Ditquote:Op maandag 30 maart 2015 16:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb alleen als ik te lang achter m'n computer zit op stage dat m'n muishand kouder wordt dan m'n andere hand.
quote:
Dat is herkenbaarquote:Op maandag 30 maart 2015 16:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb alleen als ik te lang achter m'n computer zit op stage dat m'n muishand kouder wordt dan m'n andere hand.
Dat melde ik zelf eerder al idd.. opletten hoink.quote:
Het behoorde nogmaals bevestigt te worden. Je erkent namelijk niels zijn natuurlijke gezag niet.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
Dat melde ik zelf eerder al idd.. opletten hoink.
En jij bent daar bij uitstek de aangewezen persoon voor natuurlijkquote:Op maandag 30 maart 2015 16:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het behoorde nogmaals bevestigt te worden. Je erkent namelijk niels zijn natuurlijke gezag niet.
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
En jij bent daar bij uitstek de aangewezen persoon voor natuurlijk![]()
Ik erken dat inderdaad niet. Bij niemand op FOK!
Zeg het hem.quote:
Je telefoon gaat homofobisch inbelkastje.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom jij nou eens vechten mislukte kleurkat.
watquote:Op maandag 30 maart 2015 16:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je telefoon gaat homofobisch inbelkastje.
Mij homofobisch noemen enkel omdat ik niet tweewekelijks op parkeerplekken langs de snelweg door vreemde truckers word uitgewoond zoals jijquote:Op maandag 30 maart 2015 16:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je telefoon gaat homofobisch inbelkastje.
owwowow x piquote:Op maandag 30 maart 2015 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mij homofobisch noemen enkel omdat ik niet tweewekelijks op parkeerplekken langs de snelweg door vreemde truckers word uitgewoond zoals jij
Wacht even, eerst dit afwachten.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mij homofobisch noemen enkel omdat ik niet tweewekelijks op parkeerplekken langs de snelweg door vreemde truckers word uitgewoond zoals jij
quote:
Ja is goedquote:Op maandag 30 maart 2015 16:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wacht even, eerst dit afwachten.
[..]
Wat een dommie hequote:Op maandag 30 maart 2015 16:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, want uitrollend naar de afslag kan er niks plotseling gebeuren, natuurlijk.
Je ziet aan die close up dat ze dik is?quote:
Inderdaadquote:Op maandag 30 maart 2015 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je ziet aan die close up dat ze dik is?
Vast allebeiquote:Op maandag 30 maart 2015 16:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De foto of ben jij nu stoned niels?
Op de foto.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De foto of ben jij nu stoned niels?
Forum Opties | |
---|---|