quote:Op maandag 30 maart 2015 16:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja ik zit dus te wachten he
Zou kunnen, ik heb nooit in de volgerpositie gezeten...quote:
Verstoten gamma dus.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
Zou kunnen, ik heb nooit in de volgerpositie gezeten...
Ziet er niet uit man.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:26 schreef TARDIS. het volgende:
Waar blijven die stonede foto's van Niels nou?
Dat zijn jouw woordenquote:
Oh, ik zie alleen maar sterretjes HAHAHAHAquote:Op maandag 30 maart 2015 16:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Goed zonnig hier trouwens...
hier nu o okquote:Op maandag 30 maart 2015 16:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je komt toch nooit buiten, dus wat boeit het.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe even wat aardiger zeg...quote:
Ben net binnen, hoerquote:Op maandag 30 maart 2015 16:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je komt toch nooit buiten, dus wat boeit het.
Oke maar denk er aub om even voor de volgende keer vriend.quote:
Ja dit kan zo niet.quote:
rustig ;squote:
Vraag eens of het donderdag is?quote:Op maandag 30 maart 2015 16:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Helemaal fantastisch, ja. Vanavond weer radio maken?
Ze zegt nu dat het wel kan zonder voor/achterliggers terwijl je wel 1 ziet in haar brilweerspiegelingquote:
Ik ben wel benieuwd eigenlijkquote:Op maandag 30 maart 2015 16:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik helemaal niet weten.
nog 3 nachtjes slapenquote:Op maandag 30 maart 2015 16:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd eigenlijk
wat heb ik gemist. samenvatting svpquote:Op maandag 30 maart 2015 16:09 schreef TARDIS. het volgende:
Hey symbool voor pure mannelijkheid en ultieme hosseltechnieken, de angst van elke moeder en de vochtige vlek in elk slipje:
[ afbeelding ]
Die is juist niet links, niet rechts maar rechtdoorzee.quote:
Niels neukt allemaal geile chicks en 2NutZ niet.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat heb ik gemist. samenvatting svp
Ja dat wil WCH toch?!quote:Op maandag 30 maart 2015 16:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die is juist niet links, niet rechts maar rechtdoorzee.
Makkelijker kan ik het niet voor je makenquote:
Ach over een tijdje ga ik ook op de boot en dan ga ik ook zoals niels0 door het leven.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niels neukt allemaal geile chicks en 2NutZ niet.
Ik kan er alleen maar van dromen.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach over een tijdje ga ik ook op de boot en dan ga ik ook zoals niels0 door het leven.
nee, het is geen donderdag vandaag! had volstaan he....quote:Op maandag 30 maart 2015 16:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Makkelijker kan ik het niet voor je maken
Ik zal het je sterker vertellen, het is vandaag maandagquote:Op maandag 30 maart 2015 16:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, het is geen donderdag vandaag! had volstaan he....
bizarquote:Op maandag 30 maart 2015 16:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zal het je sterker vertellen, het is vandaag maandag
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:38 schreef Le_Professeur het volgende:
Helemaal fantastisch, ja. Vanavond weer radio maken?
quote:
Alsof jij zo nonchalant op een reling kan hangen. Ga toch weg man.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
Ach over een tijdje ga ik ook op de boot en dan ga ik ook zoals niels0 door het leven.
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alsof jij zo nonchalant op een reling kan hangen. Ga toch weg man.
Bietje nonchalant je organen uit je lijf kotsenquote:Op maandag 30 maart 2015 16:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Haha je kan het niet laten he constant reageren op iets wat niet voor jou is man man man waarom so mad?quote:Op maandag 30 maart 2015 16:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:50 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou ook chicks hosselen en dan waarschijnlijk zeeziek hun kut volkotsen tijdens het beffen.
Heeft 'ie nog leunfoto's gepost of iets dergelijks?quote:Op maandag 30 maart 2015 16:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niels neukt allemaal geile chicks en 2NutZ niet.
Het duurt nooit lang voordat jij jezelf gaat overschatten en foute aannames gaat maken.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
Haha je kan het niet laten he constant reageren op iets wat niet voor jou is man man man waarom so mad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |