ik ben benieuwdquote:Op maandag 30 maart 2015 17:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wil ik best wel voor gaan zitten, maar ik heb niet zo snel een grappig verhaaltje ofzo.
Misschien eerst een losse paint maken
Niels is een bescheiden baas, maar zoals je net al merkt, als hij het even kan uiten dan laat hij die kans niet onbenut. Ik denk dat er wel een beest in Niels schuilt, maar ook iemand die heel teder kan zijn.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar even een plotje uitdenken, maar met leunen en ballen kan ik wel iets
Heb ik jouw moeder voor tochquote:Op maandag 30 maart 2015 17:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moest je nog aardappels schillen?
Shit. Nee.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oja, je bent m'n broer.
Hahah, daar had je niet van terug hè.
wow, die ziet er goed uit!quote:Op maandag 30 maart 2015 17:16 schreef niels0 het volgende:
Lekker meisje op de achtergrond.
[ afbeelding ]
Zulke moet je hebben.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:45 schreef niels0 het volgende:
Op de foto zie je het niet zo goed, maar het zijn een paar tetten met een meisje eraanvast.
oostende?quote:Op maandag 30 maart 2015 17:45 schreef niels0 het volgende:
[..]
Op de foto zie je het niet zo goed, maar het zijn een paar tetten met een meisje eraanvast.
Ja precies! Ik blijf automatisch langer wakker ook.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:57 schreef madeliefff het volgende:
het is langer licht buiten.....eng dit hoor
dit is pas engquote:Op maandag 30 maart 2015 17:57 schreef madeliefff het volgende:
Wow komt wel erg dichtbij zoquote:Op maandag 30 maart 2015 18:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
dit is pas eng
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)gtuig-na-bomdreiging
Derde keer deze maand een probleem met een vliegtuig.
onee en ik ga komende maand vliegenquote:Op maandag 30 maart 2015 18:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
dit is pas eng
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)gtuig-na-bomdreiging
Derde keer deze maand een probleem met een vliegtuig.
Was om 06.00 uur al klaarwakker. Kut zomertijdquote:Op maandag 30 maart 2015 17:57 schreef madeliefff het volgende:
Ik heb geen vakantie aanvraag gekregen andersquote:Op maandag 30 maart 2015 18:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
onee en ik ga komende maand vliegen
Och meid tochquote:Op maandag 30 maart 2015 18:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
waarheen?quote:Op maandag 30 maart 2015 18:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
TR doodsverwensing 10 jaar banquote:Op maandag 30 maart 2015 18:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hoop dat je een vliegtuig ongeluk krijgt
nee komt omdat het een verrassing was en je mee magquote:Op maandag 30 maart 2015 18:04 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik heb geen vakantie aanvraag gekregen anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |