Sorry, maar dat gaat echt niet meer lukken haha.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga dit snel uit mijn gedachten bannen
Komt omdat het tocht in je huis.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik kap met die huisdieren hoor, nu ligt er weer een cavia voor pampus
Mag mijn kat een weekje komen logeren?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik kap met die huisdieren hoor, nu ligt er weer een cavia voor pampus
Hij is niet verkouden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:36 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Komt omdat het tocht in je huis.
Hij weegt (nog) 1600 gram. Krijgt ie dat op?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mag mijn kat een weekje komen logeren?
Als alles bij jou kassiewijlen gaat...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij weegt (nog) 1600 gram. Krijgt ie dat op?
quote:
En aangezien je vanochtend de tocht langs je benen voelde, dacht ik zo.......quote:Cavia's binnen houden
Een cavia kan zonder problemen het hele jaar door binnenshuis worden gehouden. Zo heeft u een goed contact met het dier en wort hij veel tammer. Een cavia is een echt gezelligheidsdier en zal regelmatig van zich laten horen met aanstekelijk gepiep. Wanneer een cavia altijd in een (kleinere) binnen kooi zit, moet u hem minstens een keer per dag een rondje door de kamer laten lopen.
Waar moet je op letten bij de plek van een cavia hok binnen?
U kunt de cavia kooi het beste op de juiste plek zetten, hieronder staan een paar tips.
- Een lichte plek, bij voorkeur in de buurt van een raam zodat de cavia naar buiten kunnen kijken.
- Niet in de volle zon achter glas, minimaal een goede schaduwplek in het hok.
- Niet naast de verwarming in de winter.
- Niet op een tochtige plek, cavia's kunnen heel slecht tegen tocht.
- Een relatief rustige plek waar niet teveel doorloop is, bijvoorbeeld in een hoek tegen de muur.
Een caviakooi binnen kan dus op vele plekken staan, als je bovenstaande adviezen maar in de gaten houdt. Een gang is over het algemeen geen goede plek, aangezien daar veel tocht is, veel langs het hok wordt gelopen en over het algemeen te donker en kil is.
Ja hij was gewoon niet goed wijs, stukje stokbrood was laagje sate en dan laagje sambalquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als hij dat vaker deed dan waren al z'n zenuwen misschien al wel weggebrand
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als alles bij jou kassiewijlen gaat...
Hij staat niet op de tocht, maar bedankt voor het opzoekenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:46 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
[..]
En aangezien je vanochtend de tocht langs je benen voelde, dacht ik zo.......
Ik heb nog niets gekeken van dit seizoen, kan nu weer lekker in 1 keer door.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:58 schreef Belsezar het volgende:
De cliffhanger van the walking dead was weer
En dan komt er ook nog een spin-off van de zomer
Ik zal niks verklappen maar als je halverwege bent en het wat saai gaat vinden, hou volquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gekeken van dit seizoen, kan nu weer lekker in 1 keer door.
Oh, dat is elk seizoen zo toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zal niks verklappen maar als je halverwege bent en het wat saai gaat vinden, hou vol
quote:
quote:
Ik til opzich niet zo zwaar aan spoilers hoor hoorquote:
Ok, een heel klein spoilertje:quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik til opzich niet zo zwaar aan spoilers hoor hoor. Liever niet, maar ga geen moord en brand schreeuwen. Als je iets niet wil weten moet je offline blijven
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En meer ga ik absoluut niet vertellen, de verrassingen zijn te leuk
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, een heel klein spoilertje:BLOEDBAK!!! DAT WOU IK HELEMAAL NIET WETEN NOG!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En meer ga ik absoluut niet vertellen, de verrassingen zijn te leuk!111111111!!!1
.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Godverdomme, had ik toch naar Miss B moeten luisterenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
BLOEDBAK!!! DAT WOU IK HELEMAAL NIET WETEN NOG!!!!111111111!!!1
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |