Zo'n true story.quote:we see addiction every day. It's shocking how many kinds of addiction exist. It would be too easy if it were just drugs and booze and cigarettes. I think the hardest part of kicking a habit is wanting to kick it. I mean, we get addicted for a reason, right? Often, too often, things that start out as just a normal part of your life at some point cross the line to obsessive, compulsive, out of control. It's the high we're chasing, the high that makes everything else fade away.
quote:The thing about addiction is it never ends well, because eventually, whatever it is that was getting us high stops feeling good and starts to hurt. Still, they say you don’t kick the habit until you hit rock bottom, but how do you know when you’re there? Because no matter how badly a thing is hurting us, sometimes letting it go hurts even worse.
quote:Op woensdag 1 april 2015 07:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Zwaarder worden van 3 dagen buikgriep.. dat kan ook alleen weer mijn lichaamIk hoop maar dat het komt door veel soep en vocht vasthouden door diareeremmers..
Netjesquote:Op woensdag 1 april 2015 08:18 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik vul al bijna 30 dagen achter elkaar MyFitnessPal inDat had ik nooit, ik vergat dat altijd. Blij dat het nu eindelijk een gewoonte is geworden
Psychisch is ook medischquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
"medisch noodzakelijk" ik ben alleen bang dat hangtieten door het afvallen daar niet onder vallen
Dit indd. Mijn schoonzusje had vroeger echt mooie tieten, maar tegenwoordig theezakjes na de zwangerschappen. En lijdt daar best onder, en is nu bezig met traject om te laten vergrotenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, gewone slappe theezak heb je waarschijnlijk minder kans. Tenzij enorm psychisch leed, geloof ik.
weer een reden waarom wij het als man toch veel makkelijker hebben.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Dit indd. Mijn schoonzusje had vroeger echt mooie tieten, maar tegenwoordig theezakjes na de zwangerschappen. En lijdt daar best onder, en is nu bezig met traject om te laten vergroten
Ik zit nu op 80 dagen achter elkaarquote:Op woensdag 1 april 2015 08:18 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik vul al bijna 30 dagen achter elkaar MyFitnessPal inDat had ik nooit, ik vergat dat altijd. Blij dat het nu eindelijk een gewoonte is geworden
Weet niet of haar vent er zo over denkt. Die lijdt er ook best onderquote:Op woensdag 1 april 2015 09:07 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
weer een reden waarom wij het als man toch veel makkelijker hebben.
60 hiero.quote:Op woensdag 1 april 2015 08:18 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik snap dat je er blij om bent, maar toch zou je dat niet moeten zijnquote:Op woensdag 1 april 2015 09:15 schreef Qwea het volgende:
OOh yeah, zometeen prednison voor mijn schouderInjectie alles
Kip, loads of itquote:Op woensdag 1 april 2015 09:16 schreef Qwea het volgende:
Ooh en ik wil 1 whey shake schrappen maar wtf neem ik dan ter compensatie aan eiwitten? Want tonijn, eieren en kwark komen mijn neus uit
doen ze dat echt in je gewricht? Ik heb 3 keer een cortisonen injectie in mijn ac gewricht gehad (sleutelbeen/schouder) en dat was geen pretje.....quote:Op woensdag 1 april 2015 09:15 schreef Qwea het volgende:
OOh yeah, zometeen prednison voor mijn schouderInjectie alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |