quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Wait what, heb nu een paar dames gezien op cam en foto, en niemand is een draak of lelijk?!
Hoax.
Weet je ook waarom ze in de andere SC jaloers zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Wait what, heb nu een paar dames gezien op cam en foto, en niemand is een draak of lelijk?!
Hoax.
Jou heb ik dan ook niet gezienquote:
Dat hoop ik dan maarquote:
quote:
Ik was niet echt bezig met die cammeuk gisterenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:45 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Je hebt me gister ook op de cam gezien en nu kom je hiermee?
Mij moest even fapje machen bijkomenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:45 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Je hebt me gister ook op de cam gezien en nu kom je hiermee?
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was niet echt bezig met die cammeuk gisteren.
Ik vond het maar gluren zo zonder eigen cam.
Daarom was ik ook snel pleiten. Had geen zin om mijn cam aan te doenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was niet echt bezig met die cammeuk gisteren.
Ik vond het maar gluren zo zonder eigen cam.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mij moest even fapje machen bijkomen
Thxquote:
Ierse pubs zijn tof. Cali is tof. Dus als het niks is ligt het aan jou. Zo.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja zekerIk vind het ook tof
Geloof je op je woord hoor, maar ik ga niet als een lurker in zo'n chatroom hangenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:47 schreef Californium het volgende:
[..]. Op de cam trek ik nog meer gekke bekken
![]()
!
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ierse pubs zijn tof. Cali is tof. Dus als het niks is ligt het aan jou. Zo.
ijdeltuitjequote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Daarom was ik ook snel pleiten. Had geen zin om mijn cam aan te doenLag in mijn nest met ongekamd haar
Duidelijk wel!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:47 schreef Californium het volgende:
[..]. Op de cam trek ik nog meer gekke bekken
![]()
!
Bedankt voor je waardevolle bijdrage.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh dat is wel ernstig.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een collega die het zo daadwerkelijk uitspreekt. Het is een gozer van bijna twee meter
MIjn Windows PC heeft geen cam, heb ook nog wel een iMac staan, maar dan moet ik achter een bureau ipv languit op de bankquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Daarom was ik ook snel pleiten. Had geen zin om mijn cam aan te doenLag in mijn nest met ongekamd haar
Ok, got the hint. Will stay away next time. You cheeky cunt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geloof je op je woord hoor, maar ik ga niet als een lurker in zo'n chatroom hangen. En die rukkers maken het ook wel iets minder interessant
.
Helder statement.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Graag gedaan. Wil je een ballon?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Bedankt voor je waardevolle bijdrage.
Oehh leukquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan gaan Cali en ik een biertje drinken in de Ierse Pub hier in Groningen
Ik lag met een McBookpro op schootquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MIjn Windows PC heeft geen cam, heb ook nog wel een iMac staan, maar dan moet ik achter een bureau ipv languit op de bank.
"It wooks pwetty..."quote:
Best wel he? En hij maar raar kijken als we lachen als hij het zo uitspreektquote:
Voor mij hoeft dat dus nietquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, got the hint. Will stay away next time. You cheeky cunt.
Die staat onder de iMacquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik lag met een McBookpro op schoot
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik lag met een McBookpro op schoot
Toch handig, iemand die zelf de voor de hand liggende dingen post.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Bedankt voor je waardevolle bijdrage.
quote:
Wil je een aai over je bolletje meis ?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:50 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Toch handig, iemand die zelf de voor de hand liggende dingen post.
Flannery of Sloanequote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Helder statement.
Cali, vernoem je je eerste kind wel naar een Ier dan.
WHAquote:
De grroene. Dank je. Liefquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier zoek er maar een uit dan:
[ afbeelding ]
Ungrateful broad
Ah wat ben jij toch heerlijk snel op je tenen getrapt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wil je een aai over je bolletje meis ?
Bijvoorbeeldquote:
ENGELquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:54 schreef -Engel- het volgende:
ik ook niet
mag ik een roooooooooooooooooooooooooode of zo'n zonnetje of hartje![]()
en middag...
Hoi engeltjequote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:54 schreef -Engel- het volgende:
ik ook niet
mag ik een roooooooooooooooooooooooooode of zo'n zonnetje of hartje![]()
en middag...
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:57 schreef Samzz het volgende:
Fietsen tegen de wind in. Fucking awesome.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:57 schreef Samzz het volgende:
Vijf kilo kwijt. BAM! Straks er weer aanvreten, want chocola gekochtquote:
Nou, kom maar naar hier, kan je mijn fiets lenenquote:
Ja. Maar nou had ik gisteren ook in een uur tijd een hele fles wijn op. Ik gok dat het daarvan komt deze keerquote:
Zo ben ik, ik deel liefde uit als luchtquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi tijntje
Ik heb net van E_T een ballooooooooooon gekregen
quote:
Ok, gewoon niet op komen dagen, kan ookquote:
Er zijn in ieder geval getuigen van dat feitquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Maar nou had ik gisteren ook in een uur tijd een hele fles wijn op. Ik gok dat het daarvan komt deze keer
Dan kan ik fluiten naar mijn vaste contract. Ben er net zo blij meequote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, gewoon niet op komen dagen, kan ook.
Ik sta dan ook niet bekend om mijn goeie adviesquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan kan ik fluiten naar mijn vaste contract. Ben er net zo blij meeLaten we dat dus maar niet doen. Ik ben een bikkel en ga gewoon werken. Ik wilde alleen even met jullie delen dat ik misselijk ben
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er zijn in ieder geval getuigen van dat feit
Andersom is leukerquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:57 schreef Samzz het volgende:
Winden tegen de fiets in?quote:
Ga je dan achterop?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, kom maar naar hier, kan je mijn fiets lenen.
Sportschool, wat is dat?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Scheelt wel weer een paar dagen sportschool dit dat
Ni dniw ed neget nesteif?quote:
Lijkt me geen goed planquote:
Gewoon de misselijkheid negeren danquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan kan ik fluiten naar mijn vaste contract. Ben er net zo blij meeLaten we dat dus maar niet doen. Ik ben een bikkel en ga gewoon werken. Ik wilde alleen even met jullie delen dat ik misselijk ben
Is moeilijk. Maar ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon de misselijkheid negeren dan
Owquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed plan. Niet met die wind hier
.
Ooooooh, bedoelde je dat!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
met de wind mee.... maar jouw optie is vast ook leuk
Oh zo.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
met de wind mee.... maar jouw optie is vast ook leuk
Gewoon in een keer eruit gooien op wat voor manier dan ook. 3 kilo lichter, een leeg hoofd, en een goed humeur.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is moeilijk. Maar ik doe mijn best
Het is geen kotsmisselijkheid. Zolang ik niet de drang tot kotsen voel ga ik die ook niet opwekkenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh zo.
[..]
Gewoon in een keer eruit gooien op wat voor manier dan ook. 3 kilo lichter, een leeg hoofd, en een goed humeur.
Te weinig water gedronken misselijkheid dan? Kan ook nogquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is geen kotsmisselijkheid. Zolang ik niet de drang tot kotsen voel ga ik die ook niet opwekkenDan maar misselijk even. Eigen schuld dikke bult
Goede wel. Even water drinkenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Te weinig water gedronken misselijkheid dan? Kan ook nog
Wou net zeggen. Veel water drinken.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Te weinig water gedronken misselijkheid dan? Kan ook nog
Van veel en daarbij te snel water drinken word je ook misselijk jahquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wou net zeggen. Veel water drinken.
Of rum. Want yoohoo, matey.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goede wel. Even water drinken
Ik moet daar van plassen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Van veel en daarbij te snel water drinken word je ook misselijk jah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |