Ik twijfel tussen Vettel en Raikkonen op het moment.quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:36 schreef Meike26 het volgende:
Voor minimaal 2 races ga ik toch mee met de meute, mijn team voor Bahrein en Barcelona;
Vettel, Nasr, Manor, Sauber. Na 2 of 3 races maar weer verder zien.
Log eens in met je oude account?quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:52 schreef Geralt het volgende:
Ergo: ik was geregistreerd en nu niet meer lijkt het?! Hoe kan dat?
Kimi is iets goedkoper, maar Vettel is wat constnter in (punten) finishes. Met Kimi kan je nog wel een wat potentere 4e onderdeel kopen, maarja, dat wat Vettel weet te scoren, die schamele puntjes weet dat 4e onderdeel wellicht maar moeilijk te scoren. Ik hoop dat beide Manors de race uitrijden, als Nasr niet finished, jammer maar helaas, dan is het de volgende race wel weer raak ! Ik bekijk het wel per race en per incident, alleen een Ericson of Maldonado, ja daar zal ik zelf nooit echt op gokken.quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Vettel en Raikkonen op het moment.
Ik ben nu VT2 aan het kijken op BB2, laat het daar maar van af hangen denk ik.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:01 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Kimi is iets goedkoper, maar Vettel is wat constnter in (punten) finishes. Met Kimi kan je nog wel een wat potentere 4e onderdeel kopen, maarja, dat wat Vettel weet te scoren, die schamele puntjes weet dat 4e onderdeel wellicht maar moeilijk te scoren. Ik hoop dat beide Manors de race uitrijden, als Nasr niet finished, jammer maar helaas, dan is het de volgende race wel weer raak ! Ik bekijk het wel per race en per incident, alleen een Ericson of Maldonado, ja daar zal ik zelf nooit echt op gokken.
Sauber scoort een stuk hoger dan Manor, als je dus net Sauber kan kopen, met Kimi is dat wel de moeite waard.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:01 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Kimi is iets goedkoper, maar Vettel is wat constnter in (punten) finishes. Met Kimi kan je nog wel een wat potentere 4e onderdeel kopen, maarja, dat wat Vettel weet te scoren, die schamele puntjes weet dat 4e onderdeel wellicht maar moeilijk te scoren. Ik hoop dat beide Manors de race uitrijden, als Nasr niet finished, jammer maar helaas, dan is het de volgende race wel weer raak ! Ik bekijk het wel per race en per incident, alleen een Ericson of Maldonado, ja daar zal ik zelf nooit echt op gokken.
Uitgekomen op Nasr + Crashtor en nog steeds 20 miljoen overquote:Op maandag 13 april 2015 21:16 schreef Beach het volgende:
Sainz, Max, 2x Sauber en 20 miljoen
Als ik beide coureurs omwissel kan ik Stevens en Raikkonen doen maar ik weet niet of dat een goed idee is. Heeft iemand een beter idee?
Manor vanaf P20/19 naar P13/12, Nasr op P7 en Hamilton op P1, nog steeds maar 497 punten in het meest gunstige geval.quote:Op zaterdag 18 april 2015 00:41 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb iets totaal onlogisch gedaan en iig totaal anders dan de rest.
Ik ga voor Lewis en Nasr en twee keer Manor. Met de ploffende Renaults is er kans dat de manors binnen de top 14 eindigen en toch nog redelijk wat opleveren de 's e ronde nu dat de races nog bij hete temperaturen zijn
En dan ben je ook nog eens super veel kwijt aan transactiekosten.......die je nog een keer kwijt bent als je die Manor's weer inruilt voor iets beters.quote:Op zaterdag 18 april 2015 00:46 schreef Fer het volgende:
[..]
Manor vanaf P20/19 naar P13/12, Nasr op P7 en Hamilton op P1, nog steeds maar 497 punten in het meest gunstige geval.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 00:46 schreef Fer het volgende:
[..]
Manor vanaf P20/19 naar P13/12, Nasr op P7 en Hamilton op P1, nog steeds maar 497 punten in het meest gunstige geval.
Toch juist leuk dat hij iets anders probeert! Als de 2 Saubers ploffen kan hij juichen en punten binnen halen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 00:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En dan ben je ook nog eens super veel kwijt aan transactiekosten.......die je nog een keer kwijt bent als je die Manor's weer inruilt voor iets beters.
Ja maar iedereen heeft Sauber en Williams of Ferrari. Al haal ik maar 400 punten maar stel kimi heeft weer pech en vettel wordt door erickson van de baan gereden, dan kan ik nog flink klimmen in de ranking. Ik kan hetzelfde doen als de rest maar dan kom ik nooit hoger natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 april 2015 00:46 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik zou FI vooralsnog toch boven McLaren zetten.quote:Op zaterdag 18 april 2015 00:56 schreef Fer het volgende:
Laten we eerlijk zijn de pikorde staat vrij vast momenteel.
Mercedes
Ferrari
Williams
Redbull/Torro Rosso/Lotus/Sauber (P7 - P14)
McLaren
Force India
Manor
Waarbij Renault, Maldonado en Eriksson de onbetrouwbare factor zijn.
Dan heb je gisteren niet gekeken. Ik denk dat de hoogste Japanner toestemming heeft gegeven de vermogensknop iets hoger te zetten.quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:58 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik zou FI vooralsnog toch boven McLaren zetten.
Ik heb gisteren juist wel gekeken. Alonso deed het leuk. Button heeft vrijwel niet kunnen rijden, omdat de auto weer allerlei mankementen had. De FI's zijn niet snel, maar er is wel grote kans dat ze de race uitrijden. Dat kun je van McLaren niet zeggen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:01 schreef Fer het volgende:
[..]
Dan heb je gisteren niet gekeken. Ik denk dat de hoogste Japanner toestemming heeft gegeven de vermogensknop iets hoger te zetten.
En daarna veranderen was geen optie?quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:08 schreef Max23 het volgende:
Ik had in mijn ogen 2 realistische opties
Of Massa, Nasr, Sauber, Sauber
Of Raikkonen, Nasr, Sauber, Manor
Ik had echter de tweede optie al opgeslagen, voordat ik de eerste optie bedacht
Dan zit je wel weer met die 10% transactiekosten.quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En daarna veranderen was geen optie?
2%quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan zit je wel weer met die 10% transactiekosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |