Dat is wel echt een hoop geldquote:Op zondag 12 april 2015 18:47 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Bijna het zelfde team voor ogen als jij... toch net wat anders. Keuze om dit team zo te laten voor deze race heeft goed uitgepakt. Beter was als Max had gefinished, maar ach, hebben meer mensen last van gehad. Volgende ronde +16 miljoen te besteden !
2 Mogelijkheden :quote:
Het is nog niet te laat hoor !quote:Op zondag 12 april 2015 20:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is wel echt een hoop geld
Het is jammer dat we de dames subleague niet meer hebben. Heb er ook niet meer aan gedacht.
En dan hebben we gewoon 3x 0? Of wordt er dan in de 4e ronde alsnog het gemmidelde genomen van eerste races?quote:Op zondag 12 april 2015 21:27 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat hoor !
Subleague RacingDiva's is aangemaakt ! Iedereen met een Vtje in het paspoort, mag mij een pm'tje sturen voor het wachtwoord (als je mee wil doen in de subleaugue)!
Volgens mij hebben we dan inderdaad gewoon de score ook van de eerste 3 races !quote:Op zondag 12 april 2015 21:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dan hebben we gewoon 3x 0? Of wordt er dan in de 4e ronde alsnog het gemmidelde genomen van eerste races?
Nee, het gaat pas tellen vanaf de ronde dat de subleague voldoende leden heeft.quote:Op zondag 12 april 2015 21:48 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we dan inderdaad gewoon de score ook van de eerste 3 races !
Ohw dat zou wel lekker zijnquote:Op zondag 12 april 2015 21:48 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we dan inderdaad gewoon de score ook van de eerste 3 races !
En daarvoor dan 0?quote:Op zondag 12 april 2015 21:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, het gaat pas tellen vanaf de ronde dat de subleague voldoende leden heeft.
Oké, maar als we 6 leden hebben, dan wel dus ook de scores van voorgande races dat de leaugue nog niet bestond?quote:
Als iets nog niet bestond kan het ook niet meetellen voor de rondes die al geweest zijn.quote:Op zondag 12 april 2015 21:55 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Oké, maar als we 6 leden hebben, dan wel dus ook de scores van voorgande races dat de leaugue nog niet bestond?
Ach, zou je ook niet zwichten voor 6 vrouwen dan die dan extra aardig tegen je zouden doen als je een uitzondering zou maken?quote:Op zondag 12 april 2015 21:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als iets nog niet bestond kan het ook niet meetellen voor de rondes die al geweest zijn.
Dit !!quote:Op zondag 12 april 2015 21:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach, zou je ook niet zwichten voor 6 vrouwen dan die dan extra aardig tegen je zouden doen als je een uitzondering zou maken?
De reden is dat iedereen gewoon mee kan doen op de manier die hij/zij wilquote:Op zondag 12 april 2015 21:59 schreef Meike26 het volgende:
Dat is balen, ik dacht van wel namelijk. Wat is dan de reden dat je nog wel subleagues aan kan maken? Dat heeft nu dan toch ook geen zin meer?
ik zou wel willen, maar dat kan ik gewoon nietquote:Op zondag 12 april 2015 21:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach, zou je ook niet zwichten voor 6 vrouwen dan die dan extra aardig tegen je zouden doen als je een uitzondering zou maken?
Grosjean nemen?quote:Op maandag 13 april 2015 21:16 schreef Beach het volgende:
Sainz, Max, 2x Sauber en 20 miljoen
Als ik beide coureurs omwissel kan ik Stevens en Raikkonen doen maar ik weet niet of dat een goed idee is. Heeft iemand een beter idee?
Ik vind Grosjean/Lotus toch een heikel onderdeel. Te wisselvallige resultaten. Dan is Sauber of Force India betrouwbaarder, wellicht wel wat lager in finishes, maar dat Perez en Hulkie uitvallen komt minder vaak voor dan de Lotus 'onderdelen'.quote:
Ben je iemand die graag een gokje waagt?quote:Op maandag 13 april 2015 21:16 schreef Beach het volgende:
Sainz, Max, 2x Sauber en 20 miljoen
Als ik beide coureurs omwissel kan ik Stevens en Raikkonen doen maar ik weet niet of dat een goed idee is. Heeft iemand een beter idee?
Ja. Eerste worden lukt toch niet meer.quote:Op maandag 13 april 2015 21:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben je iemand die graag een gokje waagt?
Dan misschien als optie nog Kvyat en Nasr ipv je beide TR rijders?quote:Op maandag 13 april 2015 21:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja. Eerste worden lukt toch niet meer.
Nja dat is 1 van de weinige opties waardoor je niet terug gaat naar Manor. Hoewel die het gelukkig nu ook niet slecht meer doen, gewoon beide in de puntenquote:Op maandag 13 april 2015 22:00 schreef Beach het volgende:
Kyvat lijkt me een erg slechte gok, toch bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |