quote:
Straks word ik ziek en dan? Het boeit hen geen flikker of je ziek bent oid, afwezig is afwezig bij hen.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:51 schreef Taperol het volgende:
Dan mis je toch maar een keer een les?
Hij heeft al een les gemist? kutstudentquote:Op woensdag 12 september 2012 16:51 schreef Taperol het volgende:
Dan mis je toch maar een keer een les?
hoe groot is die kans? en anders pijnstillers en gaanquote:Op woensdag 12 september 2012 16:52 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Straks word ik ziek en dan? Het boeit hen geen flikker of je ziek bent oid, afwezig is afwezig bij hen.
Nee, gaat gewoon om het feit dat ziekmeldingen niets uitmaken voor jouw afwezigheid.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:53 schreef kannihaan het volgende:
[..]
Hij heeft al een les gemist? kutstudent
Ja, bij UVA ook... Dan ga je niet heen naar het CBR, lijkt me? Of gewoon wel aanwezig zijn als je ziek bent, dat zou mijn keuze zijn denk ik.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:52 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Straks word ik ziek en dan? Het boeit hen geen flikker of je ziek bent oid, afwezig is afwezig bij hen.
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:53 schreef kannihaan het volgende:
[..]
Hij heeft al een les gemist? kutstudent
Best groot, heb tweemaal een longontsteking gehad in vier maanden en blijft maar terug komen, ondanks het gebruik van medicijnen en pijnstillers.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:53 schreef knoffel het volgende:
[..]
hoe groot is die kans? en anders pijnstillers en gaan
Als ik voor dat vak geen tentamen mag maken door afwezigheid, kan ik het dan wel herkansen? Of verschilt dat per school? (HRO zit ik).quote:Op woensdag 12 september 2012 16:58 schreef MichaelScott het volgende:
Gewoon zorgen dat je een theorievak mist en dan voor de herkansing gaan.
Volgens mij wel, maar aangezien HRO 450 instituten heeft met elk hun eigen regels kan je het het beste even nakijken in de Hogeschoolgids of het vragen aan je SLC-coach (quote:Op woensdag 12 september 2012 17:00 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Als ik voor dat vak geen tentamen mag maken door afwezigheid, kan ik het dan wel herkansen? Of verschilt dat per school? (HRO zit ik).
heb hem ff verbeterdquote:Op woensdag 12 september 2012 16:48 schreef Vaatwastablet het volgende:
Op het hbo jouw kleuterschool heb je de regel dat als je meer dan 2x afwezig bent bij een bepaald vak, je uitgeschreven wordt voor de tentamen van het desbetreffende vak. Nu zit ik helemaal van of het nog nut heeft om theorie te gaan doen.
Kutaanwezigheidsplicht
Inderdaad, lekker dat ik mijn motorrijbewijs heb gehaaldquote:
Hij is een "special needs" jongen ... en het lezen gaat bij hem niet zo snel ... dus verwacht pas over 3 een reactie van hem.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:17 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker dat ik mijn motorrijbewijs heb gehaaldStress om niks.
Waarom kick je trouwens topics van 3 jaar geleden, Roadtrip/NieuweNier?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |