Heb geen dubbelglas boven. Dus ik denk dat maar eens aanschaffenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:52 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Bij mij is dat niet alleen voor de vakantie zo. Heb zo'n idee dat ik chronisch verkouden ben geworden ofzo![]()
Ag, de wat vollere vrouwen van deze wereld zijn ook best geliefd bij een groot mannelijk publiek.quote:
En vooral niet langer dan een week aan de otrivin gaan. Volgens mij maakt dat je hele slijmvlies kapot.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb geen dubbelglas boven. Dus ik denk dat maar eens aanschaffen
Je mag het niet eens langer dan een week aan één stuk door gebruikenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:46 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
En vooral niet langer dan een week aan de otrivin gaan. Volgens mij maakt dat je hele slijmvlies kapot.
wehequote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:46 schreef missbehavin het volgende:
En echt hoor CL, volgens mij dik je het teveel aan
Ik denk het, de buikpijn staat me nog het meeste bij. Oh man, wat was dat verschrikkelijk.quote:
O, ik heb het veel langer gebruikt. Zie je, daar heb je het al;)quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag het niet eens langer dan een week aan één stuk door gebruiken
Ik gooi er nog maar even een boterhammetje inquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk het, de buikpijn staat me nog het meeste bij. Oh man, wat was dat verschrikkelijk.
Mensen die bijsluiters niet lezenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:48 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
O, ik heb het veel langer gebruikt. Zie je, daar heb je het al;)
Nee, maar ik moet uitkijken dat ik geen Sonja Silva word ofzo.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:48 schreef HeatWave het volgende:
CL is idd echt niet moddervet oid hoor.
Wie?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet uitkijken dat ik geen Sonja Silva word ofzo.
Huh?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet uitkijken dat ik geen Sonja Silva word ofzo.
Wat is dat nou weer voor kerelquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:55 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben ook 'voller' (
) dan een jaar of 3 terug. Zegt lief. Verdomme.
Moet hij zeggen met z'n dikke pensquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:55 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben ook 'voller' (
) dan een jaar of 3 terug. Zegt lief. Verdomme.
Zegt me echt helemaal nietsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SHO / [Whatever gate #11] Sonja Silva: niemand weet... dat we getrouwd zijn!
Ze was ten tijde van TMF wel mooi.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zegt me echt helemaal niets.
En dat hou ik graag zo denk ik.
Ah, TMF, dat verklaart wel veelquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze was ten tijde van TMF wel mooi.
Daar zou ik me eerder druk maken om haar mentale gesteldheidquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SHO / [Whatever gate #11] Sonja Silva: niemand weet... dat we getrouwd zijn!
Ja, MTV was beterquote:
quote:
Ja nee, ik vroeg er wel naar hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor kerel
Dumpen die handel!
Allemaal kutquote:
Overgevoelig.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin dat een gemeen topic te vinden maar blijkbaar ben ik overgevoelig ofzo
Dan had ie moeten liegenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zei ik ook al.
[..]
Ja nee, ik vroeg er wel naar hoor
Groot gelijk, doe ik ook. Amsterdamse osseworstquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik gooi er nog maar even een boterhammetje in
Nee! Als ie dat doet ben ik binnen no time moddervet natuurlijkquote:
Nee dat van dat kolven had iemand op FB gezet die wel vaker dingen over kolven en moederschap erop zet, dat zoek ik echt niet zelf opquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Overgevoelig.
Dingen over kolven opzoeken.
Ben je zwanger?
Gemeen van/tegen wie?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin dat een gemeen topic te vinden maar blijkbaar ben ik overgevoelig ofzo
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Allemaal kut. Al was MTV toen idd nog Mtv ipv mTV
.
Ik ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:55 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben ook 'voller' (
) dan een jaar of 3 terug.
Staan op PPquote:
Amsterdamquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Groot gelijk, doe ik ook. Amsterdamse osseworst
Ik weet natuurlijk niet hoe vol jij al was om mee te beginnen hequote:
Ik maak me nog steeds zorgen om dat andere deelquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat van dat kolven had iemand op FB gezet die wel vaker dingen over kolven en moederschap erop zet, dat zoek ik echt niet zelf op
Overgevoelig ben ik altijd al geweest.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik maak me nog steeds zorgen om dat andere deel
Beetje neurotisch dat welquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Overgevoelig ben ik altijd al geweest.
Dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe vol jij al was om mee te beginnen he
Pukkelpop.quote:
Sowieso... festivalsquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pukkelpop.
Te veel keus
[..]
Sowieso... festivals
Kon ook nog iddquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pukkelpop.
Te veel keus
[..]
Sowieso... festivals
Dik wijfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |