VVD'er gesignaleerd.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:33 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ook neem ik mensen aan via LinkedIn, wat ook makkelijker is dan de traditionele CV en standaard motivaties.
Klacht: Mensen die het nut van LinkedIn niet inzien
Hehequote:Op maandag 30 maart 2015 00:58 schreef Zolder het volgende:
TS lul niet zo je komt net van hbo af
KLB / CBR en hbo
ik heb een eigen bedrijf lulquote:Op maandag 30 maart 2015 00:58 schreef Zolder het volgende:
TS lul niet zo je komt net van hbo af
KLB / CBR en hbo
waar heb je het over kerel?quote:Op maandag 30 maart 2015 01:01 schreef Robuust-koekje het volgende:
Waarschijnlijk is TS via LinkedIn op zoek maar een baan maar niemand stuurt hem een bericht
Dus nu denkt hij dat niemand het nut van LinkedIn inziet terwijl het gewoon aan TS ligt.
uhuquote:Op maandag 30 maart 2015 01:03 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
ik heb een eigen bedrijf lul
alsof dat onmogelijk is als student
Zandbaktaartjes maken met andere kleuters omschrijven als bedrijfquote:Op maandag 30 maart 2015 01:03 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Denken dat ik met zoiets infantiels zou opzettenquote:Op maandag 30 maart 2015 01:23 schreef Azorius het volgende:
[..]
Zandbaktaartjes maken met andere kleuters omschrijven als bedrijf.
Nee, hoezo?quote:Op maandag 30 maart 2015 01:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Heb je ook zo'n grote pleurismuil op LinkedIn?
Omdat mensen mij offtopic aanvallenquote:
Met mensen in dienst die je "via linkedin aanneemt"?quote:Op maandag 30 maart 2015 01:03 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Meid tochquote:Op maandag 30 maart 2015 01:27 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Omdat mensen mij offtopic aanvallenTerwijl mijn klacht over mensen die LinkedIn bullshit vinden gaat
Omdat het tijd bespaart? Probeer het zelfs eens trouwens.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:27 schreef Zolder het volgende:
[..]
Met mensen in dienst die je "via linkedin aanneemt"?
Ik geloof er geen zak van. Hoogstens heb je een 13 in 1 dozein webshopje
Had het al aangepastquote:Op maandag 30 maart 2015 01:28 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Omdat het tijd bespaart? Probeer het zelfs eens trouwens.
Het is trouwens dozijn.
Klopt, je moet werken om te kunnen leven, en niet leven voor die 'goeie' baan.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:06 schreef spierbal het volgende:
Mensen die hun privé leven cq opleidings/carrière loopbaan op internet zetten.alles voor die mooie baan ( lees, voor het pochen).
Facking triestdie mensen zie ik toch als doelloze mensen die nooit hun verwachte geluk zullen evenaren.
Meid tochquote:Op maandag 30 maart 2015 01:29 schreef Zolder het volgende:
[..]
Had het al aangepast
Geloof er nog steeds geen zak van
Sure.. Een of ander pauper webshop zeker.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:03 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Dat kanquote:Op maandag 30 maart 2015 01:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sure.. Een of ander pauper webshop zeker.
Dat is het probleem nog niet. Maar dan zo uit de hoogte gaan doen als TS is gewoon triest en heel doorzichtig.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:50 schreef Aethereal het volgende:
Iedereen heeft tegenwoordig een eigen bedrijfnet of het zo'n prestatie is om even naar de kvk te gaan en je bedrijf te laten registreren.
hoezo doe ik nou weer uit de hoogtequote:Op maandag 30 maart 2015 01:57 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dat is het probleem nog niet. Maar dan zo uit de hoogte gaan doen als TS is gewoon triest en heel doorzichtig.
Poll: Doet TS uit de hoogte?quote:Op maandag 30 maart 2015 02:02 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
hoezo doe ik nou weer uit de hoogte
mijn vraag was hoezoquote:Op maandag 30 maart 2015 02:08 schreef Zolder het volgende:
[..]
Poll: Doet TS uit de hoogte?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het is lastig dat objectief vast te stellen, maar in de OP kom je zo over. Daarom stellen we het nu vast met een poll.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:09 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
mijn vraag was hoezo
niet of ik het doe
Ok dank je wel voor het vaststellenquote:Op maandag 30 maart 2015 02:12 schreef Zolder het volgende:
[..]
Het is lastig dat objectief vast te stellen, maar in de OP kom je zo over. Daarom stellen we het nu vast met een poll.
Oh, omdat je onzeker bent en je jezelf zo een dapper imago aan wil meten.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:09 schreef Vaatwastablet het volgende:
mijn vraag was hoezo
niet of ik het doe
ietsmetdropshipping.nl. Vast.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wat is de naam van je zogenaamde bedrijf dan?
Oh wacht, die heb je niet.![]()
nee hoorquote:Op maandag 30 maart 2015 02:14 schreef nietzman het volgende:
[..]
Oh, omdat je onzeker bent en je jezelf zo een dapper imago aan wil meten.
ja, dat ga ik ook echt op fok zettenquote:Op maandag 30 maart 2015 02:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wat is de naam van je zogenaamde bedrijf dan?
Oh wacht, die heb je niet.![]()
snel gegroeid tochquote:Op maandag 30 maart 2015 02:30 schreef Zolder het volgende:
17 maart 2015
Ik dacht dat ik een goede stageplek had gevonden, maar ik krijg dus geen stagevergoeding en ik mag geen flikker doen. Waar slaat dat op? Ik vind het al erg genoeg dat zij verwachten dat ik net zo hard ga werken als een vaste werknemer, alleen ben ik dan een veel goedkopere slaaf.
Klacht: Ik krijg geen stagevergoeding en stage is saai
Kijk deze jonge ondernemer die mensen aanneemt via linkedin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |