Netjesquote:Op woensdag 1 april 2015 08:18 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik vul al bijna 30 dagen achter elkaar MyFitnessPal inDat had ik nooit, ik vergat dat altijd. Blij dat het nu eindelijk een gewoonte is geworden
Psychisch is ook medischquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
"medisch noodzakelijk" ik ben alleen bang dat hangtieten door het afvallen daar niet onder vallen
Dit indd. Mijn schoonzusje had vroeger echt mooie tieten, maar tegenwoordig theezakjes na de zwangerschappen. En lijdt daar best onder, en is nu bezig met traject om te laten vergrotenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, gewone slappe theezak heb je waarschijnlijk minder kans. Tenzij enorm psychisch leed, geloof ik.
weer een reden waarom wij het als man toch veel makkelijker hebben.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Dit indd. Mijn schoonzusje had vroeger echt mooie tieten, maar tegenwoordig theezakjes na de zwangerschappen. En lijdt daar best onder, en is nu bezig met traject om te laten vergroten
Ik zit nu op 80 dagen achter elkaarquote:Op woensdag 1 april 2015 08:18 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik vul al bijna 30 dagen achter elkaar MyFitnessPal inDat had ik nooit, ik vergat dat altijd. Blij dat het nu eindelijk een gewoonte is geworden
Weet niet of haar vent er zo over denkt. Die lijdt er ook best onderquote:Op woensdag 1 april 2015 09:07 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
weer een reden waarom wij het als man toch veel makkelijker hebben.
60 hiero.quote:Op woensdag 1 april 2015 08:18 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik snap dat je er blij om bent, maar toch zou je dat niet moeten zijnquote:Op woensdag 1 april 2015 09:15 schreef Qwea het volgende:
OOh yeah, zometeen prednison voor mijn schouderInjectie alles
Kip, loads of itquote:Op woensdag 1 april 2015 09:16 schreef Qwea het volgende:
Ooh en ik wil 1 whey shake schrappen maar wtf neem ik dan ter compensatie aan eiwitten? Want tonijn, eieren en kwark komen mijn neus uit
doen ze dat echt in je gewricht? Ik heb 3 keer een cortisonen injectie in mijn ac gewricht gehad (sleutelbeen/schouder) en dat was geen pretje.....quote:Op woensdag 1 april 2015 09:15 schreef Qwea het volgende:
OOh yeah, zometeen prednison voor mijn schouderInjectie alles
Had ik eerst ookquote:Op woensdag 1 april 2015 08:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
NetjesIk vergeet het ook altijd.. of ik wil het achteraf invullen, maar dan heb ik geen flauw idee hoeveel gr het was enzo
Goed lijstje.quote:Op woensdag 1 april 2015 08:45 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje:
O: 100 gram banaan, 2 scoops whey, 150 gram kwark, 300 gram water.
B: 3,5 of 7 km met hond.
L: 1 ei, 2 eiwit, 30 gram droge worst, 150 gram venkel, 50 gram paprika, 150 gram champignons, 50 gram sla
T: 250 gram gebakken champignons
D: 150 gram zalm, 300 gram sperziebonen, 100 gram gepofte aardappel met 50 gram kwark met bieslook
T: 400 gram aardbeien
T: 1 ei en/of 100 gram achterham.
Valt tegen hoor, vroeger toch wel problemen mee gehadquote:Op woensdag 1 april 2015 09:07 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
weer een reden waarom wij het als man toch veel makkelijker hebben.
quote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 09:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
60 hiero.
Daarvoor zat ik 1.5 jaar bij voedingscentrumkutsite
http://www.girlslove2run.com/2015/04/33-voedzooi/quote:Op woensdag 1 april 2015 09:16 schreef Qwea het volgende:
Ooh en ik wil 1 whey shake schrappen maar wtf neem ik dan ter compensatie aan eiwitten? Want tonijn, eieren en kwark komen mijn neus uit
• de subacromiale ruimte. Dit is de ruimte tussen de pezen en het dak van de schouder.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:23 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
doen ze dat echt in je gewricht? Ik heb 3 keer een cortisonen injectie in mijn ac gewricht gehad (sleutelbeen/schouder) en dat was geen pretje.....
Ja, dan kan ik net zo goed aan de whey blijven qua kostenquote:
Klikquote:Op woensdag 1 april 2015 09:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
http://www.girlslove2run.com/2015/04/33-voedzooi/
?
Klikquote:Op woensdag 1 april 2015 09:28 schreef -Peach het volgende:
Overal pompoenpitten doorheen gooien: http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=978
Ja, dat van die kosten zei je er ook niet bijquote:Op woensdag 1 april 2015 09:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik net zo goed aan de whey blijven qua kosten
Fair enoughquote:Op woensdag 1 april 2015 09:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja, dat van die kosten zei je er ook niet bij
Whey is ook eigenlijk een best goedkope eiwitbron, alleen kwark en eieren zijn goedkoper zo'n beetje.quote:
Leuk gefeliciteerd! Zijn jullie al lang samen?quote:Op woensdag 1 april 2015 09:38 schreef Artoo het volgende:
Even iets anders. Maar het is zo fantastisch dat ik het even gezegd moet hebben: mijn kerel en ik hebben besloten dat we gaan samenwonen.
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 1 april 2015 09:38 schreef Artoo het volgende:
Even iets anders. Maar het is zo fantastisch dat ik het even gezegd moet hebben: mijn kerel en ik hebben besloten dat we gaan samenwonen.
60 cent per shake, 2 shakes a day.. 1.20 per dag. Maar ik zit ook achterlijk hoog in eiwitten. Rond de 3g.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Whey is ook eigenlijk een best goedkope eiwitbron, alleen kwark en eieren zijn goedkoper zo'n beetje.
Bijna 2 jaar.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuk gefeliciteerd! Zijn jullie al lang samen?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 1 april 2015 09:38 schreef Artoo het volgende:
quote:Op woensdag 1 april 2015 09:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuk gefeliciteerd! Zijn jullie al lang samen?
quote:
Thanksquote:
Ehhh zo'n beetje alles?quote:Op woensdag 1 april 2015 09:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
60 cent per shake, 2 shakes a day.. 1.20 per dag. Maar ik zit ook achterlijk hoog in eiwitten. Rond de 3g.
Ik zal straks eens uitzoeken wat je nou nodig had om massa te behouden en om op te bouwen.
Ik moet sowieso meer vet eten maar dat vind ik heel lastig want wat -afgezien van noten- moet je dan for god sakes eten?
volgens mij is 1.8-2.5 gr voldoende.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
60 cent per shake, 2 shakes a day.. 1.20 per dag. Maar ik zit ook achterlijk hoog in eiwitten. Rond de 3g.
Ik zal straks eens uitzoeken wat je nou nodig had om massa te behouden en om op te bouwen.
Ik moet sowieso meer vet eten maar dat vind ik heel lastig want wat -afgezien van noten- moet je dan for god sakes eten?
Gefeliciteerd! Leuk manquote:Op woensdag 1 april 2015 09:38 schreef Artoo het volgende:
Nou ja ik kan geen chocoladepasta bv gaan eten (godverdomme. Dat is Zo lekker) dus dan dan is het een beetje karig.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ehhh zo'n beetje alles?Maar goed, als je vetten wilt zónder zouten en toegevoegde suikers blijft er minder over natuurlijk. Avocado, goede kaas, vette vis, boter op brood?
Tering wat is dat voor ei? Kom op nou! Het enige dat teveel aan eiwit eventueel doet is slecht voor je nieren zijn, maar dan moet je geloof ik nog wel meer eten.quote:
En dan is 2.5 voor massa? Dus best zit ik rond 2.2 / 2.3?quote:Op woensdag 1 april 2015 09:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
volgens mij is 1.8-2.5 gr voldoende.
Vet vind ik ook wel lastig, notenpasta's, noten, vette vis, boter op brood, avocado
Ja want je wilt wel meer vet maar geen extra koolhydraten neem ik aan?quote:Op woensdag 1 april 2015 09:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja ik kan geen chocoladepasta bv gaan eten (godverdomme. Dat is Zo lekker) dus dan dan is het een beetje karig.
dat is ook al achterhaaldquote:Op woensdag 1 april 2015 09:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tering wat is dat voor ei? Kom op nou! Het enige dat teveel aan eiwit eventueel doet is slecht voor je nieren zijn, maar dan moet je geloof ik nog wel meer eten.
Nou dan ben jij echt een badass. ik had vanwege een ongeluk echt heel veel pijn op die plek. Ik schreeuwde het al uit als je het aanraakte.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
• de subacromiale ruimte. Dit is de ruimte tussen de pezen en het dak van de schouder.
• het acromio-claviculaire gewricht. Dit is het gewrichtje tussen het dak van de schouder (acromion) en het sleutelbeen (clavicula). Deze injectie wordt meestal gegeven onder geleide van een echo zodat de juiste locatie bepaald kan worden.
• het gewricht (intra-articulair). Dit is de ruimte tussen de kop en de kom van het schoudergewricht.
• In de peesschede van de biceps.
Daar krijg ik ze
En pussy. Dat doet heel geen zeer!
Liefst idd niet. Zit nu rond 220g max 240 met some wat uitschieters zowel up and down. En ik doe het goed op wat ik nu eet... Alleen 1.20 per dag aan whey, ik mag elke maand een pot kopen a 50 euroquote:Op woensdag 1 april 2015 09:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja want je wilt wel meer vet maar geen extra koolhydraten neem ik aan?
Misschien moet je het ook niet in grote voedingsgroepen zoeken maar in kleine tweaks aan je eten. Dus idd wat iemand al zei; meer eiwitten = pompoenpitten of chiazaad ergens doorheen, meer vetten = wat extra olijfolie door je salade of boter op brood?
Ik zit nu te wachten op de injectie, dan ga ik link uitlaten en dan ga ik eens tweaken en boodschappen doen idd. Dus ik gil straks nog wel even als ik hulp nodig hebquote:Op woensdag 1 april 2015 09:48 schreef -Peach het volgende:
@ Artoo: gefeliciteerd!
@ Qwea: wat La Tramposa zegt, en evt chorizo ofzo? Tonijn op olie pakken kan ook en inderdaad kaas.
quote:Op woensdag 1 april 2015 09:48 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Nou dan ben jij echt een badass. ik had vanwege een ongeluk echt heel veel pijn op die plek. Ik schreeuwde het al uit als je het aanraakte.
toen ze de eerste injectie deden had ik de hand van mijn vriendin vast....zei voelde mijn pijn. Bij de tweede viel ik zowat flauw van de pijn
Ja ik zou inderdaad rond die 2.2 gaan zitten ofzoquote:Op woensdag 1 april 2015 09:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dan is 2.5 voor massa? Dus best zit ik rond 2.2 / 2.3?
Notenpastan kan ik wel eens naar kijken ja. Nadeel van vetten is ook de kcal. Handje nootjes 300kcal, heb je net niks. Daar eet je 600g kwark voor
Boks! Jij snapt mijquote:Op woensdag 1 april 2015 09:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik zou inderdaad rond die 2.2 gaan zitten ofzo
Deze trainer doet veel onderzoeken lezen enzo en geeft aan dat hoger dan 1.8 niet bewezen meer resultaat geeft:
http://www.victormooren.n(...)2-de-calorie-inname/
Ja daarom haal ik mijn vetten ook meestal niet, er zitten zoveel calorieën in en ik wil graag veel eten dus liever die bak kwark dan een handje nootjes.
Ik kan mensen die dat niet willen echt niet begrijpen.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Boks! Jij snapt mijveel eten.
Ik zal die link zo eens even lezen.
Ik snap dat ook nietquote:Op woensdag 1 april 2015 09:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kan mensen die dat niet willen echt niet begrijpen.
Mijn vriend eet liever gewoon niet, die geef ik dus volle chocomel enzo als hij moet aankomen
Feliquote:Op woensdag 1 april 2015 09:38 schreef Artoo het volgende:
Ja ik dus ook! Dan ben ik helemaal blij want het is weet tijd om te etenquote:Op woensdag 1 april 2015 10:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nieteten is toch geniaal? Ik doe het liefst de hele dag niks anders
Ik ben al aan het plannen voor ons 12,5 jaar samenzijn, en ons 7,5 jarig huwelijkquote:Op woensdag 1 april 2015 09:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Leuk man
Ik ben onze 10 jarige bbq al aan het plannen/ocd
Hou oud ben jij?quote:Op woensdag 1 april 2015 10:06 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik ben al aan het plannen voor ons 12,5 jaar samenzijn, en ons 7,5 jarig huwelijk
Net 34 gewordenquote:
Ach, trouwen is ook overrated imoquote:Ik ben trouwens dit jaar ook 10 jaar samen, en dit jaar net getrouwd
26quote:Op woensdag 1 april 2015 10:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hou oud ben jij?![]()
En Qwea jij ook al 10 jaar samen? Hoe oud ben jij dan?
Ik ben trouwens dit jaar ook 10 jaar samen, en dit jaar net getrouwd
Oh, da's ook tofquote:Op woensdag 1 april 2015 10:06 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik ben al aan het plannen voor ons 12,5 jaar samenzijn, en ons 7,5 jarig huwelijk
Ja ik hoefde ook niet te trouwen, we zijn op maandagochtend getrouwd vanwege het kopen van ons huis, Heel romantisch dusquote:Op woensdag 1 april 2015 10:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Net 34 geworden
[..]
Ach, trouwen is ook overrated imoWij zijn wel eerder getrouwd dan eigenlijk bedoeling was zodat mijn vader het nog mee kon maken en getuige kon zijn. Anders hadden we nog paar jaar gewacht
Dan was je wel jong zeg!quote:
Als ik mezelf echt met pijn en moeite naar de fitness sleep, daar dan aan kom en het teringdruk is en overal op moet wachten en niks lukt. Dan ga ik toch echt liever bankhangenquote:
Hmm ja dan moet je een leukere sport zoekenquote:Op woensdag 1 april 2015 10:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Als ik mezelf echt met pijn en moeite naar de fitness sleep, daar dan aan kom en het teringdruk is en overal op moet wachten en niks lukt. Dan ga ik toch echt liever bankhangen
Vandaar dat ik ook minder krachttraining doe nu.
Ik vind echt geen enkele sport zo leuk dat ik denk: Yeah! ik mag weer!quote:Op woensdag 1 april 2015 10:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm ja dan moet je een leukere sport zoekenIk heb ook wel eens moeite met het in beweging komen, door regen/wind er naar toe fietsen, maar het sporten zelf valt eigenlijk nooit tegen. Behalve misschien als het heel kut gaat maar dan wil je juist de volgende keer nog liever om jezelf weer te verbeteren.
Aw, jammer is dat. Ik heb dat zelf wel echt: 'yay, eindelijk weer hardlopen'. Ik kan gelukkig wel echt uit kijken naar mijn sportmoment.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind echt geen enkele sport zo leuk dat ik denk: Yeah! ik mag weer!
Het is toch altijd wel een soort moeten, krachttraining vind ik de nog het leukst maar ook daarmee moet ik mezelf vaak naar de sportschool slepen.
Hmm, ik snap dat toch niet echt. Krijg je dan geen endorfine en andere geluksstofjes van het sporten?quote:Op woensdag 1 april 2015 10:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is toch altijd wel een soort moeten, krachttraining vind ik de nog het leukst maar ook daarmee moet ik mezelf vaak naar de sportschool slepen.
Daarom ben ik nu spinning gaan doen. Dat vind ik leuk, tenminste als ik er 1 keer benquote:Op woensdag 1 april 2015 10:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm ja dan moet je een leukere sport zoekenIk heb ook wel eens moeite met het in beweging komen, door regen/wind er naar toe fietsen, maar het sporten zelf valt eigenlijk nooit tegen. Behalve misschien als het heel kut gaat maar dan wil je juist de volgende keer nog liever om jezelf weer te verbeteren.
Iets van 16 ofzoquote:Op woensdag 1 april 2015 10:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik hoefde ook niet te trouwen, we zijn op maandagochtend getrouwd vanwege het kopen van ons huis, Heel romantisch dus
[..]
Dan was je wel jong zeg!
Nja ik ook wel trouwens, ik ben nu 27 (bijna 28 ) en mijn man () is 34 en dit jaar 35.
Dat heb ik de afgelopen week heel erg. En dan ben ik er en dan denk ik "Pffffffffff"quote:Op woensdag 1 april 2015 10:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik begrijp wat je bedoelt. Als ik niet zou basketballen zou ik waarschijnlijk niet fitnessen, maar omdat ik er zoveel profijt van heb doe ik het gewoon.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Als ik mezelf echt met pijn en moeite naar de fitness sleep, daar dan aan kom en het teringdruk is en overal op moet wachten en niks lukt. Dan ga ik toch echt liever bankhangen
Vandaar dat ik ook minder krachttraining doe nu.
Nja na het sporten voelt het wel lekker maar het is nou niet echt dat ik daar gelukkiger van wordt.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm, ik snap dat toch niet echt. Krijg je dan geen endorfine en andere geluksstofjes van het sporten?
Ik vind de ene sport wel leuker dan de andere, maar in principe maakt bewegen an sich me al gelukkig. Als ik 3/4 dagen niets doe, word ik echt heel onrustig en geirriteerd.
Ja ik ook vaak hoor, gelukkig hebben mijn vriend en ik het een beetje om en om, dan kunnen we elkaar af en toe nog pushenquote:Op woensdag 1 april 2015 11:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat heb ik de afgelopen week heel erg. En dan ben ik er en dan denk ik "Pffffffffff"
Echt zwaar ruk is dat. Dat je zit, dat je denkt "ik moet eigenlijk naar de gym maar de bank zit zo lekker" en dan allerlei dingen gaat bedenken dat je niet hoeftquote:Op woensdag 1 april 2015 11:21 schreef gcjoel het volgende:
Ja ik ook vaak hoor, gelukkig hebben mijn vriend en ik het een beetje om en om, dan kunnen we elkaar af en toe nog pushen
Ja inderdaad, je wilt dan gewoon inkorten. Hmm in plaats van 5x5 kan ik ook wel 3x5 doen toch? Hahaquote:Op woensdag 1 april 2015 11:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt zwaar ruk is dat. Dat je zit, dat je denkt "ik moet eigenlijk naar de gym maar de bank zit zo lekker" en dan allerlei dingen gaat bedenken dat je niet hoeften dan eenmaal daar zoiets hebt van "Alle jezus, duurt lang. Ben ik al klaar?" Dat werkt ook echt niet lekker
quote:Op woensdag 1 april 2015 09:12 schreef Artoo het volgende:
Tering Lonaa, dat is echt dikke vette progessieOf juist niet, want dat dik wordt minder.
Maar echt, zo knap!
Erger nog... Ik skip vandaag en ga morgen welquote:Op woensdag 1 april 2015 11:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, je wilt dan gewoon inkorten. Hmm in plaats van 5x5 kan ik ook wel 3x5 doen toch? Haha
en steeds: mehh het is zo zwaahaaar ik wil stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |