quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..].
Ach. Dat is een keuze natuurlijk. Een scherpe jongedame als jij heeft geen moeite om uit te gaan en een leuke tijd te beleven. Maar al blijf je thuis, niets mis met wat rust hoor.
Maar ik heb liever wel dat je gaat, dan is het namelijk voor mij wat gemakkelijker een one-liner te plaatsen.
Ik moet mij natuurlijk nu ook als steenbok gaan gedragen...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik blijf dus gewoon een boogschutter![]()
capricorn is idd steenbok
trquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
mijn sterrenbeeld is serieus cancer
Stier:quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Steenbok:
Praktisch en verstandig
Ambitieus en gedisciplineerd
Geduldig en voorzichtig
Grappig en gereserveerddat gaat een hele omwenteling worden
die 2 liggen niet eens bij elkaar in de buurtquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Altijd gedacht dta ik waterman was, ben ik steenbok
Dit omschrijft precies hoe jij bentquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Stier:
Geduldig en betrouwbaar
Warmhartig en liefdevol
Volhardend en vastberaden
Vreedzaam en houdt van veiligheid
maar nu de 3 beste dingen
Jaloers en bezitterig
Rancuneus en koppig
Genotzuchtig en hebzuchtig
je hebt bold gebruikt op de verkeerde rijquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dit omschrijft precies hoe jij bent
Jawel...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
die 2 liggen niet eens bij elkaar in de buurt
quote:
oja ik ben zelf in de warquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jawel...
http://www.bbc.co.uk/guides/zp4fvcw
Ik ben van 10 feb
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt bold gebruikt op de verkeerde rij
Niet echt, is gewoon een truukje, je zet 40 woorden bij elkaar, 2 ervan spreken je aan, wow magic.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is heel erg interessant hoor...
echt waar joh?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet echt, is gewoon een truukje, je zet 40 woorden bij elkaar, 2 ervan spreken je aan, wow magic.
Verdien je wel flink geld mee.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet echt, is gewoon een truukje, je zet 40 woorden bij elkaar, 2 ervan spreken je aan, wow magic.
Nou simpel, ik zeg A, dan zeg jij B.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vertel meer, ik hang aan je lippen
ik had het van hierquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:33 schreef DjeDje het volgende:
Op welke site vinden jullie die eigenschappen?
Ik krijg alleen maar
oplossingen voor mijn problemen.
Cquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nou simpel, ik zeg A, dan zeg jij B.
Hoezo dan?quote:
Dat is het ergste, nog erger zijn die " I can talk to the dead " mensen, die dan over de rug van iemand die er totaal door zit geld " verdiend ".quote:
ook niet intellectueelquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:35 schreef SideEffect het volgende:
Boogschutter
Optimistisch en vrij
Joviaal en goedgehumeurd
Eerlijk en recht door zee
Intellectueel en filosofisch
Maar aan de andere kant…
Blind optimistisch en zorgeloos
Onverantwoordelijk en oppervlakkig
Tactloos en rusteloos
Ik ben helemaal niet onverantwoordelijk
Oh maar daar zat ik, was niet zo bijzonder helaas.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had het van hier
http://www.urbanlotus.nl/sterrenbeeld-stier.html
ook volgens de correctie?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een steenbok hier - hoewel ik dat gezever verder allemaal onzin vind.
Klopt, vooral met die char.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat is het ergste, nog erger zijn die " I can talk to the dead " mensen, die dan over de rug van iemand die er totaal door zit geld " verdiend ".
Dat weet ik niet. Ik vind het allemaal ook niet zo interessant dat ik er een studie op los laat.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ook volgens de correctie?
http://www.bbc.co.uk/guides/zp4fvcw
en je houdt zeker van delenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:37 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Oh maar daar zat ik, was niet zo bijzonder helaas.
Houdt van…
De fijnere dingen van het leven
Delen
Levenslustigheid
Tederheid
Heeft een hekel aan…
Geweld
Onrecht
Bruutheid
Een modeslaaf zijn
alles valt of staat met je sterrenbeeld manquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik vind het allemaal ook niet zo interessant dat ik er een studie op los laat.
Die herman moet je in de gaten houden hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
[..]
snel grapje zeggen he, wacht jij maar
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
[..]
snel grapje zeggen he, wacht jij maar
Ik heb zijn webcam gehacktquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die herman moet je in de gaten houden hoor.
gelijk met tape afgeplaktquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb zijn webcam gehackt
Ooooh, jaaaaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet nu bijvoorbeeld dat jij kerstlichtjes hebt hangen
Bij broeken?quote:
Niet standaard je webcam afgeplakt hebbenquote:
Heb jij zo vreselijk veel te verbergen dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Niet standaard je webcam afgeplakt hebben
ik moet toch ergens geld mee verdienenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Niet standaard je webcam afgeplakt hebben
shirts, vallen soms raarquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij broeken?
Dat vind ik ook lastig met online bestellen.
trek even wat aan manquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb jij zo vreselijk veel te verbergen dan?
Nee?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb jij zo vreselijk veel te verbergen dan?
Gewoon opleiding afmaken en veel geld verdienenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik moet toch ergens geld mee verdienen
Hmm.. shirts lukken mij meestal wel.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:42 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
shirts, vallen soms raar
Schoenen en t-shirts is geen probleem. Broeken doe ik altijd in winkel
Wel een pastel kleur hé?quote:
Aangezien ik de deur toch niet uit hoef, zit ik lekker in wit t-shirt en trainingsbroek.quote:
net als driesquote:
bah vieze poeperdquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:47 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
net als dries
Ik had echt perfecte rode zwembroek maar zijn onuitwisbare vlekken opgekomen aan achterkant
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:47 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
net als dries
Ik had echt perfecte rode zwembroek maar zijn onuitwisbare vlekken opgekomen aan achterkant
Moet ik ook nog halen.quote:
Aantrekken wat je zelf leuk vind.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:47 schreef Hadtjememaar het volgende:
Wat zijn trends voor de zomer? Qua t-shirts
Gewoon klassiek mortaxx. Trends maken geen reet uit, stijlvol is stijlvol.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:47 schreef Hadtjememaar het volgende:
Jammer wel.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:47 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
net als dries
Gewoon je eigen trend starten.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:47 schreef Hadtjememaar het volgende:
In de winkel.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Weet jij waar ze goede bikini's verkopen?
Zullen we samen shoppenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Weet niet, heb nog niet echt rondgekeken waar ze leuke hebben. Vorig jaar hadden ze wel leuke bij de bijenkorf.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |