SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alvast voor alle vragen:
PS+ is nu het goedkoopst bij Wehkamp met de code 'lente'Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
dat ruik je goedquote:Op zondag 29 maart 2015 11:09 schreef l0lownkill het volgende:
Ik ruik een indiehaat topic, de ps+ games zien er weer aan te komen.....
Alweer?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:15 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik zou geen bezwaar hebben als Don't Starve PS+ titel zou worden
Die is al geweestquote:Op zondag 29 maart 2015 11:15 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik zou geen bezwaar hebben als Don't Starve PS+ titel zou worden
Welke games heb je al?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:19 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ahhh fuck. Ik heb nog maar een maand een PS4
Assassin’s Creed: Unityquote:
In 1 maandquote:Op zondag 29 maart 2015 11:23 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Assassin’s Creed: Unity
Dragon Age III: Inquisition
Grand Theft Auto V (GTA 5)
Lego: The Hobbit
Middle Earth: Shadow of Mordor
Sniper Elite III: Afrika - Ultimate Edition
The Last Of Us: Remastered
Tomb Raider: Definitive Edition
Watch_Dogs
En Battlefield Hardline komt morgen. Hoop ik
In een maand? Heb je een bank beroofd?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:23 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Assassin’s Creed: Unity
Dragon Age III: Inquisition
Grand Theft Auto V (GTA 5)
Lego: The Hobbit
Middle Earth: Shadow of Mordor
Sniper Elite III: Afrika - Ultimate Edition
The Last Of Us: Remastered
Tomb Raider: Definitive Edition
Watch_Dogs
En Battlefield Hardline komt morgen. Hoop ik
GTA 5, AC Unity en Last of Us uitgespeeldquote:Op zondag 29 maart 2015 11:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In 1 maand![]()
En dan vind je het jammer dat Don't Starve geen PS+ meer zal zijn.
Nog niets uitgespeeld zeker?
Nee, ik koop meestal tweedehands of het moet een aanbieding zijn. Zoals Hardline was maar ¤30 (MediaMarkt.) AC Unity ook (zavvi.) Last of Us en Tomb Raider gehaald bij Used Products voor een koopje. Lego: The Hobbit was een aanbieding bij Bart Smit. Watch_Dogs en GTA 5 kreeg ik bij de PS4. Dragon Age tweedehands, Mordor ook. En Sniper Elite kreeg je 10 korting op bij Wehkampquote:Op zondag 29 maart 2015 11:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In een maand? Heb je een bank beroofd?
nee je moet dat instellen. Bij standby functies ofzoquote:Op zondag 29 maart 2015 15:15 schreef Radjan het volgende:
Moet je nog iets instellen op de PS4 voor het pauzeren een game als je hem op stanby zet ? Of werkt het niet bij alles ? Bij Borderlands lijkt het niet te werken.
Je kan een backstab doen als je r2 inhoudt en een charge attack uitvoert van achteren.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:52 schreef Jiang153 het volgende:
Iemand die mij kan uitleggen hoe je critical hit/backstab op bloodborne doet?
Die wolven/honden zijn best wel stront irritant
Instellingen, Instellingen voor energiebeheer,, Functies instellen die beschikbaar zijn in de rustmodus, Applicatie opgeschort houden aanvinken.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:15 schreef Radjan het volgende:
Moet je nog iets instellen op de PS4 voor het pauzeren een game als je hem op stanby zet ? Of werkt het niet bij alles ? Bij Borderlands lijkt het niet te werken.
Hier hetzelfde verhaalquote:Op zondag 29 maart 2015 16:26 schreef StateOfMind het volgende:
Om de een of andere reden vind ik het prettiger om mijn PS4 en PS3 in het Nederlands te hebben staan.
In games daarentegen zet ik dan weer alles op Engels, inclusief ondertitelingen en zo.
Dus r2 ingedrukt houden totdat die gaat schijnen?quote:Op zondag 29 maart 2015 15:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je kan een backstab doen als je r2 inhoudt en een charge attack uitvoert van achteren.
Voor de rest moet je je gun gebruiken, tijdens een attack animatie schieten dan gaan ze neer, dan met r1 van dichtbij een critical hit uitvoeren.
Hier wat algemene tips :
http://www.polygon.com/20(...)ps-ps4-from-software
Zolang de console niet in het Frans staat is het geen probleem inderdaad.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:45 schreef Vault-Boy het volgende:
Echt waar mensen zich druk om kunnen maken zeg![]()
Boeiend of iemand zijn PS4 of andere systemen in het Nederlands hebben staan.
of je verhuisd gewoonquote:Op zondag 29 maart 2015 16:44 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb het in het Engels staan. Originele taal is Japans. Eigenlijk moet je de PS4 in het Japans kunnen zetten, met Engelse subtitles.
Je console of mobiel in het Nederlands zetten...![]()
Treurig.
Mijn vriendin doet het trouwens ook met haar mobiel, en vervolgens vragen of ik haar ergens kan helpen met een instellig ofzo: Dikkenatuurlijk.
Zodra ik hier aan de macht ben in Nederland, is het eerste wat ik doe het Nederlands verbieden en Engels de eerste taal maken.
Maar wij zijn Nederlanders, dus je moet onze originele stemmen respecterenquote:Op zondag 29 maart 2015 16:44 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb het in het Engels staan. Originele taal is Japans. Eigenlijk moet je de PS4 in het Japans kunnen zetten, met Engelse subtitles.
Treurig.
Mijn vriendin doet het trouwens ook met haar mobiel, en vervolgens vragen of ik haar ergens kan helpen met een instellig ofzo: Dikkenatuurlijk.
Zodra ik hier aan de macht ben in Nederland, is het eerste wat ik doe het Nederlands verbieden en Engels de eerste taal maken.
Idemquote:Op zondag 29 maart 2015 16:26 schreef StateOfMind het volgende:
Om de een of andere reden vind ik het prettiger om mijn PS4 en PS3 in het Nederlands te hebben staan.
In games daarentegen zet ik dan weer alles op Engels, inclusief ondertitelingen en zo.
Die zwarte zijn pas ergquote:Op zondag 29 maart 2015 14:52 schreef Jiang153 het volgende:
Iemand die mij kan uitleggen hoe je critical hit/backstab op bloodborne doet?
Die wolven/honden zijn best wel stront irritant
Oh dankquote:Op zondag 29 maart 2015 15:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hier wat algemene tips :
http://www.polygon.com/20(...)ps-ps4-from-software
neogeo?quote:
31 met WELKOM als kortingscodequote:Op zondag 29 maart 2015 11:54 schreef s0ul1991 het volgende:
Over aanbiedingen gesproken:
Far Cry 4 - Limited Edition voor ¤35
Maar alle kritieken gaan ook puur om de lengte toch?quote:Op zondag 29 maart 2015 18:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik moet je gelijk geven Roy, ik ben ook net klaar met The Order en hij is echt wel heel tof ondanks alle kritieken!
Een 7,5-8 is hij zeker wel waard.
Volgens mij ook te lineair, teveel cutscenes, niet vernieuwend, etc etc.quote:Op zondag 29 maart 2015 18:31 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Maar alle kritieken gaan ook puur om de lengte toch?
Het lijkt mij de perfecte game om ooit uit de budgetbak te vissen.
ik vond vanaf begin af aan al dat je veel te veel aan de hand werd gehouden bij The Order. Grafisch is er geen mooiere game, maar de ene cutscene na de andere cutscene en vervolgens ook nog eens tragere controls dan ik zou willen bij dit soort games... neh, niks voor mijquote:Op zondag 29 maart 2015 18:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens mij ook te lineair, teveel cutscenes, niet vernieuwend, etc etc.
Persoonlijk nooit interesse in de game gehad, dus ook vanuit de budgetbak zal het me niet verleiden, maar mocht ie ooit eens in de PS+ komen, dan wil ik het best eens proberen.
Ben jij in het echt net zo naar als dat je overkomt?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:44 schreef Yi-Long het volgende:
Treurig.
Nee, SS is nog monotoner dan FI. Je doed de hele tijd dezelfde dingen die al heel snel gaan vervelen. Het ziet er alleen wel aardig uit.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:01 schreef Retarded het volgende:
Counterspy bijna uitgespeelderg leuke game en best uitdagend om aan het eind van het level te komen zonder opgemerkt te worden!
Valiant Hearts had ik al uitgespeeld, Oddworld moet ik nog aan beginnen.
Ik heb me overigens ook heel goed vermaakt met Infamous First Light. Kort maar krachtig. Ben benieuwd of mensen mij dan ook Second Son aan kunnen raden? Ik hou er niet zo van als dat soort game te lang duren.
Handsome Jack > iedereenquote:Op zondag 29 maart 2015 19:29 schreef Radjan het volgende:
Borderlands als Klaptrap spelen dat is pas cool.
Ik ben ongelooflijk naar in het echt ...quote:Op zondag 29 maart 2015 19:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ben jij in het echt net zo naar als dat je overkomt?
Edit:
Vandaag Valiant Hearts eens uitgespeeld. Leuk spelleke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |