Ik ben toen ik 9 was al een keer op Radio Roosendaal geweest. Dat ben ik voorbij.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk als je een sample van RadioKLB naar een lokale zender stapt, dat ze best interesse zullen hebben.
Maar je moet het zelf ook willen natuurlijk
Zou wel een gimmick zijn, van die irritante reclames... "open nu twee klb topics voor de prijs van 1 reageer snel, bel nu".quote:Op maandag 30 maart 2015 17:02 schreef HPLC het volgende:
Hoewel ik één klacht over de radio heb. Ik mis de Telfortreclames
Daar kunnen zowel mannen als vrouwen een voorbeeld aan nemenquote:Op maandag 30 maart 2015 17:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Op die eerste pak je hem gewoon heldhaftig vast, en op de tweede grijp je de reling van de heli gewoon zonder aarzeling.
Dat kan, of hoink dat zal pikken is aan hemquote:Op maandag 30 maart 2015 17:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]ik kan toch gewoon meeveren op Hoinks succes?
Je verwart me gewoon :squote:Op maandag 30 maart 2015 17:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ook daar weer leunen.
[..]
Keep it straight mofo.
quote:Op maandag 30 maart 2015 17:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zou wel een gimmick zijn, van die irritante reclames... "open nu twee klb topics voor de prijs van 1 reageer snel, bel nu".
"john had geen leven, tot hij KLB ontdekte. Wil jij ook een leven, maak nu een account aan en leef je leven in volle glorie"quote:Op maandag 30 maart 2015 17:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Of:
Wie had dat gedacht? Van doorsnee user van KLB, naar uiterst succesvolle radio DJ
quote:Op maandag 30 maart 2015 17:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zou wel een gimmick zijn, van die irritante reclames... "open nu twee klb topics voor de prijs van 1 reageer snel, bel nu".
Hij's leukquote:
Ik wil wel voice-overs inspreken, maar alle video's die ik zelf produceer hebben die helemaal niet nodig.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Echt hoink hier moet je wat mee doen
Nee gewoon achterlijke commercials in de radioshowquote:Op maandag 30 maart 2015 17:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wil wel voice-overs inspreken, maar alle video's die ik zelf produceer hebben die helemaal niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |