Ja ook nog, nu je het zegt. Maar het is toch logisch? als je 'gewoon' naar het volgende jaar gaat doe je zomers ook niks, maar krijg je ook gewoon je stufi.quote:
Het is niet echt een volgend jaar. Aangezien ik alleen maar de vakken wil halen die ik volgend jaar ook ga krijgen is de kans klein dat ik dit jaar haal en geen BSA krijg. Ik maak dit schooljaar wel gewoon normaal af dwz totaan het allerlaatste tentamenweek e.d. Maar ik heb nu al via Studielink voor mijn nieuwe opleiding ingeschreven. Dan zou er geen probleem moeten zijn dat ik in de zomer ook gewoon stufi ontvang?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:04 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja ook nog, nu je het zegt. Maar het is toch logisch? als je 'gewoon' naar het volgende jaar gaat doe je zomers ook niks, maar krijg je ook gewoon je stufi.
Zolang je maar voor een opleiding staat ingeschreven. Je huidige opleiding schrijft je als het goed is pas in augustus uit wegens negatief BSA.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:08 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Het is niet echt een volgend jaar. Aangezien ik alleen maar de vakken wil halen die ik volgend jaar ook ga krijgen is de kans klein dat ik dit jaar haal en geen BSA krijg. Ik maak dit schooljaar wel gewoon normaal af dwz totaan het allerlaatste tentamenweek e.d. Maar ik heb nu al via Studielink voor mijn nieuwe opleiding ingeschreven. Dan zou er geen probleem moeten zijn dat ik in de zomer ook gewoon stufi ontvang?
Ik hoop dat de HRO dat doet, dan is het ideaal jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:10 schreef padlarf het volgende:
[..]
Zolang je maar voor een opleiding staat ingeschreven. Je huidige opleiding schrijft je als het goed is pas in augustus uit wegens negatief BSA.
Als je het zeker wilt weten kun je beter even bellen naar de examencommissie/administratie, en hun vragen hoe het precies zit met de procedures rond het BSA.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:13 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ik hoop dat de HRO dat doet, dan is het ideaal jaBen ik weer een beertje gerustgesteld en kan ik met een fijn gevoel naar het volgende collegejaar kijken. Dank voor jouw antwoorden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |