Het wordt hier een beetje overdreven. Het valt allemaal best mee indd. Ik moet er altijd m'n best voor doen.quote:
hoe krijg jij een meid in je bed?quote:Op maandag 30 maart 2015 18:09 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het wordt hier een beetje overdreven. Het valt allemaal best mee indd. Ik moet er altijd m'n best voor doen.
Sommige gasten zijn net stroop wat dat betreft, maar die missen het jachtelement danweer.
Eerst zorgen dat ze me niet mag.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hoe krijg jij een meid in je bed?
meisjes plagen kusjes vragenquote:Op maandag 30 maart 2015 18:11 schreef niels0 het volgende:
[..]
Eerst zorgen dat ze me niet mag.Raar, maar waar.
en wat is stap 2?quote:Op maandag 30 maart 2015 18:11 schreef niels0 het volgende:
[..]
Eerst zorgen dat ze me niet mag.Raar, maar waar.
Nee maar echt. Misschien testen ze me wel uit hoe ik reageer wanneer ze me een klap in het gezicht geven.quote:
Jij bent gewoon een frusti supergirl. Ook jij zou door niels wilden worden volgeroomt. Maarja, in plaats van echte mannen date jij sukkeltjes met bindingsangst.quote:
Ook hier ben je in taal een nette jongen.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:16 schreef niels0 het volgende:
Nee maar echt. Misschien testen ze me wel uit hoe ik reageer wanneer ze me een klap in het gezicht geven.
Nooit een drankje in m'n gezicht gesmeten gekregen, maar wel vaak bitchslaps.
Ik zeg nooit grove dingen tegen meisjes in RL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |