Netjes. Lelijk is ze wel in elk geval, en dom.quote:
Heroïnequote:Op maandag 30 maart 2015 16:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Op de foto.
Sinds een maand niet geblowd ofzo.
Gekocht voor 15 eu vorige maand om te proberen. Uitgespeeld binnen 5 dagen... vond het een goeie game.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:19 schreef TARDIS. het volgende:
Net Tomb Raider: DE laten downloaden op m'n PS4. Ik kon het niet laten.
hoiquote:Op maandag 30 maart 2015 16:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ja goedemiddag WCH, alles ok? Leuk je te zien...
DE TYFUS
Hij was nu 11 euro op PSN. Ik baal ervan want ik doe het vaker. Heb ook Sleeping Dogs al voor 10 euro gekochtquote:Op maandag 30 maart 2015 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gekocht voor 15 eu vorige maand om te proberen. Uitgespeeld binnen 5 dagen... vond het een goeie game.
Ja... en onderkinnetje.. grote chest... en ze heeft een ruim zittend vest aan wat insinueert dat er onder een hoop te verbergen valt..quote:Op maandag 30 maart 2015 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
Keek die foto nog een keer maar je ziet het idd ook aan haar pols.. beetje vadsig handje er aan...
hey geile kringspiermusketierquote:Op maandag 30 maart 2015 16:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
DE TYFUS
Je moet eerst niels begroeten en als hij terug groet dan mogen wij je pas groeten. Zo werkt het met de alfa man.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
DE TYFUS
Scherp opgemerkt.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja... en onderkinnetje.. grote chest... en ze heeft een ruim zittend vest aan wat insinueert dat er onder een hoop te verbergen valt..
Die heb ik laten hangen omdat die nogal veel tijd vraagtquote:Op maandag 30 maart 2015 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij was nu 11 euro op PSN. Ik baal ervan want ik doe het vaker. Heb ook Sleeping Dogs al voor 10 euro gekocht
Je kan beter gewoon je eigen gang gaan en je niet houden aan een niets betekende hierarchie. Zo maak je nog wat van je leven eventueel. Wachten doe je maar als je dood bentquote:Op maandag 30 maart 2015 16:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moet eerst niels begroeten en als hij terug groet dan mogen wij je pas groeten. Zo werkt het met de alfa man.
Ik ook maar een uur of twee per dag. Ik speel nu al weken met dat spelquote:Op maandag 30 maart 2015 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
Die heb ik laten hangen omdat die nogal veel tijd vraagt en dat heb ik niet helaas.
woowwwowwquote:Op maandag 30 maart 2015 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon je eigen gang gaan en je niet houden aan een niets betekende hierarchie. Zo maak je nog wat van je leven eventueel. Wachten doe je maar als je dood bent
Ja, precies. Hij leek mij ook echt heel goed.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook maar een uur of twee per dag. Ik speel nu al weken met dat spel
Is toch zo?quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moet eerst niels begroeten en als hij terug groet dan mogen wij je pas groeten. Zo werkt het met de alfa man.
Ik vraag toch niet om je advies. Ik luister niet naar de pseudo-wijsheden van een halve ambtenaar. Beetje de allure in je hoofd halen dat je mensen kunt verlichten.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
Je kan beter gewoon je eigen gang gaan en je niet houden aan een niets betekende hierarchie. Zo maak je nog wat van je leven eventueel. Wachten doe je maar als je dood bent
Idem.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vraag toch niet om je advies. Ik luister niet naar de pseudo-wijsheden van een halve ambtenaar. Beetje de allure in je hoofd halen dat je mensen kunt verlichten.![]()
Gewoon niels volgen dan komt alles goed.
Alles wat de positie van de leider versterkt mag op eigen houtje. Je snapt er toch geen flikker van. Man, man, man.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
Idem.
Maar goed dan hou jij je maar aan je hierarchie... heb je deze opmerkingen ook bij niels0 gecheckt eerst?
O.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alles wat de positie van de leider versterkt mag op eigen houtje. Je snapt er toch geen flikker van. Man, man, man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |