Ja precies! Ik blijf automatisch langer wakker ook.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:57 schreef madeliefff het volgende:
het is langer licht buiten.....eng dit hoor
dit is pas engquote:Op maandag 30 maart 2015 17:57 schreef madeliefff het volgende:
Wow komt wel erg dichtbij zoquote:Op maandag 30 maart 2015 18:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
dit is pas eng
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)gtuig-na-bomdreiging
Derde keer deze maand een probleem met een vliegtuig.
onee en ik ga komende maand vliegenquote:Op maandag 30 maart 2015 18:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
dit is pas eng
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)gtuig-na-bomdreiging
Derde keer deze maand een probleem met een vliegtuig.
Was om 06.00 uur al klaarwakker. Kut zomertijdquote:Op maandag 30 maart 2015 17:57 schreef madeliefff het volgende:
Ik heb geen vakantie aanvraag gekregen andersquote:Op maandag 30 maart 2015 18:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
onee en ik ga komende maand vliegen
Och meid tochquote:Op maandag 30 maart 2015 18:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
waarheen?quote:Op maandag 30 maart 2015 18:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
TR doodsverwensing 10 jaar banquote:Op maandag 30 maart 2015 18:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hoop dat je een vliegtuig ongeluk krijgt
nee komt omdat het een verrassing was en je mee magquote:Op maandag 30 maart 2015 18:04 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik heb geen vakantie aanvraag gekregen anders
Het wordt hier een beetje overdreven. Het valt allemaal best mee indd. Ik moet er altijd m'n best voor doen.quote:
hoe krijg jij een meid in je bed?quote:Op maandag 30 maart 2015 18:09 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het wordt hier een beetje overdreven. Het valt allemaal best mee indd. Ik moet er altijd m'n best voor doen.
Sommige gasten zijn net stroop wat dat betreft, maar die missen het jachtelement danweer.
Eerst zorgen dat ze me niet mag.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hoe krijg jij een meid in je bed?
meisjes plagen kusjes vragenquote:Op maandag 30 maart 2015 18:11 schreef niels0 het volgende:
[..]
Eerst zorgen dat ze me niet mag.Raar, maar waar.
en wat is stap 2?quote:Op maandag 30 maart 2015 18:11 schreef niels0 het volgende:
[..]
Eerst zorgen dat ze me niet mag.Raar, maar waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |