SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alvast voor alle vragen:
PS+ is nu het goedkoopst bij Wehkamp met de code 'lente'Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
dat ruik je goedquote:Op zondag 29 maart 2015 11:09 schreef l0lownkill het volgende:
Ik ruik een indiehaat topic, de ps+ games zien er weer aan te komen.....
Alweer?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:15 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik zou geen bezwaar hebben als Don't Starve PS+ titel zou worden
Die is al geweestquote:Op zondag 29 maart 2015 11:15 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik zou geen bezwaar hebben als Don't Starve PS+ titel zou worden
Welke games heb je al?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:19 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ahhh fuck. Ik heb nog maar een maand een PS4
Assassin’s Creed: Unityquote:
In 1 maandquote:Op zondag 29 maart 2015 11:23 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Assassin’s Creed: Unity
Dragon Age III: Inquisition
Grand Theft Auto V (GTA 5)
Lego: The Hobbit
Middle Earth: Shadow of Mordor
Sniper Elite III: Afrika - Ultimate Edition
The Last Of Us: Remastered
Tomb Raider: Definitive Edition
Watch_Dogs
En Battlefield Hardline komt morgen. Hoop ik
In een maand? Heb je een bank beroofd?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:23 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Assassin’s Creed: Unity
Dragon Age III: Inquisition
Grand Theft Auto V (GTA 5)
Lego: The Hobbit
Middle Earth: Shadow of Mordor
Sniper Elite III: Afrika - Ultimate Edition
The Last Of Us: Remastered
Tomb Raider: Definitive Edition
Watch_Dogs
En Battlefield Hardline komt morgen. Hoop ik
GTA 5, AC Unity en Last of Us uitgespeeldquote:Op zondag 29 maart 2015 11:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In 1 maand![]()
En dan vind je het jammer dat Don't Starve geen PS+ meer zal zijn.
Nog niets uitgespeeld zeker?
Nee, ik koop meestal tweedehands of het moet een aanbieding zijn. Zoals Hardline was maar ¤30 (MediaMarkt.) AC Unity ook (zavvi.) Last of Us en Tomb Raider gehaald bij Used Products voor een koopje. Lego: The Hobbit was een aanbieding bij Bart Smit. Watch_Dogs en GTA 5 kreeg ik bij de PS4. Dragon Age tweedehands, Mordor ook. En Sniper Elite kreeg je 10 korting op bij Wehkampquote:Op zondag 29 maart 2015 11:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In een maand? Heb je een bank beroofd?
nee je moet dat instellen. Bij standby functies ofzoquote:Op zondag 29 maart 2015 15:15 schreef Radjan het volgende:
Moet je nog iets instellen op de PS4 voor het pauzeren een game als je hem op stanby zet ? Of werkt het niet bij alles ? Bij Borderlands lijkt het niet te werken.
Je kan een backstab doen als je r2 inhoudt en een charge attack uitvoert van achteren.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:52 schreef Jiang153 het volgende:
Iemand die mij kan uitleggen hoe je critical hit/backstab op bloodborne doet?
Die wolven/honden zijn best wel stront irritant
Instellingen, Instellingen voor energiebeheer,, Functies instellen die beschikbaar zijn in de rustmodus, Applicatie opgeschort houden aanvinken.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:15 schreef Radjan het volgende:
Moet je nog iets instellen op de PS4 voor het pauzeren een game als je hem op stanby zet ? Of werkt het niet bij alles ? Bij Borderlands lijkt het niet te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |