quote:Op maandag 30 maart 2015 17:16 schreef niels0 het volgende:
Lekker meisje op de achtergrond.
[ afbeelding ]
Ze heeft net een fotootje van je geschoten om te bewaren in haar fapmap.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:16 schreef niels0 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij al een niels0 mapje voor wanneer je niet kan slapen?quote:Op maandag 30 maart 2015 17:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ze heeft net een fotootje van je geschoten om te bewaren in haar fapmap.
Die chick denkt dat je d'r niet ziet, maar jij hebt allang al leunende een wingman ingeschakeld om het kiekje te maken. Ik neem aan dat je d'r uiteen getrokken hebt met deze bazenoutfit?quote:Op maandag 30 maart 2015 17:16 schreef niels0 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 maart 2015 17:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb jij al een niels0 mapje voor wanneer je niet kan slapen?
quote:Op maandag 30 maart 2015 17:19 schreef TARDIS. het volgende:
Heb jij al een niels0 mapje voor wanneer je niet kan slapen?
tijd voor een stripje?quote:Op maandag 30 maart 2015 17:25 schreef Remqo het volgende:
Niels0 heeft wel een perfecte kop om na te tekenen
Tekenen als met een potlood?quote:Op maandag 30 maart 2015 17:25 schreef Remqo het volgende:
Doen.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:25 schreef Remqo het volgende:
Ik ken 'r vrij ehm vrij goed zegmaar.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die chick denkt dat je d'r niet ziet, maar jij hebt allang al leunende een wingman ingeschakeld om het kiekje te maken. Ik neem aan dat je d'r uiteen getrokken hebt met deze bazenoutfit?
quote:Op maandag 30 maart 2015 17:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Die chick zag niels0 niet door zijn camo wear![]()
Hoe hard heb je d'r gebald?quote:Op maandag 30 maart 2015 17:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik ken 'r vrij ehm vrij goed zegmaar.
Wil ik best wel voor gaan zitten, maar ik heb niet zo snel een grappig verhaaltje ofzo.quote:
Gewoon, niels balt elke chick nadat hij aan een reling heeft gehangen.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wil ik best wel voor gaan zitten, maar ik heb niet zo snel een grappig verhaaltje ofzo.
Misschien eerst een losse paint maken
Hij heeft d'r toch tot het randje afgekit hoink dat wil je niet weten.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
2x vrij = vrijen.
Ik begrijp die subtiele hints wel hoor niels.
Zoals Hoink zegt, niet met dat ballen erbij, maar wel dat hij als een baas tegen de reling leunt en dan vooral erg stoer overkomt op het vrouwelijk schoon.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wil ik best wel voor gaan zitten, maar ik heb niet zo snel een grappig verhaaltje ofzo.
Misschien eerst een losse paint maken
Dat ze zelfs in de handstand nog aan het lekken was vanwege het overtollige zaad.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:30 schreef TARDIS. het volgende:
Hij heeft d'r toch tot het randje afgekit hoink dat wil je niet weten.
Klinkt leuk, maar even een plotje uitdenken, maar met leunen en ballen kan ik wel ietsquote:Op maandag 30 maart 2015 17:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zoals Hoink zegt, niet met dat ballen erbij, maar wel dat hij als een baas tegen de reling leunt en dan vooral erg stoer overkomt op het vrouwelijk schoon.
Je trekt d'r iedere avond uit elkaar hè, gotver Niels, lekker man!quote:Op maandag 30 maart 2015 17:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik ken 'r vrij ehm vrij goed zegmaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |