Zo'n true story.quote:we see addiction every day. It's shocking how many kinds of addiction exist. It would be too easy if it were just drugs and booze and cigarettes. I think the hardest part of kicking a habit is wanting to kick it. I mean, we get addicted for a reason, right? Often, too often, things that start out as just a normal part of your life at some point cross the line to obsessive, compulsive, out of control. It's the high we're chasing, the high that makes everything else fade away.
quote:The thing about addiction is it never ends well, because eventually, whatever it is that was getting us high stops feeling good and starts to hurt. Still, they say you don’t kick the habit until you hit rock bottom, but how do you know when you’re there? Because no matter how badly a thing is hurting us, sometimes letting it go hurts even worse.

Ik hoop maar dat het komt door veel soep en vocht vasthouden door diareeremmers..
  Ik hoop maar dat het komt door veel soep en vocht vasthouden door diareeremmers..

quote:Op woensdag 1 april 2015 07:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Zwaarder worden van 3 dagen buikgriep.. dat kan ook alleen weer mijn lichaamIk hoop maar dat het komt door veel soep en vocht vasthouden door diareeremmers..

Dat had ik nooit, ik vergat dat altijd. Blij dat het nu eindelijk een gewoonte is geworden
 Dat had ik nooit, ik vergat dat altijd. Blij dat het nu eindelijk een gewoonte is geworden  

Netjesquote:Op woensdag 1 april 2015 08:18 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik vul al bijna 30 dagen achter elkaar MyFitnessPal inDat had ik nooit, ik vergat dat altijd. Blij dat het nu eindelijk een gewoonte is geworden
 Ik vergeet het ook altijd.. of ik wil het achteraf invullen, maar dan heb ik geen flauw idee hoeveel gr het was enzo
 Ik vergeet het ook altijd.. of ik wil het achteraf invullen, maar dan heb ik geen flauw idee hoeveel gr het was enzo  

Psychisch is ook medischquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
"medisch noodzakelijk" ik ben alleen bang dat hangtieten door het afvallen daar niet onder vallen

Dit indd. Mijn schoonzusje had vroeger echt mooie tieten, maar tegenwoordig theezakjes na de zwangerschappen. En lijdt daar best onder, en is nu bezig met traject om te laten vergrotenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, gewone slappe theezak heb je waarschijnlijk minder kans. Tenzij enorm psychisch leed, geloof ik.

weer een reden waarom wij het als man toch veel makkelijker hebben.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Dit indd. Mijn schoonzusje had vroeger echt mooie tieten, maar tegenwoordig theezakjes na de zwangerschappen. En lijdt daar best onder, en is nu bezig met traject om te laten vergroten

Ik zit nu op 80 dagen achter elkaarquote:Op woensdag 1 april 2015 08:18 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik vul al bijna 30 dagen achter elkaar MyFitnessPal inDat had ik nooit, ik vergat dat altijd. Blij dat het nu eindelijk een gewoonte is geworden

Weet niet of haar vent er zo over denkt. Die lijdt er ook best onderquote:Op woensdag 1 april 2015 09:07 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
weer een reden waarom wij het als man toch veel makkelijker hebben.

Of juist niet, want dat dik wordt minder.
 Of juist niet, want dat dik wordt minder.  Maar echt, zo knap!
 Maar echt, zo knap!

Injectie alles
 Injectie alles

60 hiero.quote:Op woensdag 1 april 2015 08:18 schreef CrunchySelf het volgende:
 kutsite
 kutsite

Ik snap dat je er blij om bent, maar toch zou je dat niet moeten zijnquote:Op woensdag 1 april 2015 09:15 schreef Qwea het volgende:
OOh yeah, zometeen prednison voor mijn schouderInjectie alles

Kip, loads of itquote:Op woensdag 1 april 2015 09:16 schreef Qwea het volgende:
Ooh en ik wil 1 whey shake schrappen maar wtf neem ik dan ter compensatie aan eiwitten? Want tonijn, eieren en kwark komen mijn neus uit

doen ze dat echt in je gewricht? Ik heb 3 keer een cortisonen injectie in mijn ac gewricht gehad (sleutelbeen/schouder) en dat was geen pretje.....quote:Op woensdag 1 april 2015 09:15 schreef Qwea het volgende:
OOh yeah, zometeen prednison voor mijn schouderInjectie alles

Had ik eerst ookquote:Op woensdag 1 april 2015 08:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
NetjesIk vergeet het ook altijd.. of ik wil het achteraf invullen, maar dan heb ik geen flauw idee hoeveel gr het was enzo
 Maar ik weet in de ochtend voor een werkdag wat ik eet, dus dat vul ik dan compleet in. Ik corrigeer de grammen op het moment dat ik het echt weeg. En avondeten doe ik in de avond even via app
 Maar ik weet in de ochtend voor een werkdag wat ik eet, dus dat vul ik dan compleet in. Ik corrigeer de grammen op het moment dat ik het echt weeg. En avondeten doe ik in de avond even via app 
Goed lijstje.quote:Op woensdag 1 april 2015 08:45 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje:
O: 100 gram banaan, 2 scoops whey, 150 gram kwark, 300 gram water.
B: 3,5 of 7 km met hond.
L: 1 ei, 2 eiwit, 30 gram droge worst, 150 gram venkel, 50 gram paprika, 150 gram champignons, 50 gram sla
T: 250 gram gebakken champignons
D: 150 gram zalm, 300 gram sperziebonen, 100 gram gepofte aardappel met 50 gram kwark met bieslook
T: 400 gram aardbeien
T: 1 ei en/of 100 gram achterham.
Valt tegen hoor, vroeger toch wel problemen mee gehadquote:Op woensdag 1 april 2015 09:07 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
weer een reden waarom wij het als man toch veel makkelijker hebben.

quote:

quote:Op woensdag 1 april 2015 09:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
60 hiero.
Daarvoor zat ik 1.5 jaar bij voedingscentrumkutsite

http://www.girlslove2run.com/2015/04/33-voedzooi/quote:Op woensdag 1 april 2015 09:16 schreef Qwea het volgende:
Ooh en ik wil 1 whey shake schrappen maar wtf neem ik dan ter compensatie aan eiwitten? Want tonijn, eieren en kwark komen mijn neus uit

• de subacromiale ruimte. Dit is de ruimte tussen de pezen en het dak van de schouder.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:23 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
doen ze dat echt in je gewricht? Ik heb 3 keer een cortisonen injectie in mijn ac gewricht gehad (sleutelbeen/schouder) en dat was geen pretje.....

Ja, dan kan ik net zo goed aan de whey blijven qua kostenquote:

Klikquote:Op woensdag 1 april 2015 09:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
http://www.girlslove2run.com/2015/04/33-voedzooi/
?
Klikquote:Op woensdag 1 april 2015 09:28 schreef -Peach het volgende:
Overal pompoenpitten doorheen gooien: http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=978

Ja, dat van die kosten zei je er ook niet bijquote:Op woensdag 1 april 2015 09:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik net zo goed aan de whey blijven qua kosten

Fair enoughquote:Op woensdag 1 april 2015 09:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja, dat van die kosten zei je er ook niet bij

Whey is ook eigenlijk een best goedkope eiwitbron, alleen kwark en eieren zijn goedkoper zo'n beetje.quote:

Leuk gefeliciteerd! Zijn jullie al lang samen?quote:Op woensdag 1 april 2015 09:38 schreef Artoo het volgende:
Even iets anders. Maar het is zo fantastisch dat ik het even gezegd moet hebben: mijn kerel en ik hebben besloten dat we gaan samenwonen.

Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 1 april 2015 09:38 schreef Artoo het volgende:
Even iets anders. Maar het is zo fantastisch dat ik het even gezegd moet hebben: mijn kerel en ik hebben besloten dat we gaan samenwonen.

60 cent per shake, 2 shakes a day.. 1.20 per dag. Maar ik zit ook achterlijk hoog in eiwitten. Rond de 3g.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Whey is ook eigenlijk een best goedkope eiwitbron, alleen kwark en eieren zijn goedkoper zo'n beetje.

Bijna 2 jaar.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuk gefeliciteerd! Zijn jullie al lang samen?

Gefeliciteerdquote:Op woensdag 1 april 2015 09:38 schreef Artoo het volgende:

quote:Op woensdag 1 april 2015 09:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuk gefeliciteerd! Zijn jullie al lang samen?
quote:
Thanksquote:

Ehhh zo'n beetje alles?quote:Op woensdag 1 april 2015 09:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
60 cent per shake, 2 shakes a day.. 1.20 per dag. Maar ik zit ook achterlijk hoog in eiwitten. Rond de 3g.
Ik zal straks eens uitzoeken wat je nou nodig had om massa te behouden en om op te bouwen.
Ik moet sowieso meer vet eten maar dat vind ik heel lastig want wat -afgezien van noten- moet je dan for god sakes eten?
 Maar goed, als je vetten wilt zónder zouten en toegevoegde suikers blijft er minder over natuurlijk. Avocado, goede kaas, vette vis, boter op brood?
 Maar goed, als je vetten wilt zónder zouten en toegevoegde suikers blijft er minder over natuurlijk. Avocado, goede kaas, vette vis, boter op brood?

volgens mij is 1.8-2.5 gr voldoende.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
60 cent per shake, 2 shakes a day.. 1.20 per dag. Maar ik zit ook achterlijk hoog in eiwitten. Rond de 3g.
Ik zal straks eens uitzoeken wat je nou nodig had om massa te behouden en om op te bouwen.
Ik moet sowieso meer vet eten maar dat vind ik heel lastig want wat -afgezien van noten- moet je dan for god sakes eten?

Gefeliciteerd! Leuk manquote:Op woensdag 1 april 2015 09:38 schreef Artoo het volgende:

/ocd
 /ocd

Nou ja ik kan geen chocoladepasta bv gaan eten (godverdomme. Dat is Zo lekker) dus dan dan is het een beetje karig.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ehhh zo'n beetje alles?Maar goed, als je vetten wilt zónder zouten en toegevoegde suikers blijft er minder over natuurlijk. Avocado, goede kaas, vette vis, boter op brood?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |