Ik beken dat ik naar de bekende weg vroeg, maar waarom niet die lat hoger Hoink? Ik neem aan dat je bij de Radio wil werken? Je lijkt ervoor gemaakt.quote:
Ohhhhh nu is het me helder... daar leef je dus voor.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het duurt nooit lang voordat jij jezelf gaat overschatten en foute aannames gaat maken.
Nee, die keuze had ik dan veel eerder moeten maken.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:52 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik beken dat ik naar de bekende weg vroeg, maar waarom niet die lat hoger Hoink? Ik neem aan dat je bij de Radio wil werken? Je lijkt ervoor gemaakt.
was dat niels nou echt in het vorige topic? het matcht niet zo met zijn werk en alles haha ik geloof er niks vanquote:Op maandag 30 maart 2015 16:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niels neukt allemaal geile chicks en 2NutZ niet.
En het houdt ook niet op bij jou, niet vanzelf.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ohhhhh nu is het me helder... daar leef je dus voor.
echt niels jaquote:Op maandag 30 maart 2015 16:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
was dat niels nou echt in het vorige topic? het matcht niet zo met wijn werk en alles haha ik geloof er niks van
Het is wat allemaalquote:Op maandag 30 maart 2015 16:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En het houdt ook niet op bij jou, niet vanzelf.
Hij neemt ons allemaal in de bootquote:Op maandag 30 maart 2015 16:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
was dat niels nou echt in het vorige topic? het matcht niet zo met wijn werk en alles haha ik geloof er niks van
Wat is dat dan voor'n onzin? Je bent toch gewoon een twintiger? Net over de helft hooguit?quote:Op maandag 30 maart 2015 16:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, die keuze had ik dan veel eerder moeten maken.
Het is hem echt.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hey goedemiddag, alles ok?quote:Op maandag 30 maart 2015 16:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ja goedemiddag WCH, alles ok? Leuk je te zien...
DE TYFUS
wijn werk? doe de tyfus even normaal man.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wijn werk? doe de tyfus even normaal man.
niels is de opperbaas en hij heeft mij toegezegd dat ik hem gewoon kan bellen om een keer geinterviewd te worden op Radio KLB.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:55 schreef madeliefff het volgende:
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wijn werk? doe de tyfus even normaal man.
Denken dat er hier ruige mannen zitten.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:57 schreef Hadtjememaar het volgende:
Madeliefff dacht hij is ruwe zeebonk en maar soppen met dat beeld in gedachten
jaahquote:Op maandag 30 maart 2015 16:57 schreef Hadtjememaar het volgende:
Madeliefff dacht hij is ruwe zeebonk en maar soppen met dat beeld in gedachten
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denken dat er hier ruige mannen zitten.Mja, alle chicks zijn geen haar beter, ook niet vrouwelijk.
Dan moet ik heel veel van muziek houden en de beste muziek die draai ik dankzij verzoekjes. Maar als je ooit een voice-over voor iets nodig hebt meot je het maar zeggen.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat is dat dan voor'n onzin? Je bent toch gewoon een twintiger? Net over de helft hooguit?
Als je ervoor gemaakt bent kom je er wel door. Mooi met kerst in het glazen huis nu Ekdom weg is.
DjeDje is wel knapquote:Op maandag 30 maart 2015 16:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denken dat er hier ruige mannen zitten.Mja, alle chicks zijn geen haar beter, ook niet vrouwelijk.
Heb je madeliefff nooit gezien?quote:Op maandag 30 maart 2015 16:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |