Madelieff klinkt keigeil en ze kan ook nog eens een baboeska nadoen.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denken dat er hier ruige mannen zitten.Mja, alle chicks zijn geen haar beter, ook niet vrouwelijk.
Zullen we samen een radioduo vormen en alle grote stations afgaan en dan sell-outs wordenquote:Op maandag 30 maart 2015 16:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan moet ik heel veel van muziek houden en de beste muziek die draai ik dankzij verzoekjes. Maar als je ooit een voice-over voor iets nodig hebt meot je het maar zeggen.
Wow je zit er wel ver naastquote:Op maandag 30 maart 2015 16:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, maar dat zal wel meer op een berenklauw lijken?
De hoink en TARDIS. show? Of TAROINK WEEKEND?quote:Op maandag 30 maart 2015 16:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen we samen een radioduo vormen en alle grote stations afgaan en dan sell-outs wordendat kunnen wij wel denk ik.
Het is niet altijd leunen hè.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heeft 'ie nog leunfoto's gepost of iets dergelijks?
Ho wacht...quote:
Gewoon Hoink, Tardis is maar een sidekick. Jij bent de held van de show.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De hoink en TARDIS. show? Of TAROINK WEEKEND?
quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 17:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon Hoink, Tardis is maar een sidekick. Jij bent de held van de show.
Op die eerste pak je hem gewoon heldhaftig vast, en op de tweede grijp je de reling van de heli gewoon zonder aarzeling.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het is niet altijd leunen hè.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook daar weer leunen.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het is niet altijd leunen hè.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keep it straight mofo.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ho wacht...
Je bedoeld omdat madelieff toch?
Ik denk als je een sample van RadioKLB naar een lokale zender stapt, dat ze best interesse zullen hebben.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan moet ik heel veel van muziek houden en de beste muziek die draai ik dankzij verzoekjes. Maar als je ooit een voice-over voor iets nodig hebt meot je het maar zeggen.
Ik vertrouw niemand hier, dus ik wacht tot ik een foto kan zienquote:Op maandag 30 maart 2015 17:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Idem hier, maar uit betrouwbare bron vernomen dat ze dropdead is
quote:Op maandag 30 maart 2015 17:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon Hoink, Tardis is maar een sidekick. Jij bent de held van de show.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |