Ik beken dat ik naar de bekende weg vroeg, maar waarom niet die lat hoger Hoink? Ik neem aan dat je bij de Radio wil werken? Je lijkt ervoor gemaakt.quote:
Ohhhhh nu is het me helder... daar leef je dus voor.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het duurt nooit lang voordat jij jezelf gaat overschatten en foute aannames gaat maken.
Nee, die keuze had ik dan veel eerder moeten maken.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:52 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik beken dat ik naar de bekende weg vroeg, maar waarom niet die lat hoger Hoink? Ik neem aan dat je bij de Radio wil werken? Je lijkt ervoor gemaakt.
was dat niels nou echt in het vorige topic? het matcht niet zo met zijn werk en alles haha ik geloof er niks vanquote:Op maandag 30 maart 2015 16:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niels neukt allemaal geile chicks en 2NutZ niet.
En het houdt ook niet op bij jou, niet vanzelf.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ohhhhh nu is het me helder... daar leef je dus voor.
echt niels jaquote:Op maandag 30 maart 2015 16:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
was dat niels nou echt in het vorige topic? het matcht niet zo met wijn werk en alles haha ik geloof er niks van
Het is wat allemaalquote:Op maandag 30 maart 2015 16:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En het houdt ook niet op bij jou, niet vanzelf.
Hij neemt ons allemaal in de bootquote:Op maandag 30 maart 2015 16:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
was dat niels nou echt in het vorige topic? het matcht niet zo met wijn werk en alles haha ik geloof er niks van
Wat is dat dan voor'n onzin? Je bent toch gewoon een twintiger? Net over de helft hooguit?quote:Op maandag 30 maart 2015 16:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, die keuze had ik dan veel eerder moeten maken.
Het is hem echt.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hey goedemiddag, alles ok?quote:Op maandag 30 maart 2015 16:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ja goedemiddag WCH, alles ok? Leuk je te zien...
DE TYFUS
wijn werk? doe de tyfus even normaal man.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wijn werk? doe de tyfus even normaal man.
niels is de opperbaas en hij heeft mij toegezegd dat ik hem gewoon kan bellen om een keer geinterviewd te worden op Radio KLB.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:55 schreef madeliefff het volgende:
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wijn werk? doe de tyfus even normaal man.
Denken dat er hier ruige mannen zitten.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:57 schreef Hadtjememaar het volgende:
Madeliefff dacht hij is ruwe zeebonk en maar soppen met dat beeld in gedachten
jaahquote:Op maandag 30 maart 2015 16:57 schreef Hadtjememaar het volgende:
Madeliefff dacht hij is ruwe zeebonk en maar soppen met dat beeld in gedachten
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denken dat er hier ruige mannen zitten.Mja, alle chicks zijn geen haar beter, ook niet vrouwelijk.
Dan moet ik heel veel van muziek houden en de beste muziek die draai ik dankzij verzoekjes. Maar als je ooit een voice-over voor iets nodig hebt meot je het maar zeggen.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat is dat dan voor'n onzin? Je bent toch gewoon een twintiger? Net over de helft hooguit?
Als je ervoor gemaakt bent kom je er wel door. Mooi met kerst in het glazen huis nu Ekdom weg is.
DjeDje is wel knapquote:Op maandag 30 maart 2015 16:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denken dat er hier ruige mannen zitten.Mja, alle chicks zijn geen haar beter, ook niet vrouwelijk.
Heb je madeliefff nooit gezien?quote:Op maandag 30 maart 2015 16:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Madelieff klinkt keigeil en ze kan ook nog eens een baboeska nadoen.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zullen we samen een radioduo vormen en alle grote stations afgaan en dan sell-outs wordenquote:Op maandag 30 maart 2015 16:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan moet ik heel veel van muziek houden en de beste muziek die draai ik dankzij verzoekjes. Maar als je ooit een voice-over voor iets nodig hebt meot je het maar zeggen.
Wow je zit er wel ver naastquote:Op maandag 30 maart 2015 16:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, maar dat zal wel meer op een berenklauw lijken?
De hoink en TARDIS. show? Of TAROINK WEEKEND?quote:Op maandag 30 maart 2015 16:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen we samen een radioduo vormen en alle grote stations afgaan en dan sell-outs wordendat kunnen wij wel denk ik.
Het is niet altijd leunen hè.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heeft 'ie nog leunfoto's gepost of iets dergelijks?
Ho wacht...quote:
Gewoon Hoink, Tardis is maar een sidekick. Jij bent de held van de show.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De hoink en TARDIS. show? Of TAROINK WEEKEND?
quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 17:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon Hoink, Tardis is maar een sidekick. Jij bent de held van de show.
Op die eerste pak je hem gewoon heldhaftig vast, en op de tweede grijp je de reling van de heli gewoon zonder aarzeling.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het is niet altijd leunen hè.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook daar weer leunen.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het is niet altijd leunen hè.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keep it straight mofo.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ho wacht...
Je bedoeld omdat madelieff toch?
Ik denk als je een sample van RadioKLB naar een lokale zender stapt, dat ze best interesse zullen hebben.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan moet ik heel veel van muziek houden en de beste muziek die draai ik dankzij verzoekjes. Maar als je ooit een voice-over voor iets nodig hebt meot je het maar zeggen.
Ik vertrouw niemand hier, dus ik wacht tot ik een foto kan zienquote:Op maandag 30 maart 2015 17:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Idem hier, maar uit betrouwbare bron vernomen dat ze dropdead is
quote:Op maandag 30 maart 2015 17:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon Hoink, Tardis is maar een sidekick. Jij bent de held van de show.
quote:
Ik ben toen ik 9 was al een keer op Radio Roosendaal geweest. Dat ben ik voorbij.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk als je een sample van RadioKLB naar een lokale zender stapt, dat ze best interesse zullen hebben.
Maar je moet het zelf ook willen natuurlijk
Zou wel een gimmick zijn, van die irritante reclames... "open nu twee klb topics voor de prijs van 1 reageer snel, bel nu".quote:Op maandag 30 maart 2015 17:02 schreef HPLC het volgende:
Hoewel ik één klacht over de radio heb. Ik mis de Telfortreclames
Daar kunnen zowel mannen als vrouwen een voorbeeld aan nemenquote:Op maandag 30 maart 2015 17:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Op die eerste pak je hem gewoon heldhaftig vast, en op de tweede grijp je de reling van de heli gewoon zonder aarzeling.
Dat kan, of hoink dat zal pikken is aan hemquote:Op maandag 30 maart 2015 17:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]ik kan toch gewoon meeveren op Hoinks succes?
Je verwart me gewoon :squote:Op maandag 30 maart 2015 17:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ook daar weer leunen.
[..]
Keep it straight mofo.
quote:Op maandag 30 maart 2015 17:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zou wel een gimmick zijn, van die irritante reclames... "open nu twee klb topics voor de prijs van 1 reageer snel, bel nu".
"john had geen leven, tot hij KLB ontdekte. Wil jij ook een leven, maak nu een account aan en leef je leven in volle glorie"quote:Op maandag 30 maart 2015 17:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Of:
Wie had dat gedacht? Van doorsnee user van KLB, naar uiterst succesvolle radio DJ
quote:Op maandag 30 maart 2015 17:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zou wel een gimmick zijn, van die irritante reclames... "open nu twee klb topics voor de prijs van 1 reageer snel, bel nu".
Hij's leukquote:
Ik wil wel voice-overs inspreken, maar alle video's die ik zelf produceer hebben die helemaal niet nodig.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Echt hoink hier moet je wat mee doen
Nee gewoon achterlijke commercials in de radioshowquote:Op maandag 30 maart 2015 17:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wil wel voice-overs inspreken, maar alle video's die ik zelf produceer hebben die helemaal niet nodig.
quote:Op maandag 30 maart 2015 17:16 schreef niels0 het volgende:
Lekker meisje op de achtergrond.
[ afbeelding ]
Ze heeft net een fotootje van je geschoten om te bewaren in haar fapmap.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:16 schreef niels0 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij al een niels0 mapje voor wanneer je niet kan slapen?quote:Op maandag 30 maart 2015 17:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ze heeft net een fotootje van je geschoten om te bewaren in haar fapmap.
Die chick denkt dat je d'r niet ziet, maar jij hebt allang al leunende een wingman ingeschakeld om het kiekje te maken. Ik neem aan dat je d'r uiteen getrokken hebt met deze bazenoutfit?quote:Op maandag 30 maart 2015 17:16 schreef niels0 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 maart 2015 17:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb jij al een niels0 mapje voor wanneer je niet kan slapen?
quote:Op maandag 30 maart 2015 17:19 schreef TARDIS. het volgende:
Heb jij al een niels0 mapje voor wanneer je niet kan slapen?
tijd voor een stripje?quote:Op maandag 30 maart 2015 17:25 schreef Remqo het volgende:
Niels0 heeft wel een perfecte kop om na te tekenen
Tekenen als met een potlood?quote:Op maandag 30 maart 2015 17:25 schreef Remqo het volgende:
Doen.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:25 schreef Remqo het volgende:
Ik ken 'r vrij ehm vrij goed zegmaar.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die chick denkt dat je d'r niet ziet, maar jij hebt allang al leunende een wingman ingeschakeld om het kiekje te maken. Ik neem aan dat je d'r uiteen getrokken hebt met deze bazenoutfit?
quote:Op maandag 30 maart 2015 17:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Die chick zag niels0 niet door zijn camo wear![]()
Hoe hard heb je d'r gebald?quote:Op maandag 30 maart 2015 17:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik ken 'r vrij ehm vrij goed zegmaar.
Wil ik best wel voor gaan zitten, maar ik heb niet zo snel een grappig verhaaltje ofzo.quote:
Gewoon, niels balt elke chick nadat hij aan een reling heeft gehangen.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wil ik best wel voor gaan zitten, maar ik heb niet zo snel een grappig verhaaltje ofzo.
Misschien eerst een losse paint maken
Hij heeft d'r toch tot het randje afgekit hoink dat wil je niet weten.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
2x vrij = vrijen.
Ik begrijp die subtiele hints wel hoor niels.
Zoals Hoink zegt, niet met dat ballen erbij, maar wel dat hij als een baas tegen de reling leunt en dan vooral erg stoer overkomt op het vrouwelijk schoon.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wil ik best wel voor gaan zitten, maar ik heb niet zo snel een grappig verhaaltje ofzo.
Misschien eerst een losse paint maken
Dat ze zelfs in de handstand nog aan het lekken was vanwege het overtollige zaad.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:30 schreef TARDIS. het volgende:
Hij heeft d'r toch tot het randje afgekit hoink dat wil je niet weten.
Klinkt leuk, maar even een plotje uitdenken, maar met leunen en ballen kan ik wel ietsquote:Op maandag 30 maart 2015 17:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zoals Hoink zegt, niet met dat ballen erbij, maar wel dat hij als een baas tegen de reling leunt en dan vooral erg stoer overkomt op het vrouwelijk schoon.
Je trekt d'r iedere avond uit elkaar hè, gotver Niels, lekker man!quote:Op maandag 30 maart 2015 17:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik ken 'r vrij ehm vrij goed zegmaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |