Klopt, vooral met die char.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat is het ergste, nog erger zijn die " I can talk to the dead " mensen, die dan over de rug van iemand die er totaal door zit geld " verdiend ".
Dat weet ik niet. Ik vind het allemaal ook niet zo interessant dat ik er een studie op los laat.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ook volgens de correctie?
http://www.bbc.co.uk/guides/zp4fvcw
en je houdt zeker van delenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:37 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Oh maar daar zat ik, was niet zo bijzonder helaas.
Houdt van…
De fijnere dingen van het leven
Delen
Levenslustigheid
Tederheid
Heeft een hekel aan…
Geweld
Onrecht
Bruutheid
Een modeslaaf zijn
alles valt of staat met je sterrenbeeld manquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik vind het allemaal ook niet zo interessant dat ik er een studie op los laat.
Die herman moet je in de gaten houden hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
[..]
snel grapje zeggen he, wacht jij maar
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
[..]
snel grapje zeggen he, wacht jij maar
Ik heb zijn webcam gehacktquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die herman moet je in de gaten houden hoor.
gelijk met tape afgeplaktquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb zijn webcam gehackt
Ooooh, jaaaaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet nu bijvoorbeeld dat jij kerstlichtjes hebt hangen
Bij broeken?quote:
Niet standaard je webcam afgeplakt hebbenquote:
Heb jij zo vreselijk veel te verbergen dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Niet standaard je webcam afgeplakt hebben
ik moet toch ergens geld mee verdienenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Niet standaard je webcam afgeplakt hebben
shirts, vallen soms raarquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij broeken?
Dat vind ik ook lastig met online bestellen.
trek even wat aan manquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb jij zo vreselijk veel te verbergen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |