotel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hotel Philadelphia, kan niet missen.
TS is echt de plek waar je niet komt als New Yorkers, klein beetje vergelijkbaar met dat ik niet op het Damrak ga eten/slapenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zover zijn we nu ookJe steeds door die drukke mensenmassa heen moeten worstelen
Ach, dat kan altijd gebeuren. In Amsterdam in die oude panden is het ook heel lastig om het kakkerlak vrij te houden somsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zat in Brazilië 1 nacht in Hotel Ritter, wat best goed zou moeten zijn. Maar ik zag tijdens een nachtelijk wc bezoek toch echt een kakkerlak lopen. Bij het uitchecken toch even gemeld en volgend jaar neem ik toch echt een ander hotel.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dat kan altijd gebeuren. In Amsterdam in die oude panden is het ook heel lastig om het kakkerlak vrij te houden soms.
Ik ben toch ook toeristquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
TS is echt de plek waar je niet komt als New Yorkers, klein beetje vergelijkbaar met dat ik niet op het Damrak ga eten/slapen.
Toeristenfuik, kan er niets anders van maken popjequote:
Ik zat in Orlando in een vrij mooi hotel. Ook kakkerlak op de badkamer. Valt soms weinig aan te doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zat in Brazilië 1 nacht in Hotel Ritter, wat best goed zou moeten zijn. Maar ik zag tijdens een nachtelijk wc bezoek toch echt een kakkerlak lopen. Bij het uitchecken toch even gemeld en volgend jaar neem ik toch echt een ander hotel.
True, maar dan nog hoef je je niet als de standaard toerist te gedragenquote:
Is goed! Hoewel we wb eten wel strak gepland zitten, da's eigenlijk het hele congres, drinken, vreten, wat haargedoe, meer drinken, meer vretenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toeristenfuik, kan er niets anders van maken popje.
Als je uit eten wil, zonder je collega's, ga niet in de buurt eten maar vraag mij iets.
Klinkt goed, chaperonne nodig?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is goed! Hoewel we wb eten wel strak gepland zitten, da's eigenlijk het hele congres, drinken, vreten, wat haargedoe, meer drinken, meer vreten
Klopt, in de zomer in Brazilie zijn ze ook overal te vinden. Maar als hotel zijnde zou ik dan toch ergens zo'n val/vergifpoeder in de kamers zetten tussen boekingen in.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dat kan altijd gebeuren. In Amsterdam in die oude panden is het ook heel lastig om het kakkerlak vrij te houden soms.
Maar het is wel goed bereikbaar met het OV en er zijn veel restaurants en ontbijtzaakjes enzo, daar keken we ook naar. Vanaf daar kon je veel bezienswaardigheden snel bereiken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar dan nog hoef je je niet als de standaard toerist te gedragen. TS is ook gewoon niets aan, even leuk als herkenning uit alle films, maar verder is het niets..
MSG ook, metro voor de deurquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het is wel goed bereikbaar met het OV en er zijn veel restaurants en ontbijtzaakjes enzo, daar keken we ook naar. Vanaf daar kon je veel bezienswaardigheden snel bereiken.
Als je 1 kakkerlak hebt gezien, zijn er waarschijnlijk al duizenden. In die grote panden... Het hele blok is dan al verloren, daar kom je niet met wat poeder vanaf. Net zoals met muizen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopt, in de zomer in Brazilie zijn ze ook overal te vinden. Maar als hotel zijnde zou ik dan toch ergens zo'n val/vergifpoeder in de kamers zetten tussen boekingen in.
Dat weten we nu ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MSG ook, metro voor de deur.
En daar in de buurt is het een stuk minder toeristisch als je even een zijstaat in duikt.
Ook dat jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat weten we nu ookNiet zozeer minder toeristisch, maar vooral rustiger.
Ja dat kunnen we wel hequote:
Sja, swamp country, vochtig als de pest, houten huize, you do the mathquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:56 schreef CherryLips het volgende:
New Orleans was helemaal bezaaid met kakkerlakkenDat hele park zat onder.
We waren op een namiddag verdwaald, nou ja, vanuit de metro de verkeerde kant op gelopen, en toen kwamen we ergens in the village terecht, geloof ik. Mooie huizen, brede straten, weinig verkeer. We hebben daar ergens bij een Italiaan gegeten, normale Europese porties, je kon lekker op het terras zittenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat ja.
Al is het nergens echt rustig in NY.
Ach, ik ben er wel aan gewend in Brazilie, ik had alleen beter verwacht van een hotel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Trouwens, m'n ouders hebben ooit ook een kakkerlakkenplaag gehad in de zaakIk had die beesten nog nooit gezien tot ik er in Rome eentje zag lopen. Dacht dat het een muis was
En dan ging er nog iemand op stampen ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, swamp country, vochtig als de pest, houten huize, you do the math.
Verdwalen in NY, met die straatindeling? Echt heel erg knapquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We waren op een namiddag verdwaald, nou ja, vanuit de metro de verkeerde kant op gelopen, en toen kwamen we ergens in the village terecht, geloof ik. Mooie huizen, brede straten, weinig verkeer. We hebben daar ergens bij een Italiaan gegeten, normale Europese porties, je kon lekker op het terras zitten
En overal de eitjes mee naar toe nemen onder je schoen, slimquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan ging er nog iemand op stampen ookCrunch en flots, klodder mayonaise
Het loopt allemaal wel heel logisch, maar je moet wel weten welke kant je op moet. Wij liepen zo te ouwehoeren dat we pas na een paar straten doorhadden dat het opliep ipv afliepquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verdwalen in NY, met die straatindeling? Echt heel erg knap.
#vrouwquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verdwalen in NY, met die straatindeling? Echt heel erg knap.
Nogmaals, knapquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het loopt allemaal wel heel logisch, maar je moet wel weten welke kant je op moet. Wij liepen zo te ouwehoeren dat we pas na een paar straten doorhadden dat het opliep ipv afliep
Ja dat zei de tourguide ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En overal de eitjes mee naar toe nemen onder je schoen, slim.
Waarom weten mensen nooit iets?quote:
Ik ben in New Orleans ook verdwaald, maar daar heeft die oude binnenstad nog iets Europees. Later was ik op zoek naar St Peter Street en stond ik in Peter Street. Godverquote:
Ja, daar snap ik het nog wel hoor, maar NY is echt zo simpel opgezetquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben in New Orleans ook verdwaald, maar daar heeft die oude binnenstad nog iets Europees. Later was ik op zoek naar St Peter Street en stond ik in Peter Street. Godver
Dat snap ik dus ook niet, al die locals in brazilie slaan ze dood met hun havaianas. Je zou toch denken dat juist zij moeten weten dat dat niet de juiste methode isquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En overal de eitjes mee naar toe nemen onder je schoen, slim.
Idd, KILL IT WITH FIRE!!!!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet, al die locals in brazilie slaan ze dood met hun havaianas. Je zou toch denken dat juist zij moeten weten dat dat niet de juiste methode is
Deo spray plus aansteker, werkt idd prima!quote:
*crackle*quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Deo spray plus aansteker, werkt idd prima!
Ja, ik ben ook geen fan van de beestjesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Zat ik op een muurtje aan het park, en hoor ik allemaal geritsel achter me. Kijk ik om, zie ik daar tientallen kakkerlakken lopenBleken ze ook naast me op het muurtje te lopen en tegen het muurtje aan, naast m'n benen. Ik vloog er zowat vanaf
Enige oplossingquote:
Ik zeg nooit iets vunzigsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik zat weer vunziger te denken.
Of gewoon veilig thuisblijven!quote:
Sowieso altijd de veiligere optie natuurlijkquote:
Ik ben voor meeste beestjes niet bang maar kakkerlakken vind ik maar niks. Terwijl ze eigenlijk geen reet doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook geen fan van de beestjes.
Het is geen angst idd, wel afkeerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben voor meeste beestjes niet bang maar kakkerlakken vind ik maar niks. Terwijl ze eigenlijk geen reet doen.
De rode vuurmieren waarmee ik kennis heb gemaakt waren toch een stuk heftiger, pff wat doen die krengen pijn.
Cool hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:14 schreef Cue_ het volgende:
Mijn piano wordt vanmiddag gebracht
Eig nu al, maar dat was mij niet verteld, dus ben niet thuis. Dus komen ze vanmiddag nog een keertje langs
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Cool hoor.
Ik wil ook nog een instrument, meer decoratief, maar dat zal wel een gitaar worden.
Haha dat lijkt me dan wel de meest logische keuzequote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Cool hoor.
Ik wil ook nog een instrument, meer decoratief, maar dat zal wel een gitaar worden.
Ja, zoiets idd. nog geen type gezien dat ik echt mooi vond EN kon betalenquote:
Ja, de kans dat ik er op ga spelen is niet zo heel groot, dus het hoeft ook geen hele goeie te zijn, als hij het maar doet en er leuk uitziet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha dat lijkt me dan wel de meest logische keuze(en een stuk goedkoper)
Heb me gister opgegeven voor lessen, dus hopelijk daar binnenkort ook bericht over
Zodat anderen erop kunnen spelenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:19 schreef HeatWave het volgende:
Ja, de kans dat ik er op ga spelen is niet zo heel groot, dus het hoeft ook geen hele goeie te zijn, als hij het maar doet en er leuk uitziet.
Wat voor soort muziek wil je leren spelen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha dat lijkt me dan wel de meest logische keuze(en een stuk goedkoper)
Heb me gister opgegeven voor lessen, dus hopelijk daar binnenkort ook bericht over
Ook dat, en ik wil wel een paar accoorden kunnen natuurlijk.quote:
Ja mijn voeten werden flink te pakken genomen door die beestjes.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is geen angst idd, wel afkeer. Maar idd, ze doen verder geen kwaad.
Ja, dat zijn echt bitches.
Vind ik een lastige eigquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:20 schreef MissMSX het volgende:
Wat voor soort muziek wil je leren spelen?
Dat hoort er allemaal bij daar natuurlijk, je moet wel lijden voor je zonquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja mijn voeten werden flink te pakken genomen door die beestjes.
Paardenvliegen zijn ook zo naar, die kunnen goed bijten.
"Het is een nacht" is zo aan te lerenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat, en ik wil wel een paar accoorden kunnen natuurlijk.
Ja,maar dat is een boutplaatquote:
Type Andre Rieuquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind ik een lastige eig![]()
Van mij hoeft niet dat super klassieke, maar een paar in die richting zou wel gaaf zijn
Maar ook gewoon wat melodieuze zaken die lekker in het oor klinken.
Weet het dus nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |