SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alvast voor alle vragen:
PS+ is nu het goedkoopst bij Wehkamp met de code 'lente'Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
dat ruik je goedquote:Op zondag 29 maart 2015 11:09 schreef l0lownkill het volgende:
Ik ruik een indiehaat topic, de ps+ games zien er weer aan te komen.....
Alweer?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:15 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik zou geen bezwaar hebben als Don't Starve PS+ titel zou worden
Die is al geweestquote:Op zondag 29 maart 2015 11:15 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik zou geen bezwaar hebben als Don't Starve PS+ titel zou worden
Welke games heb je al?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:19 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ahhh fuck. Ik heb nog maar een maand een PS4
Assassin’s Creed: Unityquote:
In 1 maandquote:Op zondag 29 maart 2015 11:23 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Assassin’s Creed: Unity
Dragon Age III: Inquisition
Grand Theft Auto V (GTA 5)
Lego: The Hobbit
Middle Earth: Shadow of Mordor
Sniper Elite III: Afrika - Ultimate Edition
The Last Of Us: Remastered
Tomb Raider: Definitive Edition
Watch_Dogs
En Battlefield Hardline komt morgen. Hoop ik
In een maand? Heb je een bank beroofd?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:23 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Assassin’s Creed: Unity
Dragon Age III: Inquisition
Grand Theft Auto V (GTA 5)
Lego: The Hobbit
Middle Earth: Shadow of Mordor
Sniper Elite III: Afrika - Ultimate Edition
The Last Of Us: Remastered
Tomb Raider: Definitive Edition
Watch_Dogs
En Battlefield Hardline komt morgen. Hoop ik
GTA 5, AC Unity en Last of Us uitgespeeldquote:Op zondag 29 maart 2015 11:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In 1 maand![]()
En dan vind je het jammer dat Don't Starve geen PS+ meer zal zijn.
Nog niets uitgespeeld zeker?
Nee, ik koop meestal tweedehands of het moet een aanbieding zijn. Zoals Hardline was maar ¤30 (MediaMarkt.) AC Unity ook (zavvi.) Last of Us en Tomb Raider gehaald bij Used Products voor een koopje. Lego: The Hobbit was een aanbieding bij Bart Smit. Watch_Dogs en GTA 5 kreeg ik bij de PS4. Dragon Age tweedehands, Mordor ook. En Sniper Elite kreeg je 10 korting op bij Wehkampquote:Op zondag 29 maart 2015 11:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In een maand? Heb je een bank beroofd?
nee je moet dat instellen. Bij standby functies ofzoquote:Op zondag 29 maart 2015 15:15 schreef Radjan het volgende:
Moet je nog iets instellen op de PS4 voor het pauzeren een game als je hem op stanby zet ? Of werkt het niet bij alles ? Bij Borderlands lijkt het niet te werken.
Je kan een backstab doen als je r2 inhoudt en een charge attack uitvoert van achteren.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:52 schreef Jiang153 het volgende:
Iemand die mij kan uitleggen hoe je critical hit/backstab op bloodborne doet?
Die wolven/honden zijn best wel stront irritant
Instellingen, Instellingen voor energiebeheer,, Functies instellen die beschikbaar zijn in de rustmodus, Applicatie opgeschort houden aanvinken.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:15 schreef Radjan het volgende:
Moet je nog iets instellen op de PS4 voor het pauzeren een game als je hem op stanby zet ? Of werkt het niet bij alles ? Bij Borderlands lijkt het niet te werken.
Hier hetzelfde verhaalquote:Op zondag 29 maart 2015 16:26 schreef StateOfMind het volgende:
Om de een of andere reden vind ik het prettiger om mijn PS4 en PS3 in het Nederlands te hebben staan.
In games daarentegen zet ik dan weer alles op Engels, inclusief ondertitelingen en zo.
Dus r2 ingedrukt houden totdat die gaat schijnen?quote:Op zondag 29 maart 2015 15:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je kan een backstab doen als je r2 inhoudt en een charge attack uitvoert van achteren.
Voor de rest moet je je gun gebruiken, tijdens een attack animatie schieten dan gaan ze neer, dan met r1 van dichtbij een critical hit uitvoeren.
Hier wat algemene tips :
http://www.polygon.com/20(...)ps-ps4-from-software
Zolang de console niet in het Frans staat is het geen probleem inderdaad.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:45 schreef Vault-Boy het volgende:
Echt waar mensen zich druk om kunnen maken zeg![]()
Boeiend of iemand zijn PS4 of andere systemen in het Nederlands hebben staan.
of je verhuisd gewoonquote:Op zondag 29 maart 2015 16:44 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb het in het Engels staan. Originele taal is Japans. Eigenlijk moet je de PS4 in het Japans kunnen zetten, met Engelse subtitles.
Je console of mobiel in het Nederlands zetten...![]()
Treurig.
Mijn vriendin doet het trouwens ook met haar mobiel, en vervolgens vragen of ik haar ergens kan helpen met een instellig ofzo: Dikkenatuurlijk.
Zodra ik hier aan de macht ben in Nederland, is het eerste wat ik doe het Nederlands verbieden en Engels de eerste taal maken.
Maar wij zijn Nederlanders, dus je moet onze originele stemmen respecterenquote:Op zondag 29 maart 2015 16:44 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb het in het Engels staan. Originele taal is Japans. Eigenlijk moet je de PS4 in het Japans kunnen zetten, met Engelse subtitles.
Treurig.
Mijn vriendin doet het trouwens ook met haar mobiel, en vervolgens vragen of ik haar ergens kan helpen met een instellig ofzo: Dikkenatuurlijk.
Zodra ik hier aan de macht ben in Nederland, is het eerste wat ik doe het Nederlands verbieden en Engels de eerste taal maken.
Idemquote:Op zondag 29 maart 2015 16:26 schreef StateOfMind het volgende:
Om de een of andere reden vind ik het prettiger om mijn PS4 en PS3 in het Nederlands te hebben staan.
In games daarentegen zet ik dan weer alles op Engels, inclusief ondertitelingen en zo.
Die zwarte zijn pas ergquote:Op zondag 29 maart 2015 14:52 schreef Jiang153 het volgende:
Iemand die mij kan uitleggen hoe je critical hit/backstab op bloodborne doet?
Die wolven/honden zijn best wel stront irritant
Oh dankquote:Op zondag 29 maart 2015 15:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hier wat algemene tips :
http://www.polygon.com/20(...)ps-ps4-from-software
neogeo?quote:
31 met WELKOM als kortingscodequote:Op zondag 29 maart 2015 11:54 schreef s0ul1991 het volgende:
Over aanbiedingen gesproken:
Far Cry 4 - Limited Edition voor ¤35
Maar alle kritieken gaan ook puur om de lengte toch?quote:Op zondag 29 maart 2015 18:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik moet je gelijk geven Roy, ik ben ook net klaar met The Order en hij is echt wel heel tof ondanks alle kritieken!
Een 7,5-8 is hij zeker wel waard.
Volgens mij ook te lineair, teveel cutscenes, niet vernieuwend, etc etc.quote:Op zondag 29 maart 2015 18:31 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Maar alle kritieken gaan ook puur om de lengte toch?
Het lijkt mij de perfecte game om ooit uit de budgetbak te vissen.
ik vond vanaf begin af aan al dat je veel te veel aan de hand werd gehouden bij The Order. Grafisch is er geen mooiere game, maar de ene cutscene na de andere cutscene en vervolgens ook nog eens tragere controls dan ik zou willen bij dit soort games... neh, niks voor mijquote:Op zondag 29 maart 2015 18:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens mij ook te lineair, teveel cutscenes, niet vernieuwend, etc etc.
Persoonlijk nooit interesse in de game gehad, dus ook vanuit de budgetbak zal het me niet verleiden, maar mocht ie ooit eens in de PS+ komen, dan wil ik het best eens proberen.
Ben jij in het echt net zo naar als dat je overkomt?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:44 schreef Yi-Long het volgende:
Treurig.
Nee, SS is nog monotoner dan FI. Je doed de hele tijd dezelfde dingen die al heel snel gaan vervelen. Het ziet er alleen wel aardig uit.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:01 schreef Retarded het volgende:
Counterspy bijna uitgespeelderg leuke game en best uitdagend om aan het eind van het level te komen zonder opgemerkt te worden!
Valiant Hearts had ik al uitgespeeld, Oddworld moet ik nog aan beginnen.
Ik heb me overigens ook heel goed vermaakt met Infamous First Light. Kort maar krachtig. Ben benieuwd of mensen mij dan ook Second Son aan kunnen raden? Ik hou er niet zo van als dat soort game te lang duren.
Handsome Jack > iedereenquote:Op zondag 29 maart 2015 19:29 schreef Radjan het volgende:
Borderlands als Klaptrap spelen dat is pas cool.
Ik ben ongelooflijk naar in het echt ...quote:Op zondag 29 maart 2015 19:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ben jij in het echt net zo naar als dat je overkomt?
Edit:
Vandaag Valiant Hearts eens uitgespeeld. Leuk spelleke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gascoine vandaag verslagen... was nog best een bitch.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Die zwarte zijn pas erg
---
Dat pleintje leegmaken is makkelijker vanaf de andere kant. Dan vlieg je er gewoon doorheen.
----
Ik ben vandaag bij Gascoigne aanbeland.
Die is lastig zonder munitie dus ik heb me even vol gestouwd en ga er strakjes met 10 molotovs, 20 daggers en 20 kogels er tegen aan.
Vraag: Die muziek doos heeft die een functie?
[..]
Oh dank
" it took hours before I was able to defeat the game's first major boss" Dat lijkt me wat overdreven.
Blijf dichtbij en achter hem en deze is reuze simpel. Ben je ver weg dan springt hij op je (en ik vond het lastig dan een goede "dodge" uit te voeren.
Bij de 2de poging had ik de cleric beast dood. Eerste keer heb ik gebruikt om zijn moves te bekijken
parry ftwquote:Op zondag 29 maart 2015 19:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Gascoine vandaag verslagen... was nog best een bitch.
was ik al wel een beetje bang voor, maar als ik em voor een zacht prijsje kan vinden ga ik toch maar eens proberen. Ben nu het meest aan het uitkijken naar Batman, heerlijke games zijn dat!quote:Op zondag 29 maart 2015 19:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, SS is nog monotoner dan FI. Je doed de hele tijd dezelfde dingen die al heel snel gaan vervelen. Het ziet er alleen wel aardig uit.
Zal vast wel op FOK! te krijgen zijn voor ¤15,- ofzo.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:14 schreef Retarded het volgende:
[..]
was ik al wel een beetje bang voor, maar als ik em voor een zacht prijsje kan vinden ga ik toch maar eens proberen. Ben nu het meest aan het uitkijken naar Batman, heerlijke games zijn dat!
Gratz! 2de keer dood bij hemquote:Op zondag 29 maart 2015 19:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Gascoine vandaag verslagen... was nog best een bitch.
daar vond ik bar weinig aan helaas.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zal vast wel op FOK! te krijgen zijn voor ¤15,- ofzo.
Maar er zijn zoveel leukere spellen te krijgen voor die prijs. Koop dan gewoon Watch Dogs voor hetzelfde geld, die is een stuk leuker.
Die bedoel ik ookquote:Op zondag 29 maart 2015 17:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Die zwarte zijn pas erg
---
Dat pleintje leegmaken is makkelijker vanaf de andere kant. Dan vlieg je er gewoon doorheen.
----
Ik ben vandaag bij Gascoigne aanbeland.
Die is lastig zonder munitie dus ik heb me even vol gestouwd en ga er strakjes met 10 molotovs, 20 daggers en 20 kogels er tegen aan.
Vraag: Die muziek doos heeft die een functie?
[..]
Oh dank
" it took hours before I was able to defeat the game's first major boss" Dat lijkt me wat overdreven.
Blijf dichtbij en achter hem en deze is reuze simpel. Ben je ver weg dan springt hij op je (en ik vond het lastig dan een goede "dodge" uit te voeren.
Bij de 2de poging had ik de cleric beast dood. Eerste keer heb ik gebruikt om zijn moves te bekijken
Het zijn schijnbaar weerwolvenquote:
Ga nu ff parry oefenen denk ik. Geen idee wat ik nu moet doen dus ga maar lopen.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Het zijn schijnbaar weerwolven
Droppen geregeld een upgrade steentje <3
---
4-0 Gascoigne trouwens. Die gast is me veels te snel; achter hem komen is al een probleem
75% is het beste wat ik er af krijg en daarna is het rip mij.
Die muziek doos is best handig maar werkt zo te zien maar 3x.
Als je het muziekdoosje gebruikt transformeert hij ook eerder. Na zijn transformatie is het nog maar 1x te gebruikenquote:Op zondag 29 maart 2015 22:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Het zijn schijnbaar weerwolven
Droppen geregeld een upgrade steentje <3
---
4-0 Gascoigne trouwens. Die gast is me veels te snel; achter hem komen is al een probleem
75% is het beste wat ik er af krijg en daarna is het rip mij.
Die muziek doos is best handig maar werkt zo te zien maar 3x.
Ik zag iemand huis houden met een ketting. Dat ging lekker want die komt nogal ver.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:15 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ga nu ff parry oefenen denk ik. Geen idee wat ik nu moet doen dus ga maar lopen.
Jaaaaaaaaaaa ik weet het allemaalquote:Op zondag 29 maart 2015 23:17 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Als je het muziekdoosje gebruikt transformeert hij ook eerder. Na zijn transformatie is het nog maar 1x te gebruiken
Je moet dicht bij hem blijven en proberen achter hem te komen, en te blijven. Tevens is hij zwak tegen vuur, en aangezien het een vroege boss is gaat hij snel neer door olie en molotov combo. En probeer natuurlijk zijn bewegingen te anticiperen en een crit te maken.
Schieten heeft niet echt effect vind ik :\quote:Op zondag 29 maart 2015 23:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zag iemand huis houden met een ketting. Dat ging lekker want die komt nogal ver.
De normale monsters zijn geen probleem. Zelfs die 2 dikke voor de lift doe ik in 1x met een charge.
Het is alleen die verrekte Gascoigne. Schieten, 2x aanvallen werkt best goed op Gascoigne. Maar ook maar voor de eerste 50%. Met een paar molotovs kan ik een eind komen (die andere 25%)
Ps plus games komen pas volgende week. Deze week alleen de aankondiging.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neogeo?
We worden 1 april zo getrolled door sony. Dan lees je 2 AAA titels voor de PS4, HA ! april fools... maar jullie krijgen ze wel
Binnenkort de game toch ook maar eens ergens oppikken. Ik wil heel graag the pre-sequel spelen met de doppelgangerquote:Op zondag 29 maart 2015 19:29 schreef Radjan het volgende:
Borderlands als Klaptrap spelen dat is pas cool.
dan maar tweedehands kopenquote:Op maandag 30 maart 2015 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb gisteren nog even meegekeken met de BloodBorne Stream via Twitch en heb besloten deze game niet aan te schaffen terwijl ik hem erg graag wilde. Is niets voor mij zag ik al wel ondanks de ontzettend toffe setting.
is knack er al eens voor PS + ?quote:
Gelukkig niet, al die haattopics die geopend gaan wordenquote:
niets meer dan pure liefdequote:Op maandag 30 maart 2015 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig niet, al die haattopics die geopend gaan worden
Geen idee, niet gespeeld. Maar het lijkt op Far Cry 3, en die vond ik wel leuk. Maar niet leuk genoeg om het nog eens voor het volle pond te spelen. Plus dat ik op het moment iets te veel andere games speelquote:Op maandag 30 maart 2015 11:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niets meer dan pure liefde
hoe vond jij far cry 4 ? ik heb hem gister besteld (schijnt...)
Beetje de 3 tientjes waard of ?
fc 3 heb ik echt in 1 ruk uitgespeeldquote:Op maandag 30 maart 2015 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, niet gespeeld. Maar het lijkt op Far Cry 3, en die vond ik wel leuk. Maar niet leuk genoeg om het nog eens voor het volle pond te spelen. Plus dat ik op het moment iets te veel andere games speel
Als je Far cry 3 tof vond, dan vind je Far Cry 4quote:Op maandag 30 maart 2015 11:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niets meer dan pure liefde
hoe vond jij far cry 4 ? ik heb hem gister besteld (schijnt...)
Beetje de 3 tientjes waard of ?
Ik zet net mijn PS4 aan en zie hem idd staan.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yo.
http://blog.eu.playstatio(...)dbpr=156111877739433
benieuwd of je kan gamen en luisteren tegelijkquote:Op maandag 30 maart 2015 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yo.
aprilquote:Op maandag 30 maart 2015 11:56 schreef Yi-Long het volgende:
... maarre.... wanneer worden de nieuwe kut-indies aangekondigd...!?
snap idd niet dat dat er nog niet isquote:Op maandag 30 maart 2015 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het enige dat ik nog wil is DLNA/UPNP zodat PMS weer werkt. Dan is de PS4 weer op niveau met wat PS3 was.
Zat ik er maar 1 dag naastquote:Op maandag 30 maart 2015 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yo.
Gaan we zo reageren? Laatste keer dat ik je goed nieuws meld.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zat ik er maar 1 dag naastjullie met jullie mei
![]()
Als wat speel je? Een dier? Is dit net zo gay als No man's sky?quote:
vrouwen.. ook echt altijd zeuren ook héquote:Op maandag 30 maart 2015 12:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zat ik er maar 1 dag naastjullie met jullie mei
![]()
No mans sky gay?quote:Op maandag 30 maart 2015 12:21 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Als wat speel je? Een dier? Is dit net zo gay als No man's sky?
Hulp nodig hebben bij Bloodborne en dan het lef hebben om dingen gay te noemenquote:Op maandag 30 maart 2015 12:21 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Als wat speel je? Een dier? Is dit net zo gay als No man's sky?
Geen combat = gayquote:Op maandag 30 maart 2015 12:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hulp nodig hebben bij Bloodborne en dan het lef hebben om dingen gay te noemen![]()
Sorry schat..quote:Op maandag 30 maart 2015 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaan we zo reageren? Laatste keer dat ik je goed nieuws meld.
Lvl?quote:Op maandag 30 maart 2015 12:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ben bij de blood starved beast aangekomen... ik durf niet
Hij's dood... 2e poging. Blood cocktail, fire paper en de Gascoigne set die poison resistant is hielpen.quote:Op maandag 30 maart 2015 12:42 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Lvl?
Je moet uitkijken voor die grab aanval
Voor mij is dat een insta-kill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |