Hmm ja dan moet je een leukere sport zoekenquote:Op woensdag 1 april 2015 10:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Als ik mezelf echt met pijn en moeite naar de fitness sleep, daar dan aan kom en het teringdruk is en overal op moet wachten en niks lukt. Dan ga ik toch echt liever bankhangen
Vandaar dat ik ook minder krachttraining doe nu.

Ik vind echt geen enkele sport zo leuk dat ik denk: Yeah! ik mag weer!quote:Op woensdag 1 april 2015 10:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm ja dan moet je een leukere sport zoekenIk heb ook wel eens moeite met het in beweging komen, door regen/wind er naar toe fietsen, maar het sporten zelf valt eigenlijk nooit tegen. Behalve misschien als het heel kut gaat maar dan wil je juist de volgende keer nog liever om jezelf weer te verbeteren.

Aw, jammer is dat. Ik heb dat zelf wel echt: 'yay, eindelijk weer hardlopen'. Ik kan gelukkig wel echt uit kijken naar mijn sportmoment.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind echt geen enkele sport zo leuk dat ik denk: Yeah! ik mag weer!
Het is toch altijd wel een soort moeten, krachttraining vind ik de nog het leukst maar ook daarmee moet ik mezelf vaak naar de sportschool slepen.

Hmm, ik snap dat toch niet echt. Krijg je dan geen endorfine en andere geluksstofjes van het sporten?quote:Op woensdag 1 april 2015 10:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is toch altijd wel een soort moeten, krachttraining vind ik de nog het leukst maar ook daarmee moet ik mezelf vaak naar de sportschool slepen.

Daarom ben ik nu spinning gaan doen. Dat vind ik leuk, tenminste als ik er 1 keer benquote:Op woensdag 1 april 2015 10:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm ja dan moet je een leukere sport zoekenIk heb ook wel eens moeite met het in beweging komen, door regen/wind er naar toe fietsen, maar het sporten zelf valt eigenlijk nooit tegen. Behalve misschien als het heel kut gaat maar dan wil je juist de volgende keer nog liever om jezelf weer te verbeteren.

Iets van 16 ofzoquote:Op woensdag 1 april 2015 10:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik hoefde ook niet te trouwen, we zijn op maandagochtend getrouwd vanwege het kopen van ons huis, Heel romantisch dus
[..]
Dan was je wel jong zeg!
Nja ik ook wel trouwens, ik ben nu 27 (bijna 28 ) en mijn man () is 34 en dit jaar 35.

Dat heb ik de afgelopen week heel erg. En dan ben ik er en dan denk ik "Pffffffffff"quote:Op woensdag 1 april 2015 10:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]

ik begrijp wat je bedoelt. Als ik niet zou basketballen zou ik waarschijnlijk niet fitnessen, maar omdat ik er zoveel profijt van heb doe ik het gewoon.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Als ik mezelf echt met pijn en moeite naar de fitness sleep, daar dan aan kom en het teringdruk is en overal op moet wachten en niks lukt. Dan ga ik toch echt liever bankhangen
Vandaar dat ik ook minder krachttraining doe nu.

Nja na het sporten voelt het wel lekker maar het is nou niet echt dat ik daar gelukkiger van wordt.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm, ik snap dat toch niet echt. Krijg je dan geen endorfine en andere geluksstofjes van het sporten?
Ik vind de ene sport wel leuker dan de andere, maar in principe maakt bewegen an sich me al gelukkig. Als ik 3/4 dagen niets doe, word ik echt heel onrustig en geirriteerd.
Ja ik ook vaak hoor, gelukkig hebben mijn vriend en ik het een beetje om en om, dan kunnen we elkaar af en toe nog pushenquote:Op woensdag 1 april 2015 11:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat heb ik de afgelopen week heel erg. En dan ben ik er en dan denk ik "Pffffffffff"

Echt zwaar ruk is dat. Dat je zit, dat je denkt "ik moet eigenlijk naar de gym maar de bank zit zo lekker" en dan allerlei dingen gaat bedenken dat je niet hoeftquote:Op woensdag 1 april 2015 11:21 schreef gcjoel het volgende:
Ja ik ook vaak hoor, gelukkig hebben mijn vriend en ik het een beetje om en om, dan kunnen we elkaar af en toe nog pushen

Ja inderdaad, je wilt dan gewoon inkorten. Hmm in plaats van 5x5 kan ik ook wel 3x5 doen toch? Hahaquote:Op woensdag 1 april 2015 11:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt zwaar ruk is dat. Dat je zit, dat je denkt "ik moet eigenlijk naar de gym maar de bank zit zo lekker" en dan allerlei dingen gaat bedenken dat je niet hoeften dan eenmaal daar zoiets hebt van "Alle jezus, duurt lang. Ben ik al klaar?" Dat werkt ook echt niet lekker

quote:Op woensdag 1 april 2015 09:12 schreef Artoo het volgende:
Tering Lonaa, dat is echt dikke vette progessieOf juist niet, want dat dik wordt minder.
Maar echt, zo knap!

Erger nog... Ik skip vandaag en ga morgen welquote:Op woensdag 1 april 2015 11:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, je wilt dan gewoon inkorten. Hmm in plaats van 5x5 kan ik ook wel 3x5 doen toch? Haha
en steeds: mehh het is zo zwaahaaar ik wil stoppen

Als ik skip dan ga ik ook niet een andere dag hoor zo lui ben ik dan wel.quote:Op woensdag 1 april 2015 12:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Erger nog... Ik skip vandaag en ga morgen wel

Dat is precies wat ik bedoelquote:Op woensdag 1 april 2015 12:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als ik skip dan ga ik ook niet een andere dag hoor zo lui ben ik dan wel.

Herkenbaar!quote:Op woensdag 1 april 2015 12:06 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel![]()
Ik ben van het weekend geweest, maar de ruim twee weken daarvoor niet door dat soort uitstelgedrag

Omnomnom. Heb m'n lunch net op.quote:

Mijn lunch is veel en ik vind het niet zo denderend. Maar ik had nog een shitload groente die op moestquote:

Jammer! Ik heb Lapsang Souchong thee en dat is nogal eehh, apart.quote:Op woensdag 1 april 2015 12:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn lunch is veel en ik vind het niet zo denderend. Maar ik had nog een shitload groente die op moest

Mja. Ach. Ik zet de rest in de koelkast, voor als ik nog honger krijg laterquote:

Die smaak moet je wel liggen ja.quote:Op woensdag 1 april 2015 12:44 schreef -Peach het volgende:
[..]
Jammer! Ik heb Lapsang Souchong thee en dat is nogal eehh, apart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |