ik ben benieuwdquote:Op maandag 30 maart 2015 17:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wil ik best wel voor gaan zitten, maar ik heb niet zo snel een grappig verhaaltje ofzo.
Misschien eerst een losse paint maken
Niels is een bescheiden baas, maar zoals je net al merkt, als hij het even kan uiten dan laat hij die kans niet onbenut. Ik denk dat er wel een beest in Niels schuilt, maar ook iemand die heel teder kan zijn.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar even een plotje uitdenken, maar met leunen en ballen kan ik wel iets
Heb ik jouw moeder voor tochquote:Op maandag 30 maart 2015 17:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moest je nog aardappels schillen?
Shit. Nee.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oja, je bent m'n broer.
Hahah, daar had je niet van terug hè.
wow, die ziet er goed uit!quote:Op maandag 30 maart 2015 17:16 schreef niels0 het volgende:
Lekker meisje op de achtergrond.
[ afbeelding ]
Zulke moet je hebben.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:45 schreef niels0 het volgende:
Op de foto zie je het niet zo goed, maar het zijn een paar tetten met een meisje eraanvast.
oostende?quote:Op maandag 30 maart 2015 17:45 schreef niels0 het volgende:
[..]
Op de foto zie je het niet zo goed, maar het zijn een paar tetten met een meisje eraanvast.
Ja precies! Ik blijf automatisch langer wakker ook.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:57 schreef madeliefff het volgende:
het is langer licht buiten.....eng dit hoor
dit is pas engquote:Op maandag 30 maart 2015 17:57 schreef madeliefff het volgende:
Wow komt wel erg dichtbij zoquote:Op maandag 30 maart 2015 18:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
dit is pas eng
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)gtuig-na-bomdreiging
Derde keer deze maand een probleem met een vliegtuig.
onee en ik ga komende maand vliegenquote:Op maandag 30 maart 2015 18:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
dit is pas eng
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)gtuig-na-bomdreiging
Derde keer deze maand een probleem met een vliegtuig.
Was om 06.00 uur al klaarwakker. Kut zomertijdquote:Op maandag 30 maart 2015 17:57 schreef madeliefff het volgende:
Ik heb geen vakantie aanvraag gekregen andersquote:Op maandag 30 maart 2015 18:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
onee en ik ga komende maand vliegen
Och meid tochquote:Op maandag 30 maart 2015 18:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
waarheen?quote:Op maandag 30 maart 2015 18:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
TR doodsverwensing 10 jaar banquote:Op maandag 30 maart 2015 18:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hoop dat je een vliegtuig ongeluk krijgt
nee komt omdat het een verrassing was en je mee magquote:Op maandag 30 maart 2015 18:04 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik heb geen vakantie aanvraag gekregen anders
Het wordt hier een beetje overdreven. Het valt allemaal best mee indd. Ik moet er altijd m'n best voor doen.quote:
hoe krijg jij een meid in je bed?quote:Op maandag 30 maart 2015 18:09 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het wordt hier een beetje overdreven. Het valt allemaal best mee indd. Ik moet er altijd m'n best voor doen.
Sommige gasten zijn net stroop wat dat betreft, maar die missen het jachtelement danweer.
Eerst zorgen dat ze me niet mag.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hoe krijg jij een meid in je bed?
meisjes plagen kusjes vragenquote:Op maandag 30 maart 2015 18:11 schreef niels0 het volgende:
[..]
Eerst zorgen dat ze me niet mag.Raar, maar waar.
en wat is stap 2?quote:Op maandag 30 maart 2015 18:11 schreef niels0 het volgende:
[..]
Eerst zorgen dat ze me niet mag.Raar, maar waar.
Nee maar echt. Misschien testen ze me wel uit hoe ik reageer wanneer ze me een klap in het gezicht geven.quote:
Jij bent gewoon een frusti supergirl. Ook jij zou door niels wilden worden volgeroomt. Maarja, in plaats van echte mannen date jij sukkeltjes met bindingsangst.quote:
Ook hier ben je in taal een nette jongen.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:16 schreef niels0 het volgende:
Nee maar echt. Misschien testen ze me wel uit hoe ik reageer wanneer ze me een klap in het gezicht geven.
Nooit een drankje in m'n gezicht gesmeten gekregen, maar wel vaak bitchslaps.
Ik zeg nooit grove dingen tegen meisjes in RL.
hah en dan vind die het gek dat die zijn rijbewijs nog niet heeft ;squote:
nou spannend hoor allemaalquote:Op maandag 30 maart 2015 18:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Tijdje afstand nemen, maar niet het etablissement verlaten.
sg komt hier wle vaker hoorquote:Op maandag 30 maart 2015 18:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hey SG, jij ook hier?
Herman heeft mij bij de sekte aangemeld. Door wie ben jij ingepalmd?
oja sorry...wat is het verdere stappenplan?quote:Op maandag 30 maart 2015 18:24 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik geef gewoon antwoord. We hadden het nog niet over stap 3.
Ik moet weer aankomen dus 0,0 cardioquote:Op maandag 30 maart 2015 18:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Net geweest. Cardio is saaiMaar moet wel want hart- en vaatziekten ditdat.
Heel simpel.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oja sorry...wat is het verdere stappenplan?
Pics van je lichaamquote:Op maandag 30 maart 2015 18:25 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik moet weer aankomen dus 0,0 cardio
Ze zei van je lichaam, niet van je hoofd, weeniequote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 18:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze zei van je lichaam, niet van je hoofd, weenie
Dit vind ik oprecht goed. Meeste betaphaggots doen alles met een hartslagquote:Op maandag 30 maart 2015 18:27 schreef niels0 het volgende:
[..]
Heel simpel.
Zoekt ze het op dan heeft ze interesse, zoniet is het klaar.
En wat ik never nooit doe is het danmaar bij een andere meid gaan proberen. Dat vind ik zó goedkoop.
Mijn facial aesthetics zijn m'n enige assetsquote:Op maandag 30 maart 2015 18:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze zei van je lichaam, niet van je hoofd, weenie
Moet jequote:
oooooh jij tekent met pen? valsspelerquote:Op maandag 30 maart 2015 18:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dadelijk, mn pennetje ligt in andere kamer.
Veel fijnerquote:Op maandag 30 maart 2015 18:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oooooh jij tekent met pen? valsspeler
o oke, nou dan laat ik je maar met rustquote:Op maandag 30 maart 2015 18:27 schreef niels0 het volgende:
[..]
Heel simpel.
Zoekt ze het op dan heeft ze interesse, zoniet is het klaar.
En wat ik never nooit doe is het danmaar bij een andere meid gaan proberen. Dat vind ik zó goedkoop.
quote:
Maar wel in teken van een lulquote:Op maandag 30 maart 2015 18:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ach bijna madeliefjes,,,net iets andere kleur
Ja zo kan je elke bloem wel madelief noemenquote:Op maandag 30 maart 2015 18:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ach bijna madeliefjes,,,net iets andere kleur
dit ziet er anders niet zo lief uitquote:Op maandag 30 maart 2015 18:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja zo kan je elke bloem wel madelief noemen
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op maandag 30 maart 2015 18:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja zo kan je elke bloem wel madelief noemen
[ afbeelding ]
Nee, was ook een lullig grapjequote:Op maandag 30 maart 2015 18:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dit ziet er anders niet zo lief uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |