Ik snap ook echt niet waarom mensen dit raar vinden. Als ik een nieuwe baan heb, wil ik dat wel van de daken schreeuwen tegen iedereen. Als ik vervolgens word ontslagen, hoef ik dat niet (meteen) met iedereen te delen. Geen schaamte, maar het is gewoon minder leuk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
I
Het is toch ook niet zo onwijs vreemd dat je iets leuks wel wilt delen: je kinderwens, maar je je even wat stiller houdt als het niet lukt?
quote:Voor Yolanthe en Wesley zijn nu écht de aller-allerlaatste loodjes aangebroken. De kinderkamer is af, de box staat klaar en over drie weken is Yolanthe uitgerekend. “Ik word echt mama!”
“Het zijn nu echt de laatste loodjes en tja, die wegen het zwaarst. Ondanks dat ik merk dat ik nu meer vocht vasthoud en het indalen van de baby voelbaar begonnen is, mag ik absoluut niet klagen. Ik heb een hele fijne zwangerschap gehad en het geluk dat ik tot de laatste weken heb kunnen doorwerken.”
Moederschap
“Eigenlijk ben je al moeder tijdens de zwangerschap, maar het is nog niet tastbaar en daardoor een beetje onwerkelijk. Het belangrijkste leer en ontdek je denk ik pas wanneer de baby er is. Maar qua rust en voorbereidingen thuis ben ik er wel helemaal klaar voor.”
Online comeback
“Tijdens mijn zwangerschap heb ik ervoor gekozen om alles naar de buitenwereld wat rustiger aan te doen. Maar in januari/februari gaan we weer knallen met een nieuwe campagne en allerlei gave nieuwe items voor mijn YC-sieraden. Ook zal ik op den duur weer actief worden op social media. Ik kijk af en toe naar de lieve reacties die nog steeds binnenkomen en besef dan hoe fijn het is dat het me zo gegund wordt. Wanneer ik mijn ‘comeback online’ maak, weet ik nog niet precies, maar het zal niet lang meer duren.”
Benieuwd naar de volledige column van Yolanthe, waarin ze onthult hoe de babykamer eruit ziet? Deze ligt vanaf morgen in de winkel.
quote:van onze redactie
Yolanthe Sneijder-Cabau is donderdag in haar woonplaats Turkije bevallen van een zoon.
Dat bevestigt Wesley aan De Telegraaf.
De Telegraaf is een beetje in de warquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:31 schreef Ole het volgende:
[..]
De Telegraaf is een beetje in de war![]()
![]()
Ik hoop het niet, want Dylano past perfect bij Wesleyquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:36 schreef roos85 het volgende:
Leuk leuk![]()
Ben benieuwd of ze de -ey traditie in ere gaan houden.
Ik zie ze een hoop achterlijke namen bedenken, maar dit toch niet.quote:
Wtf, dat zelfs de -ey namen beter zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:46 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Kolere! Die Duitse manager bevestigt dat inderdaad. Wat een verschrikking!
twitter:BartEttekoven twitterde op donderdag 15-10-2015 om 22:36:13Xess Xava heet het zoontje van Yolanthe en Wesley http://t.co/I5IeWPM1Qn reageer retweet
Oh hij doet een Jan Smitje. (Fem, Em en was het Sem?)quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze houden dus van Jess(ey) en Cava? Denk ik. Xenken xullie xok xiet?
Papa Wesquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh hij doet een Jan Smitje. (Fem, Em en was het Sem?)
Jess en broertje Xess.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |