SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alvast voor alle vragen:
PS+ is nu het goedkoopst bij Wehkamp met de code 'lente'Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
dat ruik je goedquote:Op zondag 29 maart 2015 11:09 schreef l0lownkill het volgende:
Ik ruik een indiehaat topic, de ps+ games zien er weer aan te komen.....
Alweer?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:15 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik zou geen bezwaar hebben als Don't Starve PS+ titel zou worden
Die is al geweestquote:Op zondag 29 maart 2015 11:15 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik zou geen bezwaar hebben als Don't Starve PS+ titel zou worden
Welke games heb je al?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:19 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ahhh fuck. Ik heb nog maar een maand een PS4
Assassin’s Creed: Unityquote:
In 1 maandquote:Op zondag 29 maart 2015 11:23 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Assassin’s Creed: Unity
Dragon Age III: Inquisition
Grand Theft Auto V (GTA 5)
Lego: The Hobbit
Middle Earth: Shadow of Mordor
Sniper Elite III: Afrika - Ultimate Edition
The Last Of Us: Remastered
Tomb Raider: Definitive Edition
Watch_Dogs
En Battlefield Hardline komt morgen. Hoop ik
In een maand? Heb je een bank beroofd?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:23 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Assassin’s Creed: Unity
Dragon Age III: Inquisition
Grand Theft Auto V (GTA 5)
Lego: The Hobbit
Middle Earth: Shadow of Mordor
Sniper Elite III: Afrika - Ultimate Edition
The Last Of Us: Remastered
Tomb Raider: Definitive Edition
Watch_Dogs
En Battlefield Hardline komt morgen. Hoop ik
GTA 5, AC Unity en Last of Us uitgespeeldquote:Op zondag 29 maart 2015 11:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In 1 maand![]()
En dan vind je het jammer dat Don't Starve geen PS+ meer zal zijn.
Nog niets uitgespeeld zeker?
Nee, ik koop meestal tweedehands of het moet een aanbieding zijn. Zoals Hardline was maar ¤30 (MediaMarkt.) AC Unity ook (zavvi.) Last of Us en Tomb Raider gehaald bij Used Products voor een koopje. Lego: The Hobbit was een aanbieding bij Bart Smit. Watch_Dogs en GTA 5 kreeg ik bij de PS4. Dragon Age tweedehands, Mordor ook. En Sniper Elite kreeg je 10 korting op bij Wehkampquote:Op zondag 29 maart 2015 11:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In een maand? Heb je een bank beroofd?
nee je moet dat instellen. Bij standby functies ofzoquote:Op zondag 29 maart 2015 15:15 schreef Radjan het volgende:
Moet je nog iets instellen op de PS4 voor het pauzeren een game als je hem op stanby zet ? Of werkt het niet bij alles ? Bij Borderlands lijkt het niet te werken.
Je kan een backstab doen als je r2 inhoudt en een charge attack uitvoert van achteren.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:52 schreef Jiang153 het volgende:
Iemand die mij kan uitleggen hoe je critical hit/backstab op bloodborne doet?
Die wolven/honden zijn best wel stront irritant
Instellingen, Instellingen voor energiebeheer,, Functies instellen die beschikbaar zijn in de rustmodus, Applicatie opgeschort houden aanvinken.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:15 schreef Radjan het volgende:
Moet je nog iets instellen op de PS4 voor het pauzeren een game als je hem op stanby zet ? Of werkt het niet bij alles ? Bij Borderlands lijkt het niet te werken.
Hier hetzelfde verhaalquote:Op zondag 29 maart 2015 16:26 schreef StateOfMind het volgende:
Om de een of andere reden vind ik het prettiger om mijn PS4 en PS3 in het Nederlands te hebben staan.
In games daarentegen zet ik dan weer alles op Engels, inclusief ondertitelingen en zo.
Dus r2 ingedrukt houden totdat die gaat schijnen?quote:Op zondag 29 maart 2015 15:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je kan een backstab doen als je r2 inhoudt en een charge attack uitvoert van achteren.
Voor de rest moet je je gun gebruiken, tijdens een attack animatie schieten dan gaan ze neer, dan met r1 van dichtbij een critical hit uitvoeren.
Hier wat algemene tips :
http://www.polygon.com/20(...)ps-ps4-from-software
Zolang de console niet in het Frans staat is het geen probleem inderdaad.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:45 schreef Vault-Boy het volgende:
Echt waar mensen zich druk om kunnen maken zeg![]()
Boeiend of iemand zijn PS4 of andere systemen in het Nederlands hebben staan.
of je verhuisd gewoonquote:Op zondag 29 maart 2015 16:44 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb het in het Engels staan. Originele taal is Japans. Eigenlijk moet je de PS4 in het Japans kunnen zetten, met Engelse subtitles.
Je console of mobiel in het Nederlands zetten...![]()
Treurig.
Mijn vriendin doet het trouwens ook met haar mobiel, en vervolgens vragen of ik haar ergens kan helpen met een instellig ofzo: Dikkenatuurlijk.
Zodra ik hier aan de macht ben in Nederland, is het eerste wat ik doe het Nederlands verbieden en Engels de eerste taal maken.
Maar wij zijn Nederlanders, dus je moet onze originele stemmen respecterenquote:Op zondag 29 maart 2015 16:44 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb het in het Engels staan. Originele taal is Japans. Eigenlijk moet je de PS4 in het Japans kunnen zetten, met Engelse subtitles.
Treurig.
Mijn vriendin doet het trouwens ook met haar mobiel, en vervolgens vragen of ik haar ergens kan helpen met een instellig ofzo: Dikkenatuurlijk.
Zodra ik hier aan de macht ben in Nederland, is het eerste wat ik doe het Nederlands verbieden en Engels de eerste taal maken.
Idemquote:Op zondag 29 maart 2015 16:26 schreef StateOfMind het volgende:
Om de een of andere reden vind ik het prettiger om mijn PS4 en PS3 in het Nederlands te hebben staan.
In games daarentegen zet ik dan weer alles op Engels, inclusief ondertitelingen en zo.
Die zwarte zijn pas ergquote:Op zondag 29 maart 2015 14:52 schreef Jiang153 het volgende:
Iemand die mij kan uitleggen hoe je critical hit/backstab op bloodborne doet?
Die wolven/honden zijn best wel stront irritant
Oh dankquote:Op zondag 29 maart 2015 15:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hier wat algemene tips :
http://www.polygon.com/20(...)ps-ps4-from-software
neogeo?quote:
31 met WELKOM als kortingscodequote:Op zondag 29 maart 2015 11:54 schreef s0ul1991 het volgende:
Over aanbiedingen gesproken:
Far Cry 4 - Limited Edition voor ¤35
Maar alle kritieken gaan ook puur om de lengte toch?quote:Op zondag 29 maart 2015 18:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik moet je gelijk geven Roy, ik ben ook net klaar met The Order en hij is echt wel heel tof ondanks alle kritieken!
Een 7,5-8 is hij zeker wel waard.
Volgens mij ook te lineair, teveel cutscenes, niet vernieuwend, etc etc.quote:Op zondag 29 maart 2015 18:31 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Maar alle kritieken gaan ook puur om de lengte toch?
Het lijkt mij de perfecte game om ooit uit de budgetbak te vissen.
ik vond vanaf begin af aan al dat je veel te veel aan de hand werd gehouden bij The Order. Grafisch is er geen mooiere game, maar de ene cutscene na de andere cutscene en vervolgens ook nog eens tragere controls dan ik zou willen bij dit soort games... neh, niks voor mijquote:Op zondag 29 maart 2015 18:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens mij ook te lineair, teveel cutscenes, niet vernieuwend, etc etc.
Persoonlijk nooit interesse in de game gehad, dus ook vanuit de budgetbak zal het me niet verleiden, maar mocht ie ooit eens in de PS+ komen, dan wil ik het best eens proberen.
Ben jij in het echt net zo naar als dat je overkomt?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:44 schreef Yi-Long het volgende:
Treurig.
Nee, SS is nog monotoner dan FI. Je doed de hele tijd dezelfde dingen die al heel snel gaan vervelen. Het ziet er alleen wel aardig uit.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:01 schreef Retarded het volgende:
Counterspy bijna uitgespeelderg leuke game en best uitdagend om aan het eind van het level te komen zonder opgemerkt te worden!
Valiant Hearts had ik al uitgespeeld, Oddworld moet ik nog aan beginnen.
Ik heb me overigens ook heel goed vermaakt met Infamous First Light. Kort maar krachtig. Ben benieuwd of mensen mij dan ook Second Son aan kunnen raden? Ik hou er niet zo van als dat soort game te lang duren.
Handsome Jack > iedereenquote:Op zondag 29 maart 2015 19:29 schreef Radjan het volgende:
Borderlands als Klaptrap spelen dat is pas cool.
Ik ben ongelooflijk naar in het echt ...quote:Op zondag 29 maart 2015 19:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ben jij in het echt net zo naar als dat je overkomt?
Edit:
Vandaag Valiant Hearts eens uitgespeeld. Leuk spelleke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gascoine vandaag verslagen... was nog best een bitch.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Die zwarte zijn pas erg
---
Dat pleintje leegmaken is makkelijker vanaf de andere kant. Dan vlieg je er gewoon doorheen.
----
Ik ben vandaag bij Gascoigne aanbeland.
Die is lastig zonder munitie dus ik heb me even vol gestouwd en ga er strakjes met 10 molotovs, 20 daggers en 20 kogels er tegen aan.
Vraag: Die muziek doos heeft die een functie?
[..]
Oh dank
" it took hours before I was able to defeat the game's first major boss" Dat lijkt me wat overdreven.
Blijf dichtbij en achter hem en deze is reuze simpel. Ben je ver weg dan springt hij op je (en ik vond het lastig dan een goede "dodge" uit te voeren.
Bij de 2de poging had ik de cleric beast dood. Eerste keer heb ik gebruikt om zijn moves te bekijken
parry ftwquote:Op zondag 29 maart 2015 19:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Gascoine vandaag verslagen... was nog best een bitch.
was ik al wel een beetje bang voor, maar als ik em voor een zacht prijsje kan vinden ga ik toch maar eens proberen. Ben nu het meest aan het uitkijken naar Batman, heerlijke games zijn dat!quote:Op zondag 29 maart 2015 19:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, SS is nog monotoner dan FI. Je doed de hele tijd dezelfde dingen die al heel snel gaan vervelen. Het ziet er alleen wel aardig uit.
Zal vast wel op FOK! te krijgen zijn voor ¤15,- ofzo.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:14 schreef Retarded het volgende:
[..]
was ik al wel een beetje bang voor, maar als ik em voor een zacht prijsje kan vinden ga ik toch maar eens proberen. Ben nu het meest aan het uitkijken naar Batman, heerlijke games zijn dat!
Gratz! 2de keer dood bij hemquote:Op zondag 29 maart 2015 19:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Gascoine vandaag verslagen... was nog best een bitch.
daar vond ik bar weinig aan helaas.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zal vast wel op FOK! te krijgen zijn voor ¤15,- ofzo.
Maar er zijn zoveel leukere spellen te krijgen voor die prijs. Koop dan gewoon Watch Dogs voor hetzelfde geld, die is een stuk leuker.
Die bedoel ik ookquote:Op zondag 29 maart 2015 17:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Die zwarte zijn pas erg
---
Dat pleintje leegmaken is makkelijker vanaf de andere kant. Dan vlieg je er gewoon doorheen.
----
Ik ben vandaag bij Gascoigne aanbeland.
Die is lastig zonder munitie dus ik heb me even vol gestouwd en ga er strakjes met 10 molotovs, 20 daggers en 20 kogels er tegen aan.
Vraag: Die muziek doos heeft die een functie?
[..]
Oh dank
" it took hours before I was able to defeat the game's first major boss" Dat lijkt me wat overdreven.
Blijf dichtbij en achter hem en deze is reuze simpel. Ben je ver weg dan springt hij op je (en ik vond het lastig dan een goede "dodge" uit te voeren.
Bij de 2de poging had ik de cleric beast dood. Eerste keer heb ik gebruikt om zijn moves te bekijken
Het zijn schijnbaar weerwolvenquote:
Ga nu ff parry oefenen denk ik. Geen idee wat ik nu moet doen dus ga maar lopen.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Het zijn schijnbaar weerwolven
Droppen geregeld een upgrade steentje <3
---
4-0 Gascoigne trouwens. Die gast is me veels te snel; achter hem komen is al een probleem
75% is het beste wat ik er af krijg en daarna is het rip mij.
Die muziek doos is best handig maar werkt zo te zien maar 3x.
Als je het muziekdoosje gebruikt transformeert hij ook eerder. Na zijn transformatie is het nog maar 1x te gebruikenquote:Op zondag 29 maart 2015 22:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Het zijn schijnbaar weerwolven
Droppen geregeld een upgrade steentje <3
---
4-0 Gascoigne trouwens. Die gast is me veels te snel; achter hem komen is al een probleem
75% is het beste wat ik er af krijg en daarna is het rip mij.
Die muziek doos is best handig maar werkt zo te zien maar 3x.
Ik zag iemand huis houden met een ketting. Dat ging lekker want die komt nogal ver.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:15 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ga nu ff parry oefenen denk ik. Geen idee wat ik nu moet doen dus ga maar lopen.
Jaaaaaaaaaaa ik weet het allemaalquote:Op zondag 29 maart 2015 23:17 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Als je het muziekdoosje gebruikt transformeert hij ook eerder. Na zijn transformatie is het nog maar 1x te gebruiken
Je moet dicht bij hem blijven en proberen achter hem te komen, en te blijven. Tevens is hij zwak tegen vuur, en aangezien het een vroege boss is gaat hij snel neer door olie en molotov combo. En probeer natuurlijk zijn bewegingen te anticiperen en een crit te maken.
Schieten heeft niet echt effect vind ik :\quote:Op zondag 29 maart 2015 23:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zag iemand huis houden met een ketting. Dat ging lekker want die komt nogal ver.
De normale monsters zijn geen probleem. Zelfs die 2 dikke voor de lift doe ik in 1x met een charge.
Het is alleen die verrekte Gascoigne. Schieten, 2x aanvallen werkt best goed op Gascoigne. Maar ook maar voor de eerste 50%. Met een paar molotovs kan ik een eind komen (die andere 25%)
Ps plus games komen pas volgende week. Deze week alleen de aankondiging.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neogeo?
We worden 1 april zo getrolled door sony. Dan lees je 2 AAA titels voor de PS4, HA ! april fools... maar jullie krijgen ze wel
Binnenkort de game toch ook maar eens ergens oppikken. Ik wil heel graag the pre-sequel spelen met de doppelgangerquote:Op zondag 29 maart 2015 19:29 schreef Radjan het volgende:
Borderlands als Klaptrap spelen dat is pas cool.
dan maar tweedehands kopenquote:Op maandag 30 maart 2015 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb gisteren nog even meegekeken met de BloodBorne Stream via Twitch en heb besloten deze game niet aan te schaffen terwijl ik hem erg graag wilde. Is niets voor mij zag ik al wel ondanks de ontzettend toffe setting.
is knack er al eens voor PS + ?quote:
Gelukkig niet, al die haattopics die geopend gaan wordenquote:
niets meer dan pure liefdequote:Op maandag 30 maart 2015 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig niet, al die haattopics die geopend gaan worden
Geen idee, niet gespeeld. Maar het lijkt op Far Cry 3, en die vond ik wel leuk. Maar niet leuk genoeg om het nog eens voor het volle pond te spelen. Plus dat ik op het moment iets te veel andere games speelquote:Op maandag 30 maart 2015 11:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niets meer dan pure liefde
hoe vond jij far cry 4 ? ik heb hem gister besteld (schijnt...)
Beetje de 3 tientjes waard of ?
fc 3 heb ik echt in 1 ruk uitgespeeldquote:Op maandag 30 maart 2015 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, niet gespeeld. Maar het lijkt op Far Cry 3, en die vond ik wel leuk. Maar niet leuk genoeg om het nog eens voor het volle pond te spelen. Plus dat ik op het moment iets te veel andere games speel
Als je Far cry 3 tof vond, dan vind je Far Cry 4quote:Op maandag 30 maart 2015 11:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niets meer dan pure liefde
hoe vond jij far cry 4 ? ik heb hem gister besteld (schijnt...)
Beetje de 3 tientjes waard of ?
Ik zet net mijn PS4 aan en zie hem idd staan.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yo.
http://blog.eu.playstatio(...)dbpr=156111877739433
benieuwd of je kan gamen en luisteren tegelijkquote:Op maandag 30 maart 2015 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yo.
aprilquote:Op maandag 30 maart 2015 11:56 schreef Yi-Long het volgende:
... maarre.... wanneer worden de nieuwe kut-indies aangekondigd...!?
snap idd niet dat dat er nog niet isquote:Op maandag 30 maart 2015 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het enige dat ik nog wil is DLNA/UPNP zodat PMS weer werkt. Dan is de PS4 weer op niveau met wat PS3 was.
Zat ik er maar 1 dag naastquote:Op maandag 30 maart 2015 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yo.
Gaan we zo reageren? Laatste keer dat ik je goed nieuws meld.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zat ik er maar 1 dag naastjullie met jullie mei
![]()
Als wat speel je? Een dier? Is dit net zo gay als No man's sky?quote:
vrouwen.. ook echt altijd zeuren ook héquote:Op maandag 30 maart 2015 12:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zat ik er maar 1 dag naastjullie met jullie mei
![]()
No mans sky gay?quote:Op maandag 30 maart 2015 12:21 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Als wat speel je? Een dier? Is dit net zo gay als No man's sky?
Hulp nodig hebben bij Bloodborne en dan het lef hebben om dingen gay te noemenquote:Op maandag 30 maart 2015 12:21 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Als wat speel je? Een dier? Is dit net zo gay als No man's sky?
Geen combat = gayquote:Op maandag 30 maart 2015 12:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hulp nodig hebben bij Bloodborne en dan het lef hebben om dingen gay te noemen![]()
Sorry schat..quote:Op maandag 30 maart 2015 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaan we zo reageren? Laatste keer dat ik je goed nieuws meld.
Lvl?quote:Op maandag 30 maart 2015 12:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ben bij de blood starved beast aangekomen... ik durf niet
Hij's dood... 2e poging. Blood cocktail, fire paper en de Gascoigne set die poison resistant is hielpen.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:42 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Lvl?
Je moet uitkijken voor die grab aanval
Voor mij is dat een insta-kill
Ik heb hem gewoon gevonden in de store. Lekker de Silent Hill soundtrack afspelen tijdens bloodbornequote:
En je kan het nog eens met je mobiel besturen tijdens het gamenquote:Op maandag 30 maart 2015 13:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon gevonden in de store. Lekker de Silent Hill soundtrack afspelen tijdens bloodborne
Ik zit daar vastquote:Op maandag 30 maart 2015 13:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hij's dood... 2e poging. Blood cocktail, fire paper en de Gascoigne set die poison resistant is hielpen.
Tiestoquote:Op maandag 30 maart 2015 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://open.spotify.com/album/3HfF9lAM29ndi26jD4SbKe
Gratis Spotify tip voor alle gamers hier!
Niet snappen wat iemand gedaan heeft voor de scenequote:Op maandag 30 maart 2015 14:32 schreef satecl het volgende:
[..]
Tiesto2 jaar terug nog naar een optreden geweest van die kerel. Wat een aids.
Welke ''scene''?quote:Op maandag 30 maart 2015 14:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Niet snappen wat iemand gedaan heeft voor de scene. Grote namen durven herkennen, daar gelaten wat je smaak is uiteraard.
Oohja, naar Tiesto gaan en dan achteraf zeiken is het zelfde als een mixed-grill bestellen en achteraf zeuren dat je vegetarier bent. Je weet wat je krijgt.
Ik kan me er niks bij voorstellen.quote:
Het woord scene komt uit het Engels. Het wordt uitgesproken als [sien], meestal met een lange [ie]. Het betekent: 'groepering die zich kenmerkt door geheel eigen gedrags- en omgangsvormen en waarin een bepaald cultuurverschijnsel centraal staat'. Het komt vaak voor in samenstellingen, zoals drugsscene, homoscene en muziekscene.quote:
De klootjesvolk-scene, ja dus.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Het woord scene komt uit het Engels. Het wordt uitgesproken als [sien], meestal met een lange [ie]. Het betekent: 'groepering die zich kenmerkt door geheel eigen gedrags- en omgangsvormen en waarin een bepaald cultuurverschijnsel centraal staat'. Het komt vaak voor in samenstellingen, zoals drugsscene, homoscene en muziekscene.
Afrojack, Armin (ook André Rieu overigens) etc zijn de grootste exportproducten voor wat betreft de entertainment-industrie in Nederland. Grondlegger is gewoon Tiesto, die als eerste een show had die te vergelijken was met U2 destijds.
Daar gaat het niet om. Dat is smaak. Iedereen met een passie voor muziek moet daar afstand van kunnen nemen en de feiten kunnen zien. Maar goed... [/offtopic]quote:
Want?quote:
spotifyquote:
quote:
Lekker je eigen muziek tijdens het gamen vind je niet goed?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Never ever want, never ever need.
Daar heb ik een ander apparaat voor.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Lekker je eigen muziek tijdens het gamen vind je niet goed?
Wat als je met een headset zit? Heb je daar ook iets voor danquote:Op maandag 30 maart 2015 15:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar heb ik een ander apparaat voor.
Ik heb overal wat voor ouwe.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wat als je met een headset zit? Heb je daar ook iets voor dan
zo dacht ik ook voor ik het had.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Never ever want, never ever need.
mensen boven de 12 zitten niet meer met een headset op, maar hebben een eigen huis waarin ze zoveel herrie kunnen maken als dat ze willen #growing upquote:Op maandag 30 maart 2015 15:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wat als je met een headset zit? Heb je daar ook iets voor dan
Mensen boven de 12 met kleine kinderen in huis weer welquote:Op maandag 30 maart 2015 15:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mensen boven de 12 zitten niet meer met een headset op, maar hebben een eigen huis waarin ze zoveel herrie kunnen maken als dat ze willen #growing up
Ik heb wel een eigen huis. Maar op mijn pc game ik wel met een headset op.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mensen boven de 12 zitten niet meer met een headset op, maar hebben een eigen huis waarin ze zoveel herrie kunnen maken als dat ze willen #growing up
Een headset is wel heel handig in bijv. Battlefield zodat je de tegenstanders hoort aankomen en dan ook nog precies van welke kant, dat is tenminste de reden waarom ik een headset gebruik.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:24 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kan niet stoppen met aanbiedingen kopenEerst Sleeping Dogs voor 10 euro, nu Tomb Raider voor 12. Wat de fuck. En ik heb niet eens tijd voor al die games.
Hoe doe jij dat dan met communiceren enzo? Dat kuttige oortje dat bij de PS4 zit?quote:
ps3/xbox had ik op mijn boxen aangesloten alleen die heeft geen digital in zeg maarquote:
Niet. Oprotten met die stemmen in mn hoofd !quote:Op maandag 30 maart 2015 16:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan met communiceren enzo? Dat kuttige oortje dat bij de PS4 zit?
Heb je er ervaring mee met stemmen in je hoofd?quote:Op maandag 30 maart 2015 16:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niet. Oprotten met die stemmen in mn hoofd !
Als jij coop speelt dan communiceer je niet met je medespelers? Lekker kut is datquote:Op maandag 30 maart 2015 16:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niet. Oprotten met die stemmen in mn hoofd !
Voor chat is die wel handig jaquote:Op maandag 30 maart 2015 16:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ps3/xbox had ik op mijn boxen aangesloten alleen die heeft geen digital in zeg maar
En als je chat gebruikt is een headset handig
PS4 cameraquote:Op maandag 30 maart 2015 16:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Voor chat is die wel handig jaWant blijkbaar ben ik niet te verstaan met de PS4 camera
hoe meer spelers +1quote:Op maandag 30 maart 2015 16:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb je er ervaring mee met stemmen in je hoofd?
Hoeveel om precies te zijn?
99% van je games heb je t niet nodig, en voor mij is de enige vorm van leuke co-op op de bank, samen , gezellig met een biertje erbij e.d.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Als jij coop speelt dan communiceer je niet met je medespelers? Lekker kut is dat
Heb een mooie speaker set-up, maar die headset is net zo lekker, zeker met de chat. En super comfortabelquote:
Ja, maar GTA en Battlefield kun je niet gezellig even m'n z'n allen op de bank spelenquote:Op maandag 30 maart 2015 16:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
99% van je games heb je t niet nodig, en voor mij is de enige vorm van leuke co-op op de bank, samen , gezellig met een biertje erbij e.d.
Deze gif. Ik ga hem gebruiken in de KLB SC.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:54 schreef Disker91 het volgende:
Bloodborne bijna platina. Nu maar een run doen met zo weinig mogelijk deaths. Zat met mijn eerste rond de 20/30 denk ik.
Zit te twijfelen om MK te kopen, weer veel vieze dlc praktijken, dus wacht denk ik tot de MK all-in-one edition. Nog spellen over, alleen The Witcher komt er nog zeker weten.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Deze gif. Ik ga hem gebruiken in de KLB SC.
voor helpen heb je geen insights nodig. maar wanneer gaan we nou co-oppen?quote:Op maandag 30 maart 2015 13:39 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik zit daar vast
Wil anderen helpen maar ben insights kwijtgeraakt door disconnections
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:54 schreef Disker91 het volgende:
Bloodborne bijna platina. Nu maar een run doen met zo weinig mogelijk deaths. Zat met mijn eerste rond de 20/30 denk ik.
Zit te twijfelen om MK te kopen, weer veel vieze dlc praktijken, dus wacht denk ik tot de MK all-in-one edition. Nog spellen over, alleen The Witcher komt er nog zeker weten.
[ afbeelding ]
90% van alle games die ik speel, speel ik coopquote:Op maandag 30 maart 2015 16:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
99% van je games heb je t niet nodig, en voor mij is de enige vorm van leuke co-op op de bank, samen , gezellig met een biertje erbij e.d.
Voice controlquote:
mijn bazen playlistsquote:Op maandag 30 maart 2015 17:23 schreef Furdinand het volgende:
Sspotify op de ps4![]()
Iemand een goede playlist voor tijdens het gamen?
als je chips vingers hebt kan het best handig zijnquote:Op maandag 30 maart 2015 17:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wie gebruikt er uberhaupt voice control
Het is jammer dat Netflix zelf geen voice control heeft, zodra je de gebruiker moet kiezen stopt het en moet je de controller gebruikenquote:Op maandag 30 maart 2015 17:58 schreef RRuben het volgende:
[..]
als je chips vingers hebt kan het best handig zijn
Je moet toch dat ding kopen?quote:Op maandag 30 maart 2015 17:06 schreef Furdinand het volgende:
[..]
voor helpen heb je geen insights nodig. maar wanneer gaan we nou co-oppen?
en dan staat ie uit en dan moet je hem aanzettenquote:Op maandag 30 maart 2015 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is jammer dat Netflix zelf geen voice control heeft, zodra je de gebruiker moet kiezen stopt het en moet je de controller gebruiken
Mijn PS4 gaat automatisch aan vanwege de eject-bug.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en dan staat ie uit en dan moet je hem aanzetten
quote:Op maandag 30 maart 2015 18:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn PS4 gaat automatisch aan vanwege de eject-bug.
Ja, afgelopen weken echt veel gespeeld op de PS4quote:Op maandag 30 maart 2015 18:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]![]()
Je PS4 regelt wel dat je meer gaat spelen
je controller flapdrolquote:Op maandag 30 maart 2015 18:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn PS4 gaat automatisch aan vanwege de eject-bug.
Hoezo geen combat waar heb je het overquote:Op maandag 30 maart 2015 12:36 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Geen combat = gay
Maar hey dat vind ik persoonlijk he. Net zoals dat sommige mensen het leuk vinden om doelloos rondjes te rijden of dat de ene weer perse japanse taal wilt hebben![]()
Sonyquote:Op maandag 30 maart 2015 19:21 schreef MMaRsu het volgende:
Je krijgt disconnections in bloodborne als je de suspen resume mode gebruikt
Iets van Turtlebeach is altijd goed.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:13 schreef -Menn0- het volgende:
Wil voor m'n broertje een goede surround sound koptelefoon kopen voor z'n ps4 maar ik heb geen idee welke. Iemand suggesties?
Als je Sony Music had krijg je twee maanden gratis, een gewone nieuwe klant krijgt een maand gratis.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:36 schreef defokkingfoker het volgende:
Wat is het verschil tussen betaalde spotify en de gratis versie? Met de gratis versie kan ik gwn alles beluisteren zonder reclames, dacht dat dat alleen met de betaalde kon?
Laat maar.. Kreeg net mn eerste reclame te horenquote:Op maandag 30 maart 2015 20:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je Sony Music had krijg je twee maanden gratis, een gewone nieuwe klant krijgt een maand gratis.
Kwam het net zelf tegen via ign. Lijkt me wel een leuke coop gamequote:Op maandag 30 maart 2015 21:22 schreef Shrewd het volgende:
http://www.twitch.tv/ubisoft
PC gameplay wel, maar Rainbow Six dus altijd goed.
Yup de remote functie werkt primaquote:Op maandag 30 maart 2015 22:39 schreef Jimbo het volgende:
wel een kut layout van spotify zeg
maarja,t werkten je kan via je pc of mobiel t nummer veranderen
Jep of binnen de playlist die je luistert skippen/volume regelen, via PS button langer ingedrukt houdenquote:Op maandag 30 maart 2015 22:39 schreef Jimbo het volgende:
wel een kut layout van spotify zeg
maarja,t werkten je kan via je pc of mobiel t nummer veranderen
Kan ook met de telefoonquote:Op maandag 30 maart 2015 22:47 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Jep of binnen de playlist die je luistert skippen/volume regelen, via PS button langer ingedrukt houden
Wat voor vieze dlc praktijken? Dat je goro gratis krijgt als je pre orderd? Big deal, spel blijft zelfde prijs dus win-win.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:54 schreef Disker91 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de 2 weerwolven de trap af en dan allemaal kisten slopen voor verborgen doorgang.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:17 schreef wdn het volgende:
Bloodborne. Sewer. Daar waar je naar beneden kunt om die kruipers te mollen.
Aan de overkant zie ik een item lichtje. Hoe kom ik daar?
quote:Op maandag 30 maart 2015 23:37 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Bij de 2 weerwolven de trap af en dan allemaal kisten slopen voor verborgen doorgang.
De dlc die nu al zijn onthult ter waarde van 30 euro. Zoals de Alien dlc etc. Toen Evolve zoiets deed was iedereen aan het huilen, maar nu hoor je er bijna niemand over (en het is niet eens alleen cosmetisch zoals bij Evolve).quote:Op maandag 30 maart 2015 22:58 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Wat voor vieze dlc praktijken? Dat je goro gratis krijgt als je pre orderd? Big deal, spel blijft zelfde prijs dus win-win.
omdat men het weet dat er vanzelf een Komplete Kollektion Edition komt. De personages zijn niet eens af. Voor dertig euro een zooi personages en skins noem ik ook jammer, maar wederom: je hoeft niets. Niemand staat met een gun op je hoofd gericht te eisen dat je het haalt. Koop je of later de complete editie of gewoonweg niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 03:43 schreef Disker91 het volgende:
[..]
De dlc die nu al zijn onthult ter waarde van 30 euro. Zoals de Alien dlc etc. Toen Evolve zoiets deed was iedereen aan het huilen, maar nu hoor je er bijna niemand over (en het is niet eens alleen cosmetisch zoals bij Evolve
Link? Volgens mij staat het record op iets van 2,5 uur zonder de chalice dungeons maar dat is een tijd die voor 99,99% van alle spelers absoluut niet haalbaar is aangezien het een speedrun is. Sterker nog, ik denk dat 90% van alle spelers dan net bij/voorbij de eerste boss is.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:47 schreef KneusTeun het volgende:
bloodborne is dus ook al gecleared in 36 min..... erger nog dam the order!!!
...of ze hebben kinderen van 12 die al in bed liggen zodat je rustig moet zijn?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dit, heb een dochter van 5. Dus een headset bied uitkomst.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:15 schreef Morri het volgende:
[..]
...of ze hebben kinderen van 12 die al in bed liggen zodat je rustig moet zijn?
250 uur!? Je hebt er wel lang lol aan gehad danquote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Na 250 uur borderlands en 25 uur BB:
BB > Borderlands by a long shot.
Maar dat is puur persoonlijk en beide games zijn natuurlijk niet met elkaar te vergelijken.
Oh?quote:Op maandag 30 maart 2015 23:37 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Bij de 2 weerwolven de trap af en dan allemaal kisten slopen voor verborgen doorgang.
Remakes van oude ps3 meuk sspelen ipv de eerste echte must play next gen exclusivequote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:11 schreef Morri het volgende:
Heb ook lang zitten twijfelen over Bloodborne. Streams gekeken en bij een vriend meegekeken. De setting is fantastisch, maar ik vond er weinig afwisseling in zitten. Ik geloof dat ik 'm laat liggen. Ben nu erg blij dat ik Borderlands gekocht had, i.p.v. Bloodborne.
Zelf weten hoor, maar ik ga die leugenaar Randy Pitchford echt geen cash meer geven na dat hele Alien debacle van hem. Dit is ook weer een snelle cashgrab die ze hebben ge outsourced om de games te laten porten.quote:Unfortunately, this level of satisfaction doesn't last long, and within a few minutes, frame-rates start crashing down as we encounter the first couple of firefights. Our first major battle in an expansive control room sees performance drop down into the mid 40s across both PS4 and Xbox One, immediately creating a jarring mix of judder and a distracting loss of controller response. Both versions feature adaptive v-sync, where the engine sends out a torn frame when it runs over its 60Hz rendering budget and is unable to deliver a complete frame in time for the next refresh. As such, drops in fluidity are regularly joined by bouts of screen-tearing on both consoles, though the Xbox One is far more heavily affected, with near constant tearing occurring during both large and smaller scale skirmishes
Die speelde ik al op 29 november 2013.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:33 schreef MMaRsu het volgende:
de eerste echte must play next gen exclusive.
Op de psn store als die weer in de aanbiedin is. Had em volgens mij voor een tientje? Of 12 euro ofzoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:34 schreef Drankster het volgende:
Waar kan je goedkoop BF4 premium scoren?
Knack natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Op de psn store als die weer in de aanbiedin is. Had em volgens mij voor een tientje? Of 12 euro ofzo
V&A / [tk][Ps4] Battlefield 4
Pbateman welke is dat volgens jou? Killzone?
Killzone inderdaad, een van de meest ondergewaardeerde games op de PS4 imo.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Op de psn store als die weer in de aanbiedin is. Had em volgens mij voor een tientje? Of 12 euro ofzo
Ja joh, er zit zo belachelijk veel content in.. .niet normaal.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:25 schreef Morri het volgende:
[..]
250 uur!? Je hebt er wel lang lol aan gehad dan
PS3 heb ik nooit gehad. En op de PC overgeslagen. En ik heb geen moeite met meer dan 3 kleuren in de graphicsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Remakes van oude ps3 meuk sspelen ipv de eerste echte must play next gen exclusive.
Succes met je ogen, hoop dat ze heel blijven.
Nah das DriveClub alquote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:50 schreef MMaRsu het volgende:
Maar Bloodborne is misschien niet de eerste, maar zonder twijfel de beste next gen exclusive
Had t meer over de screen tearing en onder de maat performance voor een last gen port.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:57 schreef Morri het volgende:
[..]
PS3 heb ik nooit gehad. En op de PC overgeslagen. En ik heb geen moeite met meer dan 3 kleuren in de graphics
Tering, ik wacht inderdaad wel op een aanbieding.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Alsof je MK tegen mensen buiten Europa wil spelenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Had t meer over de screen tearing en onder de maat performance voor een last gen port.
Mortal Kombat X ga ik opzeker NIET halen, aangezien er een retarded region lock op zit. Je kan dus alleen online tegen mensen uit Europa, niet tegen usa of asia spelers. Daarnaast een hele meuk aam DLC aangekondigd voordat de game uberhaupt uit is. No thx, ik wacht wel op de Komplete edition voor 20 euro ofzo.
Had hem een paar maand geleden voor 2 tientjes incl. de game zelf uit de US store.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
Tering, ik wacht inderdaad wel op een aanbieding.
49,99¤ voor een foking season pass![]()
wie neemt er dan ook 12 kinderenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:15 schreef Morri het volgende:
[..]
...of ze hebben kinderen van 12 die al in bed liggen zodat je rustig moet zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:57 schreef Drankster het volgende:
Woah Dave! eerste PS+ titel aprilBron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thank the lord.quote:Minimalist score-chasing platformer Woah Dave! will secretly be free in April for PlayStation Plus subscribers.
What we mean by secretly is that it won't officially be part of next month's Instant Game Collection, so you'll have to search for it separately
Origineel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:05 schreef Furdinand het volgende:
PS+ titels april zijn bekend! hele lijst staat hier!
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:57 schreef Drankster het volgende:
Woah Dave! eerste PS+ titel aprilKrijgt goede reviewsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.eurogamer.net/articles/2015-01-16-woah-dave-reviewwelcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Ze maken het en bekend. En ze zijn nog niet af, dus staan niet eens op discquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alsof je MK tegen mensen buiten Europa wil spelen
De netcode was nooit al te best dus ik snap die keuze wel...
4 karakters en een zooi skins, tsja, ik haal ze gewoon niet.
Trouwens, ik snap niet zo waarom er gezeurd wordt op die DLC, ze maken iig al bekend wat het is.... Er zijn ook games met season pass waarbij je geen idee hebt wat eraan zit te komen..
Bloodborne is niks bij dat spelletje, wat een ergernis.quote:
Erg leuk zelfs, echt zo'n spelletje wat ik nog heel lang zal spelen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:11 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Bloodborne is niks bij dat spelletje, wat een ergernis.
Wel leuk tho.
Axiom Verge is 20 dollar in de US Store, lijkt me niet dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ben nog aan geen enkele game toegekomen van vorige maandHopelijk komt Axiom Verge in de plus morgen.... een metroid-kloon is altijd welkom.
Ergens in deze week waarschijnlijk. En de zoveelste 1-aprillijst, nog hoogst waarschijnlijker.quote:
Die verwacht ik eigenlijk sowieso wel op FOK!games, Halo of Titanfall voor PS+ ofzoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ergens in deze week waarschijnlijk. En de zoveelste 1-aprillijst, nog hoogst waarschijnlijker.
Heerlijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ergens in deze week waarschijnlijk. En de zoveelste 1-aprillijst, nog hoogst waarschijnlijker.
Her en er op internet is al te lezen dat het voor de PS4 waarschijnlijk Woah Dave (quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:36 schreef MMaRsu het volgende:
Misschien wat beter gaan lezen.. Woah Dave word gratis maar hoort niet bij de ps+ titels. Dynasty Warriirs 8 is al free te downloaden...
https://store.playstation(...)e-alliances-version/quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:38 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Effe zoeken.
Edit: Kan hem niet vinden. https://store.playstation(...)_00-dw8wxlgameeu0000
''kan deze pagina niet vinden''quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
https://store.playstation(...)e-alliances-version/
Ik zie hem nog steeds voor 50 euro staan, ook op de US store is hij niet gratisquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
https://store.playstation(...)e-alliances-version/
Dat is de alliantie-versie neem ik aan? Zeg maar de demoversie waar je niet alles in krijgt? Die zou inderdaad in maart komen namelijk. Volgens mij ergens in het begin, maar ik kan me vergissenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alle games - PS4 - filteren op gratis
Goed genoeg voor de story-modusquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:16 schreef Drankster het volgende:
DYNASTY WARRIORS 8 Empires Free Alliances Version is niet de volledige game.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed genoeg voor de story-modus
Of zat dat er juist niet in, damn, zal zo even zoeken wat er wel in zat, staat ergens in mijn mailbox
Game is wel alleen Japans gesproken.quote:In de Free Alliances Version van DYNASTY WARRIORS 8 Empires kun je een deel van de volledige versie spelen, zoals Invasion- en Defensive-gevechten in Free Mode.
Je kunt ook online spelen met spelers die de volledige versie hebben.
Bovendien kun je opgeslagen spelgegevens van de Free Alliances Version importeren naar de volledige versie van de game!
In-game aankoop optioneel
Ik hoor Yi-Long al juichenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
[..]
Game is wel alleen Japans gesproken.
Hebben ze speciaal voor Yi-Long gedaanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
[..]
Game is wel alleen Japans gesproken.
Het is gratis, dat scheeltquote:
Begin je weerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat? Game speelt zich af in CHINA! Game hoort Chinese stemmen te hebben!![]()
![]()
![]()
That's it! No buy!!!![]()
![]()
Ja maar elke keer als ik hier kom zie ik die gozer tekeer gaan of zeiken op iets waar echt niemand zich aan stoort.quote:
Wel je spel in Japans spelen hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar elke keer als ik hier kom zie ik die gozer tekeer gaan of zeiken op iets waar echt niemand zich aan stoort.
Hey Yi-Long ik speel ook Sleeping Dogs nu in het Engels ipv Cantoneesquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is de alliantie-versie neem ik aan? Zeg maar de demoversie waar je niet alles in krijgt? Die zou inderdaad in maart komen namelijk. Volgens mij ergens in het begin, maar ik kan me vergissen
Lijkt niet eens op elkaar.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:24 schreef Drankster het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk. maar goed, chinees of japans, alsof je het verschil hoort
Het gaat mij altijd om de originele taal van de game of film, dus degenen die het schrijven en maken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey Yi-Long ik speel ook Sleeping Dogs nu in het Engels ipv Cantoneeskan echt niet hoe kan ik mezelf überhaupt een gamer noemen
![]()
Hij is New Yorker, dus waarom?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:54 schreef RRuben het volgende:
Is ook wel kut dat mario is het engels is tbh
Hoort Japans te zijn idd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:54 schreef RRuben het volgende:
Is ook wel kut dat mario is het engels is tbh
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het gaat mij altijd om de originele taal van de game of film, dus degenen die het schrijven en maken.
Dat een westerse studio Engels als eerste taal heeft, lijkt me vrij logisch en normaal. Natuurlijk was het authentieker geweest als Sleeping Dogs geheel cantonees was geweest, qua verhaal en lokatie, maar goed, het is in dat soort gevallen geen must voor mij.
Daarnaast maakte ik me veel drukker om hoe ze Hong Kong hebben neergezet. Verder een prima game trouwens, zolang het verhaal duurt.
Dus Dynasty Warriors met Japanse stemmen vind ik ook geen enkel probleem, want Japanse studio. En als het door een Engelse studio werd gemaakt, dan was Engels geen probleem geweest.
Het is allemaal niet zo moeilijk.
Dat is omdat jij een probleem hebt met begrijpend lezen, wat waarschijnlijk de reden is dat jij zoveel problemen hebt met subtitles in je games en liever een dub hebt.quote:
Dat zal het allemaal ongetwijfeld zijn. Heb je me toch even flink in een hoek geluld.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat is omdat jij een probleem hebt met begrijpend lezen, wat waarschijnlijk de reden is dat jij zoveel problemen hebt met subtitles in je games en liever een dub hebt.
Waarschijnlijk heb je je PS4 ook op 'Nederlands' staan
Het komt wel goedquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zal het allemaal ongetwijfeld zijn. Heb je me toch even flink in een hoek geluld.
Ze spreken wel "Italiaans"quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij is New Yorker, dus waarom?
Ik ook wel hoor maar het is meer dat hij zo tekeer gaat op onzindingetjes en dan weigert een spel te kopen om iets onbenulligs.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:03 schreef Cikx het volgende:
Het is geen populaire mening, maar ik kan me best vinden in Yi-Longs verhaal.
Het is een verschil tussen een ronkende crossmotor/keffend hondje en een bestek la die meerdere keren uit de kast wordt gemieterd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:24 schreef Drankster het volgende:
hij heeft wel gelijk. maar goed, chinees of japans, alsof je het verschil hoort
Het ontbreken van de originele taal in een game (of film, of serie, of cartoon), helemaal nu daar technisch helemaal geen goede reden meer voor is, vind ik persoonlijk geen 'onzindingetje', maar gewoon een vrij essentieel onderdeel van het product dat ze er bewust uithakken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor maar het is meer dat hij zo tekeer gaat op onzindingetjes en dan weigert een spel te kopen om iets onbenulligs.
Maar niet zeggen dat ik het met hem eens was hoorik kan immers niet zo goed begrijpend lezen.
Kost anders aardig wat plek op de schijf hoor, twee ingesproken dialogen/andere lip-sync e.d.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het ontbreken van de originele taal in een game (of film, of serie, of cartoon), helemaal nu daar technisch helemaal geen goede reden meer voor is, vind ik persoonlijk geen 'onzindingetje', maar gewoon een vrij essentieel onderdeel van het product dat ze er bewust uithakken.
Ik zeg ook nooit dat er geen dubs mogen zijn. Ik geef alleen aan dat de originele taal er wel gewoon bij hoort te zitten, als optie.
Wanneer de originele taal ontbreekt is de kans ongelooflijk klein dat ik de game dan zal kopen.
Bij DLC is het anders: Tenzij het echt DLC is dat daadwerkelijk veel toevoegt en het extra geld dus waard is, is het doorgaans voor mij een reden om gewoon te wachten met de aankoop van de game tot ik het wel 'compleet' kan kopen voor maximaal 50-60 euro.
The Witcher 3 koop ik dag 1 want die doen DLC goed.
Zou je dan ook Kingdom Hearts niet in het Engels spelen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het ontbreken van de originele taal in een game (of film, of serie, of cartoon), helemaal nu daar technisch helemaal geen goede reden meer voor is, vind ik persoonlijk geen 'onzindingetje', maar gewoon een vrij essentieel onderdeel van het product dat ze er bewust uithakken.
Ik zeg ook nooit dat er geen dubs mogen zijn. Ik geef alleen aan dat de originele taal er wel gewoon bij hoort te zitten, als optie.
Wanneer de originele taal ontbreekt is de kans ongelooflijk klein dat ik de game dan zal kopen.
Bij DLC is het anders: Tenzij het echt DLC is dat daadwerkelijk veel toevoegt en het extra geld dus waard is, is het doorgaans voor mij een reden om gewoon te wachten met de aankoop van de game tot ik het wel 'compleet' kan kopen voor maximaal 50-60 euro.
Vrij veel games komen tegenwoordig sowieso met meerdere talen, zoals Engels, Spaans, Duits, Italiaans, Frans, etc etc.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:12 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Kost anders aardig wat plek op de schijf hoor, twee ingesproken dialogen/andere lip-sync e.d.
Nope. Japanse studio, Japanse schrijvers en makers.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou je dan ook Kingdom Hearts niet in het Engels spelen?
Ik ook, ik wil films etc. ook altijd in de originele taal zien. Alleen jammer van telkens weer dezelfde schijtdiscussie.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:03 schreef Cikx het volgende:
Het is geen populaire mening, maar ik kan me best vinden in Yi-Longs verhaal.
Wat complex allemaal. Hee maar ieder z'n meug ik respecteer je keuze.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nope. Japanse studio, Japanse schrijvers en makers.
En een Westers gemaakte film over Dragon Ball zou ik bijvoorbeeld niet in het Japans kijken.
Neen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Spongebob is trouwens wel beter in het Nederlands.
Spongebob lijkt me heel leuk, en de stukjes die ik heb gezien in het Nederlands waren prima, maar we hebben tegenwoordig allemaal digitale TV, dus op geluidsspoor 2 horen ze gewoon de Engelse taal mee te leveren.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Spongebob is trouwens wel beter in het Nederlands. Net zoals De Seend, geheim agent supereend.
Dat is wel waar. Al die slechte kinder-sitcoms die op elk kanaal door dezelfde drie acteurs worden ingesproken. Bloopers en alles.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Spongebob lijkt me heel leuk, en de stukjes die ik heb gezien in het Nederlands waren prima, maar we hebben tegenwoordig allemaal digitale TV, dus op geluidsspoor 2 horen ze gewoon de Engelse taal mee te leveren.
Sowieso is het qua cartoons en jeugdseries de laatste jaren echt compleet verneukt in Nederland, want echt ALLES wordt tegenwoordig gedubbed....![]()
Moet je voorstellen dat we vroeger series als ALF, Saved by the Bell, Blossom, Boy meets World, etc etc allemaal in het fucking Nederlands hadden moeten kijken...![]()
Ingesproken bloopers inderdaad, dat gaat gewoon te ver.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Al die slechte kinder-sitcoms die op elk kanaal door dezelfde drie acteurs worden ingesproken. Bloopers en alles.
heb je je ps4 in het japans staan dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:39 schreef RRuben het volgende:
[..]
heb je je ps4 in het japans staan dan?
In het Chinees, want daar is ie gemaakt...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:39 schreef RRuben het volgende:
[..]
heb je je ps4 in het japans staan dan?
Geassembleerd, níet gemaakt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In het Chinees, want daar is ie gemaakt...
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat is omdat jij een probleem hebt met begrijpend lezen, wat waarschijnlijk de reden is dat jij zoveel problemen hebt met subtitles in je games en liever een dub hebt.
Waarschijnlijk heb je je PS4 ook op 'Nederlands' staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |