VVD'er gesignaleerd.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:33 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ook neem ik mensen aan via LinkedIn, wat ook makkelijker is dan de traditionele CV en standaard motivaties.
Klacht: Mensen die het nut van LinkedIn niet inzien
Hehequote:Op maandag 30 maart 2015 00:58 schreef Zolder het volgende:
TS lul niet zo je komt net van hbo af
KLB / CBR en hbo
ik heb een eigen bedrijf lulquote:Op maandag 30 maart 2015 00:58 schreef Zolder het volgende:
TS lul niet zo je komt net van hbo af
KLB / CBR en hbo
waar heb je het over kerel?quote:Op maandag 30 maart 2015 01:01 schreef Robuust-koekje het volgende:
Waarschijnlijk is TS via LinkedIn op zoek maar een baan maar niemand stuurt hem een bericht
Dus nu denkt hij dat niemand het nut van LinkedIn inziet terwijl het gewoon aan TS ligt.
uhuquote:Op maandag 30 maart 2015 01:03 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
ik heb een eigen bedrijf lul
alsof dat onmogelijk is als student
Zandbaktaartjes maken met andere kleuters omschrijven als bedrijfquote:Op maandag 30 maart 2015 01:03 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Denken dat ik met zoiets infantiels zou opzettenquote:Op maandag 30 maart 2015 01:23 schreef Azorius het volgende:
[..]
Zandbaktaartjes maken met andere kleuters omschrijven als bedrijf.
Nee, hoezo?quote:Op maandag 30 maart 2015 01:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Heb je ook zo'n grote pleurismuil op LinkedIn?
Omdat mensen mij offtopic aanvallenquote:
Met mensen in dienst die je "via linkedin aanneemt"?quote:Op maandag 30 maart 2015 01:03 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Meid tochquote:Op maandag 30 maart 2015 01:27 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Omdat mensen mij offtopic aanvallenTerwijl mijn klacht over mensen die LinkedIn bullshit vinden gaat
Omdat het tijd bespaart? Probeer het zelfs eens trouwens.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:27 schreef Zolder het volgende:
[..]
Met mensen in dienst die je "via linkedin aanneemt"?
Ik geloof er geen zak van. Hoogstens heb je een 13 in 1 dozein webshopje
Had het al aangepastquote:Op maandag 30 maart 2015 01:28 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Omdat het tijd bespaart? Probeer het zelfs eens trouwens.
Het is trouwens dozijn.
Klopt, je moet werken om te kunnen leven, en niet leven voor die 'goeie' baan.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:06 schreef spierbal het volgende:
Mensen die hun privé leven cq opleidings/carrière loopbaan op internet zetten.alles voor die mooie baan ( lees, voor het pochen).
Facking triestdie mensen zie ik toch als doelloze mensen die nooit hun verwachte geluk zullen evenaren.
Meid tochquote:Op maandag 30 maart 2015 01:29 schreef Zolder het volgende:
[..]
Had het al aangepast
Geloof er nog steeds geen zak van
Sure.. Een of ander pauper webshop zeker.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:03 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Dat kanquote:Op maandag 30 maart 2015 01:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sure.. Een of ander pauper webshop zeker.
Dat is het probleem nog niet. Maar dan zo uit de hoogte gaan doen als TS is gewoon triest en heel doorzichtig.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:50 schreef Aethereal het volgende:
Iedereen heeft tegenwoordig een eigen bedrijfnet of het zo'n prestatie is om even naar de kvk te gaan en je bedrijf te laten registreren.
hoezo doe ik nou weer uit de hoogtequote:Op maandag 30 maart 2015 01:57 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dat is het probleem nog niet. Maar dan zo uit de hoogte gaan doen als TS is gewoon triest en heel doorzichtig.
Poll: Doet TS uit de hoogte?quote:Op maandag 30 maart 2015 02:02 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
hoezo doe ik nou weer uit de hoogte
mijn vraag was hoezoquote:Op maandag 30 maart 2015 02:08 schreef Zolder het volgende:
[..]
Poll: Doet TS uit de hoogte?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het is lastig dat objectief vast te stellen, maar in de OP kom je zo over. Daarom stellen we het nu vast met een poll.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:09 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
mijn vraag was hoezo
niet of ik het doe
Ok dank je wel voor het vaststellenquote:Op maandag 30 maart 2015 02:12 schreef Zolder het volgende:
[..]
Het is lastig dat objectief vast te stellen, maar in de OP kom je zo over. Daarom stellen we het nu vast met een poll.
Oh, omdat je onzeker bent en je jezelf zo een dapper imago aan wil meten.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:09 schreef Vaatwastablet het volgende:
mijn vraag was hoezo
niet of ik het doe
ietsmetdropshipping.nl. Vast.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wat is de naam van je zogenaamde bedrijf dan?
Oh wacht, die heb je niet.![]()
nee hoorquote:Op maandag 30 maart 2015 02:14 schreef nietzman het volgende:
[..]
Oh, omdat je onzeker bent en je jezelf zo een dapper imago aan wil meten.
ja, dat ga ik ook echt op fok zettenquote:Op maandag 30 maart 2015 02:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wat is de naam van je zogenaamde bedrijf dan?
Oh wacht, die heb je niet.![]()
snel gegroeid tochquote:Op maandag 30 maart 2015 02:30 schreef Zolder het volgende:
17 maart 2015
Ik dacht dat ik een goede stageplek had gevonden, maar ik krijg dus geen stagevergoeding en ik mag geen flikker doen. Waar slaat dat op? Ik vind het al erg genoeg dat zij verwachten dat ik net zo hard ga werken als een vaste werknemer, alleen ben ik dan een veel goedkopere slaaf.
Klacht: Ik krijg geen stagevergoeding en stage is saai
Kijk deze jonge ondernemer die mensen aanneemt via linkedin
80% van de content inderdaadquote:Op maandag 30 maart 2015 04:07 schreef topdeck het volgende:
Als ik kijk naar mn linkedin voorpagina komen vaak van die domme plaatjes voorbij alsof het facebook is.
Ondanks dat de plaatjes niet zo kk dom zijn als de facebook/9fag memes, is het verre van zakelijk.
Ohja en van die domme quotesalsof ze dan diepgaand zijn ofzo wanneer ze die sharen
Terechte post. Zie ook regelmatig duckfaces voorbij komen.quote:Op maandag 30 maart 2015 04:07 schreef topdeck het volgende:
Als ik kijk naar mn linkedin voorpagina komen vaak van die domme plaatjes voorbij alsof het facebook is.
Ondanks dat de plaatjes niet zo kk dom zijn als de facebook/9fag memes, is het verre van zakelijk.
Ohja en van die domme quotesalsof ze dan diepgaand zijn ofzo wanneer ze die sharen
Tot dan gewoon blowen, gamen en halve liters klappen? Ja toch? Niet dan?quote:Op maandag 30 maart 2015 03:02 schreef Donnis het volgende:
De dag dat ik een LinkedIn account aanmaak, is de dag waarop ik al mijn hoop en ambities laat varen om een burgerlijke carrieretijger te worden. Nooit dus.
Dat is de dag dat ik in een vinexwijk woon.quote:Op maandag 30 maart 2015 03:02 schreef Donnis het volgende:
De dag dat ik een LinkedIn account aanmaak, is de dag waarop ik al mijn hoop en ambities laat varen om een burgerlijke carrieretijger te worden. Nooit dus.
In China-made telefoonhoesjes zeker.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:03 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Waarom niet, of wil je geen private beveiliger worden?quote:Op maandag 30 maart 2015 09:12 schreef TheNeapulitan het volgende:
Ik denk niet dat ik als beveiliger een LinkedIn profiel nodig heb.
Ik zit nog in de leeftijd waar al het uitschot het nog steeds probeert te maken als DJ na drie mislukte studies...quote:Op maandag 30 maart 2015 11:42 schreef LooneyTroons het volgende:
LinkedIn is vooral leuk om te zien hoe goed presterende klasgenoten van vroeger nu een part time kutbaantje hebben plus een berg kinderen en het 'uitschot' van vroeger vaak een hele mooie carrière heeft.
(bij beide gevallen zijn er uiteraard uitzonderingen)
Even mijn bonnetjes goed opbergen dan, want met VVD-ers in de buurt weet je nooit of er iets zoek raakt.quote:
Ontiegelijk saai daar. Waarom zou je daar willen zitten? Je kunt hier ook in de zandbak gaan zitten.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:24 schreef ps4014 het volgende:
Zonder geld ben je niks ik had nu in Dubai kunnen zitten
Wel mee oppassen. Ik heb een niet vaak voorkomende achternaam, maar er is in Nederland nog iemand met dezelfde voor en achternaam. Heb wel eens een vertegenwoordiger over de vloer gehad die uitgebreid begon te praten over de voetbalclub waar mijn naamgenoot voor actief is, haha. Verkeerd gekeken, sukkel!quote:Op maandag 30 maart 2015 12:52 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Ik zie Linkedin vooral als een handig medium voor het stalken van de persoon die ik ga bellen of waar ik een gesprek mee heb.
(weet hij/zij ook meteen welke vakidioot hij voor zich heeft)
Wat lul je allemaal? Werkgevers hebben niks te maken met jouw privé/sociale leven en willen het niet eens weten lol. Diegene die dat vragen zijn van die wijven die bij Randstad/Tempo-Team werken en zich kapot vervelen of jou leuk vinden.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:54 schreef Werkman het volgende:
Trouwens toch sowieso een tyfushekel aan die huidige trend om de ideale werknemer te moeten zijn en voor 1000% te willen voldoen aan het plaatje van je (potentiële) werkgever.
Is me nog beroerder dan het leenheersstelsel van vroeger.
Die lijfeigenen hadden tenminste nog hun privacy.
Die kasteelbons gaf er echt geen reet om wat zijn slaven met hun lelijke wijven (de mooie hielden ze zelf) in hun karige hutje deden, tegenwoordig moet je privéleven semi-verplicht openbaar zijn.
Ultranationalist gespot 😂quote:Op maandag 30 maart 2015 13:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ontiegelijk saai daar. Waarom zou je daar willen zitten? Je kunt hier ook in de zandbak gaan zitten.
Dubai een zandbak noemenquote:Op maandag 30 maart 2015 13:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ontiegelijk saai daar. Waarom zou je daar willen zitten? Je kunt hier ook in de zandbak gaan zitten.
Dubai is voor patjepeeërs.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:23 schreef ps4014 het volgende:
[..]
Ultranationalist gespot 😂
Nederland heeft ook mooie kanten hoor daar niet van. Alleen het weer blijft voor mij gewoon een issue. En Dubai een zandbak noemen is wel heel kort door de bocht ben er 2 keer geweest 2004 en 2008 en als het mee zit dit jaar hopelijk weer.
Heeft zichzelf vast ingekocht in zo'n multi level marketing bedrijfje.quote:
Ja en zoekt dan op LinkedIn naar onzekere figuren om te spammen met zijn piramidespelquote:Op maandag 30 maart 2015 15:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Heeft zichzelf vast ingekocht in zo'n multi level marketing bedrijfje.![]()
Echt he, maar wij zijn de sukkels want hij is nu wel lekker een zelfstandig ondernemer ja toch.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en zoekt dan op LinkedIn naar onzekere figuren om te spammen met zijn piramidespel
quote:Op maandag 30 maart 2015 15:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Echt he, maar wij zijn de sukkels want hij is nu wel lekker een zelfstandig ondernemer ja toch.
DIT!!!quote:Op maandag 30 maart 2015 11:54 schreef Werkman het volgende:
Trouwens toch sowieso een tyfushekel aan die huidige trend om de ideale werknemer te moeten zijn en voor 1000% te willen voldoen aan het plaatje van je (potentiële) werkgever.
Is me nog beroerder dan het leenheersstelsel van vroeger.
Die lijfeigenen hadden tenminste nog hun privacy.
Die kasteelbons gaf er echt geen reet om wat zijn slaven met hun lelijke wijven (de mooie hielden ze zelf) in hun karige hutje deden, tegenwoordig moet je privéleven semi-verplicht openbaar zijn.
>HBOquote:Op maandag 30 maart 2015 01:03 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Zou ie al een nieuwe nier hebben?quote:
he lul, nog genuekt?quote:Op maandag 30 maart 2015 01:03 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ja want opleiding en baan/werkgever zijn natuurlijk iemands hele privélevenquote:Op maandag 30 maart 2015 01:06 schreef spierbal het volgende:
Mensen die hun privé leven cq opleidings/carrière loopbaan op internet zetten.![]()
Gelukkig staan er daarom fotootjes bij zodat je het plan altijd kan laten varen zodra blijkt dat je der verkeerde bestudeerd hebt. Maar ik ben wel altijd bang voor wat je nu uitlegt.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:58 schreef LooneyTroons het volgende:
[..]
Wel mee oppassen. Ik heb een niet vaak voorkomende achternaam, maar er is in Nederland nog iemand met dezelfde voor en achternaam. Heb wel eens een vertegenwoordiger over de vloer gehad die uitgebreid begon te praten over de voetbalclub waar mijn naamgenoot voor actief is, haha. Verkeerd gekeken, sukkel!
Integendeel. Echte ondernemers verdienen niets dan respect. Die hoor je echter nauwelijks blaten op internetfora over hun werknemers, hun LinkedIn en hun gouden successen (deel 1 t/m 78).quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:00 schreef Thezappa het volgende:
toch is de haat op iemand die zegt dat hij ondernemer is wel merkwaardig , allemaal mensen die zelf geen creativiteit hebben
volgens mij was dit niet aan de orde bij ts , of ik mis watquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Integendeel. Echte ondernemers verdienen niets dan respect. Die hoor je echter nauwelijks blaten op internetfora over hun werknemers, hun LinkedIn en hun gouden successen (deel 1 t/m 78).
Lees even zijn andere topics.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:56 schreef Thezappa het volgende:
[..]
volgens mij was dit niet aan de orde bij ts , of ik mis wat
Hahaha meneer loser linkedin is op zijn pik getraptquote:Op maandag 30 maart 2015 01:21 schreef Vaatwastablet het volgende:
Nu zijn jullie stil he? Met jullie bullshit.
Wow wat knap, dat jij er een specifiek woordje uit kan halen.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:52 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja want opleiding en baan/werkgever zijn natuurlijk iemands hele privéleven
Wauw, ik denk eerder dat je een nogal triest leven hebt wanneer jouw hele privéleven daaruit bestaat
Eigenlijk is het haten op hun eigen falenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:00 schreef Thezappa het volgende:
toch is de haat op iemand die zegt dat hij ondernemer is wel merkwaardig , allemaal mensen die zelf geen creativiteit hebben
hoezow heb je soms wat te verbergen?quote:Op maandag 30 maart 2015 13:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Ja, je moet wel op Facebook of LinkedIn, want anders gaan mensen denken dat je iets te verbergen hebt!!!!"
Donder toch op met je social media en je chronische instant-update-duimpje.
quote:Op maandag 6 april 2015 13:27 schreef spierbal het volgende:
[..]
Wow wat knap, dat jij er een specifiek woordje uit kan halen.
Het proberen dat utopie te bereiken is ook datgene wat motivatie in stand houdt, voor heel veel mensen.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:06 schreef spierbal het volgende:
Mensen die hun privé leven cq opleidings/carrière loopbaan op internet zetten.alles voor die mooie baan ( lees, voor het pochen).
Facking triestdie mensen zie ik toch als doelloze mensen die nooit hun verwachte geluk zullen evenaren.
Laatste genoemden willen volgens mij vaak juist wel heel veel hebben en ik betwijfel of deze mensen vaak heel gelukkig zijn. Los daarvan denk ik dat het hebben van een (goede) baan ook het zelfvertrouwen omhoog brengt daar waar het helemaal niet hebben van een baan, juist zal zorgen voor een lager zelfbeeld. Ook al lijkt het sommigen heerlijk om niet te werken, toch denk ik dat het niet hebben van een baan het zelfbeeld van velen in ieder geval onbewust weinig goeds al doen.quote:Op maandag 6 april 2015 14:33 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Als we het over geluk hebben denk ik dat mensen die niks hebben (of willen hebben) over het algemeen het gelukkigst zijn. Die uitkering/bijstandtrekkers maar die toch een woning/rijtjeshuis, flatscreen en auto hebben.
quote:Op maandag 30 maart 2015 01:06 schreef spierbal het volgende:
Jij benadrukt alleen het woordje privéleven, maar volgens mij was dat niet het enige wat ik zei in de voorgaande post waarop jij quote.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 7 april 2015 05:14 schreef Zero17 het volgende:
Heerlijk, zo'n ouderwets backfiretopic.
Om eerlijk te zijn komt TS ook op mij over als zo'n tweedejaars HBO bedrijfskunde cursist die zich elke avond af loopt te trekken op het KvK-nummer van zijn eenmanswebshop. Maar dat is natuurlijk maar een gokje.
Ik kom niet meer bij.quote:Op dinsdag 7 april 2015 05:14 schreef Zero17 het volgende:
Heerlijk, zo'n ouderwets backfiretopic.
Om eerlijk te zijn komt TS ook op mij over als zo'n tweedejaars HBO bedrijfskunde cursist die zich elke avond af loopt te trekken op het KvK-nummer van zijn eenmanswebshop. Maar dat is natuurlijk maar een gokje.
"Behalve WhatsApp"quote:Op maandag 6 april 2015 19:24 schreef Firewarrior het volgende:
Alle andere social media behalve Whatsapp en Telegram
Als je vakkenvuller, palletsorteerder, burgerflipper, etc. bent niet nee.quote:Op maandag 6 april 2015 13:45 schreef Roces18 het volgende:
Echt mensen die via linkedin werken![]()
allemaal zo progressief en fantastisch vinden ze zichzelf , om te kotsen.
geen linkedin nodig om een baan te krijgen hoor
Heb je je targets al gehaald voor vandaag maestro?quote:Op maandag 30 maart 2015 00:33 schreef Vaatwastablet het volgende:
Menig ondernemer of serieuze werknemer weet hoe belangrijk het is om het netwerken en jouw contacten te onderhouden. Daarvoor is LinkedIn een prachtig mooi platform, en ook nog eens een goede tool om Facebook voor privé en LinkedIn voor zakelijk apart te houden.
Ook neem ik mensen aan via LinkedIn, wat ook makkelijker is dan de traditionele CV en standaard motivaties.
Klacht: Mensen die het nut van LinkedIn niet inzien
En dan? Jezelf aan een baan bluffen met je verzonnen kwaliteiten? Anders heb je niets aan die account natuurlijk. Ik ben toch wel benieuwd of zoiets nou makkelijk zou gaanquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:59 schreef MAHL het volgende:
Wat ik mij dan weer afvraag, hoe weet je of wat er op LinkedIn staat allemaal 'echt' is? Ik bedoel, ik kan ook wel gewoon allemaal bullshit erop zetten en random personen als 'connecties' toevoegen (iedereen accepteert dat toch wel, omdat ze dan zelf ook meer 'connecties' hebben). Verzin een leuk werkverleden erbij, geen hond gaat dat toch controleren, en tada, je bent een succesvolle carrièretijger geworden.
Bewijs vragen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:59 schreef MAHL het volgende:
Wat ik mij dan weer afvraag, hoe weet je of wat er op LinkedIn staat allemaal 'echt' is? Ik bedoel, ik kan ook wel gewoon allemaal bullshit erop zetten en random personen als 'connecties' toevoegen (iedereen accepteert dat toch wel, omdat ze dan zelf ook meer 'connecties' hebben). Verzin een leuk werkverleden erbij, geen hond gaat dat toch controleren, en tada, je bent een succesvolle carrièretijger geworden.
Dit.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:20 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Vind het ook maar niks, toch aangemaakt omdat: zoek baan + heb knappe kop (dus als ze opzoeken weten ze meteen deze boi is aan).
Maar man man al die carrièretijgers.... blèh om van te kotsen. Kijk ook liefst niet zo vaak er op, alleen om iemand toe te voegen of te accepteren/privé berichtjes te lezen.
In principe geldt dit natuurlijk ook voor CV's, maar hoe meer je liegt, hoe groter de kans dat je een keer tegen de lamp loopt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:59 schreef MAHL het volgende:
Gewoon Suits kijken, en daar het een en ander van leren.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:59 schreef MAHL het volgende:
Je valt vanzelf door de mand als niemand van één van je vorige bedrijven je kent. Dat is het mooie van Linkedin, je weet nooit wie elkaar allemaal kent.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:59 schreef MAHL het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |