quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt bold gebruikt op de verkeerde rij
Niet echt, is gewoon een truukje, je zet 40 woorden bij elkaar, 2 ervan spreken je aan, wow magic.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is heel erg interessant hoor...
echt waar joh?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet echt, is gewoon een truukje, je zet 40 woorden bij elkaar, 2 ervan spreken je aan, wow magic.
Verdien je wel flink geld mee.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet echt, is gewoon een truukje, je zet 40 woorden bij elkaar, 2 ervan spreken je aan, wow magic.
Nou simpel, ik zeg A, dan zeg jij B.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vertel meer, ik hang aan je lippen
ik had het van hierquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:33 schreef DjeDje het volgende:
Op welke site vinden jullie die eigenschappen?
Ik krijg alleen maar
oplossingen voor mijn problemen.
Cquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nou simpel, ik zeg A, dan zeg jij B.
Hoezo dan?quote:
Dat is het ergste, nog erger zijn die " I can talk to the dead " mensen, die dan over de rug van iemand die er totaal door zit geld " verdiend ".quote:
ook niet intellectueelquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:35 schreef SideEffect het volgende:
Boogschutter
Optimistisch en vrij
Joviaal en goedgehumeurd
Eerlijk en recht door zee
Intellectueel en filosofisch
Maar aan de andere kant…
Blind optimistisch en zorgeloos
Onverantwoordelijk en oppervlakkig
Tactloos en rusteloos
Ik ben helemaal niet onverantwoordelijk
Oh maar daar zat ik, was niet zo bijzonder helaas.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had het van hier
http://www.urbanlotus.nl/sterrenbeeld-stier.html
ook volgens de correctie?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een steenbok hier - hoewel ik dat gezever verder allemaal onzin vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |