Nee?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb jij zo vreselijk veel te verbergen dan?
Gewoon opleiding afmaken en veel geld verdienenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik moet toch ergens geld mee verdienen
Hmm.. shirts lukken mij meestal wel.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:42 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
shirts, vallen soms raar
Schoenen en t-shirts is geen probleem. Broeken doe ik altijd in winkel
Wel een pastel kleur hé?quote:
Aangezien ik de deur toch niet uit hoef, zit ik lekker in wit t-shirt en trainingsbroek.quote:
net als driesquote:
bah vieze poeperdquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:47 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
net als dries
Ik had echt perfecte rode zwembroek maar zijn onuitwisbare vlekken opgekomen aan achterkant
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:47 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
net als dries
Ik had echt perfecte rode zwembroek maar zijn onuitwisbare vlekken opgekomen aan achterkant
Moet ik ook nog halen.quote:
Aantrekken wat je zelf leuk vind.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:47 schreef Hadtjememaar het volgende:
Wat zijn trends voor de zomer? Qua t-shirts
Gewoon klassiek mortaxx. Trends maken geen reet uit, stijlvol is stijlvol.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:47 schreef Hadtjememaar het volgende:
Jammer wel.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:47 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
net als dries
Gewoon je eigen trend starten.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:47 schreef Hadtjememaar het volgende:
In de winkel.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Weet jij waar ze goede bikini's verkopen?
Zullen we samen shoppenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Weet jij waar ze goede bikini's verkopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |